Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μαλλον υπαρχουν πολλοι σβελτοι εδω

Η (επειδη οι περισσοτερες αναφορες ειναι σε SEAT) μαλλον οι TSI υλοποιησεις της SEAT ειναι γτπκ

Προσωπικα ετυχε να συμβιωσω με ενα Karoq 1.0TSI/116hp το προηγουμενο καλοκαιρι και εμεινα απολυτα ευχαριστημενος. Τεραστιοι και ανετοι χωροι για οικογενεια (ειχε και αυτο το συστημα που αλλαζουν οι πισω θεσεις) και ολα τα συμπραγκαλα, ενω και το μοτερ δεν με προβληματισε πουθενα.

Σχεδον παντα με κλιματισμο και φορτωμενος με καροτσακια, εθνικη, χωματοδρομοι, ανηφορες σε εθνικη, κινηση εντος πολης. Απο Αθηνα μεχρι Χαλκιδικη

Δεν ζοριστηκε πουθενα, ουτε το ενοιωσα αδυναμο, προσπερνουσα παντα με ασφαλεια.

Για τα χρηματα που ζηταει η Σκοντα ειναι πολυ τιμιο, θεωρω οτι ενσωματωνει οτι χρειαζεται μια οικογενεια απο ενα συγχρονο αυτοκινητο - ασφαλεια, χωρους και ανετη μετακινηση.

Εαν δε το συγκρινω με παλαιοτερο μου αυτοκινητο Auris 1.6, η μερα με την νυχτα και σε καταναλωση και σε δυναμη. Και επειδη την διαδρομη Αθηνα-Κοζανη την κανω χρονια οι ιδιες ανηφορικες στροφες πχ στο Σαρανταπορο εβγαιναν πολυ πιο ανετα με το τουρμπο παρα με την ατμοσφαιρα

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Μαλλον υπαρχουν πολλοι σβελτοι εδω

Η (επειδη οι περισσοτερες αναφορες ειναι σε SEAT) μαλλον οι TSI υλοποιησεις της SEAT ειναι γτπκ

Προσωπικα ετυχε να συμβιωσω με ενα Karoq 1.0TSI/116hp το προηγουμενο καλοκαιρι και εμεινα απολυτα ευχαριστημενος. Τεραστιοι και ανετοι χωροι για οικογενεια (ειχε και αυτο το συστημα που αλλαζουν οι πισω θεσεις) και ολα τα συμπραγκαλα, ενω και το μοτερ δεν με προβληματισε πουθενα.

Σχεδον παντα με κλιματισμο και φορτωμενος με καροτσακια, εθνικη, χωματοδρομοι, ανηφορες σε εθνικη, κινηση εντος πολης. Απο Αθηνα μεχρι Χαλκιδικη

Δεν ζοριστηκε πουθενα, ουτε το ενοιωσα αδυναμο, προσπερνουσα παντα με ασφαλεια.

Για τα χρηματα που ζηταει η Σκοντα ειναι πολυ τιμιο, θεωρω οτι ενσωματωνει οτι χρειαζεται μια οικογενεια απο ενα συγχρονο αυτοκινητο - ασφαλεια, χωρους και ανετη μετακινηση.

Εαν δε το συγκρινω με παλαιοτερο μου αυτοκινητο Auris 1.6, η μερα με την νυχτα και σε καταναλωση και σε δυναμη. Και επειδη την διαδρομη Αθηνα-Κοζανη την κανω χρονια οι ιδιες ανηφορικες στροφες πχ στο Σαρανταπορο εβγαιναν πολυ πιο ανετα με το τουρμπο παρα με την ατμοσφαιρα

Λογικο να ειναι η μερα με την νυχτα, το ενα ειναι τουρμπο και το αλλο ατμοσφαιρα, για να φτασεις την δυναμη που ζητας στην ανηφορα πχ στο μεν τουρμπο πας ευκολα με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο γιατι ροπιαζει απο τις 1.500-2.000 στροφες ενω η ατμοσφαιρα θα επρεπε να εισαι με 5.000 στροφες, εξου και η υψηλοτερη καταναλωση κλπ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsofras είπε

Έχω ξαναπεί συγκεκριμένη διαδρομή που έκανα με το Leon φορτωμένο με 7η ταχύτητα

Ούτε αυτό είναι απόλυτα σωστό πάντως για τη μακροζωία τουρμπίνας, άσχετα αν το dsg και ολα τα αυτόματα γενικά θέλουν να πηγαίνουν με τη μεγιστη δυνατή σχέση, γιατί δουλεύεις το μοτέρ απο χαμηλά full boost συνέχεια (για βενζίνες πάντα, τα πετρέλαια είναι άλλη ιστορία).

Και μενα το κάνει το golf, τουρμπίζει τέρμα κατι 5ες-6ες στις 1500, αντί να κατεβάσει 1 σχέση, γι αυτό και επαρχιακό δουλεύω πάντα manual το κιβώτιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, merkon είπε

Δεν αναφερομαι σε τετοιους ειδους αυτοκινητα, η συγκριση που εκανα στο ποστ μου ηταν αναμεσα σε Honda Jazz, Civic, Opel Astra και Bmw 3 Series. Ολα γηινα αυτοκινητα.

Ακομα και το Civic 1.5 182ps που οδηγησα πριν λιγες μερες μου φανηκε "αργο" και δεν θυμιζε αυτοκινητο 182ps, κατι που φυσικα μπορει να ειναι και υποκειμενικο!

Πιθανον αυτο που λες οτι κοιμαται το αυτοκινητο να οφειλεται στο turbo lag;

Ναι για να μην κάνω πολλαπλές παραθέσεις απλά έγραψα γενικά για όλα τα προηγούμενα σχόλια περί tesla κτλ. , κατάλαβα ότι εσύ δεν εννοούσες τέτοιες κατηγορίες.

Πολύ πιθανό να οφείλεται στο turbo lag στις χαμηλές στροφές δεν ξέρω αλλά η διαφορά είναι αισθητή.

16 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Μαλλον υπαρχουν πολλοι σβελτοι εδω

.....

Ρε μαν είπαμε ότι εμπειρίες έχει ο καθένας , εσένα σου κάνει (και μπράβο που δεν θέλεις και κάτι παραπάνω) , εμένα όμως όχι. Εγώ ούτε σβέλτος είμαι , ούτε γκαζιάρης , πάω πάντα με το όριο ταχύτητας . Όταν πάω όμως να κάνω μία ανάβαση ή σε κάποια ανηφόρα και κάνω κομπολόι τον λεβιέ , εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει.

Για να το πώ αλλιώς , δεν με απασχολούν πλέον τα άλογα  αλλά θέλω διαθέσιμη ροπή σε όσο μεγαλύτερο φάσμα γίνεται . Αν μου δώσει κάποιος ένα αυτοκίνητο με μία ταχύτητα , αυτόματο που απλά θα πηγαίνει χωρίς να αγκομαχάει τότε θα είμαι κομπλέ

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, merkon είπε

Ακομα και το Civic 1.5 182ps που οδηγησα πριν λιγες μερες μου φανηκε "αργο" και δεν θυμιζε αυτοκινητο 182ps, κατι που φυσικα μπορει να ειναι και υποκειμενικο!

Αυτό είναι καθαρα θεμα της honda και του χάρτη που έχουν φτιάξει για να θυμίζει ατμοσφαιρικό. Επειδή έτυχε να το κανω test drive πρόσφατα, δεν σου δίνει την αίσθηση τουρμπατου γιατί δεν εχει "φουσκωμα" χαμηλά και είναι τέρμα γραμμικό σχεδόν μέχρι κόφτη, σίγουρα παντως τραβάει πολύ καλύτερα και μετα τις 6000 σε σχέση με τα tsi. 

Αργό βέβαια αν κοιτάξεις κοντέρ δεν είναι, γράφει χιλιόμετρα που περιμένεις απο 180 άλογα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Για να το πώ αλλιώς , δεν με απασχολούν πλέον τα άλογα  αλλά θέλω διαθέσιμη ροπή σε όσο μεγαλύτερο φάσμα γίνεται . Αν μου δώσει κάποιος ένα αυτοκίνητο με μία ταχύτητα , αυτόματο που απλά θα πηγαίνει χωρίς να αγκομαχάει τότε θα είμαι κομπλέ

Thumbs up! Αυτο ακριβως!
Οσο για τον φιλο που λεει οτι υπαρχουν σβελτοι, ο καθενας οπως την βρισκει.
Αλλοι θελουν να οδηγουν Micra, Accent, Punto κλπ 20 ετιας και να τα τρωνε στα μπουζουκια ή σε οτιδηποτε αλλο και αλλοι θελουν να εχουν ενα αμαξι να ειναι ασφαλες, ανετο και γρηγορο και να την βρισκουν ετσι.

7 λεπτά πριν, and_64 είπε

Αυτό είναι καθαρα θεμα της honda και του χάρτη που έχουν φτιάξει για να θυμίζει ατμοσφαιρικό. Επειδή έτυχε να το κανω test drive πρόσφατα, δεν σου δίνει την αίσθηση τουρμπατου γιατί δεν εχει "φουσκωμα" χαμηλά και είναι τέρμα γραμμικό σχεδόν μέχρι κόφτη, σίγουρα παντως τραβάει πολύ καλύτερα και μετα τις 6000 σε σχέση με τα tsi. 

Αργό βέβαια αν κοιτάξεις κοντέρ δεν είναι, γράφει χιλιόμετρα που περιμένεις απο 180 άλογα

Πιθανον να ειναι ετσι οπως τα λες, δεν γνωριζω να σου απαντησω, μιας που το αυτοκινητο το ειχα μονο για μιση μερα.
Παντως η αισθηση που μου εβγαζε δεν ηταν για 182 αλογα να σου πω την αληθεια και σκεψου ειχε μολις 5.000 χλμ και παρολα αυτα ειχε τριγμους στην καμπινα και δεν μου φαινοταν ιδιαιτερως στιβαρο στον δρομο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Μαλλον υπαρχουν πολλοι σβελτοι εδω

Επειδή μάλλον αυτό έχει στόχο και την δική μου ανάρτηση, δεν είναι θέμα γκαζιού και ταχύτητας φίλε μου. Εγώ απλά σχολιάζω το πόσο αμάξι παίρνεις για τα χρήματα που δίνεις. Τώρα να φτάνουμε τα 25κ και να βλέπω 1000αρια μοτέρ είναι απάτη.

Εσένα σου φτάνει ο 1.0 116hp και πολύ καλά κάνεις αλλά δεν θεωρείς την τιμή του υψηλή? Έπρεπε να κοστίζει αρκετά χαμηλότερα και στην τιμή που είναι τώρα να έβγαινε ο 1500αρης.. Ο καθένας επιλέγει ανάλογα με τις ανάγκες του μετά. Απλά η αγορά πλέον δεν σου δίνει την δυνατότητα..

Συγκρίνω τις τωρινές τιμές με αυτές πριν 10-15 χρόνια

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Έπρεπε να κοστίζει αρκετά χαμηλότερα και στην τιμή που είναι τώρα να έβγαινε ο 1500αρης.. Ο καθένας επιλέγει ανάλογα με τις ανάγκες του μετά. Απλά η αγορά πλέον δεν σου δίνει την δυνατότητα..

Συγκρίνω τις τωρινές τιμές με αυτές πριν 10-15 χρόνια

Μεγάλη κουβέντα αυτό... Οι τιμές στα αυτοκίνητα σε σχέση ειδικα με αυτό που παιρνεις εχουν ξεφύγει... Τα μόνα που κρατάνε ενα vfm ειναι αυτα στο διάστημα 25-35 χιλιαδες ευρώ (που κατα βάση ειναι μικρά-μεσαία Premium BMW MB AUDI)... Όλα τα υπολοιπα έχουν εκτροχιαστεί όταν μιλάμε για 17-18Κ για i20 (ή 13,5Κ για μεσαίο i10 που πριν 10 χρονια φουλ εξτρα δε ξεπερναγε τα 10Κ) ή 21Κ βασική για ένα ψηλο γιάρις... Θα μου πεις αξίζει τα 22Κ το Q2 1.0/116 άλογα; στα δικα μου ματια πιο πολυ αξίζει γιατι ειναι Premium brand και θα κρατήσει μεταπώληση σίγουρα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω τί σχολιάζουμε.

Το ότι έχουν ακριβύνει αδικαιολόγητα τα αυτοκίνητα τον τελευταίο καιρό
παίζει και να είμαι από τους πρώτους - αν όχι ο πρώτος - που το έχουν γράψει στο παρόν νήμα.

Το να σχολιάζουμε ειδικά για την τιμή του Audi Q2 1.0TFSI 116 ίππων «άνω των 20.000 ευρώ σε σχέση με πριν 10-15 χρόνια»,
ποιό ακριβώς να είναι το νόημα;
Λοιπόν το 2005,
κόστιζε στα 22-23.000 ευρώ το Audi A2 1.6FSI 110 ίππων.
Δε βρίσκω ΤΟ σκάνδαλο στην τιμή του τωρινού Q2.

 

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Liapisftw είπε

Επειδή μάλλον αυτό έχει στόχο και την δική μου ανάρτηση, δεν είναι θέμα γκαζιού και ταχύτητας φίλε μου. Εγώ απλά σχολιάζω το πόσο αμάξι παίρνεις για τα χρήματα που δίνεις. Τώρα να φτάνουμε τα 25κ και να βλέπω 1000αρια μοτέρ είναι απάτη.

Εσένα σου φτάνει ο 1.0 116hp και πολύ καλά κάνεις αλλά δεν θεωρείς την τιμή του υψηλή? Έπρεπε να κοστίζει αρκετά χαμηλότερα και στην τιμή που είναι τώρα να έβγαινε ο 1500αρης.. Ο καθένας επιλέγει ανάλογα με τις ανάγκες του μετά. Απλά η αγορά πλέον δεν σου δίνει την δυνατότητα..

Συγκρίνω τις τωρινές τιμές με αυτές πριν 10-15 χρόνια

 

Ανοίγεις μια πολυ μεγαλη συζήτηση. Γενικα οι τιμές των αυτοκινητων εχουν παρει την ανηφόρα αυτο ειναι γεγονός.

Η εύκολη δικαιολογία ειναι οτι τα νεοτερα αυτοκινητα ενσωματώνουν περισσότερα συστήματα ασφάλειας ενω ειναι και πιο οικονομικα και πιο οικολογικα

Απο την αλλη γιατι το πας με το κυβικο ας πουμε? Γιατι να μην το παμε με το κιλο ροπης? Γιατι ηταν καλυτερα καποτε να πληρωνεις μονο 13-14 κιλα ροπης ενώ τωρα παίρνεις 10 κιλα παραπάνω?Η ακομη γιατι να πληρώνεις καποτε για 5 μονο ταχύτητες, ενω τωρα παίρνεις και ενα γρανάζι παραπάνω

Αυτο που θελω να πω με το σβέλτος, ειναι οτι εξ ορισμου σε οικογενειακά αυτοκινητα και ειδικά τα θηριωδη SUV, το να κινείσαι σβέλτα ειναι μαλλον αδυνατο για την πλατια μαζα. Οι καταναλωτες αυτων των κατηγοριων κοιτανε πρωτα χωρους και πρακτικοτητα και απλα ικανοποιητικα μοτερ, οποτε ειναι ενας αποδεκτος συμβιβασμος, δεδομενου οτι οι περισσοτεροι δεν εχουμε απεριοριστο πατσετ

Φυσικα υπαρχουν και οι εξαιρέσεις, μπορεις να παρεις υβριδικο 3008 με 300hp αλλα μαλλον ειναι η μειοψηφία

Εσυ πχ στα 20κ που διαθέτεις, δεν δέχεσαι να κάνεις καποια παραχώρηση ως προς το μοτερ και επιδιώκεις την μεγαλύτερη ισχύ. Εγώ, στα ίδια χρήματα επιδιώκω να πάρω όσο περισσότερο αυτοκίνητο μπορώ, για αυτό και δέχομαι την απλά ικανοποιητική ιπποδύναμη

 

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Ρε μαν είπαμε ότι εμπειρίες έχει ο καθένας , εσένα σου κάνει (και μπράβο που δεν θέλεις και κάτι παραπάνω) , εμένα όμως όχι. Εγώ ούτε σβέλτος είμαι , ούτε γκαζιάρης , πάω πάντα με το όριο ταχύτητας . Όταν πάω όμως να κάνω μία ανάβαση ή σε κάποια ανηφόρα και κάνω κομπολόι τον λεβιέ , εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει.

Για να το πώ αλλιώς , δεν με απασχολούν πλέον τα άλογα  αλλά θέλω διαθέσιμη ροπή σε όσο μεγαλύτερο φάσμα γίνεται . Αν μου δώσει κάποιος ένα αυτοκίνητο με μία ταχύτητα , αυτόματο που απλά θα πηγαίνει χωρίς να αγκομαχάει τότε θα είμαι κομπλέ

 

 οχι δεν θα εισαι κομπλε. Γιατι εαν ηταν μονο αυτο που γραφεις η επιδιωξη σου, θα επαιρνες την Civicαρα που ειναι ολοκληρωμενο αυτοκινητο με κινητηρα διαμαντι και θα τελειωναν οι αμφιβολιες σου.

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, KoreanW είπε

Δεν ξέρω τί σχολιάζουμε.

