tsofras Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Μόλις τώρα, Shyn είπε LED: Απαραιτητα. Ασε που κανουν το αμαξι 10 φορες πιο ομορφο. Ηλιοροφορη: Ειδικα σε hatchback σου δινει τελειως διαφορετικη αισθηση οταν εισαι μεσα Απλά πάλι έτσι πάμε στα 27.000 απο τα 24.000 + ότι τόκοι βγαίνουν απο τις 3.000 παραπάνω Δεν θα πάρω ποτέ απόφαση νομίζω , γιατί και το Leon DSG είπαμε δεν έχω αποφασίσει αν είναι σωστή απόφαση , και απο κιβώτιο και απο mild hybrid , κάνει και αυτό το coasting και σβήνει ο κινητήρας που δεν ξέρω αν θα μου αρέσει πφφφ Το Ibiza μικρότερο , ποιοτικά χειρότερο αλλά απλό - λιτό και ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον 1 λεπτό πριν, paylidis είπε Με το κλασσικό κουμπι... ή αλλιως vcds και ο θεος βοηθός... ρημαζει το αμαξι αυτη η μπουρδα, και εγω μαζι του... πρωτα βαζω μπροστα, μετα ζώνη κ μετα κλεινω s/s Και γιατί το πολύ σε 4 χρόνια σου έχει φάει την μπαταρία. οκ για το μιζάρισμα δεν ξέρω τι παίζει μετά απο χρόνια με start-stop 1 λεπτό πριν, Asimov είπε Ευχαριστώ! 4 χρόνια η εγγύηση. Έχω μια έννοια για την αξιοπιστία του κιβωτίου, αλλά είναι ξεκάθαρα ο, τι καλύτερο κυκλοφορεί σε αυτόματο σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα και για την κίνηση της πόλης σωτήριο. Δεν ξαναγυρνάω σε χειροκίνητο. Και εγώ έτσι έλεγα , τελικά γύρισα , θέλω να ξαναπάω , γουστάρω , σκέφτομαι τους 3 γερανούς , αλλάζω γνώμη , ατέρμονη λούπα 1
paylidis Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 2 λεπτά πριν, tsofras είπε Και γιατί το πολύ σε 4 χρόνια σου έχει φάει την μπαταρία. οκ για το μιζάρισμα δεν ξέρω τι παίζει μετά απο χρόνια με start-stop όλα τα γονατίζει και μιζες και μπουζι και πολλαπλασιαστες όλα... ειδικα τα Bmw πονανε πολύ λόγω του s/s
haHa Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, paylidis είπε ρημαζει το αμαξι αυτη η μπουρδα, και εγω μαζι του... πρωτα βαζω μπροστα, μετα ζώνη κ μετα κλεινω s/s Εχουμε επισημα στοιχεια για αυτο; Του τυπου εγινε επισημη ερευνα σε παρομοια αυτοκινητα με και χωρις start/stop και ειδαμε οτι τα αυτοκινητα με start/stop βγαζουν 50% παραπανω βλαβες κλπ. Βαζουν οι εταιρεις κατι που μειωνει πολυ την αξιοπιστια οπως λες ("ρημαζει το αμαξι") και ετσι κα χαλανε το ονομα τους και αναγκαζονται να κανουν δωρεαν επισκευες εντος εγγυησης; Δεν φαινεται λογικο, ειναι απλα urban myth απο διαφορους "petrolheads" που δεν καταλαβαινουν την τεχνολογια. Αντιθετα, με την οικονομια που κανει το start/stop και τα χρηματα που γλυτωνει καποιος, μπορει να βαζει καλυτερα λαδια, κανει συχνοτερο/καλυτερο service και ετσι να εχει καλυτερο και ασφαλεστερο αυτοκινητο. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2021 από haHa
terry308 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 5 λεπτά πριν, haHa είπε Γιατι να θελει καποιος να απενεργοποιει το start-stop? Είναι η 1η κίνηση που κάνω 2.5 χρόνια μόλις μπαίνω στο αμάξι, μετά ζώνη κτλ., ακόμα και αν πάω στο μίνι μάρκετ του χωριού. 3
haHa Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, terry308 είπε Είναι η 1η κίνηση που κάνω 2.5 χρόνια μόλις μπαίνω στο αμάξι, μετά ζώνη κτλ., ακόμα και αν πάω στο μίνι μάρκετ του χωριού. Δεκτο οτι το κανεις, αλλα αυτο δεν απανταει στο γιατι το κανεις. Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2021 από haHa
tzampatzis Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 5 λεπτά πριν, Shyn είπε LED: Απαραιτητα. Ασε που κανουν το αμαξι 10 φορες πιο ομορφο. Ηλιοροφορη: Ειδικα σε hatchback σου δινει τελειως διαφορετικη αισθηση οταν εισαι μεσα Τα LED και εγώ τα θεωρώ απαραίτητα, τουλάχιστον για τη μεσαία σκάλα. Για full led, cornering κτλπ δε ξέρω αν αξίζει τόσο μεγάλη διαφορά. Πάντως εγώ θα πάω να τσεκάρω το 1.0 eTSI 110hp Style DSG MHEV, που με τιμή καταλόγου 21.490 φαίνεται καλό value for money. Nα δω και πως είναι το DSG μιας και είμαι του manual so far. 3
paylidis Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, haHa είπε Εχουμε επισημα στοιχεια για αυτο; Βαζουν οι εταιρεις κατι που μειωνει πολυ την αξιοπιστια οπως λες ("ρημαζει το αμαξι") και ετσι κα χαλανε το ονομα τους και αναγκαζονται να κανουν δωρεαν επισκευες εντος εγγυησης; Δεν φαινεται λογικο, ειναι απλα urban myth. στο παρελθον ειχε ανεβασει καποιος εδώ καποια πραγματα... προσωπικά ξερω περιπτωση φιλου που ειχαμε ιδιο ακριβως αμαξι (εμενα απλως ειχε παραπανω εξοπλισμό), εγω το χρησιμοποιούσα (υποτιθεται για οικονομία) αυτος δε το χρησιμοποιήσε ποτε (το εκλεινε με το που εμπαινε στο αμαξι) και στα ιδια χλμ στο δικο μου ειχα πολυ περισσότερες βλάβες (απο πολλαπλασιαστές που ανεφερα μέχρι αντλία υψηλής και μπεκ που μονο αυτα τα δυο ήταν ~2 χιλιάρικα). Όσο οικονομία και να μου έκανε (αν έκανε ένα 4-5% ειναι ζήτημα) θα προτιμούσα να ειχα γλυτωσει τα 2Κ στη δεκαετία που το κράτησα... Τα ίδια μου έχουν πει και μηχανικοί τόσο Bmw οσο και άλλων εταιρειών... υ.γ. οι χοντρές ζημιες δε προλαβαινουν να βγουν εντός εγγυησης (Bmw merc vw εχουν 2 χρόνια εργοστασιακή) υ.γ.2 ενας συμφορουμίτης που το δουλευε ανελλιπως διελυσε μίζα σε bmw Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2021 από paylidis
tsofras Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, haHa είπε Δεκτο οτι το κανεις, αλλα αυτο δεν απανταει στο γιατι το κανεις. Προσωπικά γιατί δεν μου αρέσει αυτή η μικρή καθυστέρηση κατα την εκκίνηση και επειδή ακριβώς στην 4ετία τα έφτυσε η μπαταρία και μου είπαν και απο την αντιπροσωπεία και ο μπαταριάς ότι αν έχω το ss ενεργοποιημένο όλες οι μπαταρίες το πολύ στα 4 χρόνια θα τα φτύνουν. Οι μπαταρίες για ss είναι πιο ακριβές , αν υπολογίσεις την διαφορά κόστους με την υποτιθέμενη κατανάλωση του 0,5λίτρου που γλυτώνεις , τελικά δεν αξίζει η διαφορά 1
haHa Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Μόλις τώρα, paylidis είπε στο παρελθον ειχε ανεβασει καποιος εδώ καποια πραγματα... προσωπικά ξερω περιπτωση φιλου που ειχαμε ιδιο ακριβως αμαξι (εμενα απλως ειχε παραπανω εξοπλισμό), εγω το χρησιμοποιούσα (υποτιθεται για οικονομία) αυτος δε το χρησιμοποιήσε ποτε (το εκλεινε με το που εμπαινε στο αμαξι) και στα ιδια χλμ στο δικο μου ειχα πολυ περισσότερες βλάβες (απο πολλαπλασιαστές που ανεφερα μέχρι αντλία υψηλής και μπεκ που μονο αυτα τα δυο ήταν ~2 χιλιάρικα). Φανταζομαι καταλαβαινεις απο μονος σου οτι αυτο δεν λεει τιποτα. Ειναι σαν να λες οτι πχ τα μηχανικα κιβωτια ειναι αναξιοπιστα, επειδη σε εναν φιλο εβγαλε προβλημα ενω σε εναν αλλον με dsg δεν εβγαλε προβλημα. Τα μεμονωμενα παραδειγματα δεν λενε τιποτα. 1
paylidis Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, haHa είπε Φανταζομαι καταλαβαινεις απο μονος σου οτι αυτο δεν λεει τιποτα. Ειναι σαν να λες οτι πχ τα μηχανικα κιβωτια ειναι αναξιοπιστα, επειδη σε εναν φιλο εβγαλε προβλημα ενω σε εναν αλλον με dsg δεν εβγαλε προβλημα. Τα μεμονωμενα παραδειγματα δεν λενε τιποτα. Μα σου συγκρινω ακριβως τα ιδια αυτοκινητα με διαφορετική αντιμετώπιση... οχι μηχανικό με dsg απο εκει κ περα όταν φτάνει να στο προτεινει μηχανικός τόσο εντος όσο και εκτος αντιπροσωπείας κατι παιζει.. σε καθε περιπτωση συμφωνω και με αυτό που αναφέρει ο tsofras, η μπαταρια s/s είχε 180-190 ευρω varta η 350 η γνησια, όταν στη γονατίζει στο μισο χρονο όσο οικονομία και να κανεις (που σου λεω ήταν βαρια 5%) αξιζει Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2021 από paylidis
haHa Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 3 λεπτά πριν, paylidis είπε υ.γ. οι χοντρές ζημιες δε προλαβαινουν να βγουν εντός εγγυησης (Bmw merc vw εχουν 2 χρόνια εργοστασιακή) Ναι, αλλα υπαρχουν αλλες εταιρειες που δινουν αισθητα μεγαλυτερη εγγυηση. Αυτες γιατι βαζουν start/stop και βασει της λογικης σου αναγκαζονται να καλυπτουν δωρεαν χοντρες ζημιες; Δεν εχει καμια λογικη αυτο το επιχειρημα.
tsofras Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 3 λεπτά πριν, tzampatzis είπε Τα LED και εγώ τα θεωρώ απαραίτητα, τουλάχιστον για τη μεσαία σκάλα. Για full led, cornering κτλπ δε ξέρω αν αξίζει τόσο μεγάλη διαφορά. Πάντως εγώ θα πάω να τσεκάρω το 1.0 eTSI 110hp Style DSG MHEV, που με τιμή καταλόγου 21.490 φαίνεται καλό value for money. Nα δω και πως είναι το DSG μιας και είμαι του manual so far. Αυτό έκανα αυτή τη στιγμή αλλά για το 1.5 DSG Style Αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση FR , τον φηφιακό πίνακα που δεν με ενδιαφέρει , αυτά που λείπουν και είναι ουσιαστικά για εμένα είναι το Drive Profile και Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες
paylidis Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Μόλις τώρα, tsofras είπε Αυτό έκανα αυτή τη στιγμή αλλά για το 1.5 DSG Style Αν εξαιρέσουμε την εμφάνιση FR , τον φηφιακό πίνακα που δεν με ενδιαφέρει , αυτά που λείπουν και είναι ουσιαστικά για εμένα είναι το Drive Profile και Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες σε τι εξυπηρετεί το drive profile? παιζει να το βαλεις ποτε στο eco ? 😅 ΟΚ οι ηλ. αναδιπλουμενοι μαμανε συμφωνω...
haHa Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Μόλις τώρα, paylidis είπε Μα σου συγκρινω ακριβως τα ιδια αυτοκινητα με διαφορετική αντιμετώπιση... οχι μηχανικό με dsg Νομιζω δεν καταλαβες το point. Το point ειναι οτι τα μεμονωμενα παραδειγματα δεν λενε τιποτα. Αλλο παραδειγμα: Εστω 2 ακριβως ιδια αυτοκινητα , με ιδια αντιμετωπιση. Το ενα ειναι ασπρο και το αλλο γκρι και τυχαινει το γκρι να βγαλει προβλημα. Πρεπει να πουμε οτι τα γκρι βγαζουν περισσοτερα προβληματα; Οχι βεβαια, γιατι μεμονωμενα παραδειγματα δεν λενε τιποτα. 1
tsofras Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2021 Μόλις τώρα, paylidis είπε σε τι εξυπηρετεί το drive profile? παιζει να το βαλεις ποτε στο eco ? 😅 ΟΚ οι ηλ. αναδιπλουμενοι μαμανε συμφωνω... όχι αλλά δεν ξέρω αν έχει μόνο Sport
Προτεινόμενες αναρτήσεις