ProponitisTouKanape Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 48 λεπτά πριν, tsofras είπε Για το marketing θ συμφωνήσω , ok σε σχέση με skoda είναι ένα κλικ επάνω για εμένα όπως και θεωρώ και στον όμιλο αλλά έχεις δίκιο περισσότερο ακούς και βλέπεις για kamiq, karoq , octavia πάρα για μοντέλα της Seat Χρηματοδοτικό με το 3.9 που έχει χωρίς balloon κτλ δεν βρήκα στον υπόλοιπο όμιλο Θεωρώ ότι χάνει γιατί εκτός τους Arona σε κατηγορία SUV δεν έχει κάτι άλλο σε τιμή που να αξίζει Αλλά βλέποντας το Polo ενάντια στις Ibiza με ίδιο σκάφος κινητήρα τεχνολογία και κάποιες μικρές λεπτομέρειες σε ποιότητα αλλά με αντίστοιχη διαφορά σε τιμή , δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση μεγάλη διαφορά. Είναι τελικά το brand? Ακόμη και το fiesta που το βλέπω σε αυτή τη θέση με κάνει να απορώ Όταν μας πέρασε απο το μυαλό να αλλάξομε το Golf (έφυγαν αυτές οι σκέψεις, προς το παρόν, προτεραιότητα έχει το δεύτερο αμάξι), έριξα στην κουβέντα το T-Roc γιατί μου άρεσε. Όταν το έδειξα στην κοπέλα μου, έφαγα Χ καραμπινάτο. Όταν είδε το Q2, το βρήκε κουκλί. Ίδιο αμάξι με άλλα ρούχα και λίγα χιλιάρικα διαφορά. Και δε σου λέω να το δούμε μέσα, να το πάμε βόλτα κλπ. Παρκαρισμένα στο δρόμο της τα έδειξα... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chriskourou Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 30 λεπτά πριν, tsofras είπε Μπα δέν είναι ότι έχω σε εκτίμηση ίσα ίσα και το Leon λόγω ομορφιάς και συνολικού πακέτου το είχα πάρει , μου έβγαλε ένα ψυγείο 600€ κόστος και 3 φορές DSG Αξιόπιστο δεν το λες αλλά το αγάπησα το άτιμο, το Ibiza είναι μία μικρογραφία του Leon και για αυτό το πήρα Δεν ξεχνάω ότι το αγόρασα και είχα κομμένο σωληνάκι για πιτσιλιστηρια από την πρώτη ημέρα Και ναι θα ξαναγοραζα το Leon απλά λόγω αγάπης του αυτοκινήτου , opelaκιας ήμουν , σεατακιας δεν είμαι Απλά μου έκανε εντύπωση η λίστα λόγω διαφοράς τιμής polo κάθε Ibiza Αν είχε λίγο μεγαλύτερους χώρους το Corolla θα ήθελα να δοκιμάσω και κάτι άλλο εκτός από Ευρωπαϊκά Προσπάθησα πολύ για Suzuki αλλά ακόμη είναι πολύ πίσω σε design στο εσωτερικό Αντίστοιχα και με το mazda με αυτούς τους κινητήρες και χώρο αποσκευών στο 3αρι Θέλω ένα γιαπωνέζικο εδώ και καιρό αλλά δεν μου κάθεται κάθετα Evo τα δεκαριά δεν πέφτουν και λίγο 🤣 Α τότε είχα σχηματίσει πολύ λάθος εντύπωση .. Και παρότι σου έλαχε με τη seat επέστρεψες και ίσως ξαναεπιστρέψεις εκεί ε; Εγώ μετά το corsa από το οποίο ήμουν πολύ ευχαριστημένος (αν και το κράτησα 3 χρόνια αυτό έλειπε να βγάζει και ζημιές) πήρα ένα astra twintop στο οποίο από την πρώτη μέρα μέχρι την τελευταία, σε ορισμένες καιρικές συνθήκες έκαναν θόρυβο τα παράθυρα στο ανέβα κατέβα, μερικές φορές δεν έπαιρνε μπρος κατευθείαν (και αυτό από την πρώτη μέρα) ενώ αργότερα χάλασε και η οροφή και είχε κόστος 3Κ (έβαλα μεταχειρισμένο ανταλλακτικό με 400). Μηχανικά άριστο βέβαια για να τα λέμε όλα. Εξακολουθώ να τα συμπαθώ, αλλά δε νομίζω να ξαναγοράσω. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koularasss Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Για opel astra k του 2016-2017 1,6 110 diesel τι έχετε να πείτε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james_ Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Ωραία η αντιπαράθεση υβριδικου- πετρελαίου, αλλά δε κατάλαβα εγώ τα επιχειρήματα των 2 για να βοηθήσει στο ποιο μπορεί να είναι καλύτερο. Εγώ δεν έχω καταλάβει για ένα αυτοκίνητο με.μεσο αριθμό χιλιομέτρων το χρόνο 15 με 20 χιλιάδες, ποιο θα άξιζε. Να έχει το γκάζι του να έχει και τη κατανάλωση του και να μην έχει θόρυβο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
h3342 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, chriskourou είπε Α τότε είχα σχηματίσει πολύ λάθος εντύπωση .. Και παρότι σου έλαχε με τη seat επέστρεψες και ίσως ξαναεπιστρέψεις εκεί ε; Εγώ μετά το corsa από το οποίο ήμουν πολύ ευχαριστημένος (αν και το κράτησα 3 χρόνια αυτό έλειπε να βγάζει και ζημιές) πήρα ένα astra twintop στο οποίο από την πρώτη μέρα μέχρι την τελευταία, σε ορισμένες καιρικές συνθήκες έκαναν θόρυβο τα παράθυρα στο ανέβα κατέβα, μερικές φορές δεν έπαιρνε μπρος κατευθείαν (και αυτό από την πρώτη μέρα) ενώ αργότερα χάλασε και η οροφή και είχε κόστος 3Κ (έβαλα μεταχειρισμένο ανταλλακτικό με 400). Μηχανικά άριστο βέβαια για να τα λέμε όλα. Εξακολουθώ να τα συμπαθώ, αλλά δε νομίζω να ξαναγοράσω. Εγω προσωπικα Ξερω 2 καλους φιλους μου που αγορασαν πριν15 χρονια καινουριο opel vectra.. 😂 Τις ζημιες που τους εβγαλαν απο την πρωτη μερα.... θα μπορουσαν να γραψουν βιβλιο πραγματικα Φυσικα βριζουν την οπελ αποτο πρωι ως το βραδυ Ενας αλλος φιλος εχει αγορασει μτχ οπελ αστρα καμπριο Η οροφη του συνεχεια χαλαει...! Εγω τουλαχοστον δεν θα αγοραζα οπελ Αν και τα corsa ειχαν βγει σκυλια 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
telis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 6 ώρες πριν, james_ είπε Ωραία η αντιπαράθεση υβριδικου- πετρελαίου, αλλά δε κατάλαβα εγώ τα επιχειρήματα των 2 για να βοηθήσει στο ποιο μπορεί να είναι καλύτερο. Εγώ δεν έχω καταλάβει για ένα αυτοκίνητο με.μεσο αριθμό χιλιομέτρων το χρόνο 15 με 20 χιλιάδες, ποιο θα άξιζε. Να έχει το γκάζι του να έχει και τη κατανάλωση του και να μην έχει θόρυβο Πάντως οδηγό που να είχε και ντίζελ και υβριδικό και να προτιμά το υβριδικό για λόγους οικονομίας, προσωπικά δεν γνωρίζω. 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 7 ώρες πριν, james_ είπε Ωραία η αντιπαράθεση υβριδικου- πετρελαίου, αλλά δε κατάλαβα εγώ τα επιχειρήματα των 2 για να βοηθήσει στο ποιο μπορεί να είναι καλύτερο. Εγώ δεν έχω καταλάβει για ένα αυτοκίνητο με.μεσο αριθμό χιλιομέτρων το χρόνο 15 με 20 χιλιάδες, ποιο θα άξιζε. Να έχει το γκάζι του να έχει και τη κατανάλωση του και να μην έχει θόρυβο Εξαρτάται που κάνεις τα χιλιόμετρα και σε τι ποσοστό (μέσα σε κίνηση ή ανοιχτό δρόμο). Υπάρχει και το φυσικό αέριο που είναι πιο οικονομικό απο όλα αλλά προϋποθέτει να υπάρχει πρατήριο κοντά σου ,συν μικρότερος χώρος αποσκευών συν περιορισμένη γκάμα μοντέλων . Ανάλογα δηλαδή τη χρήση που θα το κάνεις επιλέγεις, απλό είναι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 7 ώρες πριν, james_ είπε Ωραία η αντιπαράθεση υβριδικου- πετρελαίου, αλλά δε κατάλαβα εγώ τα επιχειρήματα των 2 για να βοηθήσει στο ποιο μπορεί να είναι καλύτερο. Εγώ δεν έχω καταλάβει για ένα αυτοκίνητο με.μεσο αριθμό χιλιομέτρων το χρόνο 15 με 20 χιλιάδες, ποιο θα άξιζε. Να έχει το γκάζι του να έχει και τη κατανάλωση του και να μην έχει θόρυβο Οποίο σου αρέσει περισσότερο, και το βρεις σε καλύτερη τιμή. Mild hybrid βασικά κλαιν, δεν προσφέρουν καμία ιδιαίτερη εμπειρία. Ενδιαφέρουσα επιλογή αποτελούν τα plug in hybrid, που σου επιτρέπουν να κανεις το καθημερινό σου δρομολόγιο μονο με ρεύμα, και έχουν μειωμένο τέλος ταξινόμησης, άρα και τιμή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 10 ώρες πριν, calenter2003 είπε https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ta-aytokinhta-agorasthkan-sthn-Ellada-to-2020_211803.asp?a=1&fbclid=IwAR3fxfDvwmMy6u2yoLdE5isSU5Ga_GoDIuvmFUIGpCz2WC1v56mYp4SATYo Τέλεια, θα το πάρω απόφαση , μια ζωή ένα Yiaris θα έχω μπροστά μου, να με πηγαίνει καρότσα ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fragsp Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Μέσα από αυτή τη σελίδα πήραμε αρκετοί αυτοκίνητα αλλά λόγω των καταστάσεων τα χρησιμοποιούμε λίγο, τώρα πια δεν πρέπει να λέμε πόσο καίει στα 100 χμ αλλά πόσους μήνες βγάζουμε με γεμάτο ρεζερβουάρ😀. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 19 λεπτά πριν, korakios είπε Εξαρτάται που κάνεις τα χιλιόμετρα και σε τι ποσοστό (μέσα σε κίνηση ή ανοιχτό δρόμο). Υπάρχει και το φυσικό αέριο που είναι πιο οικονομικό απο όλα αλλά προϋποθέτει να υπάρχει πρατήριο κοντά σου ,συν μικρότερος χώρος αποσκευών συν περιορισμένη γκάμα μοντέλων . Ανάλογα δηλαδή τη χρήση που θα το κάνεις επιλέγεις, απλό είναι... Εχω 2 γνωστές (γυναικες) με yaris hybrid. Και οι 2 το πηραν για οικονομία στο πολη (διαδρομές τύπου κηφισίας, μεσογείων ποτάμι κλπ). Και οι 2 καινε ΜΟ μονιμως πάνω απο 5.5/100 και γκρινιάζουν για τα ακριβα (!) σερβις. Όταν τις ρωτησα γιατι το πήραν η απαντηση ήταν απο τη μία "το ειπε ο μπαμπας μου που εχει τογιοτα" και απο την αλλη "το διάλεξε ο αντρας μου για να κάνουμε οικονομία"... Σε καμια απο τις 2 δεν άρεσε στην πραγματικότητα, ειλικρινα δεν ήξερα τι να τους απαντήσω. Η μία μάλιστα μένει ακριβως 200 μ απο πρατηριο ΦΑ και δε γνώριζε καν περι του ΦΑ όταν της ειπα οτι για 70-80 χλμ που κανεις τη μερα επρεπε να παρεις ενα ΦΑ εαν ηθελες οικονομία, ούτε και ο αγαπητος αντρας της το γνώριζε... Δε μπορώ να πω οτι είναι οικονομικό με τις παραπανω καταναλώσεις που εχω εγκυρα πληροφορηθεί, οποτε δε καταλαβαίνω το λόγο αγοράς... σε συνδυασμό με τα λοιπα εξοδα του πιθανότατα βγαινει τελειως ασυμφορο... Συμπερασματικα εκτιμω οτι στην ελλαδα αγοράζουμε τογιοτα οπως ψηφιζουμε, επειδη το ειπε ο μπαμπας μας ή for reasons... Ουδεμία ουσιαστική γνώμη/γνώση και αυτό ειναι στο μυαλό μου ότι πιο αρρωστημένο (οκ και εγω εχω αρνητικότητα στα μη ευρωπαικα αυτοκίνητα αλλα δε παω πχ μονοκουκι στη BMW ή τη VW, ψαχνω διαβαζω ρωταω σκεφτομαι)... Εν τέλει με αυτές τις λογικές "τογιοτα δε σπαει δε χαλαει καλο ειναι" και οι 2 τους χάνουν ένα σκασμό λεφτά κάθε μήνα απο ενα αμαξι που ακριβοπλήρωσαν αλλα δεν εξυπηρετουσε το σκοπό τους στην πραγματικότητα (ενα ΦΑ ή ενα πετρελαιο θα ήταν σαφως προτιμότερο) και πιθανώς να χασουν πολλα περισσότερα οταν ερθει η ωρα μιας βλαβης στις μπαταρίες. Για εμένα ενας λιγο πιο εξυπνος συνδυασμός θα ήταν θερμικός κινητηρας + plug in με καποια χλμ αυτονομία (πχ 40-50-60, τοσα όσα να ικανοποιει τη καθημερινή αστικη μετακινηση για ένα μεσο εργαζόμενο) 20 λεπτά πριν, korakios είπε Τέλεια, θα το πάρω απόφαση , μια ζωή ένα Yiaris θα έχω μπροστά μου, να με πηγαίνει καρότσα ... οχι παναιαμου πηξαμε στο γιαρις παλι... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MarioGr Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Ρε κάνα πάτημα κάνετε να ευχαριστηθείτε τα αυτοκίνητα σας , η βγάζετε φωτο το trip computer να δείτε ποιος έχει τη χαμηλότερη μέση κατανάλωση?? 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 15 λεπτά πριν, paylidis είπε Για εμένα ενας λιγο πιο εξυπνος συνδυασμός θα ήταν θερμικός κινητηρας + plug in με καποια χλμ αυτονομία Τα plugin δε θέλουν και αυτά γκαραζ για φόρτιση όπως τα καθαρά ηλεκτρικά ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 28 λεπτά πριν, korakios είπε Τα plugin δε θέλουν και αυτά γκαραζ για φόρτιση όπως τα καθαρά ηλεκτρικά ? Ναι θέλουν αλλά πλέον είναι κάπως πιο εύκολο. Σκεψου πχ πολλοί πλέον έχουμε στο χώρο εργασίας φορτιστές για ηλεκτρικά (που φορτίζεις κ τσάμπα πρακτικά) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Burgos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 34 λεπτά πριν, korakios είπε Τα plugin δε θέλουν και αυτά γκαραζ για φόρτιση όπως τα καθαρά ηλεκτρικά ? Φορτίζει και με τον κινητήρα και πιθανόν να μπορείς να ζήσεις χωρίς κλειστό πάρκινγκ. Ελπίζω τουλάχιστον γιατί πήρα Plug-in χωρίς να έχω γκαράζ. Σίγουρα πάντως με φορτιστή ή έστω πρίζα είναι πιο αποδοτικό 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις