paylidis Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, and_64 είπε Η μπαίνει κάποιος από κάτω και απελευθερώνει/κόβει συρματοσχοινο χειροκίνητα η πρεπει η οδική να έχει κάτι τέτοιο https://www.amazon.co.uk/Trolley-Hydraulic-Castors-Positioning-Workshop/dp/B07XGR78QF/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=Sunex+1500-Pound+Hydraulic+Wheel+Dolly&linkCode=gs3&qid=1606895986&sr=8-1&tag=bv030b-21 για να το σηκώσει και να το φορτώσει πιο πιθανή βλεπω τη δευτερη λύση...
and_64 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, paylidis είπε πιο πιθανή βλεπω τη δευτερη λύση... Και τα 2 έχουν παιχτεί σε γνωστούς ο ένας με X5 o αλλος με Passat από τα πρώτα που είχαν ηλεκτρικό χειρόφρενο. Το x5 έμεινε σε ένα χωριό στο πουθενά και η οδική που ήρθε σιγά μην είχε τέτοια κόλπα! Δεν ήθελαν να το σύρουν με το συρματόσχοινο επισης γιατί φοβήθηκαν λάστιχα/δαγκάνες κλπ οπότε τα κόψανε. Φυσικά στη BMW μετά του πήγε κάνα εκατομμύριο για να το φτιάξει γιατί του παν γιατί τα κόψατε, έπρεπε να πάρετε εμάς να στείλουμε τη δικιά μας οδική 🤣🤣 Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2020 από and_64 1
Papakaliati Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 27 λεπτά πριν, and_64 είπε Και τα 2 έχουν παιχτεί σε γνωστούς ο ένας με X5 o αλλος με Passat από τα πρώτα που είχαν ηλεκτρικό χειρόφρενο. Το x5 έμεινε σε ένα χωριό στο πουθενά και η οδική που ήρθε σιγά μην είχε τέτοια κόλπα! Δεν ήθελαν να το σύρουν με το συρματόσχοινο επισης γιατί φοβήθηκαν λάστιχα/δαγκάνες κλπ οπότε τα κόψανε. Φυσικά στη BMW μετά του πήγε κάνα εκατομμύριο για να το φτιάξει γιατί του παν γιατί τα κόψατε, έπρεπε να πάρετε εμάς να στείλουμε τη δικιά μας οδική 🤣🤣 Παρεμπιπτόντως φυσικά και μπορείς να απενεργοποιήσεις το ηλεκτρικό χειρόφρενο άμα θέλεις. 1
tsofras Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Έτσι για να μαθαίνουμε κιόλας , στα σχόλια στο συγκεκριμένο video αναφέρουν αρκετοί ότι πρέπει να είναι κλειστή η πόρτα για να απεμπλακεί το ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Οπότε μπορεί και για αυτό να είχε θέμα (δεν ξέρω αν δοκίμασε και με κλειστή την πόρτα ή αν δεν γνώριζε αυτή την λεπτομέρεια ο reviewer ή ο άνθρωπος της οδικής) 4
paylidis Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 15 λεπτά πριν, tsofras είπε Έτσι για να μαθαίνουμε κιόλας , στα σχόλια στο συγκεκριμένο video αναφέρουν αρκετοί ότι πρέπει να είναι κλειστή η πόρτα για να απεμπλακεί το ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Οπότε μπορεί και για αυτό να είχε θέμα (δεν ξέρω αν δοκίμασε και με κλειστή την πόρτα ή αν δεν γνώριζε αυτή την λεπτομέρεια ο reviewer ή ο άνθρωπος της οδικής) Πολυ πιθανό τωρα που το λες μιας και μολις ανοιξω πορτα μπαινει αυτόματα χειροφρενο, οποτε ισως ναι μεν το απασφαλιζε αλλα επειδη εβλεπε ανοιχτη πορτα ξανακουμπωνε... Σε άλλα νέα πηγαμε είδαμε Kamiq & Scala. To scala απορρίφθηκε λόγω φτωχού σχετικά εξοπλισμού στην εκδοση ambition+οτι η γυναικα λεει οτι μοιαζει με καραβαν... Το kamiq ειναι μεσα στις πιθανές επιλογές, λιγο ογκωδες αλλα εκτιμα οτι μπορει να το συνηθίσει (οτιδήποτε και αν εβλεπε θα το θεωρουσε ογκωδες με δεδομενο οτι οδηγουσε κουβαδακι 11 χρονια). Η ambition υπερπλήρης, το μονο - που βρηκα ειναι το Hill assist που απουσιαζει (μπαινει με μικρο κόστος + κατοπιν παραγγελίας αλλα τότε χανεις τα 1500 € εκπτωσης). Σε γενικές γραμμές θα το ελεγα ικανοποιητικο για τα λεφτά του. Το σαββατο θα γίνει και test drive για να εχουμε εικονα του κινητηρα 90 ιππων 4
Thrylos7 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 47 λεπτά πριν, paylidis είπε Το kamiq ειναι μεσα στις πιθανές επιλογές, λιγο ογκωδες αλλα εκτιμα οτι μπορει να το συνηθίσει (οτιδήποτε και αν εβλεπε θα το θεωρουσε ογκωδες με δεδομενο οτι οδηγουσε κουβαδακι 11 χρονια). Η ambition υπερπλήρης, το μονο - που βρηκα ειναι το Hill assist που απουσιαζει (μπαινει με μικρο κόστος + κατοπιν παραγγελίας αλλα τότε χανεις τα 1500 € εκπτωσης). Σε γενικές γραμμές θα το ελεγα ικανοποιητικο για τα λεφτά του. Το σαββατο θα γίνει και test drive για να εχουμε εικονα του κινητηρα 90 ιππων Η ambition ειναι αρκετα πληρης, το μονο που θα ηθελα εξτρα απο την Style ειναι το virtual cockpit και τα ημιδερματινα καθισματα. Περιμενω εντυπωσεις απο τον 90αρη στο test drive, και αν μπορεις κανε reset το μετρητη καταναλωσης να μας δωσεις μια εικονα σε αστικες συνθηκες τι μεσο ορο καταναλωσε σε αυτο το τεταρτακι... 1 1
and_64 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, Papakaliati είπε Παρεμπιπτόντως φυσικά και μπορείς να απενεργοποιήσεις το ηλεκτρικό χειρόφρενο άμα θέλεις. Με διαγνωστικό εννοείς φαντάζομαι
merkon Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 4 ώρες πριν, Papakaliati είπε Τι εννοείς δεν βάζεις χειρόφρενο για να μην σπάσει; Πρώτη φορά το ακούω, και μένω σε χώρα με πολύ περισσότερο κρύο από Ελλάδα. Δεν ξέρω από που το άκουσες, αλλά προφανώς δεν ισχύει. 3 ώρες πριν, prototypegr είπε Πολλές φορές με παγωνιές κολλάει το χειρόφρενο και μένουν σταθεροί οι πίσω τροχοί. Βέβαια με λίγο κίνηση απεμπλοκάρονται αλλά συμβαίνει. Γι’ αυτό πολλοί όταν έχει παγωνιές δεν τραβάν χειρόφρενο αλλά απλώς τον έχουν το αυτοκίνητο με ταχύτητα μέσα. 2 ώρες πριν, LongTom είπε Το αυτό "λίγο κίνηση και ξεκολάει" δεν ξέρω εάν ισχύει παντού και πάντα. Βορεια Αγγλια περσυ μου κολλησε το χειροφρενο λογω κρυου και παγου και αργησα στην δουλεια ενα τριωρο. Ειχα κολλησει οι πισω τροχοι και οσο και αν προσπαθουσα να τους ξεκολλησω δε τα καταφερνα με τιποτα. Τελικα ξεκινησα την διαδρομη μου κακην κακως ελπιζοντας να μη καψω κανενα δισκοφρενο / τακακι κλπ. Μυριζε ολο το αμαξι μολις εφτασα στην δουλεια και τα φρενα δεν ειχαν ξεκολλησει ακομα 😆 Ευτυχως δουλευα σχετικα κοντα τοτε! Απο τοτε με το που μπαινουν τα κρυα δε βαζω ποτε χειροφρενο, μονο ταχυτητα και μια σφηνα σε 2 ροχες χιαστι για να ασφαλισω το αμαξι. 59 λεπτά πριν, paylidis είπε Πολυ πιθανό τωρα που το λες μιας και μολις ανοιξω πορτα μπαινει αυτόματα χειροφρενο, οποτε ισως ναι μεν το απασφαλιζε αλλα επειδη εβλεπε ανοιχτη πορτα ξανακουμπωνε... Σε άλλα νέα πηγαμε είδαμε Kamiq & Scala. To scala απορρίφθηκε λόγω φτωχού σχετικά εξοπλισμού στην εκδοση ambition+οτι η γυναικα λεει οτι μοιαζει με καραβαν... Το kamiq ειναι μεσα στις πιθανές επιλογές, λιγο ογκωδες αλλα εκτιμα οτι μπορει να το συνηθίσει (οτιδήποτε και αν εβλεπε θα το θεωρουσε ογκωδες με δεδομενο οτι οδηγουσε κουβαδακι 11 χρονια). Η ambition υπερπλήρης, το μονο - που βρηκα ειναι το Hill assist που απουσιαζει (μπαινει με μικρο κόστος + κατοπιν παραγγελίας αλλα τότε χανεις τα 1500 € εκπτωσης). Σε γενικές γραμμές θα το ελεγα ικανοποιητικο για τα λεφτά του. Το σαββατο θα γίνει και test drive για να εχουμε εικονα του κινητηρα 90 ιππων Μου ακουγονται ληγει οι 90 ιπποι για τετοιο σκαφος αλλα θα εχει ενδιαφερον να μας πεις πως σου φανηκαν στο Test drive. 2
