Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χαιρετώ την παρέα. 

Ένα παλικάρι εδώ μέσα δεν είναι που πήρε το kamiq 1.0?

Επειδή το σκέφτομαι σοβαρά, μήπως ξέρει (ή όποιος άλλος ξέρει) αν το περίφημο hill hold είναι μόνο software που μπορεί κάπως να εγκατασταθεί εκ των υστέρων; Επίσης, έχουμε καμιά πρόταση για dealer που να κάνει καλές προσφορές και να μπορεί να δώσει απαντήσεις σε τέτοιου τύπου απορίες; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Asimov είπε

Χαιρετώ την παρέα. 

Ένα παλικάρι εδώ μέσα δεν είναι που πήρε το kamiq 1.0?

Επειδή το σκέφτομαι σοβαρά, μήπως ξέρει (ή όποιος άλλος ξέρει) αν το περίφημο hill hold είναι μόνο software που μπορεί κάπως να εγκατασταθεί εκ των υστέρων; Επίσης, έχουμε καμιά πρόταση για dealer που να κάνει καλές προσφορές και να μπορεί να δώσει απαντήσεις σε τέτοιου τύπου απορίες; 

Ο από πάνω σου κ. @paylidis τη cng έκδοση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/12/2020 στις 10:43 ΜΜ, someone- είπε

καλο χρυσο το φοκους που γραφετε πιο πανω, εχω φίλο στα κεντρικά και μου το άφηνε πολυ καλα το ντιζελ st line αμαξαρα αλλα ρε παιδιά καθόλου πορτ μπαγκαζ.

καμια σχεση με το i30 fastback που σκέφτομαι. περιμενω το 21 να δω τι θα αλλαξει στα τέλη με τις νεες ταξινομήσεις και πρεπει να παρω μια απόφαση στο τι θα παρω η γριούλα μου το παλιοσαξο θελει και λαστιχα μηπως τα γλιτώσω χαχαχα

Νομιζω υπερβαλεις, απο πορτ παγκαζ βρισκετε στο μεσο της κατηγοριας. Μην το συγκρινεις με το fastback αλλα με το το hatcback, εκει οι διαφορες ειναι ελαχιστες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και γω μια ιστορία τώρα που έρχονται Χριστούγεννα·

Audi q8 στην Ελλάδα: 70+ χιλιάρικα προ φόρων, 17χιλ τέλος ταξινόμησης και αλλά τόσα ΦΠΑ πάει στα 107 χιλιάρικα προτεινόμενη λιανική. Δε ξέρω καν αν το αγοράζει κανείς στην Ελλάδα.

φιλος στην Αμερική:

70χιλιαρικα καινούργιο του το άφησαν στα 57.5 χιλιάδες δολάρια τελική επειδή ήταν παραγωγής 2019 που δεν πουλήθηκε. 6 χρόνια άτοκες δόσεις 0%.

και το έγραψε και στην εταιρεία του όποτε από τις δόσεις του επιστρέφονται και οι φόροι γιατί εκπίπτει σαν έξοδο.


οποτε μην απορούμε γιατί στην Αμερική με τους μεγαλύτερους μισθούς έχουν τόσο τρέλα αυτοκίνητα συγκριτικά. Εκεί το Toyota Prius είναι το δικό μας Nissan micra/Toyota starlet.

Λέτε να αλλάξει ποτε η τρελή φορολόγηση και προς τα εδώ; 

  • Like 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Έχουμε εύκολη πρόσβαση σε CNG, υπάρχουν πολλά πρατήρια. Οπότε είναι καλή επιλογή απο θέμα οικονομίας γιατί αν πάρουμε βενζινοκίνητο μικρό θα καίει παραπάνω απο το μεγάλο που είναι πετρέλαιο. :P

 

Εννοείται πως για ταξίδια δεν παίζει το μικρό, ωστόσο με προβληματίζει η περίπτωση του commuting αν περιλαμβάνει εθνική (τώρα δε χρειάζεται αλλά είναι πιθανό), αν το Up είναι πολύ μικρό για 30χλμ απόσταση σε Εθνική π.χ. Για αυτό ήθελα να ακούσω καμία γνώμη απο κάποιον που το έχει, να δω πως συμπεριφέρεται στο δρόμο...

Φίλος μου πηγαίνει Αθήνα Θεσσαλονίκη με ένα up φ.α. πολύ συχνά τα τελευτάια χρόνια. Λέει ότι πάει καλά αλλά πηγαίνει με 110χλμ/ώρα και του βγαίνει πολύ φτηνό. Αν θυμάμαι καλά το έχει από τότε που βγήκε και κάπου στην διαδρομή έπρεπε να κάψει και βενζίνη για΄τι δεν έφτανε. Τώρα όμως έχει πρατήρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, dstilio είπε

Να πω και γω μια ιστορία τώρα που έρχονται Χριστούγεννα·

Audi q8 στην Ελλάδα: 70+ χιλιάρικα προ φόρων, 17χιλ τέλος ταξινόμησης και αλλά τόσα ΦΠΑ πάει στα 107 χιλιάρικα προτεινόμενη λιανική. Δε ξέρω καν αν το αγοράζει κανείς στην Ελλάδα.

φιλος στην Αμερική:

70χιλιαρικα καινούργιο του το άφησαν στα 57.5 χιλιάδες δολάρια τελική επειδή ήταν παραγωγής 2019 που δεν πουλήθηκε. 6 χρόνια άτοκες δόσεις 0%.

και το έγραψε και στην εταιρεία του όποτε από τις δόσεις του επιστρέφονται και οι φόροι γιατί εκπίπτει σαν έξοδο.


οποτε μην απορούμε γιατί στην Αμερική με τους μεγαλύτερους μισθούς έχουν τόσο τρέλα αυτοκίνητα συγκριτικά. Εκεί το Toyota Prius είναι το δικό μας Nissan micra/Toyota starlet.

Λέτε να αλλάξει ποτε η τρελή φορολόγηση και προς τα εδώ; 

Σου απαντάω αναποδα, ΟΧΙ. Τα αμαξια ειναι η κοτα με το χρυσο αυγό για τις ελληνικες κυβερνήσεις... Εδω ακομα και σήμερα καθε χρονο πληρωνει το κρατος στην ΕΕ μερικα δις προστιμο για τους δασμους εισαγωγής ΙΧ απο την ΕΕ και εξακολουθει να βγαινει κερδισμένο, θελεις να καταργήσουν τους υπολοιπους φορους; Ειναι πρακτικά αδύνατο... Και όχι μονο δε θα τους καταργήσουν αλλα φοβαμαι ότι τελικα θα αλλαξουν οταν έρθει η ωρα για ψηφιση και τις κλιμακες για μηδενικά Τελη κυκλοφορίας (γιατι εχουν μεσαλη χασουρα)... Καποια πραγματα δεν αλλαζουν ουτε με πολεμους ούτε με μνημονια ουτε με τπτ

7 ώρες πριν, filarhos είπε

Φίλος μου πηγαίνει Αθήνα Θεσσαλονίκη με ένα up φ.α. πολύ συχνά τα τελευτάια χρόνια. Λέει ότι πάει καλά αλλά πηγαίνει με 110χλμ/ώρα και του βγαίνει πολύ φτηνό. Αν θυμάμαι καλά το έχει από τότε που βγήκε και κάπου στην διαδρομή έπρεπε να κάψει και βενζίνη για΄τι δεν έφτανε. Τώρα όμως έχει πρατήρια.

πρεπει να εχει υπομονη μοναχου σαολιν για να κανει με αυτο το αμαξι αυτη τη διαδρομη με αυτη την ταχυτητα 😅

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Έχουμε εύκολη πρόσβαση σε CNG, υπάρχουν πολλά πρατήρια. Οπότε είναι καλή επιλογή απο θέμα οικονομίας γιατί αν πάρουμε βενζινοκίνητο μικρό θα καίει παραπάνω απο το μεγάλο που είναι πετρέλαιο. :P

 

Εννοείται πως για ταξίδια δεν παίζει το μικρό, ωστόσο με προβληματίζει η περίπτωση του commuting αν περιλαμβάνει εθνική (τώρα δε χρειάζεται αλλά είναι πιθανό), αν το Up είναι πολύ μικρό για 30χλμ απόσταση σε Εθνική π.χ. Για αυτό ήθελα να ακούσω καμία γνώμη απο κάποιον που το έχει, να δω πως συμπεριφέρεται στο δρόμο...

Φίλε μου για μένα αν έχεις εύκολη πρόσβαση σε πρατήριο με CNG  δεν το σκέφτεσαι καν. Είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ μειονέκτημα αυτού του καυσίμου (ίσως και η έλλειψη καταρτισμένων τεχνικών) και δυστυχώς δεν προβλέπεται να αλλάξει αυτό άμεσα για πολύ συγκεκριμένους λόγους που οι περισσότεροι φαντάζομαι γνωρίζουν.  Δυστυχώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μας δίνουν το εύρος των επιλογών που θα θέλαμε αλλά υπάρχουν αξιοπρεπέστατες επιλογές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, zebras84 είπε

Φίλε μου για μένα αν έχεις εύκολη πρόσβαση σε πρατήριο με CNG  δεν το σκέφτεσαι καν. Είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ μειονέκτημα αυτού του καυσίμου (ίσως και η έλλειψη καταρτισμένων τεχνικών) και δυστυχώς δεν προβλέπεται να αλλάξει αυτό άμεσα για πολύ συγκεκριμένους λόγους που οι περισσότεροι φαντάζομαι γνωρίζουν.  Δυστυχώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μας δίνουν το εύρος των επιλογών που θα θέλαμε αλλά υπάρχουν αξιοπρεπέστατες επιλογές. 

δε ξέρω ποιο θα είναι το μέλλον του φυσικού αερίου ρε παιδια. η ελλαδα προμηθεύεται φυσικο αέριο απο Ρωσια και Αφρική, γενικά καμία ευρωπαϊκή χώρα δεν εχει μεγαλα κοιτασματα, ποσο θα το επιτρέπει αυτο η Ευρώπη;;; οι εταιρίες έχουν βγαλει ελάχιστα cng οχήματα ενω με το ρεύμα τοσο νωρις και υπάρχει τοσο μεγάλη γκαμα.

προς θεου δε λέω οτι δεν είναι οικονομικά η μην αγοράζετε κουβέντα κανω για το μελλον του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κύριος λόγος που δεν χρησιμοποιείται περισσότερο το cng  σαν καύσιμο στα αυτοκίνητα είναι καθαρά οικονομικός και δεν έχει σχέση με τα αποθέματα κοιτασμάτων ή τον τρόπο μεταφοράς τους. 

Το κόστος για την κατασκευή των υποδομών στα πρατήρια είναι δυσανάλογα μεγαλύτερο (καμία σχέση με lpg) από το κέρδος που αναμένεται να φέρει, έτσι λίγοι πρατηριούχοι το τολμάνε. Αν βάλουμε στην εξίσωσωση και άλλες προδιαγραφές που πρέπει να τηρούνται όπως απόσταση από κατοικημένη περιοχή, έκταση οικοπέδου πατηρίου κλπ καταλαβαίνει κανείς γιατί είναι δυσεύρετα τα πρατήρια cng . Αντίστοιχα λόγω μικρού αριθμού διαθέσιμου πρατηρίων πολλοί οδηγοί δεν επιλέγουν να αγοράσουν αυτοκίνητα με αυτο το καύσιμο. 

Έτσι , αν και σαν κάυσιμο αποτελεί κατα τη γνώμη μου το ιδανικό (λόγω οικονομίας και οικολογίας) για την μετάβαση μας από τα υγρά καύσιμα στην πλήρη ηλεκτροκίνηση (σε πολλάαααα χρόνια, ίσως και πάνω από 20), δυστυχώς δεν "περπατάει" σαν λύση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Φίλος μου πηγαίνει Αθήνα Θεσσαλονίκη με ένα up φ.α. πολύ συχνά τα τελευτάια χρόνια. Λέει ότι πάει καλά αλλά πηγαίνει με 110χλμ/ώρα και του βγαίνει πολύ φτηνό. Αν θυμάμαι καλά το έχει από τότε που βγήκε και κάπου στην διαδρομή έπρεπε να κάψει και βενζίνη για΄τι δεν έφτανε. Τώρα όμως έχει πρατήρια.

Ο φίλος σου διδάσκει σε σεμινάρια διαχείρισης θυμου; 😅

13 λεπτά πριν, zebras84 είπε

Ο κύριος λόγος που δεν χρησιμοποιείται περισσότερο το cng  σαν καύσιμο στα αυτοκίνητα είναι καθαρά οικονομικός και δεν έχει σχέση με τα αποθέματα κοιτασμάτων ή τον τρόπο μεταφοράς τους. 

Το κόστος για την κατασκευή των υποδομών στα πρατήρια είναι δυσανάλογα μεγαλύτερο (καμία σχέση με lpg) από το κέρδος που αναμένεται να φέρει, έτσι λίγοι πρατηριούχοι το τολμάνε. Αν βάλουμε στην εξίσωσωση και άλλες προδιαγραφές που πρέπει να τηρούνται όπως απόσταση από κατοικημένη περιοχή, έκταση οικοπέδου πατηρίου κλπ καταλαβαίνει κανείς γιατί είναι δυσεύρετα τα πρατήρια cng . Αντίστοιχα λόγω μικρού αριθμού διαθέσιμου πρατηρίων πολλοί οδηγοί δεν επιλέγουν να αγοράσουν αυτοκίνητα με αυτο το καύσιμο. 

Έτσι , αν και σαν κάυσιμο αποτελεί κατα τη γνώμη μου το ιδανικό (λόγω οικονομίας και οικολογίας) για την μετάβαση μας από τα υγρά καύσιμα στην πλήρη ηλεκτροκίνηση (σε πολλάαααα χρόνια, ίσως και πάνω από 20), δυστυχώς δεν "περπατάει" σαν λύση.

Κοίτα να δεις, εδώ στην ξενιτιά πρατήρια CNG βρίσκεις εύκολα, οπότε δεν είναι άμεσος λόγος να αποκλείσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Απο την άλλη όμως δεν σου δίνουν επιλογές κι οι φίρμες, εκτός του VAG (που πάλι θέτει πολλούς περιορισμούς, π.χ. στο Καμίκ βάζει τον 1.0 μόνο), άντε και των Ιταλών (που εδώ εκτός Fiat 500 δεν κυκλοφορούν), οι μεγάλοι κατασκευαστές δε σου δίνουν επιλογές σε αυτό το καύσιμο. Ίσως τους συμφέρει περισσότερο να έχουν στη γκάμα τους ηλεκτρικά ή plug-in hybrids αντι να αναπτύσσουν κινητήρες CNG, δε ξέρω.

Επίσης τα συμβατικά καύσιμα είναι ακόμα φθηνά οπότε ναι μεν με το CNG κάνεις οικονομία, αλλά δε ξέρω πόσο διαφέρει απο το να πάρεις ένα Euro6 πετρέλαιο που και καίει ελάχιστα και το καύσιμο έχει γύρω στο 1€/λ. Ακόμα και βενζινοκίνητο συμφέρει αν δεν κάνεις πραγματικά πολλά χιλιόμετρα, όλο το φθινόπωρο εδώ η βενζίνη είχε 1.15. Μη κοιτάς στην Ελλάδα, στην Ελλάδα έχουμε λεφτά για αυτό είναι ακριβά τα καύσιμα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα με ποσο θα παει στην Εθνικη για νορμαλ ταξιδι?

Και με βενζινα να εισαι μετα τα 120 αρχιζει να καει πολυ, οποτε αν σε νοιαζει η οικονομια δεν πας πανω απο 120 ασχετα απο το καυσιμο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η βάζεις πετρέλαιο που λόγω ροπής καταφέρνει και καίει λίγα και σε υψηλές ταχύτητες (τις πιάνει με χαμηλότερες στροφές)

 

γελαω πολύ με όλα τα σχόλια για τον φίλο που πάει Θεσσαλονίκη με 110χιλ/ώρα 

πρεπει όντως να έχει κάποιο χομπυ να πετυχαίνει σκορ χαμηλής κατανάλωσης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, someone- είπε

δε ξέρω ποιο θα είναι το μέλλον του φυσικού αερίου ρε παιδια. η ελλαδα προμηθεύεται φυσικο αέριο απο Ρωσια και Αφρική, γενικά καμία ευρωπαϊκή χώρα δεν εχει μεγαλα κοιτασματα, ποσο θα το επιτρέπει αυτο η Ευρώπη;;; οι εταιρίες έχουν βγαλει ελάχιστα cng οχήματα ενω με το ρεύμα τοσο νωρις και υπάρχει τοσο μεγάλη γκαμα.

Κοίτα, είναι το ίδιο με το να λέει κάποιος οτι σε 20 χρόνια θα καταργηθεί το φυσικό αέριο θέρμανσης (το ίδιο καύσιμο είναι)

12 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Εννοείται πως για ταξίδια δεν παίζει το μικρό, ωστόσο με προβληματίζει η περίπτωση του commuting αν περιλαμβάνει εθνική (τώρα δε χρειάζεται αλλά είναι πιθανό), αν το Up είναι πολύ μικρό για 30χλμ απόσταση σε Εθνική π.χ. Για αυτό ήθελα να ακούσω καμία γνώμη απο κάποιον που το έχει, να δω πως συμπεριφέρεται στο δρόμο..

Αν έχεις FB ρώτα εδώ καλύτερα

https://www.facebook.com/groups/338589450069216

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Κοίτα να δεις, εδώ στην ξενιτιά πρατήρια CNG βρίσκεις εύκολα, οπότε δεν είναι άμεσος λόγος να αποκλείσεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Απο την άλλη όμως δεν σου δίνουν επιλογές κι οι φίρμες, εκτός του VAG (που πάλι θέτει πολλούς περιορισμούς, π.χ. στο Καμίκ βάζει τον 1.0 μόνο), άντε και των Ιταλών (που εδώ εκτός Fiat 500 δεν κυκλοφορούν), οι μεγάλοι κατασκευαστές δε σου δίνουν επιλογές σε αυτό το καύσιμο. Ίσως τους συμφέρει περισσότερο να έχουν στη γκάμα τους ηλεκτρικά ή plug-in hybrids αντι να αναπτύσσουν κινητήρες CNG, δε ξέρω.

Επίσης τα συμβατικά καύσιμα είναι ακόμα φθηνά οπότε ναι μεν με το CNG κάνεις οικονομία, αλλά δε ξέρω πόσο διαφέρει απο το να πάρεις ένα Euro6 πετρέλαιο που και καίει ελάχιστα και το καύσιμο έχει γύρω στο 1€/λ. Ακόμα και βενζινοκίνητο συμφέρει αν δεν κάνεις πραγματικά πολλά χιλιόμετρα, όλο το φθινόπωρο εδώ η βενζίνη είχε 1.15. Μη κοιτάς στην Ελλάδα, στην Ελλάδα έχουμε λεφτά για αυτό είναι ακριβά τα καύσιμα :P

Στις πολλές χώρες ισχύει αυτό που έγραψα. Από τα λίγα που ξέρω μόνο η Ιταλία έχει ικανοποιητικό δίκτυο πρατηρίων cng. Και πιστεύω ότι αυτός είναι και ο λόγος περιορισμένου αριθμού αυτοκινήτων που βγαίνουν με τέτοιον κινητήρα. Αντίστοιχα το diesel  και η αμόλυβδη υπάρχουν διαθέσιμα σε όλον τον πλανήτη (ή δίσκο αν θέλεις) Γη.  Σίγουρα βοήθησε και η ανάπτυξη κινητήρων με αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση και ρύπους από παλιότερα. Οπότε η ματάβαση σε άλλα καύσιμα (ακόμα και την ηλεκτροκίνηση) καθίσταται ακόμα δυσκολότερη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θυμάμαι ακριβώς κατανάλωση αλλά όταν εγώ ήθελα λιγότερο από 50€ πήγαινε έλα (τιμή πετρελαίου περίπου 1€) με 120χλμ/ώρα με gps, αυτός με 110χλμ/ώρα με gps έπεφτε ίσως και κάτω από 30€ με κόστος χρόνου περίπου ένα μισάωρο. Ίσως αν πήγαινα κι εγώ με 110 να έφτανα κάτω από 40€ αλλά με τίποτα το 30€.

Πέρα από το 30λεπτο παραπάνω βέβαια έχει και τουλάχιστον 4 ανεφοδιασμούς πέρα από τον αρχικό ενώ με το πούντο έχω πάει και έρθει με 1 κι αυτό για να μην ανάψει λαμπάκι μπαίνοντας Αθήνα.

Πολύ καλή επιλογή το φ.α. αλλά η αυτονομία του συγκρίνεται με των ηλεκτρικών.

 

Υ.Γ. 1 Με το άλλο που καίει είτε πας με 120χλμ/ώρα είτε με 140χλμ/ώρα, με τα 140 κερδίζω 30λεπτά τα οποία τα πληρώνω με +60€...

Υ.Γ. 2 Στα τελευταία ταξίδια μου πάντως σπανίως βλέπω να πηγαίνουν με περισσότερα από 120χλμ/ώρα.. Ακόμα και καινούρια αρκετά δυνατά αυτοκίνητα...

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...