Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Καλα για csuv με το χιλιαρι δε θα ήταν αμαξι νεκροφόρα θα ήταν με όλη τη σημασία της λέξης, εδώ θεωρω τον 1.5 με τα 150 οριακό για τα 1600+ κιλά του Q3...

κι ομως

σε πληροφορω οτι ο 1.0 TSI στο Karoq δουλευει εξαιρετικα.

Φυσικα το αμαξι δεν ειναι σβελτο, αλλα ποιο SUV ειναι?

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, terry308 είπε

Μακάρι , αλλά δύσκολα , εξωτερικό ξεκινάει από 30.500€ 

Τον tgi στο kamiq πως τον βρίσκεις , μέχρι στιγμής 

Κοιταξε, με δεδομενο ότι το απλό Α3 ξεκινάει απο 26800 στη γερμανία και το gtron 31500, ενώ στην ελλάδα το αντίστοιχο απλό ξεκινάει από 22001, λαμβάνοντας υποψη και τα χαμηλότερα τελη ταξινόμησης του ΦΑ (λόγω ρύπων) θεωρω οτι η διαφορά μας με τη γερμανία θα είναι πράγματι περί τις 4500€ με τη γερμανία, οπότε όντως γύρω στα 27Κ... ειναι βεβαια και θέμα της εισαγωγικής το πόσο θα θέλει να το στρώξει (το πολο ΦΑ πχ με τόσα που το ζητάει ειναι σα να μη θελει να πουλησει). Στην πράξη θεωρώ ότι θα ειναι λιγο πιο κατω και απο 27 η βασική του όταν με το καλό έρθει...

 

Όσον αφορά τον tgi δε μπορώ να πω ότι έχω παράπονο μεχρι ώρας, ειναι αυτο που περίμενα... Ιδανικά θα ήθελα να ειναι πάνω απο 100-110 άλογα πάντως για να ειναι πιο σβέλτο, αλλα για αυτο που το θέλουμε (2ο αμαξι-"πόλης") είναι άψογο... Το πρόβλημα ειναι η γυναίκα που δε μπορει να ρίξει την κατανάλωση με τιποτα ετσι οπως το πάει (είναι στα 5.1-5.5)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Μπήκα σε τρολάρω λίγο και να σου πώ ότι η Giulia κάνει 45.000 και ότι ήθελες να γράψεις Giulietta και πέτυχα αυτό :S

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/25237541-alfa-romeo-giulia

Δεν ξέρω τι παίζει είναι ύποπτο εκτός αν έχει ειδικές πινακίδες , στη φάση που είμαι έκανα πως δεν το είδα :D

Χανουν παρα πολυ αξια οι alfa romeo διαχρονικα, αν περιμενεις κανα 2 χρονακια θα την κανεις ανταλαγη με το ibiza 😛

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tutuyo είπε

κι ομως

σε πληροφορω οτι ο 1.0 TSI στο Karoq δουλευει εξαιρετικα.

Φυσικα το αμαξι δεν ειναι σβελτο, αλλα ποιο SUV ειναι?

δε διαφωνω, ειναι και θέμα απαιτήσεων του καθενός... Προσωπικά θεωρω οριακό τον 1.0Τ για οχηματα bsuv - για κανενα λόγο ομως ταιριαστό σε csuv (εκει θελω πανω απο 150 άλογα)

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Κοιταξε, με δεδομενο ότι το απλό Α3 ξεκινάει απο 26800 στη γερμανία και το gtron 31500, ενώ στην ελλάδα το αντίστοιχο απλό ξεκινάει από 22001, λαμβάνοντας υποψη και τα χαμηλότερα τελη ταξινόμησης του ΦΑ (λόγω ρύπων) θεωρω οτι η διαφορά μας με τη γερμανία θα είναι πράγματι περί τις 4500€ με τη γερμανία, οπότε όντως γύρω στα 27Κ... ειναι βεβαια και θέμα της εισαγωγικής το πόσο θα θέλει να το στρώξει (το πολο πχ με τόσα που το ζητάει ειναι σα να μη θελει να πουλησει)

Αν το πλασάρουν σε τέτοια τιμή  θα είναι τέλεια 

Το golf σύμφωνα με τον επίσημο κατάλογο της vw ξεκινάει από 19.235€

VOLKSWAGEN GOLF CD CD13FZ 2021 GOLF 1.5 TGI 130PS DSG LIFE L07 1.498 / 130 / 96 € 19.235 0,0%

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, paylidis είπε

δε διαφωνω, ειναι και θέμα απαιτήσεων του καθενός... Προσωπικά θεωρω οριακό τον 1.0Τ για οχηματα bsuv - για κανενα λόγο ομως ταιριαστό σε csuv (εκει θελω πανω απο 150 άλογα)

ειχα την τυχη να οδηγησω το TROC με τον δικο σου, τον 1.5

Με μια λεξη απολαυση, το αμαξι μπριζωνεται, το τραβηγμα του μετα τις 2000σαλ ειναι απιστευτο

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tutuyo είπε

ειχα την τυχη να οδηγησω το TROC με τον δικο σου, τον 1.5

Με μια λεξη απολαυση, το αμαξι μπριζωνεται, το τραβηγμα του μετα τις 2000σαλ ειναι απιστευτο

Ειναι σαφώς ανώτερο - ειδικα σε ελαφρυ σκαφος όπως του troc ή του kamiq είναι βολίδα...

Όπως ισως καποιοι λεουρες θυμουνται ξεκίνησα για T-roc, τα οδηγησα και τα δυο (1.0/1.5) back 2 back (η μονη διαφορά ήταν οτι το 1.5 ήταν dsg το οποίο ομως το δουλεψα σε χειροκινητο). Κατεληξα αυτόματα σχεδόν στον 1.5, οποτε αποκλείστηκε λόγω εκτόξευσης της τιμής του με τον εν λόγω κινητήρα το t-roc και στραφηκα προς tiguan... ε και καπως έτσι το tiguan εγινε Q3...

Παντως με αδερφακι καταλήξαμε μερικούς μήνες μετά (kamiq για 2ο)... σίγουρα όμως το troc ειναι απο τα πιο ομορφα μικρα suv που εχουν κυκλοφορήσει κατα την άποψη μου...

 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

σίγουρα όμως το troc ειναι απο τα πιο ομορφα μικρα suv που εχουν κυκλοφορήσει κατα την άποψη μου...

απεξω κουκλα κ απο μεσα πανουκλα!

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ritualistic είπε

απεξω κουκλα κ απο μεσα πανουκλα!

Σε αυτό δε θα διαφωνήσω, ειδικα η ηχομόνωση του και η κατασκευη του ειναι επιπεδο seat/skoda...

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, paylidis είπε

Σε αυτό δε θα διαφωνήσω, ειδικα η ηχομόνωση του και η κατασκευη του ειναι επιπεδο seat/skoda...

Ανάλογα τι Seat / Skoda συγκρίνεις :)

Σε όλα τα νέα skoda που μπήκα (scala, kamik , karoq) ποιοτικά θεωρώ ότι είναι κατώτερα ακόμη και απο το προηγούμενο Leon που είχα.

Αντίστοιχα και το t-cross την ίδια εντύπωση μου έδωσε .

οκ σε σχέση με Ibiza - Arona όλα τα παραπάνω είναι καλύτερα

Βέβαια όταν λέμε για ποιότητα (που φαίνεται με το μάτι βασικά , οπότε μιλάμε για ποιότητα εσωτερικού και όχι καθαρά υλικών σε όλο το αμάξι) είναι σχετικό.

Ας πούμε σε όλα τα Skoda μπορεί να είχαν καλύτερη ποιότητα πλαστικών στο επάνω μέρος του ταμπλώ , αλλά τα καθίσματα - λεβιές - τιμόνι δείχνουν φθηνότερα ακόμη και απο του Ibiza - Arona (μιλάω για τις εκδόσεις που έχουν δερμάτινο λεβιέ - τιμόνι)

Το t - cross σαν σύνολο μου φάνηκε καλύτερο απο όλα τα παραπάνω εκτός του προηγούμενου Leon (δεν μιλάω για το καινούριο γιατί όταν είχα μπεί δεν είχε έρθει καν) , εμένα μου άρεσε πολύ σε ποιότητα κύλισης , αλλά ο χιλιάρης ειδικά κάτω απο τις 2.000 στροφές έδειχνε πολύ αδύναμος για αυτό το σκάφος

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, paylidis είπε

Σε αυτό δε θα διαφωνήσω, ειδικα η ηχομόνωση του και η κατασκευη του ειναι επιπεδο seat/skoda...

Και ολα αυτα ενω ειναι πανακριβο και υποτιθεται premium.

Παντως αν κρινω απο τον δρομο νομιζω οτι πουλαει παρα πολυ

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, imr είπε

Παντως αν κρινω απο τον δρομο νομιζω οτι πουλαει παρα πολυ

Iσχυει αυτο η εστω πουλουσε προ κρισης, φιλος ειχε επισκεφθει αντιπροσωπεια για να το δει και να το παρει και του ειχαν πει οτι ηταν το μονο μοντελο με επερχομενες παραλαβες που ηταν sold out απο προκαταβολες και δεν θα τους εμενε ουτε ενα.

Δημοσ.

Ειναι πολυ ομορφο σχεδιαστικα το troc (ειδικα με την διχρωμια) και αρκετα neutral ωστε να προτιμηθει και απο τους λιγοτερο τολμηρους

Ειναι ομως και αρκετα τα χρηματα που ζηταει η VW

31376603_4_b.jpg

 

Για αυτο και περιμενω να δω απο κοντα-κανω TD αυτο που μου φαινεται εξισου, εαν οχι ομορφοτερο

 

141667246_1013957292347248_2771363013793

  • Like 8
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ειναι πολυ ομορφο σχεδιαστικα το troc (ειδικα με την διχρωμια) και αρκετα neutral ωστε να προτιμηθει και απο τους λιγοτερο τολμηρους

Ειναι ομως και αρκετα τα χρηματα που ζηταει η VW

31376603_4_b.jpg

 

Για αυτο και περιμενω να δω απο κοντα-κανω TD αυτο που μου φαινεται εξισου, εαν οχι ομορφοτερο

 

141667246_1013957292347248_2771363013793

Αν το Mokka είχε λίγο μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ θα έκανα μεγάλη ζημιά πιστεύω

Είναι πανέμορφο εξωτερικά , εσωτερικά δεν είναι όπως σχεδόν όλα του VAG group , κάποιος ψαγμένος με αυτόματο κιβώτιο θα το προτιμήσει λόγω aisin vs DSG

Στα 26 κάτι το παίρνεις τέρμα έκδοση , 1.2 130 νομίζω σε αυτόματο

Πραγματικά αν είχε 50λ μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ και ήθελα SUV εγώ τώρα , θα αγόραζα Mokka

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μην κοιτας τα ονομαστικά λιτρα, θεωρώ ότι εξαπατούν

δλδ στο Auris είχα 360λτ πορτ μπαγκαζ που όμως δεν με δυσκόλεψε ιδιαίτερα με ένα παιδί

Επεξ/σία από tutuyo
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...