Papakaliati Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, and_64 είπε Με διαγνωστικό εννοείς φαντάζομαι Oχι ρε τι διαγνωστικό. Απλά το απενεργοποιεις. On certain 2015 or newer models, the parking brake applies automatically when the door is opened or the key is turned off after shifting to PARK. In this video, the auto apply prevention is demonstrated in a 2016 S550. This currently applies to the S Class, the GLE Class, the C Class, the E Class The GLC Class, The CLA Class, The GLA Class, the GLS Class and the AMG GT. Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2020 από Papakaliati
and_64 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Papakaliati είπε Oχι ρε τι διαγνωστικό. Απλά το απενεργοποιεις. A το auto apply εννοείς, εγω κατάλαβα για οταν είναι κολλημένο/έχει προβλημα Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2020 από and_64
Christos Vvs Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ναι παιδιά, να κολλήσει εννοούσα και γω, γράψτε λάθος για το "σπάσει". Και γω το παρκάρω μέσα σε πυλωτή και στα πολλά κρύα απλά κουμπώνω ταχύτητα, εξου και η απορία για το αν ισχύει το ίδιο και με τα ηλεκτρικά... Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2020 από Christos Vvs
sofiathereal Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 14 ώρες πριν, tsofras είπε Έχει άθλιες βαθμολογίες στα crash test , τώρα αν δεν σε απασχολεί αυτό δεν ξέρω αν έχει βγάλει αλλά θέματα Φυσικά τα τεστ έχουν μια κάποια βαρύτητα και όσο νανε από κορολλα του 96 που κατέχω τώρα θα είναι ασφαλέστερο. 1
cloud13 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Καλησπερα στην παρεα, ειχαμε update προχωραει το πραγμα απλα με συμβουλευσε ο μαν να περιμενω μεχρι 15-16 Δεκεμβρη να ανακοινωθουν τα νεα τελη. Με τις πρωτες πληροφοριες θα πληρωνω γυρω στα 81 με WLTP και σκεφτομαι μιας και θα μαστε σε καραντινα για καμποσο ακομα να το αφησω για αρχες Γεναρη το πινακιδωμα. Απο την αλλη λετε να μου το τρωει το αγιαζι? Να το προσεχουν? χαχαχα
jobous Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Σκέψου ότι τα τέλη είναι μηδέν με ταξινόμηση απο το 2021 (βάση του νομοσχεδίου που διάβασα) Υ.Γ. : Γιατί ξεπερνάει τα 122 gr/km σε WLTP??? Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2020 από jobous
Fan3 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2020 9 ώρες πριν, paylidis είπε Πολυ πιθανό τωρα που το λες μιας και μολις ανοιξω πορτα μπαινει αυτόματα χειροφρενο, οποτε ισως ναι μεν το απασφαλιζε αλλα επειδη εβλεπε ανοιχτη πορτα ξανακουμπωνε... Σε άλλα νέα πηγαμε είδαμε Kamiq & Scala. To scala απορρίφθηκε λόγω φτωχού σχετικά εξοπλισμού στην εκδοση ambition+οτι η γυναικα λεει οτι μοιαζει με καραβαν... Το kamiq ειναι μεσα στις πιθανές επιλογές, λιγο ογκωδες αλλα εκτιμα οτι μπορει να το συνηθίσει (οτιδήποτε και αν εβλεπε θα το θεωρουσε ογκωδες με δεδομενο οτι οδηγουσε κουβαδακι 11 χρονια). Η ambition υπερπλήρης, το μονο - που βρηκα ειναι το Hill assist που απουσιαζει (μπαινει με μικρο κόστος + κατοπιν παραγγελίας αλλα τότε χανεις τα 1500 € εκπτωσης). Σε γενικές γραμμές θα το ελεγα ικανοποιητικο για τα λεφτά του. Το σαββατο θα γίνει και test drive για να εχουμε εικονα του κινητηρα 90 ιππων Στο θέμα της σύγκρισης Scala CNG και Kamiq CNG, εγώ προτίμησα να θυσιάσω το keyless και τον διζωνικό κλιματισμό, και να κερδίσω 2.000 ευρώ περίπου και μεγαλύτερο πορτ παγκαζ (μιλάμε πάντα για τις εκδόσεις ambition και στα δυο αυτοκίνητα). Αν δεν κάνω λάθος, αυτές είναι οι μεταξύ τους διαφορές από άποψη εξοπλισμού. Από κει και πέρα, σίγουρα ο καθένας έχει διαφορετικά γούστα. Αναμένουμε εντυπώσεις από το test drive. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις