Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άραγε από βελτίωση πως τα πάνε αυτοί? Παίρνουν κανά άλογο, ροπή ή είναι στα όρια τους?

Η λογικη νομιζω λεει οτι δεν αγοραζεις 3κιλυνδρο μοτερ για να το πλακωσεις στις βελτιωσεις.

Απο κει κ επειτα για να εχεις μια εικονα το προηγουμενο fiesta εβγαινε σε εκδοσεις με 100, 125 κ 150 αλογα (σειρα red κ black) με τον ιδιο 3κιλυνδρο ecoboost , φυσικα με διαφορετικα tunes, πχ αυξημενη πιεση τουρμπο.

Στο παραπανω εχω προσωπικη εμπειρια καθως εκανα το δικο μου απο 100 σε 140 αλογα.

Οποτε να μπορεις να παρεμβεις αλλα θα πρεπει να πας σε συνεργειο που θα δουλευει πολυ με την μαρκα που θα παρεις .

  • Like 2
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άραγε από βελτίωση πως τα πάνε αυτοί? Παίρνουν κανά άλογο, ροπή ή είναι στα όρια τους?

Γιατί να είναι στα όρια τους; Όσο στα όρια τους θα είναι και οι αντίστοιχης χωρητικότητας 4κύλινδροι.

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, sargus είπε

Γιατί να είναι στα όρια τους; Όσο στα όρια τους θα είναι και οι αντίστοιχης χωρητικότητας 4κύλινδροι.

Λόγω της χωρητικότητας βασικά αναρωτιέμαι όχι των κυλίνδρων , γιατί από τα λίγα που ξέρω και είχα ασχοληθεί στα προηγούμενα άλλες ανοχές για βελτίωση είχε ένας 1.8 τούρμπο , άλλες οι 1.6, 1.4 κ.ο.κ

Και επειδή 120 άλογα είναι αρκετά καλά για έναν χιλιαρη για αυτό ρωτάω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Έχεις δικιο δεν λέω. Αλλά ..... οπως γράφω αν το πάρει κάποιος που όταν λίγο πριν λήξει η εγγύηση θα το δώσει ας πάρει και μονοκυλιδο 1.0 .Αλλα στην Ελλάδα ζούμε και ο κόσμος τα κρατάει 10 χρόνια τουλάχιστον.καποιες φορές το παραδοσιακό είναι καλύτερο .οσο πιο πολύ μπλέκει η τεχνολογία τόσο χειρότερα είναι για την τσέπη όταν λήξει η εγγύηση.

Αντιλαμβανομαι την δυσπιστια,ειδικα οταν οταν υπαρχουν εδω και 10ετιες παγιωμενες μοναδες μετρησης της ισχυς ενος κινητηρα (οπως η χωρητικότητα).

Για να μεγιστοποιησεις ομως την αποδοση ενος κινητηρα δεν αρκει μονο να αυξανεις χωρητικοτητα αλλα υπαρχουν μια σειρα απο αλλες παραμετρους που μπορουν να σε βοηθησουν - πλουσιοτερο μιγμα,ροπη στρεψης,υλικα κατασκευης

Η ελευση των 3κιλυνδρων αποδεικνυει ενα μονο πραγμα. Οτι υπηρχαν παντα μεγαλα περιθωρια βελτιωσης στους κινητηρες, απλα χρειαστηκε μια βιαιη αλλαγη (αυστηροποιηση των οριων ρυπων) ωστε να λειτουργησει ως κινητρο για αποδοτικοτερους,πρασινους και οικονομικοτερους κινητηρες.

Σε λιγα χρονια κατι αντιστοιχο θα συμβει με τα υβριδικα, θεωρω οτι σε ενα βαθος 10ετιας δεν θα υπαρχει υλοποιηση βενζινοκινητηρα χωρις ηλεκτρικη υποβοηθηση. Οσο τα ορια θα κατεβαινουν (και ορθα θα κατεβαινουν) θα αλλαζει μορφη και ο κινητηρας. Ηδη πχ σε αρκετες υλοποιησεις, απενεργοποιειται ο ενας κιλυνδρος υπο συγκεκριμενες συνθηκες. Η μεχρι 40 χλμ/ω λειτουργει μονο ο ηλεκτροκινητηρας

Πιστευω οτι μεσα στην 10ετια θα μιλαμε για κινηση 50-50 χημικη-ηλεκτρικη

Απο εκει και περα (για τους 3κιλυνδρους παντα)λιγη φυσικη να μελετησεις, ωστε να κατανοησεις την αρχη λειτουργιας τους η εστω επιφανειακα να βρεις 5 πληροφοριες στο ιντερνετ μπορεις να αντιληφθεις ποσο εξυπνα λειτουργουν.

Αμα δεν βαριεσαι ομως, το ακομη καλυτερο ενα τεστ ντραιβ να κανεις ενα βαρυ θεωρητικα αμαξωμα πχ το 3008 εκει θα καταλβεις ποσο επαρκη ειναι τετοια μοτερ

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Κοίτα να δεις εγώ δεν κάνω πολλά χλμ και 10 χρόνια να το κρατήσω δεν θα έχω κάνει πάνω από 50 - 60.000 χλμ

Απλά όπως ξαναειπα άσχετα από τα γκάζια θες και κάποια ενεργητική ασφάλεια σε μία προσπέραση , οπότε δεν ξέρω τι γίνεται φορτωμένος με κλίμα με αυτούς τους κινητήρες, ναι έχουν 18-20 κιλά ροπής αλλά σε τι φάσμα?

κοιτα την καμπυλη ροπης του puretech 1.2 πχ

απο τις 1500 ξεκινα να σου δινει 200Nm,στις 2000 βγαζει ολη την ροπη του

Capture.JPG

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 4
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, tsofras είπε

Λόγω της χωρητικότητας βασικά αναρωτιέμαι όχι των κυλίνδρων , γιατί από τα λίγα που ξέρω και είχα ασχοληθεί στα προηγούμενα άλλες ανοχές για βελτίωση είχε ένας 1.8 τούρμπο , άλλες οι 1.6, 1.4 κ.ο.κ

Και επειδή 120 άλογα είναι αρκετά καλά για έναν χιλιαρη για αυτό ρωτάω

Με βάση τη χωρητικότητα (και μόνο τη χωρητικότητα), έχεις δίκιο. Όσο πιο "μεγάλος" είναι ένας κινητήρας, τόσο πιο πολύ μπορεί να αποδώσει.

ΑΛΛΑ δε μετράει μόνο η χωρητικότητα. Μετράνε εξίσου σημαντικά (ή και σημαντικότερα) μια σειρά από άλλες παράμετροι κυριότερη των οποίων είναι η ποιότητα-αντοχή των υλικών του κινητήρα. Για αυτό μπορείς και βλέπεις μικρούς κινητήρες (μαζικής παραγωγής) όπως της BMW (i8) στα 1.5 (3κύλινδρος btw) ή της Peugeot  στα 1.6 που αποδίδουν 270-280 άλογα. Ή παλαιότερα οι ατμοφαιρικοί vtec ή της κορόλλα που έβγαζαν σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη από τους υπόλοιπους σύγχρονους τους με την ίδια ή (μάλλον) καλύτερη αξιοπιστία.

Αυτό που κοιτάζουν τελικά οι εταιρίες είναι να βγάλουν τον πιο φτηνό-αξιόπιστο-οικονομικό-σύμφωνο με τη νομοθεσία κινητήρα. Αν δεν είχαν αυτούς τους περιορισμούς, θα έβλεπες κινητήρες σαν της Formula 1 όπου από 1.6 λίτρα βγαίνουν 800+ άλογα!

  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, hountalas είπε

Για πιο λόγο?

Φιλε μου δεν θα καθίσουμε τωρα να αναλύσουμε και να ψάχνουμε στο internet και να ποστάρουμε τα συν και τα πλην τι λέει ο ένας και ο άλλος.Μηχανικος είμαι . Κάποιες λίγες βασικές γνώσεις έχω.Η τεχνολογία προχωράει δεκτό .Εγω τα χρήματα μου δεν τα δίνω σε τρικύλινδρα υπερπιεσμενα μοτερ.Πες είμαι άσχετος έχω μείνει πίσω .. Εσείς που είστε γνωστές τις τεχνολογίας δώστε τα.Τοσο απλά.Ο καθένας κάνει ότι θέλει τα χρήματα του.
 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mp123 είπε

Φιλε μου δεν θα καθίσουμε τωρα να αναλύσουμε και να ψάχνουμε στο internet και να ποστάρουμε τα συν και τα πλην τι λέει ο ένας και ο άλλος.Μηχανικος είμαι . Κάποιες λίγες βασικές γνώσεις έχω.Η τεχνολογία προχωράει δεκτό .Εγω τα χρήματα μου δεν τα δίνω σε τρικύλινδρα υπερπιεσμενα μοτερ.Πες είμαι άσχετος έχω μείνει πίσω .. Εσείς που είστε γνωστές τις τεχνολογίας δώστε τα.Τοσο απλά.Ο καθένας κάνει ότι θέλει τα χρήματα του.
 

Τέτοιες τεκμηριωμένες απαντήσεις δίνουν οι μηχανικοί, είμαι σίγουρος 🤣

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Τέτοιες τεκμηριωμένες απαντήσεις δίνουν οι μηχανικοί, είμαι σίγουρος 🤣

Το να σου κατεβάσω 100 ποστ για τον αν είναι καλοί η όχι οι τρικυλινδροι θα με θεωρήσεις πως είμαι καλός μηχανικός και πως ξέρω ; Το μόνο εύκολο είναι αυτό.