Το ότι έχουν ακριβύνει αδικαιολόγητα τα αυτοκίνητα τον τελευταίο καιρό
παίζει και να είμαι από τους πρώτους - αν όχι ο πρώτος = που το έχουν γράψει στο παρόν νήμα.

Το να σχολιάζουμε την τιμή του Audi Q2 1.0TFSI 116 ίππων άνω των 20.000 ευρώ, ποιό είναι το νόημα;
Το 2005,
κόστιζε στα 22-23.000 ευρώ το Audi A2 1.0FSI 110 ίππων.
Δε βρίσκω ΤΟ σκάνδαλο στην τιμή του Q2.

 

Ουτε και εγω το θεωρω σκανδαλο  απλως σχολιαστηκε ανωτερω και κανω μια γενική συγκριση.

 

Οντως ήσουν και ημουν μαζι σου απο τους πρώτους που αναφεραμε τις παραλογες τιμες στα σημερινα αυτοκίνητα...

Σε κάποιες περιπτώσεις ωστόσο για να ειμαστε δικαιοι εχουν μειωθεί κιολας λόγω ανταγωνισμού στη κατηγορία, π.χ. το 2009 ειχα αγοράσει το 116 με ΠΟΛΛΑ εξτρα έναντι 29700€, σήμερα ενα αντιστοιχο ίσως και λιγο καλυτερα εξοπλισμένο έχει περι τα 25-26 χιλιάρικα... το αν τα αξιζει ή οχι το καθε αμαξι ειναι σχετικό (κ εγω πχ εχω γραψει οτι δεν αξιζει για κανεναν απολυτως λόγο 18Κ το τερμα πλαστικό και βαρκα στο γιαλό i20 και κάποιοι μου εκαναν react confused, γουστα ειναι αυτά...)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λέω 3 πράγματα:

Ι) οι τιμές των μέσων όρων τιμών στις οποίες κινούνται τα segment έχουν ακριβύνει αδικαιολόγητα

ΙΙ) οι επιδόσεις και οι χωροταξίες των οχημάτων στην χειρότερη περίπτωση έχουν παραμείνει στα ίδια και στην  καλύτερη έχουν βελτιωθεί θεαματικά

ΙΙΙ) με αυτά και με τα άλλα, το Q2 παραδόξως διαψεύδει τη γενική άνοδο της τιμολόγησης της αγοράς και κινείται στα επίπεδα του Α2 προ 15ετίας

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

πριν απο 10 χρόνια, τα μικρα τούρμπο δεν υπήρχαν οπότε αγόραζες αναγκαστικά ατμοσφαιρικό

σήμερα εάν θελεις καινούργιο αμάξι, αναγκαστικά πας σε τουρμπο

σε 10 χρονια απο τωρα θα εχουν αλλαξει τα δεδομενα παλι  που θα ψαχνεις πχ σκετο θερμικό μοτερ και δεν θα βρίσκεις

θα αναλυφθει και ενας νεος τροπος να κανουν ασυμφορα τα συμβατικα αυτοκινητα (οπως κανουν τωρα με τα αμαξια μεγαλου κυβισμου) οπότε δεν θα σε συμφέρει η αγορά τους

και τι θα κάνεις? Θα μείνεις μια ζωή με τον 15ετιας-20ετιας κουβά σου?

και θα ειμαστε εδω και θα λεμε "Αχ τι καλα καποτε 1000cc/116hp εβαζες μονο βενζίνη, ησουν κομπλε"

τωρα εχουμε και μπαταριες και ηλεκτροκινητηρες που θελουν συντηρηση κτλ κτλ😉

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tutuyo είπε

τωρα εχουμε και μπαταριες και ηλεκτροκινητηρες που θελουν συντηρηση κτλ κτλ😉

 

 

 

Πώς γίνεται συντήρηση σε μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, tutuyo είπε

 οχι δεν θα εισαι κομπλε. Γιατι εαν ηταν μονο αυτο που γραφεις η επιδιωξη σου, θα επαιρνες την Civicαρα που ειναι ολοκληρωμενο αυτοκινητο με κινητηρα διαμαντι και θα τελειωναν οι αμφιβολιες σου.

 

 

 

 

 

Εντάξει είπαμε ήταν το μόνο που δεν μου άρεσε εμφανισιακά αλλά ακόμη και αυτό όταν είπα να το βάλω στην άκρη είναι πολύ μεγάλο αυτοκίνητο  , δεν θέλω αμάξι < 4.3μ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...