Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Εμ αν κάνεις υπέρβαση για το αμάξι θα είσαι με τρύπιο παντελόνι 🤣

Πλάκα κάνω , αν και δεν είναι το πιο όμορφο εσωτερικό κατα την γνώμη μου , εμένα μου αρέσει που είναι αρκετά εργονομικό και απλό χωρίς να σου προκαλεί πονοκέφαλο

Το start button σε βολεύει εκεί ?

Επίσης ωραία θέση για τις ποτηροθήκες , στο Leon ειδικά στο χειροκίνητο αν σύρεις τον τεμπέλη χάνεις την μία και μάλλον δεν θα βολεύει και η άλλη

Αφού έχετε μεγάλο εγώ θα έπαιρνα το μικρότερο για 2ο . Οπότε άσχετα απο αξιοπιστίες κτλ. θα επέλεγα το mini γιατί ξεχωρίζει απο όλα τα άλλα και έχει δικό του χαρακτήρα

Ασε με αυτο το τζιν θα τη βγαλω 😂 το start κουμπι δεν ειναι και στην τελεια θεση αλλα οκ δεν ενοχλει μια φορα το πατας εξαλλου.

Οι ποτηροθηκες πολυ εξυπνα φτιαγμενες να σερνονται τα πλαισια για να κουμπωνουν ακριβως στο ποτηρι που βαζεις και εχει και συρομενο καλυμμα εντελως αν δε θες να φαινεται καθολου!

2 ώρες πριν, tasoskont είπε

Cloud είχα την εντύπωση ότι όλα τα mhev τα φέρνουν με  ψηφιακό κατράν 🤔 εσύ το έκανες παραγγελία με το αναλογικό??

Οχι φιλε ειναι στανταρ στην st line X εκδοση το ψηφιακο καντραν. Ηταν απο τα μειον της εκδοσης μου αλλα δεν με εκαιγε κιολας οποτε οκ..

2 ώρες πριν, alexiko είπε

Η θέση και γωνία της οθόνης βολεύει;

Θα ηθελα να ειναι πιο ενσωματωμενη στο ταμπλο ειναι η αληθεια και πιο χαμηλα. Το οτι δεν εχει γωνια προς εμενα δεν ενοχλει και για να δεις χαρτες ισως ειναι καλυτερα εκει που ειναι. Θελει εξοικειωση ομως για να κανεις κατι εν ωρα οδηγησης (πλην κατι απλου οπως ενταση και αλλαγη σταθμου που το κανεις και απο τιμονι.) 

 

Στα θετικα εχει πολυ καλη αποκριση και το android auto δουλευει βουτυρο.

  • Like 4
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ομολογώ πάντως ότι ακόμη αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα στο μηχανικό με το αυτόματο

Δεν μπορώ να πώ ότι έχω κατασταλάξει 100%

Απο την μία έχουμε το DSG που τόσο το αγαπώ αλλά έχουμε το εξτρα κόστος και το άγχος για κιβώτιο , mild hybrid , μπαταρία

Απο την άλλη έχουμε το μηχανικό που μου είχαν μπεί και οι ιδέες της βελτίωσης

Ειλικρινά δεν θα αποφασίσω ποτέ :D

Βρήκα το αμάξι μετά απο τόσο καιρό και έχω κολλήσει στο κιβώτιο και στο χρώμα (και εκεί την μία λέω ανθρακί την άλλη άσπρο)

Να πάρω ένα μηχανικό ανθρακί και ένα άσπρο DSG μήπως ? 🤣

  • Like 1
Δημοσ.

Να παρεις  DSG και αν χτυπα ξυλο βγαλει κατι θα ναι μεν μαπα αλλα εχεις την σχετικη ανεση να το φτιαξεις. Αφου το γουσταρεις και σε ξερεις (και σε ξερουμε). Τωρα για χρωμα θα απεφευγα το λευκο. Ανθρακι DSG απο μενα (και θα σου δανεισω το τζιν μου αμα λαχει 😂)

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, cloud13 είπε

Να παρεις  DSG και αν χτυπα ξυλο βγαλει κατι θα ναι μεν μαπα αλλα εχεις την σχετικη ανεση να το φτιαξεις. Αφου το γουσταρεις και σε ξερεις (και σε ξερουμε). Τωρα για χρωμα θα απεφευγα το λευκο. Ανθρακι DSG απο μενα (και θα σου δανεισω το τζιν μου αμα λαχει 😂)

Μωρέ το κόστος είναι το λιγότερο τελικά.

Και το άλλο δεν το έδωσα για τα λεφτά , το είχα πάρει 2ο χέρι για αυτόν ακριβώς τον λόγο , είχα πεί όσες φορές και αν βγάλει πρόβλημα θα είμαι κερδισμένος.

Το θέμα είναι η ανάμνηση του γερανού που δεν σου φεύγει και ότι έχεις συνέχεια στο μυαλό σου μην σε αφήσει σε καμία παραλία σε ένα νησί (απο την πρώτη φορά που έσπασε είχα αυτό το άγχος στις διακοπές)

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, tsofras είπε

Μωρέ το κόστος είναι το λιγότερο τελικά.

Και το άλλο δεν το έδωσα για τα λεφτά , το είχα πάρει 2ο χέρι για αυτόν ακριβώς τον λόγο , είχα πεί όσες φορές και αν βγάλει πρόβλημα θα είμαι κερδισμένος.

Το θέμα είναι η ανάμνηση του γερανού που δεν σου φεύγει και ότι έχεις συνέχεια στο μυαλό σου μην σε αφήσει σε καμία παραλία σε ένα νησί (απο την πρώτη φορά που έσπασε είχα αυτό το άγχος στις διακοπές)

Βγαλτο απο το κεφαλι σου αυτο. Κατι τετοιο μπορει να γινει απο ψυγειο πολλαπλασιαστες μεχρι και μηχανικο κιβωτιο δε θα πεθανουμε κιολας το ξεχναα η το θυμασαι με χιουμορ μετα απο χρονια.παρε αυτο που γουσταρεις και θα σε κανει χαρουμενο day to day! 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

To 25000ε για Seat είναι σχετικό , θα μπορούσα να πάρω γυμνό Α3 με 110 άλογα , γιατί ? για να λέω ότι έχω Audi ?

no but thx :)

Το ιδιο αμαξι ειναι, δεν εχει καμια λογικη να πληρωσεις την διαφορα για λιγο πιο ποιοτικό πλαστικο, λιγο διαφορετικη μασκα κτλ.

Επισης το ειδα εξω σε ένα βαθυ κοκκινο, χωρις τα full led κ χωρις το φρυδι λεντ πισω, και με βασικιά ζαντα και ηταν πολυ ομορφο!

  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, paylidis είπε

Παρε Α3 τότε... παίζει σε καλή τιμουλα ειδικά εάν δεν έχεις θέμα να πάρεις το χιλιάρι 

Η αλήθεια είναι πως από εκεί θα ξεκινήσω τα TD. Το χιλιάρι για τη χρήση που το θέλω μέσα στην πόλη άντε και λίγο παραέξω μια χαρά είναι. Για το DSG μόνο έχω αμφιβολίες που μου ανάψατε φιτίλια μ'αυτά που λέτε εσύ και ο @tsofras και μου μπήκαν σκέψεις για τα υπόλοιπα

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Βγαλτο απο το κεφαλι σου αυτο. Κατι τετοιο μπορει να γινει απο ψυγειο πολλαπλασιαστες μεχρι και μηχανικο κιβωτιο δε θα πεθανουμε κιολας το ξεχναα η το θυμασαι με χιουμορ μετα απο χρονια.παρε αυτο που γουσταρεις και θα σε κανει χαρουμενο day to day! 

Δεν διαφωνώ , προσπαθώ να το σκεφτώ και έτσι (rationalization οπως λέει και ο @haHa ) απλά στα παραπάνω που αναφέρεις προσθέτεις άλλα 3 άγχη , κιβώτιο ,ηλεκτροκινητήρα , 48V μπαταρία , που με τα 2 τελευταία δεν ξέρω τι γίνεται με το αμάξι , τσουλάει ή μένει ?

1 λεπτό πριν, Burgos είπε

Η αλήθεια είναι πως από εκεί θα ξεκινήσω τα TD. Το χιλιάρι για τη χρήση που το θέλω μέσα στην πόλη άντε και λίγο παραέξω μια χαρά είναι. Για το DSG μόνο έχω αμφιβολίες που μου ανάψατε φιτίλια μ'αυτά που λέτε εσύ και ο @tsofras και μου μπήκαν σκέψεις για τα υπόλοιπα

Σε χιλιάρη θα σου έλεγα να μην το φοβάσαι τόσο το DSG , εγώ το σκέφτομαι γιατί τα 25κιλά ροπής είναι το όριο του κιβωτίου και το 1.5 κινητήρας έχει 25κιλά ροπή , οπότε δουλεύει στο όριο

  • Like 1
Δημοσ.

Κανενα προβλημα δε θα εχεις με τον ηλεκτροκινητηρα κ τη 48βολτη μπαταρία. 

Επισης το να έχεις βαλει ηλιοροφη και full led κ να σκεφτεσαι αν θα βάλεις αυτοματο κιβωτιο, δεν εχει καμια λογικη.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, xgol είπε

Κανενα προβλημα δε θα εχεις με τον ηλεκτροκινητηρα κ τη 48βολτη μπαταρία. 

Επισης το να έχεις βαλει ηλιοροφη και full led κ να σκεφτεσαι αν θα βάλεις αυτοματο κιβωτιο, δεν εχει καμια λογικη.

Μα δεν συζητάμε το κόστος τώρα ρε μαν , την πιθανότητα προβλήματος συζητάμε

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε, @tsofras, αν και παρακολουθώ συνεχώς το νήμα, σπανίως συμμετέχω. Όσον αφορά την περίπτωσή σου θα σου πω την άποψή μου. Πάνε τη Δευτέρα και με ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ πείσε τον πωλητή και κλείστο όπως το θέλεις, με DSG και την ηλιοροφή και ας αργήσει να έρθει. Τα παιδιά σου δε θα πεινάσουν και το αυτοκίνητο για σένα δεν είναι απλά ένα εργαλείο, μέσο μεταφοράς. Αξίζει κάποιες φορές να καλομαθαίνουμε τον εαυτό μας από τη στιγμή που είμαστε εντάξει στις υπόλοιπες υποχρεώσεις μας και στην προκειμένη περίπτωση σου αξίζει. Μην κοιτάς τις 2-3-4 χιλιάδες διαφορά, πάρτο όπως το θέλεις, να το χαρεί η ψυχή σου. Δυο λόγια σχετικά με αυτά που σε προβληματίζουν:

1) Το γεγονός ότι θα το δουλεύεις για λίγα χιλιόμετρα δεν έχει καμία σημασία. Όπως είπα, το αυτοκίνητο για σένα (και πολλούς από μας) δεν είναι μόνο εργαλείο. Ακόμη και αν κάνεις ελάχιστα χιλιόμετρα, αλλά όταν μπαίνεις μέσα θα σκέφτεσαι ότι είναι όπως το θες, ακόμα και μόνο που θα είναι στο γκαράζ και θα το σκέφτεσαι και θα γουστάρεις, ακόμα και αρκεί που θα το βλέπεις από το μπαλκόνι και θα σκας ένα χαμόγελο, αξίζει να το έχεις όπως το θες.

2) Το DSG είναι απόλαυση και αλλάζει την αίσθηση οδήγησης. Κάθε τι που έχει μηχανικά μέρη, έχει πάντα πιθανότητες αστοχίας. Αν το προσέξεις και κάνεις σωστή χρήση και σε συνδυασμό με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνεις, θεωρώ ότι ελαχιστοποιούνται κατά πολύ οι πιθανότητες να σου βγάλει πρόβλημα. Αν είναι να κάνουμε πίσω σε ένα τεχνολογικό επίτευγμα που μας πηγαίνει μπροστά σε απόλαυση και λειτουργικότητα αντί για αξιοπιστία αντί για Smartphones θα είχαμε όλοι Nokia 3210.

3) Μη σε ανησυχεί το mild hybrid. Είναι ώριμη τεχνολογία και πλέον όλα τα αυτοκίνητα που δεν είναι full electric ή plug in, κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση. Για μένα το μεγαλύτερο κέρδος για το mild hybrid δεν είναι τόσο το κέρδος στην κατανάλωση, αλλά η επιπλέον ώθηση που δίνει στον κινητήρα από χαμηλά. Μου φαίνεται για τον 1.5 είναι επιπλέον 50 Νm ροπής. 

Αυτά από μένα και καλή τύχη σε όποια απόφαση πάρεις. Η άποψή μου, όμως, μην κάνεις πίσω, πάνε στο κολλητάρι σου τον πωλητή (είμαι σίγουρος πως θα καταλάβει) και κάνε την παραγγελία όπως το γουστάρεις.

EDIT: Από μένα το ανθρακί, το λευκό δεν το αντέχω και κυρίως στα hatch

Επεξ/σία από Astreos
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σε χιλιάρη θα σου έλεγα να μην το φοβάσαι τόσο το DSG , εγώ το σκέφτομαι γιατί τα 25κιλά ροπής είναι το όριο του κιβωτίου και το 1.5 κινητήρας έχει 25κιλά ροπή , οπότε δουλεύει στο όριο

Αν είναι έτσι έχει καλώς. Έτσι κι αλλιώς θα γράφει υποθέτω κάτω από 6-7k χλμ το χρόνο. Αλλιώς μετά την πρώτη βλάβη το πουλάω και παίρνω Alfa για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από βλάβες κλπ 🤣

  • Like 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, paylidis είπε

Παρε Α3 τότε... παίζει σε καλή τιμουλα ειδικά εάν δεν έχεις θέμα να πάρεις το χιλιάρι 

Πόσο καλή;; 

  • Thanks 1
Δημοσ.

@thrylos_7 Τα πρώτα leon tgi (dsg) , εμφανίστηκαν στους τιμοκαταλογους στη γείτονα Ιταλία, με παράδοση Μάρτιο

Xellence & Fr

FB_IMG_1612106415153.jpg

Μόλις τώρα, tsofras είπε

μη ρωτάς τέτοια τώρα ρε φίλε

Τα έχουμε πει και μέσω πμ... μας έχεις βάλει σε σκέψεις... 🤣, το ζούμε έντονα το όλο θέμα. 

Με βλέπω να κρατάω το ibiza και να βάζω πρόγραμμα για +30ps & +30nm, όχι ότι μου λείπει η δύναμη...αλλά για καθαρά ψυχολογικούς λόγους και να πηγαίνω/πηγαίνουμε για 2ο, οπότε θα είναι είτε tgi πάλι λόγω οικονομίας μιας και θα έχουμε και πρατήριο εντός πόλεως, προς το Πάσχα, είτε σε κάτι suvειδες που αρέσει στην οικογένεια. 

Εάν συμβεί το σενάριο ότι από το καλοκαίρι θα γυρίσω σπίτι μου και θα αρχίσω τα 140χλμ/ημέρα, τα οποία θα ήθελα βέβαια να τα κάνω με την άνεση του adaptive cruise control, του κιβωτίου dsg κι ενός κινητήρα 1.5 σα του Leon...αλλά με βλέπω να τα κάνω πάλι με το τιμιότατο λαντζιερη (όπως λέει και ο paylidis) ibizaκι... 

Βέβαια το adaptive cruise control ίσως μπαίνει στο ibizaκι με το αντίστοιχο κόστος σε κατάστημα που ασχολείται με vag.. και το ψηφιακό cockpit (αλλά κοστίζει 1000€)

Το Α3 είναι έρωτας 10 ετίας είπαμε αφού 

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...