alexiko Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 Σωστό αυτό που αναφέρεις, βέβαια μη θεωρείται ότι ο φιλικός διακανονισμός είναι πανάκεια στο 100% των περιπτώσεων. Είναι προτιμότερο σαφώς να υπάρχει, αλλά έως εκεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
someone- Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) σε κουβέντα με φίλο σημερα μου είπε πως σκέφτεται για bmw x1 ή audi q3, 2000 κυβικα πετρέλαια, μοντέλα ομως του 2012-13-14-15 με 15000-16000 ταβανι πως θα αξιολογούσατε μια τέτοια κίνηση; αναφέρομαι στο οτι ειναι 2000 κυβικά και euro 5, προς το παρόν έχουν χαμηλά τελη υπάρχει περίπτωση να αλλαξει; Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2020 από someone- Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, someone- είπε σε κουβέντα με φίλο σημερα μου είπε πως σκέφτεται για bmw x1 ή audi q3, 2000 κυβικα πετρέλαια, μοντέλα ομως του 2012-13-14-15 με 15000-16000 ταβανι πως θα αξιολογούσατε μια τέτοια κίνηση; αναφέρομαι στο οτι ειναι 2000 κυβικά και euro 5, προς το παρόν έχουν χαμηλά τελη υπάρχει περίπτωση να αλλαξει; Χαμηλά τέλη δεν έχουν, μιας και πληρώνουν +440 ευρώ φόρο πολυτελείας. Αλλά δεν θεωρώ ότι θα αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού για παλιά αμάξια, το 2010 που άλλαξε σε ρύπους ήτανε για τα νέα αμάξια, το 2021 που αλλάζει, πάλι μόνο για τα νέα κοκ... Το πρόβλημα σε αμάξι του 2012, είναι ότι σε έναν χρόνο (2022), θα έχεις αμάξι 10ετιας. Μην το παρεξηγήσεις αυτό, θα είναι σαφέστατα καλύτερο και απολαυστικότερο από καινούργιο Ford puma, η qashqai, αλλά θα ειναι 10ετιας. Και σε 6 χρονια 15τιας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, someone- είπε σε κουβέντα με φίλο σημερα μου είπε πως σκέφτεται για bmw x1 ή audi q3, 2000 κυβικα πετρέλαια, μοντέλα ομως του 2012-13-14-15 με 15000-16000 ταβανι πως θα αξιολογούσατε μια τέτοια κίνηση; αναφέρομαι στο οτι ειναι 2000 κυβικά και euro 5, προς το παρόν έχουν χαμηλά τελη υπάρχει περίπτωση να αλλαξει; Το προηγούμενο Q3 δε μου αρέσει ιδιαίτερα αλλα γούστα είναι αυτά... το αντίστοιχο Χ1 επισης ψιλόαδιάφορο. δε κοιτάει καλύτερα κανένα Χ3; Για εμένα ας ανεβει λιγάκι κ να πάρει κάτι νέο και ας μην είναι premium - δεν αξίζει τόσων ετών πετρέλαιο θα βγάλει πιθανότατα ζημιές Επεξ/σία 20 Δεκεμβρίου 2020 από paylidis 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 8 λεπτά πριν, paylidis είπε Το προηγούμενο Q3 δε μου αρέσει ιδιαίτερα αλλα γούστα είναι αυτά... το αντίστοιχο Χ1 επισης ψιλόαδιάφορο. δε κοιτάει καλύτερα κανένα Χ3; Για εμένα ας ανεβει λιγάκι κ να πάρει κάτι νέο και ας μην είναι premium - δεν αξίζει τόσων ετών πετρέλαιο θα βγάλει πιθανότατα ζημιές To x1 του 2012+, προσωπικά το βρίσκω πιο ενδιαφέρον αμάξι από το Χ3 αντίστοιχης χρονολογίας (και σίγουρα πιο όμορφο από το q3). Ίσως να είμαι προκατειλημμένος βέβαια, γιατί ήτανε το πρώτο αμάξι που αγόρασα και με υπηρέτησε απροβλημάτιστα για 4 χρόνια 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, Papakaliati είπε To x1 του 2012+, προσωπικά το βρίσκω πιο ενδιαφέρον αμάξι από το Χ3 αντίστοιχης χρονολογίας (και σίγουρα πιο όμορφο από το q3). Ίσως να είμαι προκατειλημμένος βέβαια, γιατί ήτανε το πρώτο αμάξι που αγόρασα και με υπηρέτησε απροβλημάτιστα για 4 χρόνια δεν είναι κακό... προσωπικα βέβαια το θεωρω λίγο πίσω το εσωτερικό του Χ1 κ είμαι πιο πολύ λάτρης του Χ3, είναι θέμα γούστου. Το προηγούμενο Q3 παντως δε θα το έπαιρνα ούτε εγώ. Καλύτερα ένα καινούργιο Q2 1.6 diesel με μια μικρή διαφορά από αυτά που θα έδινε ο φίλος για μεταχειρισμένο 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
and_64 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 Ένα βασικό θέμα και για τα 2 είναι τι κάνει το dpf γιατί αν πήγαιναν πάντα ήσυχα μεχρι 2000 στροφές θα είναι βουλωμένο στο 99.82 % 😛 Μάλλον αδιάφορα οχήματα και για μένα αυτά... Ενα "ευχάριστο" πετρέλαιο ανεξαρτητα αμαξώματος είναι ο d4 της volvo αν και δεν εχω οδηγήσει τον 4κύλινδρο, εχω μπει συνοδηγός 2 φορές σε φίλο. Ο 5κύλινδρος με τα 160κατι άλογα (και 40kg ροπή) ήταν άψογος πάντως! Καθόλου κροτάλισμα, πολύ νορμάλ καταναλώσεις και απλωμένη δύναμη απο χαμηλά μέχρι κόφτη. Τον φάγανε οι νόρμες όμως και μετά βγήκε ο 4κύλινδρος 190 άλογα που είναι και euro 6 αν θυμάμαι σωστά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
someone- Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2020 εχετε δικιο σε ολα τα παραπάνω, εγω ειμαι της άποψης καλύτερα εταιρία που δεν ειναι πρινιουμ παρα ενα πρινιουμ 7-8-10 ετών και πόσο μάλλον 2λιτρο με φορο πολυτελείας και πετρέλαιο euro5ε οτι αυτο συνεπάγεται για αθηνα-θεσσαλονικη 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 10 ώρες πριν, someone- είπε εχετε δικιο σε ολα τα παραπάνω, εγω ειμαι της άποψης καλύτερα εταιρία που δεν ειναι πρινιουμ παρα ενα πρινιουμ 7-8-10 ετών και πόσο μάλλον 2λιτρο με φορο πολυτελείας και πετρέλαιο euro5ε οτι αυτο συνεπάγεται για αθηνα-θεσσαλονικη Βέβαια ένα πρίμιουμ 3-5 ετών είναι σαφέστατα προτιμότερο. Αλλά οι τιμές που βλέπω στο car.gr make no fucking sense. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 22 λεπτά πριν, Papakaliati είπε Βέβαια ένα πρίμιουμ 3-5 ετών είναι σαφέστατα προτιμότερο. Αλλά οι τιμές που βλέπω στο car.gr make no fucking sense. Σαφέστατα. Αλλά όπως πολύ σωστα με πρόλαβες και είπες οι τιμές δεν έχουν καμια λογική ή επαφή με τη πραγματικότητα. (Ενδεικτικα μου έχει τύχει σε πολλες περιπτώσεις να παίζει μετάχειρο διετιασ-τριετίας ακόμα κ ακριβότερο από το καινούργιο μιλώντας πάντα για ίδιο εξοπλισμό κλπ) Για αυτό και πρότεινα μια μικρή μεταβολή στα θέλω του όποτε : α) είτε premium diesel (Q2) μικρότερο με μικρή διαφορά είτε β) μη premium diesel καινούργιο (πχ skoda) με μικρή πάλι διαφορά καθως το ποσό που δίνει είναι χαμηλό 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 Μιας που δειλά δειλά έχουμε βάλει στην κουβέντα μας το δεύτερο αυτοκίνητο, ας μας πει κανα παιδάκι που έχει τον κλώνο Up/Citygo/Mii πως του βγήκε κι αν είναι ευχαριστημένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε Μιας που δειλά δειλά έχουμε βάλει στην κουβέντα μας το δεύτερο αυτοκίνητο, ας μας πει κανα παιδάκι που έχει τον κλώνο Up/Citygo/Mii πως του βγήκε κι αν είναι ευχαριστημένο. Έχει συνάδελφος τo up cng 4-5 ετών νομίζω. Εξωφρενικά οικονομικό (φάση 2.5€/100 χλμ) αλλά μη περιμένεις στο δρόμο συμπεριφορά καλύτερη από σμαρτ. Δε θα έβαζα τα παιδιά μου μέσα - ιδίως στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη... (εάν είσαι στην επαρχία το συζητάμε λίγο) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LongTom Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 8 ώρες πριν, Papakaliati είπε Βέβαια ένα πρίμιουμ 3-5 ετών είναι σαφέστατα προτιμότερο. Αλλά οι τιμές που βλέπω στο car.gr make no fucking sense. Για να τα δίνουν τόσο, μάλλον θα φεύγουν κιόλας. Η αγορά κινείται με τα μεταχειρισμένα και οι πωλητές το ξέρουν. Βέβαια είναι είναι ενδεικτικό ότι πάρα την πτώχευση, ο Ελλην θέλει τα μερτσεντεμπεμποαουντί του. Ακόμη και εάν με τα ίδια λεφτά πάρει νέο μη-γερμανικό αμάξι, με το ίδιο ή καλύτερο εξοπλισμό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Burgos Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, LongTom είπε Για να τα δίνουν τόσο, μάλλον θα φεύγουν κιόλας. Η αγορά κινείται με τα μεταχειρισμένα και οι πωλητές το ξέρουν. Βέβαια είναι είναι ενδεικτικό ότι πάρα την πτώχευση, ο Ελλην θέλει τα μερτσεντεμπεμποαουντί του. Ακόμη και εάν με τα ίδια λεφτά πάρει νέο μη-γερμανικό αμάξι, με το ίδιο ή καλύτερο εξοπλισμό. Μπα, δε φεύγουν. Επειδή χαλβάδιαζα το GLC από την άνοιξη, σχεδόν όλες οι αγγελίες που έβλεπα τότε υπάρχουν ακόμα χωρίς μείωση τιμής. Βλέπεις κάτι GLC Coupe στα 69 και 79 χιλιάρικα χωρίς τίποτα ουσιαστικά από έξτρα και στον τιμοκατάλογο της Mercedes είναι φθηνότερα ή οριακά ακριβότερα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, paylidis είπε Έχει συνάδελφος τo up cng 4-5 ετών νομίζω. Εξωφρενικά οικονομικό (φάση 2.5€/100 χλμ) αλλά μη περιμένεις στο δρόμο συμπεριφορά καλύτερη από σμαρτ. Δε θα έβαζα τα παιδιά μου μέσα - ιδίως στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη... (εάν είσαι στην επαρχία το συζητάμε λίγο) Τόσο χάλια όσο το Σμάρτ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις