Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με τις φορολογίες και τους ρύπους όλοι πάνε σε downsizing, όποτε ο κινητήρας δεν προβάλλεται πια σαν το πιο ανταγωνιστικό τμήμα ενός αμαξιού.
 

Η ασφάλεια είναι πάνω κάτω σε καλά επίπεδα (υπάρχει ένα μίνιμουμ αποδεκτό level που θεωρητικά πληρούν όλοι), όποτε αρχίζουν όλοι να βρίσκουν αλλά στοιχεία να διαφοροποιηθούν. Κάποτε βλέπαμε αυτοκίνητα με ξύλινη επένδυση (από τίμιο ξύλο) και δερμάτινα καθίσματα και μέναμε με ανοικτό το στόμα... 

οι αυτοματισμοί και τα ηλεκτρονικά είναι το premium element της εποχής μας...

 

  • Like 5
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ναι premium αμαξάρα δεν σε χάλασε

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

:D :D :D :D

Το θέμα είναι πως το πρεμιουμ έχει χάσει πια την σημασία του.Εδω ο αλλος εχει σκοντα σούπερμπ η πάσατ πχ και λέει είμαι πρεμιουμ. Τι να καθησεις να ασχοληθείς με αυτόν τον τύπο.

Πριμιουμιλα και καθοντε στο ινσομνια να γράφουν .Εγω ούτε πρεμιουμ είμαι ούτε  τίποτα . Φτηνα αμαξάκια ως 18000 κάθε τριετία και τέλος.

Ο πρεμιουμ δεν κοιτάει ποσα γραμμάρια καίει το αυτοκίνητο η ποσό φόρο η τέλη κυκλοφορίας.
 

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, ge-lyk είπε

Νομίζω,όμως, ότι είναι η πιο ακριβή έκδοση του peugeot αυτή

Είναι όντως , αλλά αντίστοιχα είναι και στις άλλες , αλλά έτσι συγκρίνουμε διαφορετικές τιμές

 

26840323_a_z.jpg

2.jpg

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Masma είπε

Είδες το T-ROC sta 19000? το 1000αρι είναι και και ποια έκδοση την απλη? θέλω να πω απο εξοπλισμό τι λεει?

 

Το ειδα εγω, ειναι φτωχό (εκδοση DISCOVER), το απεκλεισα με τη μια.... H advance κατι λεει αλλα ξεκιναει απο τα 22 χιλιαρικα... 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε
 

Το ειδα εγω, ειναι φτωχό (εκδοση DISCOVER), το απεκλεισα με τη μια.... H advance κατι λεει αλλα ξεκιναει απο τα 22 χιλιαρικα... 

Αυτό που είδα εχθές στο site είναι ότι η πρώτη έκδοση δεν έχει cruise control

έλεος ....

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αυτό που είδα εχθές στο site είναι ότι η πρώτη έκδοση δεν έχει cruise control

έλεος ....

Τι έλεος.. πρεμιουμ η vw. Να λες και Ευχαριστω  γυμνό στα 19000. Άκου εκεί απαίτηση. 
Ζαντες έχει η το δίνει μα Τασία.

11 λεπτά πριν, paylidis είπε
 

Το ειδα εγω, ειναι φτωχό (εκδοση DISCOVER), το απεκλεισα με τη μια.... H advance κατι λεει αλλα ξεκιναει απο τα 22 χιλιαρικα... 

Χμ 22000 τουλάχιστον έχει ινοξ περιγράμματα στα παράθυρα να βγάζει πρεμιουμιλα ;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, mp123 είπε

Χμ 22000 τουλάχιστον έχει ινοξ περιγράμματα στα παράθυρα να βγάζει πρεμιουμιλα ;

Ούτε θυμαμαι. Για μια ώρα μου το έδωσαν στο τέταρτο το γύρισα πίσω. Τόσο θόρυβο από τον κινητήρα είχα να ακούσω από όταν είχα μπει φαντάρος σε C130 😂😂😂😂😂😂

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Ούτε θυμαμαι. Για μια ώρα μου το έδωσαν στο τέταρτο το γύρισα πίσω. Τόσο θόρυβο από τον κινητήρα είχα να ακούσω από όταν είχα μπει φαντάρος σε C130 😂😂😂😂😂😂

