Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, haHa είπε

Ναι, αλλα υπαρχουν αλλες εταιρειες που δινουν αισθητα μεγαλυτερη εγγυηση. Αυτες γιατι βαζουν start/stop και βασει της λογικης σου αναγκαζονται να καλυπτουν δωρεαν χοντρες ζημιες;

Δεν εχει καμια λογικη αυτο το επιχειρημα.

ε τα κορεατικά ουτως ή αλλιως δε χαλανε το ιδιο με τα ευρωπαικά (που μαξ να παρεις 4 χρόνια, όποτε δηλαδη και ξεκινανε συνηθως οι ζημιες)...

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Νομιζω δεν καταλαβες το point. Το point ειναι οτι τα μεμονωμενα παραδειγματα δεν λενε τιποτα.
Αλλο παραδειγμα:
Εστω 2 ακριβως ιδια αυτοκινητα , με ιδια αντιμετωπιση. Το ενα ειναι ασπρο και το αλλο γκρι και τυχαινει το γκρι να βγαλει προβλημα.
Πρεπει να πουμε οτι τα γκρι βγαζουν περισσοτερα προβληματα;

Οχι βεβαια, γιατι μεμονωμενα παραδειγματα δεν λενε τιποτα.

προσωπικά παραδειγματα σου ειπα. και ξαναλεω όταν φτάνει να στο πει μηχανικός μάλλον ειναι ευρυτερο το θέμα... για εμενα παντως δεν αξιζει για κανενα λόγο εναντια στην επιπλέον καταπόνηση του κινητηρα που προκαλεί

Επεξ/σία από paylidis
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

ε τα κορεατικά ουτως ή αλλιως δε χαλανε το ιδιο με τα ευρωπαικά (που μαξ να παρεις 4 χρόνια, όποτε δηλαδη και ξεκινανε συνηθως οι ζημιες)...

Οποτε συμφωνα με τον paylidis, το start/stop βγαζει συνηθως ζημιες στα 4 χρονια στα ευρωπαικα και στα 6+ χρονια στα ιαπωνικα/κορεατικα.
Seems legit.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Οποτε συμφωνα με τον paylidis, το start/stop βγαζει συνηθως ζημιες στα 4 χρονια στα ευρωπαικα και στα 6+ χρονια στα ιαπωνικα/κορεατικα.
Seems legit.

Την προσωπική του εμπειρία σου λέει ρε μαν , δεν πήρε στατιστικό δείγμα απο όλο τον κόσμο

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεκτο οτι το κανεις, αλλα αυτο δεν απανταει στο γιατι το κανεις.

Δε βρίσκω κανέναν απολύτως λόγο να μην το κάνω.  

Τα χιλιόμετρα μου είναι είτε στην Εγνατία, είτε στο χωριό που ζω λόγω εργασίας, καίω φυσικό αέριο (οποτε δε μολυνω και δε θα κερδίσω ούτε 0.5€  αν σβήνει για όσο σβήνει στο 1 και μοναδικό φανάρι που συναντώ στη διαδρομή μου) , δεν αναφέρω για κίνηση,γιατί δεν υπάρχει.

Απέναντίας πιστεύω ότι με αυτή μου τη κίνηση θα κερδίσω σε μίζα και μπαταρία. 

Κάποια στιγμή ήμουν στη πόλη μου, σε στενό και περιμέναμε να φτάσουμε στην κεντρική οδό, 5-6 αυτοκίνητα, καλοκαιράκι, ανοιχτά παράθυρα, μπροστά μου είχα ένα Α4, μέχρι να φτάσουμε στη διασταύρωση της κεντρικής οδού 1-1.5 λεπτό , το s/s του δούλεψε 4-5 φορές, εε αυτό το πράγμα δε το κάνω στο αμάξι μου. 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 9
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Οποτε συμφωνα με τον paylidis, το start/stop βγαζει συνηθως ζημιες στα 4 χρονια στα ευρωπαικα και στα 6+ χρονια στα ιαπωνικα/κορεατικα.
Seems legit.

Γνώμη μου, απο την προσωπική εμπειρία μου. Δε προσπαθω να πεισω κανεναν να την ακολουθησει...

Απο εκει κ περα οποιος θέλει το αφήνει ανοιχτο και οτι βρεξει ας κατεβασει...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Λοιπόν επειδή μου αρέσει να μπαίνετε στο κλίμα ξεκινάμε απο την κωλοτούμπα της κωλοτούμπας ότι δεν πουλάω το Ibiza.

Αφού είχα ενημερώσει τον πωλητή ότι τελικά δεν θα προχωρήσω στην αγορά του Leon επειδή πρώτον δεν μπορούσα να περιμένω 6 μήνες και δεύτερον το ξεφτιλίσαμε που το πήγαμε κοντά 30.000ε και μου φάνηκαν πολλά τα λεφτά για αυτό το αμάξι , είπα να συνεχίσω την ζωή μου με αυτή την απόφαση. Προφανώς είχα ενημερώσει και για αυτή την απόφαση τον υποψήφιο αγοραστή.

Πέρασε λοιπόν μία ημέρα , ο πωλητής άφαντος , είπα και εγώ ξενέρωσε , του τα ζάλισα πάλι για 3η φορά για το Leon και του έριξα άκυρο λογικό να μην θέλει ούτε να με φτύσει .

Μία ημέρα μετά με παίρνει τηλέφωνο όλο στεναχώρια που δεν θα πάρω το Leon που είχε καταλάβει πόσο πολύ το θέλω. Έτυχε και ήμουν κοντά όταν με πήρε τηλέφωνο και του λέω κλείσε περνάω να τα πούμε απο κοντά.

Αφού πήγα απο εκεί και του άνοιξα την καρδιά μου και τους ενδοιασμούς που είχα , συμφώνησε και ο ίδιος ότι είναι too much τα 30.000ε για την χρήση που θέλω και μου είπε κανένα πρόβλημα Θωμά , ότι χρειαστείς εδώ είμαι εγώ.

Μου ανάβει ένα λαμπάκι και του λέω , ρε μαν αν είχες χειροκίνητο ετοιμοπαράδοτο που είναι και φθηνότερο μπορεί να το σκεφτόμουν.

Ώπα μου λέει χειροκίνητο έχουμε ετοιμοπαράδοτο.

Έλα ρε του λέω με Led και ηλιοροφή ?

Ναι μου λέει σε ότι χρώμα θέλεις!

Γίναμε του λέω , κοίτα όμως βλέπω ότι έχουν καβαλήσει τιμές πριν τον Γενάρη το είχα κλείσει στα 24700 κλειδί χέρι με έκπτωση που μου είχες κάνει και τώρα δεν βλέπω έκπτωση οπότε κάνε κάτι και το συζητάμε.

οκ μου λέει φύγε και θα δώ τι μπορώ να κάνω.

Φεύγω λοιπόν , στέλνω καπάκια στον υποψήφιο αγοραστή ότι τελικά το πουλάω το Ibiza αν ενδιαφέρεται ακόμη, ΝΑΙ μου λέει ο φίλτατος οπότε λέω πάει αυτό. Άντε να δούμε τι τιμή θα μου πεί.

Έρχεται η επόμενη ημέρα λοιπόν και μου στέλνει για το Leon 1.5 150 FR Plus + μεταλλικό με το κλειδί στο χέρι στα 23900 τελική τιμή ( Δεν ξέρω αν μου έκανα καλή τιμή απλά ήταν 800ε κάτω απο την προσφορά που είχα τον Αύγουστο)

Αστα διάλα λέω να μην έχω το άγχος του DSG , ηλεκτροκινητήρα και της μπαταρίας , θα πάρω το χειροκίνητο , να το έχω και την δυνατότητα να το τσιμπήσω μηχανικά χωρίς άγχος αν θέλω.

Παίρνω τηλέφωνο και κλείνω το αμάξι αφού είναι και ετοιμοπαράδοτο σε άσπρο Fr plus.

Οπότε περιμένω να πάμε για έλεγχο του αυτοκινήτου και να γίνει η διαδικασία αποπληρωμής του Ibiza.

Προχθές ο έλεγχος όλα καλά , την άλλη Παρασκευή γίνεται η αποπληρωμή .

Ήμουν ανάμεσα σε άσπρο (Nevada White) ή ανθρακί (Magnetic tech)

Πετυχαίνω τελικά μετά απο τόσο καιρό φωτό στο internet το άσπρο με την ηλιοροφή και επειδή δεν ενθουσιάστηκα πήρα τηλέφωνο και άλλαξα την κράτηση απο άσπρο σε ανθρακί.

Έρχεται η χθεσινή ημέρα και μιλάω με τον πωλητή

Του λέω ρε μαν , έχω την εντύπωση τώρα που το σκέφτομαι ότι την πρώτη φορά που το έκανα test drive ότι δεν το έβαλα στο Sport πρόγραμμα και είχα ξενερώσει με τον κινητήρα , να έρθω να το πάρω ένα test drive να το δώ καλύτερα?

Βέβαιως μου λέει έλα όποτε θέλεις.

Πάω λοιπόν εχθές το απόγευμα και το ξαναπαίρνω.

Φρέσκο νέο review του αυτοκινήτου (και επειδή με ξέρετε δεν θα πώ καλά λόγια επειδή το έχω κλείσει)

Κινητήρας : Ω ναι ήμουν βλάκας και πρέπει το αμάξι να ήταν στο eco ή normal. Την είχε πατήσει και ο πωλητής την πρώτη φορά που το πήρε. Καμία σχέση το αμάξι. Έχει αυτή την υστέρηση στα χαμηλά , αλλά όχι σαν το Ibiza και όταν αρχίσει να γεμίζει τα δίνει όλα. Οπότε άδικα τον είχα θάψει

Ανάρτηση : οκ είναι λίγο πιο άνετο απο το Ibiza αλλά δεν μπορώ να πώ ότι ενθουσιάστηκα τουλάχιστον με την άνεση , το προηγούμενο ήταν πολύ ανώτερο

Θέση οδήγησης : Πολύ ωραία και χαμηλή θέση οδήγησης , μειωμένη ορατότητα απο τις κολώνες όμως σε κάποια σημεία. Τα καθίσματα ωραία σε αίσθηση , πιο σκληρά απο του προηγούμενου Leon - Ibiza , δεν έπαιξα πολύ με τις ρυθμίσεις αλλά σε κάποια φάση με πόνεσε η μέση (κακό σημάδι αυτό)

Ποιότητα: Ανώτερη απο Ibiza , κατώτερη απο το προηγούμενο Leon. Με προβλημάτισε που ενώ ήταν νέο test drive αμάξι , εχθές άκουγα διάφορους τριγμούς

Φρένα : Δεν ξέρω γιατί αλλά ακόμη και του Ibiza μου φαίνονται καλύτερα τα φρένα

Μπλιμπλίκια : Τι κατάλαβα εχθές ? Ψηφιακό καντράν , ωραίο αλλά χέστηκα . Οθόνη , ωραία αλλά χέστηκα και για να βάλω κάτι μου έσπαγε τα νεύρα. Η 8αρα είναι καλύτερη γιατί έχει φυσικά κουμπιά αλλά όχι για κλιματισμό ή το start-stop. Για κάποιο λόγο τελικά η ηλιοροφή δεν με συγκίνησε καθόλου δεν ξέρω γιατί

Οπότε σε γενικές γραμμές πολύ ωραίο αμάξι ενθουσιάστηκα απο τον κινητήρα , την αίσθηση οδήγησής , τους χώρους , την εμφάνιση

Δεν ενθουσιάστηκα απο την ανάρτηση , ποιότητα (σίγουρα καλύτερη απο το Ibiza , αλλά τριγμοί ρε φίλε? ) και τα νέα μπλιμπλίκια

Και αφήνω στο τέλος το κιβώτιο. Το κιβώτιο είναι βούτυρο για μηχανικό , αλλά ρε παιδιά DSG δεν είναι.

Είδα ότι αυτοκίνητο υπάρχει , όταν μπήκα στο Leon πρώτη φορά είπα αυτό είναι , όταν το οδήγησα με το μηχανικό είπα meh. Το μόνο που ευχαριστήθηκα ήταν όταν οδήγησα το Leon με το DSG . Δεν μπορώ να το εξηγήσω , άλλη οδήγηση - αίσθηση - κονσόλα

Δεν ξέρω αν πρέπει να σκάσω 24κ και πάλι να έχω την αίσθηση meh

Συνοψίζω λοιπόν τις τελευταίες σκέψεις

Πάω σε μηχανικό στα 24Κ ?

Πάω σε Leon DSG και ας αφήσω έξω ηλιοροφή + led για να μην ανέβει ποτέ η τιμή και όποτε έρθει ? Θα έχω όμως στο μυαλό μου και τον ηλεκτροκινητήρα + μπαταρία απο θέμα αξιοπιστίας + τα μπλιμπλίκια που με χαλάνε + τα καθίσματα

Και τέλος επειδή το είχα σκεφτεί απο την αρχή όταν βγήκε η ανακοίνωση έχουμε το outsider !

Μήπως το Ibiza 1.5 150 DSG Fr Plus που βγαίνει 24150 και :

1) Έχω τα καλά του μικρομεσαίου που άρχισα να το βολεύομαι και ενώ το έβριζα εχθές μου κακοφάνηκε το μέγεθος του Leon

2) Θα έχω DSG οπότε θα είναι ένα μικρό πυραυλάκι

3) Θα έχω πιο άνετο κάθισμα , θέση οδήγησης , άνεση καθίσματος σε σχέση με το Leon

4) Θα έχω ηλιοροφή + Led

5) Θα έχω 8αρα οθόνη , φυσικούς διακόπτες για κλιμαστιμό , start stop και λιγότερο άγχος για ηλεκτροκινητήρα , μπαταρία , φηφιακό καντράν και την κεντρική οθόνη

Ναι δεν έχει το πάτημα του Leon αλλά όπως το βλέπω θα έχω περισσότερα θετικά και θεωρώ πως θα το απολαμβάνω περισσότερο

Αυτά μην γράψω άλλα , περιμένω σχόλια

Χαχα! Στο είχα γράψει: Ibiza DSG από μένα :-) 

 

Δημοσ.

I30N στα χρήματα του Leon.. θα το γράφω μέχρι να πονέσουν τα δάχτυλα μου 😂😂. Αφού το θες το γκαζακι σου και το ξέρεις.. εκτως αν έχεις θέμα που θα λέει Hyundai ξέρω γω.. πολλοί στην Ελλάδα το έχουν..

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tsofras είπε

Οι μπαταρίες για ss είναι πιο ακριβές , αν υπολογίσεις την διαφορά κόστους με την υποτιθέμενη κατανάλωση του 0,5λίτρου που γλυτώνεις , τελικά δεν αξίζει η διαφορά

Τα εχεις κανει τα μαθηματικα και καταληγεις σε αυτο το συμπερασμα;

Ας πουμε οτι αλλαζεις μπαταρια στα 5 χρονια με 75.000 χλμ(που ειναι πολυ νωρις, αλλα ας το δεχτουμε). Η οικονομια που εχεις κανει με 0.5λ μικροτερη καταναλωση ειναι:
0,5 lt στα 100km
x στα 75000km

x=75000*0,5 /100, x=375 lt οικονομια.

375 lt * 1.4€= 525€ οικονομια λογω s/s.

Ειμαι σιγουρος οτι η s/s μπαταρια δεν κανει 525€ παραπανω.

Προσωπικα προτιμω να δινω αυτα τα 525€ που εξοικονομω σε καλυτερη συντηρηση/service και ετσι να εχω και πιο αξιοπιστο αυτοκινητο απο οτι να στηριζομαι στο τι ειπε ο καθε μπαρμπας petrolhead που πιστευει οτι το s/s βγαζει προβληματα στα 4 χρονια στα ευρωπαικα και στα 6 χρονια στα ιαπωνικα, επειδη τοτε ληγει η εγγυηση τους.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, paylidis είπε

Γνώμη μου, απο την προσωπική εμπειρία μου. Δε προσπαθω να πεισω κανεναν να την ακολουθησει...

Απο εκει κ περα οποιος θέλει το αφήνει ανοιχτο και οτι βρεξει ας κατεβασει...

Για να μην νιώθεις μόνος... Κι έμενα το ίδιο μου έχουν πει μηχανικοί του group.. Οταν ειχα πάει να αλλάξω μπαταρία, επειδή τους είχε φανεί ότι τελειωσε γρηγόρα, το πρώτο πράγμα που με ρώτησαν είναι αν έχω ενεργοποιημένο s/s.

 ΥΓ: @tsofras είσαι είδωλο και με βάζεις στο τριπάκι να αλλάξω αυτοκίνητο!! Το χειροκίνητο να πάρεις. Μόνο που ακούω για dsg αγχώνομαι! 😂

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

I30N στα χρήματα του Leon.. θα το γράφω μέχρι να πονέσουν τα δάχτυλα μου 😂😂. Αφού το θες το γκαζακι σου και το ξέρεις.. εκτως αν έχεις θέμα που θα λέει Hyundai ξέρω γω.. πολλοί στην Ελλάδα το έχουν..

Κανένα πρόβλημα με μάρκες το έχω δηλώσει απο την αρχή. το i30N με χαλάει που είναι δίλιτρο και ποιοτικά μέσα είναι σαν το απλό

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Τα εχεις κανει τα μαθηματικα και καταληγεις σε αυτο το συμπερασμα;

Ας πουμε οτι αλλαζεις μπαταρια στα 5 χρονια με 75.000 χλμ(που ειναι πολυ νωρις, αλλα ας το δεχτουμε). Η οικονομια που εχεις κανει με 0.5λ μικροτερη καταναλωση ειναι:
0,5 lt στα 100km
x στα 75000km

x=75000*0,5 /100, x=375 lt οικονομια.

375 lt * 1.4€= 525€ οικονομια λογω s/s.

Ειμαι σιγουρος οτι η s/s μπαταρια δεν κανει 525€ παραπανω.

Προσωπικα προτιμω να δινω αυτα τα 525€ που εξοικονομω σε καλυτερη συντηρηση/service και ετσι να εχω και πιο αξιοπιστο αυτοκινητο απο οτι να στηριζομαι στο τι ειπε ο καθε μπαρμπας petrolhead που πιστευει οτι το s/s βγαζει προβληματα στα 4 χρονια στα ευρωπαικα και στα 6 χρονια στα ιαπωνικα, επειδη τοτε ληγει η εγγυηση τους.

Μία χαρά τα λές , έπρεπε να το προσδιορίσω γιατί ωραία τα μαθηματικά σε κάποιον που κάνει 75.000χλμ και ανάλογα που τα κάνει .

Εγώ που τα έκανα καθημερινά στη κίνηση μου έμεινε στις 20.000χλμ , νομίζω την έβαλα 180ε την μπαταρία οπότε αν δεν κάνω λάθος μου βγήκαν 40ε επάνω. Αστείο ποσό το ξέρω αλλά αν βάλουμε και ενδεχόμενο πρόβλημα σε κάτι άλλο δεν αξίζει ο κόπος

  • Like 1
Δημοσ.

@tsofrasΜιας και έχεις πάρει ήδη 2 αμάξια που έχεις πει ότι αν ήταν αυτόματα μάλλον θα τα κρατούσες η γνώμη μου είναι ότι το θέμα αυτόματου να γίνει hard constraint. Αλλά να μην καταλήξεις σαν αυτόν στην διαφήμιση γιατί σε βλέπω να πουλάς και το 3ο (καλά να είμαστε, διαθέσιμοι αγοραστές θα βρεθούν όσο υπάρχει το thread!)

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, haHa είπε

Τα εχεις κανει τα μαθηματικα και καταληγεις σε αυτο το συμπερασμα;

Ας πουμε οτι αλλαζεις μπαταρια στα 5 χρονια με 75.000 χλμ(που ειναι πολυ νωρις, αλλα ας το δεχτουμε). Η οικονομια που εχεις κανει με 0.5λ μικροτερη καταναλωση ειναι:
0,5 lt στα 100km
x στα 75000km

x=75000*0,5 /100, x=375 lt οικονομια.

375 lt * 1.4€= 525€ οικονομια λογω s/s.

Ειμαι σιγουρος οτι η s/s μπαταρια δεν κανει 525€ παραπανω.

Προσωπικα προτιμω να δινω αυτα τα 525€ που εξοικονομω σε καλυτερη συντηρηση/service και ετσι να εχω και πιο αξιοπιστο αυτοκινητο απο οτι να στηριζομαι στο τι ειπε ο καθε μπαρμπας petrolhead που πιστευει οτι το s/s βγαζει προβληματα στα 4 χρονια στα ευρωπαικα και στα 6 χρονια στα ιαπωνικα, επειδη τοτε ληγει η εγγυηση τους.

Ρίξε μια ματιά εδώ: Τα πάντα για το start&stop .


Η δική μου περίπτωση με καθημερινή μετακίνηση εντός κέντρου Αθήνας ώρες αιχμής 25χλμ/μέρα:

1η μπαταρία 8-9μήνες με start&stop ανοικτό

2η μπαταρία 9-10μήνες με start&stop ανοικτό

3η μπαταρία 3+ χρόνια  με start&stop κλειστό (δοκιμή πριν κανένα μήνα με start&stop ανοικτό δούλεψε 2-3 φορές = η μπαταρία καλά κρατάει)

Η ίδια εργοστασιακή μπαταρία. Μικρότερη κατανάλωση 5-10%, μετρημένη στην ίδια χρήση (όσο μπορώ). Κόστος μπαταρίας 100+€ (punto πετρέλαιο είναι έχει μικρή μπαταρία).

  • Like 2
Δημοσ.

Γιατι δεν σκεφτεσαι το leon στην excelence? 

Με 1.5 + dsg? 

Απο οτι εχω καταλαβει εκτιμας την ανεση, οποτε μηπως το fr ειναι λιγο too much? Σε εξοπλισμο δεν του λειπει κατι απο οτι βλεπω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, filarhos είπε

Ρίξε μια ματιά εδώ: Τα πάντα για το start&stop .


Η δική μου περίπτωση με καθημερινή μετακίνηση εντός κέντρου Αθήνας ώρες αιχμής 25χλμ/μέρα:

1η μπαταρία 8-9μήνες με start&stop ανοικτό

2η μπαταρία 9-10μήνες με start&stop ανοικτό

3η μπαταρία 3+ χρόνια  με start&stop κλειστό (δοκιμή πριν κανένα μήνα με start&stop ανοικτό δούλεψε 2-3 φορές = η μπαταρία καλά κρατάει)

Η ίδια εργοστασιακή μπαταρία. Μικρότερη κατανάλωση 5-10%, μετρημένη στην ίδια χρήση (όσο μπορώ). Κόστος μπαταρίας 100+€ (punto πετρέλαιο είναι έχει μικρή μπαταρία).

Δεκτο, φαινεται προβληματικο το αυτοκινητο σου. Αληθεια, καλυπτει η εγγυηση την μπαταρια οταν χαλαει πριν κλεισει χρονο το αυτοκινητο και ειναι προφανες προβληματικο;


Υ.Γ.: Προσωπικα ολα τα αυτοκινητα που οδηγω εδω και 5 χρονια εχουν s/s και δεν εχω αλλαξει ακομα μπαταρια. 

Επεξ/σία από haHa
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...