Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήρα τηλέφωνο πάντως για αυτό το Leon FR που βλέπω τόσο καιρό στα 19600

Τελική τιμή 20500 με 7,5% επιτόκιο

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ρε παιδιά άσχετα με το τι έχουμε πεί μέχρι στιγμής

Απο τα καινούρια αμάξια , μέχρι τις 22.000ε , μπορείτε να μου πείτε αυτά που πιστεύετε ότι έχουν "χαρακτήρα" ?

π.χ. Συμφωνώ ότι το Fiat 500x είναι ιδιαίτερο και έχει χαρακτήρα.

Τα περισσότερα μου φαίνονται "'άοσμα" , χωρίς να έχουν να δείξουν κάτι ιδιαίτερο .... Όλα ίδια συνταγή λίγο πολύ

Συμφωνώ απόλυτα. 
Ίσως αναγνώριζα στυλ και στην νέα Α παντως που είναι στα 22Κ 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

Συμφωνώ απόλυτα. 
Ίσως αναγνώριζα στυλ και στην νέα Α παντως που είναι στα 22Κ 

Μέσα είναι πολύ όμορφη , έξω μόνο το σήμα , αλλιώς μου είναι τελείως αδιάφορη

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δε μου γεμίζει ούτε εμένα κάτι το μάτι. Και όπως ήδη είπα τρικύλινδρο μπροστινοκινητο bmw δεν είναι bmw παρά μόνο στην τιμή, όποτε να μου λειπει.... οκ είπαμε οι 6 κύλινδροι να γίνουν 4 το δεχτήκαμε είχε πίσω κίνηση, πλέον τα έκανε όλα ίσωμα, χίλιες φορές να πάρω Ford που τουλάχιστον δε σπάει δε χαλάει κιόλας 

sorry αλλά δεν παίζει γενικά το δεν σπάει δεν χαλάει για τα ford, αν ψάξεις λίγο για τον ecoboost θα βρεις άσχημα πράγματα. Δεν είχε πρόβλημα αυτό κάθε αυτό το moter, αλλά το κύκλωμα ψύξης είχε θέματα και έπαιρνε μαζί του και όλο τον κινητήρα. Απλά από ένα σημείο και μετά στην Ελλάδα δίνουν 8 χρόνια εγγύηση όπου μέσα σε αυτό το διάστημα ότι είναι να πάθει θα το έχει πάθει

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, bkran είπε

sorry αλλά δεν παίζει γενικά το δεν σπάει δεν χαλάει για τα ford, αν ψάξεις λίγο για τον ecoboost θα βρεις άσχημα πράγματα. Δεν είχε πρόβλημα αυτό κάθε αυτό το moter, αλλά το κύκλωμα ψύξης είχε θέματα και έπαιρνε μαζί του και όλο τον κινητήρα. Απλά από ένα σημείο και μετά στην Ελλάδα δίνουν 8 χρόνια εγγύηση όπου μέσα σε αυτό το διάστημα ότι είναι να πάθει θα το έχει πάθει

Την αξιοπιστία ενός brand δε τη κρίνει ένα μοτέρ κ ένα περιφερειακό του κατά τη γνώμη μου. Η Ford βγάζει αθάνατα αυτοκίνητα σταθερά εδώ και δεκαετίες και σήμερα που δίνει 8 χρόνια εγγύηση κατά τη γνώμη μου είσαι πιο σίγουρος από ποτέ για την αξιοπιστία της... Κατά τα αλλά δε το έχω ψάξει το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλα με φίλους μηχανικούς που μιλάω μου επιβεβαιώνουν οτι είναι σκυλιά Εφοσον δεν αρχίσει ο κάτοχος τις γυφτιές στη συντήρηση και στο καύσιμο (δε συμβαδίζουν καθόλου με το υγραέριο)

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Ρε παιδιά άσχετα με το τι έχουμε πεί μέχρι στιγμής

Απο τα καινούρια αμάξια , μέχρι τις 22.000ε , μπορείτε να μου πείτε αυτά που πιστεύετε ότι έχουν "χαρακτήρα" ?

π.χ. Συμφωνώ ότι το Fiat 500x είναι ιδιαίτερο και έχει χαρακτήρα.

Τα περισσότερα μου φαίνονται "'άοσμα" , χωρίς να έχουν να δείξουν κάτι ιδιαίτερο .... Όλα ίδια συνταγή λίγο πολύ

Αυτό που περιμένω εγώ!

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bkran είπε

sorry αλλά δεν παίζει γενικά το δεν σπάει δεν χαλάει για τα ford, αν ψάξεις λίγο για τον ecoboost θα βρεις άσχημα πράγματα. Δεν είχε πρόβλημα αυτό κάθε αυτό το moter, αλλά το κύκλωμα ψύξης είχε θέματα και έπαιρνε μαζί του και όλο τον κινητήρα. Απλά από ένα σημείο και μετά στην Ελλάδα δίνουν 8 χρόνια εγγύηση όπου μέσα σε αυτό το διάστημα ότι είναι να πάθει θα το έχει πάθει

Ε ναί, αν αρχίσουμε το σκάλισμα ούτε το καινούριο Honda Civic είναι κελεπούρι.Ένα απλό search για oil dilution βγάζει αρκετά αποτελέσματα.Δέν είναι πρόβλημα κινητήρα per se,άλλα τρόπου εισαγωγής του καυσίμου στον θάλαμο καύσης.

Επεξ/σία από Tenshi
Δημοσ.

Λοιπόν γύρισα από Ford

Δεν μου αρέσει τελικά μέσα απο άποψη χώρων , σχεδόν κουτουλαω στην πλαφονιερα αν ανεβάσω το κάθισμα για να έχω καλύτερη ορατότητα.

Πολύ ωραίο το focus st line στα 21700

Λοιπόν τέρμα τα ψέματα

Γύρισα όλη την αγορά αυτοκινήτου στο budget μου και δεν μου αρέσει τίποτα! Και αν μου αρέσει έχει χιλιαρη κινητήρα

Οπότε 2 λύσεις

Αγοράζω το δικό μου που έχει τα πάντα όλα , γκάζια, ομορφιά, εξοπλισμό, ηλιοροφουμπα

Ή

Περιμένω το καινούριο , μαζεύω την διαφορά και το παίρνω όπως γουστάρω

Από το να δώσω 21.000 για να μην το γουστάρω ας δώσω 23 ή 24 για να γουστάρω

Και τελικώς καλά τα SUV αλλά βαθιά μέσα μου είμαι για σπορ hatchback

Αυτά

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να περιμένεις το καινούριο αδερφέ. Μη δώσεις τόσα λεφτά και να κάνεις συμβιβασμό. Κι όταν έρθει το νέο Leon, δεις πως θα πάνε και τα τέλη ταξινόμησης και χτύπα το όπως γουστάρεις να καυ...σεις.

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, tsofras είπε

Και τελικώς καλά τα SUV αλλά βαθιά μέσα μου είμαι για σπορ hatchback

Καλά κάνεις,άσε τις χοντρές μπαλαρίνες και πάρε ένα που να γουστάρεις (it might be your last chance to drive 😛 )

Δημοσ.

Παρότι έψαχνα μεταχειρισμένο, ήμουν σε μια παρόμοια κατάσταση με το φίλο. Ο,τι και να έβρισκα στο μπάτζετ μου δε μου άρεσε. Μέχρι που βρήκα κάτι να μου αρέσει αλλά ανέβαινε περίπου 1,000€.

Αλλά θα σου πω πως να το σκεφτείς: αμα πάρεις το καινούριο Leon, θα σκέφτεσαι κάποιο απο τα άλλα; Δε νομιζω. Αμα πάρεις ένα απο τα άλλα, θα σκέφτεσαι το φρέσκο Leon; Νομίζω ναι, μολις το φέρουν στις εκθέσεις θα σου τρέχουν τα σάλια. Οποτε η λογική αυτή δίνει και απάντηση στο πρόβλημα σου...

  • Like 2
Δημοσ.
27 minutes ago, tsofras said:

Λοιπόν γύρισα από Ford

Δεν μου αρέσει τελικά μέσα απο άποψη χώρων , σχεδόν κουτουλαω στην πλαφονιερα αν ανεβάσω το κάθισμα για να έχω καλύτερη ορατότητα.

Πολύ ωραίο το focus st line στα 21700

Λοιπόν τέρμα τα ψέματα

Γύρισα όλη την αγορά αυτοκινήτου στο budget μου και δεν μου αρέσει τίποτα! Και αν μου αρέσει έχει χιλιαρη κινητήρα

Οπότε 2 λύσεις

Αγοράζω το δικό μου που έχει τα πάντα όλα , γκάζια, ομορφιά, εξοπλισμό, ηλιοροφουμπα

Ή

Περιμένω το καινούριο , μαζεύω την διαφορά και το παίρνω όπως γουστάρω

Από το να δώσω 21.000 για να μην το γουστάρω ας δώσω 23 ή 24 για να γουστάρω

Και τελικώς καλά τα SUV αλλά βαθιά μέσα μου είμαι για σπορ hatchback

Αυτά

και λάβε υπόψη ότι το καινούριο θα έχει στάνταρ ή φτηνότερο τον  εξοπλισμό (πχ led φώτα)
που υπολόγιζες ότι θα το πλήρωνες παραπάνω ή έξτρα

  • Like 1
Δημοσ.

60 σελ και ακομη δεν εγινε αγορα. Not bad! Χαβαλε κανω φυσικα, διαβαζεις πολλες αποψεις.

Το λεον στην βασικη του θα εισαι οριακα στο μπατζετ λογικα.

Δημοσ.

Θα δείξει σε κανά μήνα, θα ανακοινωθεί καμία τιμή οπότε θα δω πως θα κινηθώ για το νέο ή το υπάρχον.

Με σιγουριά όμως δηλώνω ότι άλλο αμάξι δεν με ενδιαφέρει και δεν το ψάχνω άλλο

Οπότε υπομονή και καθημερινό refresh στη σελίδα της seat

Και αν συνεχίσουν έτσι οι άλλες μάρκες θα το παντρευτώ και θα ηρεμήσω

2 λεπτά πριν, seppy είπε

60 σελ και ακομη δεν εγινε αγορα. Not bad! Χαβαλε κανω φυσικα, διαβαζεις πολλες αποψεις.

Το λεον στην βασικη του θα εισαι οριακα στο μπατζετ λογικα.

Ε δεν νομίζω η βασική να έχει 20.000 , με 22.000 αγοράζεις golf με πολύ καλό εξοπλισμό , εγώ θα έλεγα κανά 22αρι το FR και κανά 24αρι με εξοπλισμό

Αν περιμένω κανά 5 μηνο μαζεύω αλλά 2-3 χιλιάρικα και βγάζω την διαφορά του budget

1000€ θα ήταν μόνο οι δόσεις που θα είχα δώσει μέχρι τότε , οπότε αποταμίευση και βλέπουμε πως πάει μέχρι να ανακοινώσει τιμές

Αν πάνε στο Θεό τότε μπορεί να πέσει λίγο το δικό μου και το τσιμπάω

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, tsofras είπε

Θα δείξει σε κανά μήνα, θα ανακοινωθεί καμία τιμή οπότε θα δω πως θα κινηθώ για το νέο ή το υπάρχον.

Με σιγουριά όμως δηλώνω ότι άλλο αμάξι δεν με ενδιαφέρει και δεν το ψάχνω άλλο

Οπότε υπομονή και καθημερινό refresh στη σελίδα της seat

Και αν συνεχίσουν έτσι οι άλλες μάρκες θα το παντρευτώ και θα ηρεμήσω

Απο αλλο φορουμ που βλεπω,  και απο ριβιου στα γιου τιουμπια, ημιακαμπτο εως και τα 150hp. Δν ξερω κατα ποσο σε επηρεαζει.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...