Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 10/12/2020 στις 3:35 ΜΜ, cloud13 είπε

Καλησπερα σε ολους και καλοριζικο (και αυτο) το νεο αμαξι Παυλιδη!! Ενημερωθηκα σημερα οτι με τα wltp οι ρυποι μου θα ειναι 117 οποτε δε θα πληρωνω τελη :D εκτελωνιζουμε αμεσα και πινακιδωνουμε το 21!

Επειδή έφαγα ένα σκάλωμα !!! Εκτελωνισμός δεν ισοδυναμεί με ταξινόμηση ??? Γιατί αν ισχύει τότε θα φαίνεται ταξινόμηση μέσα στο 2020 και σε αυτή την περίπτωση δεν είναι δωρεάν τα τέλη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, jobous είπε

Επειδή έφαγα ένα σκάλωμα !!! Εκτελωνισμός δεν ισοδυναμεί με ταξινόμηση ??? Γιατί αν ισχύει τότε θα φαίνεται ταξινόμηση μέσα στο 2020 και σε αυτή την περίπτωση δεν είναι δωρεάν τα τέλη.

Oχι το ξεκαθαρισαμε. Θα ειναι στην αντιπροσωπεια και θα το ταξινομησουμε 21. 22 Δεκεμβρη θα παω να το δω να το ελεγξω και προχωραμε απο εκει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, _BASSstarlet_ είπε

Από θέμα εμφάνισης και μόνο, θα προτιμούσα το Bravo.

Λιγότερο απρόσωπο από το i30.

Μου αρέσουν και τα δύο εμφανισιακά..λογικά πιο αξιόπιστη η Hyundai αλλά και τα δύο από μάντρα άρα θέμα τύχης και καλό έλεγχο.λογικα θα πάω να δω πρώτα το bravo και θα το πάω στην αντιπροσωπεία που είναι δίπλα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα, μπορώ να πάρω αγροτικό στο ονομα μου το οποίο το θέλω κατα κύριο λογο για καθημερινό οικογενειακό, μου αρεσε πολυ το αμαροκ μιας και είναι και μεσα πολυ ωραιο και 2000 κυβικά. το εχει κάποιος να μου πει κάποια πράγματακια; η αν προτείνετε καποιο αλλο.

επίσης εισαγωγή αγροτικού απο εξωτερικό (γερμανια) τι παίζει με τελωνείο; γιατι βλέπω αμαροκ εκει που το ίδιο εδω εχει 4-5-6000 πανω.

Επεξ/σία από someone-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας κι εδώ μιλάμε γενικά για το αυτοκίνητο, ατσαλωθείτε για το τι περιμένει εμάς και την τσέπη μας 😁

Την περασμένη εβδομάδα ο ΟΟΣΑ εβγαλε μια μελέτη σχετικά με τη μόλυνση από λεπτά σωματίδια που δημιουργούνται κατά τη χρήση των φρένων και των ελαστικών των αυτοκινήτων. Σύμφωνα με την μελέτη αν και οι ρύποι από της μηχανές (εσωτερικής καύσης, υβριδικά, ηλεκτρικά) συνεχώς μειώνονται, η πρόκληση για το μέλλον είναι η αντιμετώπιση της ρύπανσης από τα σωματίδια που υπάρχουν λόγω της φθοράς άλλων μερών του αυτοκινήτου, ειδικότερα τα ελαστικά και τα φρένα. Μάλιστα μιας και τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο βαριά η φθορά είναι μεγαλύτερη και εκτιμάται ότι στα επόμενα 10 χρόνια αυτή η μορφή ρύπων θα είναι πιο σημαντική από τους κλασικούς.

Ο ΟΟΣΑ προτείνει στα κράτη-μέλη του να λάβουν έξτρα φορολογικά μέτρα (πχ τα υβριδικά και τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα να μην εξαιρούνται των τελών κυκλοφορίας ή να έχουν άλλες φοροελαφρύνσεις) για την αντιμετώπιση αυτού του είδους ρύπανσης. Τα φορολογικά κριτήρια που προτείνονται περιλαμβάνουν το βάρος των αυτοκινήτων, το είδος των ελαστικών, τα χιλιόμετρα που διανύει κάθε χρόνο ένα αυτοκίνητο και το είδος κίνησης, αν τα χιλιόμετρα γίνονται σε αυτοκινητόδρομο ή εντός πόλεων.

Λινκ για την μελέτη εδώ κι εδώ.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Μιας κι εδώ μιλάμε γενικά για το αυτοκίνητο, ατσαλωθείτε για το τι περιμένει εμάς και την τσέπη μας 😁

Την περασμένη εβδομάδα ο ΟΟΣΑ εβγαλε μια μελέτη σχετικά με τη μόλυνση από λεπτά σωματίδια που δημιουργούνται κατά τη χρήση των φρένων και των ελαστικών των αυτοκινήτων. Σύμφωνα με την μελέτη αν και οι ρύποι από της μηχανές (εσωτερικής καύσης, υβριδικά, ηλεκτρικά) συνεχώς μειώνονται, η πρόκληση για το μέλλον είναι η αντιμετώπιση της ρύπανσης από τα σωματίδια που υπάρχουν λόγω της φθοράς άλλων μερών του αυτοκινήτου, ειδικότερα τα ελαστικά και τα φρένα. Μάλιστα μιας και τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο βαριά η φθορά είναι μεγαλύτερη και εκτιμάται ότι στα επόμενα 10 χρόνια αυτή η μορφή ρύπων θα είναι πιο σημαντική από τους κλασικούς.

Ο ΟΟΣΑ προτείνει στα κράτη-μέλη του να λάβουν έξτρα φορολογικά μέτρα (πχ τα υβριδικά και τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα να μην εξαιρούνται των τελών κυκλοφορίας ή να έχουν άλλες φοροελαφρύνσεις) για την αντιμετώπιση αυτού του είδους ρύπανσης. Τα φορολογικά κριτήρια που προτείνονται περιλαμβάνουν το βάρος των αυτοκινήτων, το είδος των ελαστικών, τα χιλιόμετρα που διανύει κάθε χρόνο ένα αυτοκίνητο και το είδος κίνησης, αν τα χιλιόμετρα γίνονται σε αυτοκινητόδρομο ή εντός πόλεων.

Λινκ για την μελέτη εδώ κι εδώ.

1000+1 τροποι για να μας τα παρουν μου μυριζει η φαση...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Speculoos είπε

Μιας κι εδώ μιλάμε γενικά για το αυτοκίνητο, ατσαλωθείτε για το τι περιμένει εμάς και την τσέπη μας 😁

Την περασμένη εβδομάδα ο ΟΟΣΑ εβγαλε μια μελέτη σχετικά με τη μόλυνση από λεπτά σωματίδια που δημιουργούνται κατά τη χρήση των φρένων και των ελαστικών των αυτοκινήτων. Σύμφωνα με την μελέτη αν και οι ρύποι από της μηχανές (εσωτερικής καύσης, υβριδικά, ηλεκτρικά) συνεχώς μειώνονται, η πρόκληση για το μέλλον είναι η αντιμετώπιση της ρύπανσης από τα σωματίδια που υπάρχουν λόγω της φθοράς άλλων μερών του αυτοκινήτου, ειδικότερα τα ελαστικά και τα φρένα. Μάλιστα μιας και τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο βαριά η φθορά είναι μεγαλύτερη και εκτιμάται ότι στα επόμενα 10 χρόνια αυτή η μορφή ρύπων θα είναι πιο σημαντική από τους κλασικούς.

Ο ΟΟΣΑ προτείνει στα κράτη-μέλη του να λάβουν έξτρα φορολογικά μέτρα (πχ τα υβριδικά και τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα να μην εξαιρούνται των τελών κυκλοφορίας ή να έχουν άλλες φοροελαφρύνσεις) για την αντιμετώπιση αυτού του είδους ρύπανσης. Τα φορολογικά κριτήρια που προτείνονται περιλαμβάνουν το βάρος των αυτοκινήτων, το είδος των ελαστικών, τα χιλιόμετρα που διανύει κάθε χρόνο ένα αυτοκίνητο και το είδος κίνησης, αν τα χιλιόμετρα γίνονται σε αυτοκινητόδρομο ή εντός πόλεων.

Λινκ για την μελέτη εδώ κι εδώ.

Καιρός για ιπτάμενα τότε , ευτυχώς που δεν άλλαξα ακόμη το Ibiza

Επεξ/σία από tsofras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


ετσι ξεκινησαν οι αυτοκινητοβιομηχανιες να πουλανε, χωρις ρεζερβα, για βαρος και μειωμενους ρυπους 
Καιρος να τα πουλανε (οπως τα iphone χωρις φορτιστες) χωρις ροδες και φρενα, και να τα αγοραζουμε εμεις 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Speculoos είπε

Μιας κι εδώ μιλάμε γενικά για το αυτοκίνητο, ατσαλωθείτε για το τι περιμένει εμάς και την τσέπη μας 😁

Την περασμένη εβδομάδα ο ΟΟΣΑ εβγαλε μια μελέτη σχετικά με τη μόλυνση από λεπτά σωματίδια που δημιουργούνται κατά τη χρήση των φρένων και των ελαστικών των αυτοκινήτων. Σύμφωνα με την μελέτη αν και οι ρύποι από της μηχανές (εσωτερικής καύσης, υβριδικά, ηλεκτρικά) συνεχώς μειώνονται, η πρόκληση για το μέλλον είναι η αντιμετώπιση της ρύπανσης από τα σωματίδια που υπάρχουν λόγω της φθοράς άλλων μερών του αυτοκινήτου, ειδικότερα τα ελαστικά και τα φρένα. Μάλιστα μιας και τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο βαριά η φθορά είναι μεγαλύτερη και εκτιμάται ότι στα επόμενα 10 χρόνια αυτή η μορφή ρύπων θα είναι πιο σημαντική από τους κλασικούς.

Ο ΟΟΣΑ προτείνει στα κράτη-μέλη του να λάβουν έξτρα φορολογικά μέτρα (πχ τα υβριδικά και τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα να μην εξαιρούνται των τελών κυκλοφορίας ή να έχουν άλλες φοροελαφρύνσεις) για την αντιμετώπιση αυτού του είδους ρύπανσης. Τα φορολογικά κριτήρια που προτείνονται περιλαμβάνουν το βάρος των αυτοκινήτων, το είδος των ελαστικών, τα χιλιόμετρα που διανύει κάθε χρόνο ένα αυτοκίνητο και το είδος κίνησης, αν τα χιλιόμετρα γίνονται σε αυτοκινητόδρομο ή εντός πόλεων.

Λινκ για την μελέτη εδώ κι εδώ.

Έχει γίνει έρευνα πρίν κάποια χρόνια (αν θυμάμαι καλά στο Παρίσι) και κατέληγε οτι πλέον το co2 στις πόλες θα εκλύεται απο τα τακάκια και τα λάστιχα και είχαν παρουσιάσει μάλιστα και ενα είδος "αποθήκης" για τη σκόνη απο τα τακάκια, κατι σαν εσωτερικό αεραγωγό πίσω απο την δισκόπλακα αν μπορω να το περιγράψω ετσι...δεν βρίσκω και το link τώρα

 

Πάντως στα ηλεκτρικά αν βασιστείς στο regenerative braking θα πρέπει να φρενάρεις από λίγο εως καθόλου με τα συμβατικά φρένα σε συνθήκες πόλης, ανάλογα και το αυτοκίνητο βέβαια.

 

Το οτι τα ηλεκτρικά όντας αρκετά πιο βαριά θα καταπονούν τα λάστιχα περισσότερο είναι το μόνο σίγουρο

Επεξ/σία από and_64
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Speculoos είπε

Μιας κι εδώ μιλάμε γενικά για το αυτοκίνητο, ατσαλωθείτε για το τι περιμένει εμάς και την τσέπη μας 😁

Την περασμένη εβδομάδα ο ΟΟΣΑ εβγαλε μια μελέτη σχετικά με τη μόλυνση από λεπτά σωματίδια που δημιουργούνται κατά τη χρήση των φρένων και των ελαστικών των αυτοκινήτων. Σύμφωνα με την μελέτη αν και οι ρύποι από της μηχανές (εσωτερικής καύσης, υβριδικά, ηλεκτρικά) συνεχώς μειώνονται, η πρόκληση για το μέλλον είναι η αντιμετώπιση της ρύπανσης από τα σωματίδια που υπάρχουν λόγω της φθοράς άλλων μερών του αυτοκινήτου, ειδικότερα τα ελαστικά και τα φρένα. Μάλιστα μιας και τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο βαριά η φθορά είναι μεγαλύτερη και εκτιμάται ότι στα επόμενα 10 χρόνια αυτή η μορφή ρύπων θα είναι πιο σημαντική από τους κλασικούς.

Ο ΟΟΣΑ προτείνει στα κράτη-μέλη του να λάβουν έξτρα φορολογικά μέτρα (πχ τα υβριδικά και τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα να μην εξαιρούνται των τελών κυκλοφορίας ή να έχουν άλλες φοροελαφρύνσεις) για την αντιμετώπιση αυτού του είδους ρύπανσης. Τα φορολογικά κριτήρια που προτείνονται περιλαμβάνουν το βάρος των αυτοκινήτων, το είδος των ελαστικών, τα χιλιόμετρα που διανύει κάθε χρόνο ένα αυτοκίνητο και το είδος κίνησης, αν τα χιλιόμετρα γίνονται σε αυτοκινητόδρομο ή εντός πόλεων.

Λινκ για την μελέτη εδώ κι εδώ.

Παρήγγειλα υβριδικό. Γύρισα χαρούμενος στο σπίτι και διαβάζω αυτό. Θα  διαβάσουν τα τσακάλια στο υπουργείο οικονομικών καμιά τέτοια μελέτη και θα φορολογήσουν το βάρος κι ότι κέρδισα θα το πληρώσω :P

Αυτό βέβαια που δεν στέκει στη μελέτη είναι η φορολόγηση βάσει χιλιομέτρων και το που γίνονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Burgos είπε

Αυτό βέβαια που δεν στέκει στη μελέτη είναι η φορολόγηση βάσει χιλιομέτρων και το που γίνονται.

Δε σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχει η τεχνολογία. Πριν από ένα μήνα περίπου η κυβέρνηση των Βρυξελλών αποφάσισε να ξεκινήσει την εφαρμογή ενός συστήματος διοδίων από Γενάρη του 2022 το οποίο θα πληρώνουν όλοι, κάτοικοι ή μη. Για τους κατοίκους αναπτύχθηκε η πλατφόρμα Smartmove όπου μέσω gps θα συλλέγει τα στοιχεία της κίνησης του αμαξιού (τι ώρα και μέρα έγινε η μετακίνηση και ποια διαδρομή ακολουθήθηκε). Στο τέλος του χρόνου θα υπολογίζεται το ποσό που είναι να πληρώσεις και θα σου έρχεται το μπουγιουρντί σπίτι. Όσοι δεν θέλουν για τον χ,ψ λόγο να βάλουν tracker στο αυτοκίνητό τους θα πληρώνουν ένα flat ποσο είτε μετακινούν το αυτοκίνητο είτε όχι.

Υπάρχουν πολλα links σε γαλλικά/ολλανδικά για το πώς θα γίνεται, αυτό που βρήκα πρόχειρα στα αγγλικά για περιγραφή του συστήματος είναι το παρακάτω:

https://www.thebulletin.be/brussels-capital-region-one-step-closer-implementing-smartmove-toll-system

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Speculoos είπε

Δε σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχει η τεχνολογία. Πριν από ένα μήνα περίπου η κυβέρνηση των Βρυξελλών αποφάσισε να ξεκινήσει την εφαρμογή ενός συστήματος διοδίων από Γενάρη του 2022 το οποίο θα πληρώνουν όλοι, κάτοικοι ή μη. Για τους κατοίκους αναπτύχθηκε η πλατφόρμα Smartmove όπου μέσω gps θα συλλέγει τα στοιχεία της κίνησης του αμαξιού (τι ώρα και μέρα έγινε η μετακίνηση και ποια διαδρομή ακολουθήθηκε). Στο τέλος του χρόνου θα υπολογίζεται το ποσό που είναι να πληρώσεις και θα σου έρχεται το μπουγιουρντί σπίτι. Όσοι δεν θέλουν για τον χ,ψ λόγο να βάλουν tracker στο αυτοκίνητό τους θα πληρώνουν ένα flat ποσο είτε μετακινούν το αυτοκίνητο είτε όχι.

Υπάρχουν πολλα links σε γαλλικά/ολλανδικά για το πώς θα γίνεται, αυτό που βρήκα πρόχειρα στα αγγλικά για περιγραφή του συστήματος είναι το παρακάτω:

https://www.thebulletin.be/brussels-capital-region-one-step-closer-implementing-smartmove-toll-system

Περιγράφεται παραπάνω τό νέο "περιτύλιγμα" για την μαζική παρακολούθηση. Αν ένας κρατικός φορέας θέλει χρήματα απλά τα βγάζει όχι παρακολουθώντας τους πολίτες έναν έναν, αλλά έχει τρόπους. Φτιάχνει ένα αλγόριθμο όπου μετέχουν όλες οι παράμετροι (βάρος, όγκος, αποτύπωμα εδάφους, ιπποδυναμη, κατανάλωση, ρύποι, μέσος αρ. διανυόμενων χλμ, και λοιπά που ίσως μου διαφεύγουν τώρα) και βγάζει την λυπητερή.

Μετά θα ακουστεί βέβαια και ο αντίλογος. Μα δεν κάνουν όλοι τα ίδια χλμ. Με συγχωρείτε αλλά είναι ...μ...λ...ίες για τον εξής απλό λόγο. Το κράτος έχει το μονοπώλιο της φορολογίας όλων των καυσίμων είτε αυτά είναι πετροχημικά είτε ηλεκτρ. ρεύμα είτε αέριο κλπ. Επειδή η κατανάλωση είναι ευθέως ανάλογη των διανυόμενων χλμ. παίρνει τα χρήματα και από κει.

Πιστεύω ότι είναι φανερή η εκ του πονηρού υποκίνηση τέτοιων δημοσιευμάτων που θα μας κάνουν και ευγνώμονες που μας παρακολουθούν ΔΗΘΕΝ στο όνομα της οικολογίας. Εξ άλλου πολύ μεγάλα εγκλήματα έχουν γίνει με την επίκληση διάφορων και διάφορων ιδανικών.

 

Επεξ/σία από kalmik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...