Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, mobile_32 είπε

υπήρχε και πέρσι black friday στα αμάξια? Νομίχω η citroen κάτι είχε.........

κάτι αναφέρει και εδω https://www.newsauto.gr/news/i-black-friday-erchete-sto-newsauto/

Να περιμένουμε τίποτα η μια απο τα ίδια???

'Εχει βγάλει ήδη η peugeot..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Χαχαχα όχι ρε ακολουθεί καιρό ο kalmik

χαβαλε κανω εννοειται μην παρεξηγηθω ομως πραγματικα οχι μονο δεν εχουμε κολλησει στο Infotainment αλλα στο τελος θα καταληξουμε να αναλυουμε και τα υποβραχιονια!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ritualistic είπε

χαβαλε κανω εννοειται μην παρεξηγηθω ομως πραγματικα οχι μονο δεν εχουμε κολλησει στο Infotainment αλλα στο τελος θα καταληξουμε να αναλυουμε και τα υποβραχιονια!

Check! Θα σ' αρέσει :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, chriskourou είπε

Check! Θα σ' αρέσει :) 

ελα και απο τις φωτο σου κρεμομαστε @chriskourou αλλα μεχρι να τις ανεβασεις κ να παραλαβουμε κ εμεις οι καθυστερημενοι μιλα μας για το υποβραχιονιο ! 😆😆

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ritualistic είπε

ελα και απο τις φωτο σου κρεμομαστε @chriskourou αλλα μεχρι να τις ανεβασεις κ να παραλαβουμε κ εμεις οι καθυστερημενοι μιλα μας για το υποβραχιονιο ! 😆😆

Εξαιρετικό υποβραχιόνιο, άλλο να σου λέω, άλλο να το βλέπεις! 😅 Θα βγάλω το ΣΚ !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, chriskourou είπε

Εξαιρετικό υποβραχιόνιο, άλλο να σου λέω, άλλο να το βλέπεις! 😅 Θα βγάλω το ΣΚ !

Άστα αυτά 

πες αναλυτικά 

ύφασμα ? Δερμα?

βάθος?

ακουμπάει όλος ο αγκώνας ? Μπορείς να αλλάζεις ταχύτητα ενώ το έχεις επάνω ?

Εχει κλίμακες που κουμπώνει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άστα αυτά 

πες αναλυτικά 

ύφασμα ? Δερμα?

βάθος?

ακουμπάει όλος ο αγκώνας ? Μπορείς να αλλάζεις ταχύτητα ενώ το έχεις επάνω ?

Εχει κλίμακες που κουμπώνει ?

Κλασσικο vag θα το χαρακτήριζα εγώ...

δενκακο... θα ήθελα όμως να κλειδώνει η θέση (είναι μεταβλητή σε Χ κ Ψ και μπορεί αν ρίχνεις πολύ βάρος και τραβηχτείς πίσω να έρθει και αυτό πίσω). Ούτε κρύο ούτε ζέστη κοινως. 
 

απο χαζές λεπτομέρειες αυτό που με εκνεύρισε ανελέητα στο audi ήταν η μολις μια θέση αναπτήρα σε όλο το αυτοκινητο!!!

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, kalmik είπε

Mου κάνει λίγο έκπληξη που η συζήτηση εδώ για τα αυτοκίνητα έχει περιοριστεί στις οθόνες, infotainment, navigators κλπ. Προσωπικά κοιτάζω σε πρώτη προτεραιότητα οδική συμπεριφορά, φρένα, γενική εργονομία, χώρους, αξιοπιστια, κατανάλωση, οικολογικό αποτύπωμα (εκπομπές, επιφάνεια που καταλαμβάνει στο δρόμο, ΄βάρος κλπ.) Αναρωτιέμαι μήπως γέρασα και οι σύγχρονοι οδηγοί έχουν άλλα στο μυαλό τους.

+1000

Οταν ακουω για το "τρομερό 3d cockpit του 2008" ή τις διπλες οθονες της a-class, καταλαβαίνω γιατι οι εταιρείες εχουν εστιασει σε αυτα:

Είναι πολυ φθηνο να κανουν ενα πινακα οργανων με οθονη και ο κοσμος εντυπωσιαζεται, αλλα ειναι αισθητα ακριβοτερο να βαλουν σωστή αναρτηση πισω, να βελτιωσουν εναν κινητβρα ωστε να αποδιδει παραπάνω κλπ. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, haHa είπε

+1000

Οταν ακουω για το "τρομερό 3d cockpit του 2008" ή τις διπλες οθονες της a-class, καταλαβαίνω γιατι οι εταιρείες εχουν εστιασει σε αυτα:

Είναι πολυ φθηνο να κανουν ενα πινακα οργανων με οθονη και ο κοσμος εντυπωσιαζεται, αλλα ειναι αισθητα ακριβοτερο να βαλουν σωστή αναρτηση πισω, να βελτιωσουν εναν κινητβρα ωστε να αποδιδει παραπάνω κλπ. 

Οι κινητηρες έχουνε βελτιωθεί τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια, που σχεδόν αστείο το παραπάνω σχόλιο. Καταναλωση έχει μειωθεί πολύ, ρύποι το ίδιο, 4κυλινδροι κινητήρες έχουν πλέον απόδοση που παλιότερα την έβλεπες μόνο με 6 και 8 κυλίνδρους! H Mercedes έβγαλε 4κιλυνδρο με 416 ίππους! Το 2008 ήθελες τους διπλάσιους για τέτοια απόδοση. Και η αναρτήσεις επίσης έχουν ξεφύγει, με κάμερες ώστε να σκανάρουν τον δρόμο και να προσαρμόζουν ανάλογα την άνεση.  