Ας μην χαλαστεί το νήμα .

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, tsofras είπε

Κοίτα να δεις εγώ δεν κάνω πολλά χλμ και 10 χρόνια να το κρατήσω δεν θα έχω κάνει πάνω από 50 - 60.000 χλμ

Απλά όπως ξαναειπα άσχετα από τα γκάζια θες και κάποια ενεργητική ασφάλεια σε μία προσπέραση , οπότε δεν ξέρω τι γίνεται φορτωμένος με κλίμα με αυτούς τους κινητήρες, ναι έχουν 18-20 κιλά ροπής αλλά σε τι φάσμα?

Ο 1.5 της vw (150 άλογα) έχει ροπή 25 και στις 1.500 -  3.500 στροφές. Πάει χωρίς πρόβλημα στα 30 ροπή και 185 άλογα

Ο 1.0 με τα 115 έχει ροπή 20 από τις 2.000 - 35000 στροφές. Πάει χωρίς πρόβλημα στα 132 άλογα και 21.5 ροπή

  • Like 1
Δημοσ.

Αντιπροσωπείες φαντάζομαι πάμε κανονικά αύριο χωρίς ραντεβού σωστά?(με μάσκα εννοείται)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αντιπροσωπείες φαντάζομαι πάμε κανονικά αύριο χωρίς ραντεβού σωστά?(με μάσκα εννοείται)

Φυσικα αφού τα πιο πολλά δεν σταμάτησαν .

Εγω είχα  πάει την περασμένη εβδομάδα για μηχανή.Κανονικη όχι ποδήλατο 300αρι.Σε μια μέρα τις είδα κατέληξα σε δυο.. Τωρα η θα πάω με το μυαλό η με την καρδιά στην αγορά. ( γιατί να πάρω 300αρι γιατί. Πάλι καλά που το έδωσα και έχασα μόνο 800 ευρώ ).

Υ.γ . Δεν είναι τρικύλινδρο.

 

 

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, mp123 είπε

Το να σου κατεβάσω 100 ποστ για τον αν είναι καλοί η όχι οι τρικυλινδροι θα με θεωρήσεις πως είμαι καλός μηχανικός και πως ξέρω ; Το μόνο εύκολο είναι αυτό.

Ας μην χαλαστεί το νήμα .

δηλαδη με ποστ σκοπευες να το τεκμηριωσεις?

επισης ακομα δεν μας εχεις πει που ειναι το προβλημα αξιοπιστιας που το καταλαβαινεις απ τους κυλινδρους? εδω παιρνουν μονοκυλινδρο 50αρακι του προηγουμενου μιλενιουμ, του σκανε 10 τροποποιησεις πανω και ανεβαινει ο καγκουρας 200 κιλα μοσχαρι και το παει με σουζες και ζει χιλια χρονια το μοτερ. και εσυ μας λες οτι φοβασαι μοντερνο 3κυλινδρο σε ενα μαζεμενο αμαξι? ποια η λογικη?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

δηλαδη με ποστ σκοπευες να το τεκμηριωσεις?

επισης ακομα δεν μας εχεις πει που ειναι το προβλημα αξιοπιστιας που το καταλαβαινεις απ τους κυλινδρους? εδω παιρνουν μονοκυλινδρο 50αρακι του προηγουμενου μιλενιουμ, του σκανε 10 τροποποιησεις πανω και ανεβαινει ο καγκουρας που ζυγιζει 3 φορες οσο ζυγιζει το παπακι μονο του. και εσυ μου λες οτι φοβασαι μοντερνο 3κυλινδρο σε ενα μαζεμενο αμαξι? ποια η λογικη?

Μην χαλάτε το θέμα του ανθρώπου.

Ειπα πως δεν εμπιστευωμε ούτε θα έπαιρνα 3 κύλινδρο και λέτε πως και γιατί. 
Ετσι γουστάρω και δεν μου αρέσουν.Δικαιομα μου είναι.Οπως δεν μου αρέσουν και τα όσπρια.Δεν θα κάθησω να αναλύσω το γιατί στον καθένα.Εσεις πάρτε 3 κύλινδρα. Είναι τα καλύτερα.

Με παπί δεν στέλνω ούτε γράμμα.

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mp123 είπε

Μην χαλάτε το θέμα του ανθρώπου.

Ειπα πως δεν εμπιστευωμε ούτε θα έπαιρνα 3 κύλινδρο και λέτε πως και γιατί. 
Ετσι γουστάρω και δεν μου αρέσουν.Δικαιομα μου είναι.Οπως δεν μου αρέσουν και τα όσπρια.Δεν θα κάθησω να αναλύσω το γιατί στον καθένα.Εσεις πάρτε 3 κύλινδρα. Είναι τα καλύτερα.

Με παπί δεν στέλνω ούτε γράμμα.

δε χρειαζεται, μας καλυψες 😁

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...