Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Shyn είπε

Κατι τετοιο δεν θα εκανε δουλεια για κεραμικη επιστρωση ? https://www.skroutz.gr/s/18285425/Meguiar-s-Hybrid-Ceramic-Wax-768ml.html

Επειδη χρησιμοποιω το Meguiar's Ultimate Wash & Wax θεωρω πως ειναι απο τις τοπ εταιρειες στον χωρο. 

 

 

@tsofras Ενας γνωστος γκρικ εντερπρενερ εχει βαλει μπολακια με ξυδι γυρω απο το αυτοκινητο (για τις γατες). 😁😁

Για να πω την αληθεια δεν εχω ιδεα εαν δουλευει.. 

Ναι μου το είχα ξαναπεί εδώ αλλά δεν μπορώ να πω ότι βολεύει , είμαι και σε πυλωτή πολυκατοικίας , το σιχαίνομαι και εγώ ο ίδιος το ξύδι

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Schoumi είπε

Ναι ακριβώς. Αν και μου εβγάλε λίγο την πίστη για να το βάλω πρώτη φορά με Wi-Fi

Το trip θα ηταν biased υπέρ του και όχι κατά του :P.

 

Screenshot_20210123-155756.jpg

Δε ρωτάς αντιπροσωπία μήηηηπως κάτι παίζει ? Να μου έλεγες 8λίτρα , οκ ,αλλά 10 ? Ίσως δεν έχει στρώσει και το μοτέρ ή με τα κρύα έπεσε η πίεση στα λάστιχα.... στη χειρότερη (αν σε απασχολεί η κατανάλωση) βάζεις υγραέριο αργότερα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, and_64 είπε

Meguiars μεγάλη και γνωστή αλλά για μένα όχι τοπ πλέον, έχουν βγει και άλλες μάρκες που θεωρώ δουλεύουν πιο καλά και με πιο "εξειδικευμένα" προϊόντα αν μπορώ να το πω έτσι. 

Αυτο που δείχνεις δεν νομίζω οτι έχει την ίδια αντοχή με  κεραμική επίστρωση + οτι θα φας ωρα και θέλει χέρι. Αν δεν έχει πλυθεί τέλεια το αυτοκίνητο πιθανόν να κάνεις και αράχνες με την εφαρμογή.

Υπάρχουν για παρόμοια προστασία contactless λύσεις  με snowfoam πχ Autoglym polar seal ή Autofinesse lavish το οποίο έχω πάρει αλλά δεν έχω προλάβει να δοκιμάσω στο αυτοκίνητο ακόμα. 

Περιμένουμε εντυπώσεις για το Polar Seal δείχνει απλό και στην εφαρμογή

Η άλλη ιδέα που μου είπε ο πεθερός είναι να πάω σε κάποιον που φτιάχνει κουκούλες να φτιάξω μία custom για μπροστά

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Περιμένουμε εντυπώσεις για το Polar Seal δείχνει απλό και στην εφαρμογή

Η άλλη ιδέα που μου είπε ο πεθερός είναι να πάω σε κάποιον που φτιάχνει κουκούλες να φτιάξω μία custom για μπροστά

To lavish έχω οχι το polar αλλά δυστυχώς είμαι μπλεγμένος με μια ανακαίνιση στο σπίτι εδώ και καιρό και δεν προλαβαίνω να πω το ονομά μου, πόσο μάλλον να πλύνω αμάξι! Οταν καταφέρω να το περάσω θα ενημερώσω ;)

 

Η κουκουλα ναι οκ, αλλά θέλει πολύ καλή στερέωση για να μην στην κουνάνε ούτε οι γάτες ούτε ο αέρας και αρχίσει να χαράζει απο κάτω το χρώμα

Επεξ/σία από and_64
Δημοσ.
Μόλις τώρα, and_64 είπε

To lavish έχω οχι το polar αλλά δυστυχώς είμαι μπλεγμένος με μια ανακαίνιση στο σπίτι εδώ και καιρό και δεν προλαβαίνω να πω το ονομά μου, πόσο μάλλον να πλύνω αμάξι! Οταν καταφέρω να το περάσω θα ενημερώσω ;)

 

Η κουκουλα ναι οκ, αλλά θέλει πολύ καλή στερέωση για να μην στην κουνάνε ούτε οι γάτες ούτε ο αέρας και αρχίσει να χαράζει απο κάτω το χρώμα

Καλή δύναμη με την ανακαίνιση

custom ημικουκούλα εννοώ όχι ολόκληρη

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, korakios είπε

Δε ρωτάς αντιπροσωπία μήηηηπως κάτι παίζει ? Να μου έλεγες 8λίτρα , οκ ,αλλά 10 ? Ίσως δεν έχει στρώσει και το μοτέρ ή με τα κρύα έπεσε η πίεση στα λάστιχα.... στη χειρότερη (αν σε απασχολεί η κατανάλωση) βάζεις υγραέριο αργότερα

Ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής που κάνω είναι μέσα στην Κυψέλη και το μόνο σημείο που δεν είμαι πρώτη δευτέρα είναι στην Γκράβα όπου πάω με τρίτη, οπότε δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιο θέμα. Σε διαδρομές που βγαίνω από εντελώς κέντρο η κατανάλωση είναι πολύ καλύτερη.

Επίσης πιστεύω ένα μεγάλο κομμάτι είναι το ότι δεν έχω μάθει ακόμα να οδηγώ τέτοιο μοτέρ.

Δημοσ.

το μιατα εμενα παντως μου καιει (με γεμισματα) 6,88 συμφωνα με το fuelio. κι εγω θα ελεγα να το τσεκαρεις, μου φαινεται αρκετη η καταναλωση αυτη. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδια μια ερώτηση το crossland x φοράει τον ντιζελ κινητήρα του psa group 1500 με 102 αλογα ενω ο κλασικός ντιζελ των Citroen/Peugeot εινακ 1500 με 110 αλογα. γιατι υπάρχει αυτη η διαφορά στα άλογα;

 

Επεξ/σία από someone-
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μπορει λογω tune της εταιρειας να δινει πιο πολλη ροπη, η να την δινει πιο νωρις, και αρα να θυσιαζει αλογα. πρεπει να δεις ολα τα στοιχεια οχι μονο τα αλογα, τα οποια κιολας δε λενε και πολλα απο μονα τους

Επεξ/σία από gleft
  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καλή δύναμη με την ανακαίνιση

custom ημικουκούλα εννοώ όχι ολόκληρη

Ευχαριστώ, θα μου χρειαστεί νομίζω 🤣 

Ναι κατάλαβα αλλά πως θα τη στερεώσεις? Κάπου πρέπει να πιάνει (ζάντες; καθρέφτες;)

Δημοσ.
Μόλις τώρα, and_64 είπε

Ευχαριστώ, θα μου χρειαστεί νομίζω 🤣 

Ναι κατάλαβα αλλά πως θα τη στερεώσεις? Κάπου πρέπει να πιάνει (ζάντες; καθρέφτες;)

Φαντάζομαι 2 γατζάκια στις μπροστά ζάντες και λάστιχο ή γατζάκια πάλι για μπροστά

  • Like 2
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Schoumi είπε

Ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής που κάνω είναι μέσα στην Κυψέλη και το μόνο σημείο που δεν είμαι πρώτη δευτέρα είναι στην Γκράβα όπου πάω με τρίτη, οπότε δεν πιστεύω να υπάρχει κάποιο θέμα. Σε διαδρομές που βγαίνω από εντελώς κέντρο η κατανάλωση είναι πολύ καλύτερη.

Επίσης πιστεύω ένα μεγάλο κομμάτι είναι το ότι δεν έχω μάθει ακόμα να οδηγώ τέτοιο μοτέρ.

Κοίτα, θεωρείται αυτοκίνητο πόλης. Τα 10 λίτρα για αυτά που δίνει η αντιπροσωπεία είναι υπερβολικά υψηλά, ανεξάρτητα συνθηκών. Έχω φίλους με 1000αρια τούρμπο που οργώνουν το κέντρο του πειραιά, και δύσκολα πάνε πάνω από 7...Ή κάτι παίζει ή το αμάξι για όσους θέλουν οικονομία είναι απαγορευτικό με αυτό τον κινητήρα...

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, someone- είπε

παιδια μια ερώτηση το crossland x φοράει τον ντιζελ κινητήρα του psa group 1500 με 102 αλογα ενω ο κλασικός ντιζελ των Citroen/Peugeot εινακ 1500 με 110 αλογα. γιατι υπάρχει αυτη η διαφορά στα άλογα;

 

Ο ίδιος κινητήρας είναι ,απλά μετά τις αλλαγες στην νομοθεσία για τους τύπους έχουν αλλάξει και τα άλογα .

Αυτή την απάντηση είχα από την Peugeot .

Αν δεις και το 2008 μέχρι τέλος του έτους έλεγε 100hp τώρα λέει 110 .

Δεν έχει αλλάξει μοτέρ όμως 

  • Like 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, and_64 είπε

Υπάρχουν για παρόμοια προστασία contactless λύσεις για foam gun πχ Autoglym polar seal ή Autofinesse lavish το οποίο έχω πάρει αλλά δεν έχω προλάβει να δοκιμάσω στο αυτοκίνητο ακόμα. 

Το 2ο φαίνεται καλύτερο γιατί δεν έχει πρόβλημα να μείνει σε τζάμια κλπ σαν της Autoglym.

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, St3liosGr είπε

Αναγκαστικά πετρελαίου. Η εταιρία μου το βγάζει και χρειάζομαι τον χώρο .

Θεωρώ ότι το καμικ δεν θα βαρκαρει τόσο πολύ και λόγω αυτόματου θα είναι και πιο άνετο στην εθνική .

Το καμικ είναι η "ambition" έκδοση 

Το 2008 είναι "active plus" ούτε τεμπέλη δεν έχει και γενικά είναι άδειο 

είναι εταιρικό καθαρά .

Κινούμαι από Αθήνα και βόρεια .

Η εταιρία πληρώνει και θέλει μόνο πετρέλαιο αναγκαστικά .

Οι επιλογές δεν είναι και πολλές πλέον .

Με φοβίζει πολύ το γεγονός ότι έχω και δύο παιδιά και το 2008 Μονκ που έκατσα μέσα να το δω κουνήθηκε αρκετά οπότε θεωρώ ότι στον δρόμο δεν θα είναι τόσο σταθερό .

Το καμικ μου φαίνεται πιο σταθερό από τα δύο 

Έχω για δικό μου Leon 2017 facelift και μέσα είναι παρόμοια.

Το βλέπω πιο σταθερό το καμικ ,έτσι μου φαίνεται τι να πω ;;

Δεν το έχω οδηγήσει βέβαια!!

Το 2008 έχει air-condition ας πούμε σε αυτή την έκδοση 

Χτυπά το καμικ. Θα το ευχαριστηθείς πολύ πιστεύω. Η εν λόγω έκδοση είναι αρκετά πλούσια κ το θεωρω άνετο μετά από 1000 χλμ που συμπληρώσαμε σήμερα (εγώ έχω οδηγήσει τα 300-350). Επίσης σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες (150-160 Αττική οδό)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...