Τόσο χάλια ρε ? Ηχομόνωση δεν έχει η καμπίνα ? Εγώ που πήρα το Tcross είχε καλή ηχομόνωση μέσα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ούτε θυμαμαι. Για μια ώρα μου το έδωσαν στο τέταρτο το γύρισα πίσω. Τόσο θόρυβο από τον κινητήρα είχα να ακούσω από όταν είχα μπει φαντάρος σε C130 😂😂😂😂😂😂

Πριμιουμ θόρυβος όμως.Ετσι πρέπει να εινσι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Να πηγαίνεις 120 140 εθνική να μην ακούς την γκρίνια από γυναίκα και παιδιά.τα καλύπτει ολα  η μηχανή. Δες το ετσι . Καλό ειναι

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, mp123 είπε

Πριμιουμ θόρυβος όμως.Ετσι πρέπει να εινσι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Να πηγαίνεις 120 140 εθνική να μην ακούς την γκρίνια από γυναίκα και παιδιά.τα καλύπτει οκα η μηχανή. Δες το ετσι . Καλό ειναι

όχι ρε εντάξει μην είμαστε υπερβολικοί , καλά σε ταξίδι δεν ξέρω τι λένε απο θόρυβο αέρα, το t cross όμως ειχε πολύ καλή ηχομόνωση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τόσο χάλια ρε ? Ηχομόνωση δεν έχει η καμπίνα ? Εγώ που πήρα το Tcross είχε καλή ηχομόνωση μέσα

Εξαρτάται τι θεωρείς καλή. Εξαρτάται και πως πας το Αμαξι. Εγώ έχω βαρύ πόδι.
Το tcross δε το οδήγησα παραήταν μικρό και ψεύτικο αλλα το troc σίγουρα ήταν θορυβώδες (και να πεις ότι έχει κανένα κινητήρα που αξίζει να ακούσεις πάει στο διαολο... αυτό σα χορτοκόπτικο με turbo Ακουγόταν). Το ίδιο θορυβώδες με το arona θα έλεγα (που αποκλείστηκε εξαρχής για αυτό το λόγο). 

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τόσο χάλια ρε ? Ηχομόνωση δεν έχει η καμπίνα ? Εγώ που πήρα το Tcross είχε καλή ηχομόνωση μέσα

Εσένα θα ήταν με λίγα χλμ . Του φίλου κάπου στα 2000. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, mp123 είπε

Εσένα θα ήταν με λίγα χλμ . Του φίλου κάπου στα 2000. 

Όταν στρώνει είναι premium...

Παντως έχω περιέργεια να δω πως ανάβει το check engine στην καινουργια οθόνη-κοντέρ 😅

 

Στα σοβαρά τώρα, το Tiguan ήταν παραπάνω από αξιοπρεπές. Το troc ήταν για την τιμή του απαράδεκτο. Η διαφορά στην ποιότητα κατασκευής είναι παραπάνω από εμφανής 

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Εξαρτάται τι θεωρείς καλή. Εξαρτάται και πως πας το Αμαξι. Εγώ έχω βαρύ πόδι.
Το tcross δε το οδήγησα παραήταν μικρό και ψεύτικο αλλα το troc σίγουρα ήταν θορυβώδες (και να πεις ότι έχει κανένα κινητήρα που αξίζει να ακούσεις πάει στο διαολο... αυτό σα χορτοκόπτικο με turbo Ακουγόταν). Το ίδιο θορυβώδες με το arona θα έλεγα (που αποκλείστηκε εξαρχής για αυτό το λόγο). 

Μπαγάσα σε είχα μόνο για α κλας ,σειρά 1, μίνι Κούπερ και στο πιο χαμηλο για α3.

Που πας και γυρίζεις εσυ αρονα , τ ροκ κλπ. Αντε και εις ανώτερα στο σκάλα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mp123 είπε

Μπαγάσα σε είχα μόνο για α κλας ,σειρά 1, μίνι Κούπερ και στο πιο χαμηλο για α3.

Που πας και γυρίζεις εσυ αρονα , τ ροκ κλπ. Αντε και εις ανώτερα στο σκάλα.

Μπα θα πάω σε πιο πριμιουμ 😂 

είπα να τους δώσω μια ευκαιρία...

 

(το arona δε πήγα να το δω έχουμε ένα leasing-τίμιο αλλά ως εκεί, όχι για εμένα)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...