Και επιπλέον τα συστήματά ασφαλείας έχουν κάνει τρομακτικά άλματα, το αυτοκίνητο μπορεί εύκολα να σε σώσει από oh fuck moments, φρενάροντας μόνο του... 

https://drivemag.com/news/old-cars-are-twice-as-deadly-as-new-cars-in-crashes-nhtsa-reports

What if you own a car that's just 8-10 years old? You might want to know that it's still 27% less safe than a 0-3 years old one! You're 27% more likely to die in a crash in these cars than in newer ones. Also, cars 4-7 years old are 18% deadlier than newer ones. Are they worth the risk? You decide.

Σίγοθρα τα νούμερα θα είναι ελαφρώς φουσκωμένα, αλλά δεν πιστεύω ότι κάποιος διαφωνεί ότι τα σημερινά αυτοκίνητα, είναι πολύ ανώτερα σε ασφάλεια ακόμη και από αυτοκίνητα του 2010.

Το ότι δεν βλέπετε βελτίωση, με ξεπερνά. 

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, chriskourou είπε

Check! Θα σ' αρέσει :) 

Αστα αυτά στείλε μου να δω την κάμερα οπισθοπορείας πως φαίνεται από έξω κ πως από μέσα όταν κουμπώνεις όπισθεν! Περιμένω να με ειδοποιήσουν να πάω να τη βάλω κ θα σκάσω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, paylidis είπε

Κλασσικο vag θα το χαρακτήριζα εγώ...

δενκακο... θα ήθελα όμως να κλειδώνει η θέση (είναι μεταβλητή σε Χ κ Ψ και μπορεί αν ρίχνεις πολύ βάρος και τραβηχτείς πίσω να έρθει και αυτό πίσω). Ούτε κρύο ούτε ζέστη κοινως. 
 

απο χαζές λεπτομέρειες αυτό που με εκνεύρισε ανελέητα στο audi ήταν η μολις μια θέση αναπτήρα σε όλο το αυτοκινητο!!!

Και στο focus το υποβραχιονιο παει μπρος πισω χωρις να κλειδωνει στις ενδιαμεσες θεσεις ,μαλιστα καποιοι στα forum μετα απο 1 χρονο κτησης δεν το ειχαν παρει χαμπαρι οτι γινοτανε και το καταλαβαιναν μονο αν ενα παιδακι το πειραζε απο το πισω καθισμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Οι κινητηρες έχουνε βελτιωθεί τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια, που σχεδόν αστείο το παραπάνω σχόλιο. Καταναλωση έχει μειωθεί πολύ, ρύποι το ίδιο, 4κυλινδροι κινητήρες έχουν πλέον απόδοση που παλιότερα την έβλεπες μόνο με 6 και 8 κυλίνδρους! H Mercedes έβγαλε 4κιλυνδρο με 416 ίππους! Το 2008 ήθελες τους διπλάσιους για τέτοια απόδοση. Και η αναρτήσεις επίσης έχουν ξεφύγει, με κάμερες ώστε να σκανάρουν τον δρόμο και να προσαρμόζουν ανάλογα την άνεση.  

Και επιπλέον τα συστήματά ασφαλείας έχουν κάνει τρομακτικά άλματα, το αυτοκίνητο μπορεί εύκολα να σε σώσει από oh fuck moments, φρενάροντας μόνο του... 

https://drivemag.com/news/old-cars-are-twice-as-deadly-as-new-cars-in-crashes-nhtsa-reports

What if you own a car that's just 8-10 years old? You might want to know that it's still 27% less safe than a 0-3 years old one! You're 27% more likely to die in a crash in these cars than in newer ones. Also, cars 4-7 years old are 18% deadlier than newer ones. Are they worth the risk? You decide.

Σίγοθρα τα νούμερα θα είναι ελαφρώς φουσκωμένα, αλλά δεν πιστεύω ότι κάποιος διαφωνεί ότι τα σημερινά αυτοκίνητα, είναι πολύ ανώτερα σε ασφάλεια ακόμη και από αυτοκίνητα του 2010.

Το ότι δεν βλέπετε βελτίωση, με ξεπερνά. 

Προσωπικα πιστευω οτι εχουν βελτιωθει και πολυ μαλιστα.

Απλα σχολιαζω το που εστιαζει ο κοσμος. Η πλειονοτητα μπορει να διαλεξει ενα αυτοκινητο που εχει 3d cockpit χωρις να ξερει τι αναρτηση εχει πισω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

που εστιαζει ο κοσμος

Δεν έχεις άδικο..  σήμερα αντίστοιχα μηχανικά σύνολα έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά σε απόδοση, κατανάλωση, κτλ.

Μετά στήσιμο, τιμόνι, αναρτήσεις, οδηγική συμπεριφορά, κτλ πάλι μικρές διαφορές έχουν, δηλαδή 2 μικρά πόλης των 15Κ-17Κ πόσες διαφοροποιήσεις να έχουν πέρα από το βάρος και τιμόνι..;

Η πιο ορατή διαφοροποίηση βρίσκεται στην εμφάνιση, και στον εσωτερικό σχεδιασμό - εξοπλισμό.

Για αυτό και τελικά πηγαίνουμε στις αντιπροσωπείες, και αντί να ανοίξουμε το καπώ και να αρχίσουμε να ρωτάμε... καθόμαστε και αρχίζουμε να πιάνουμε και να μετράμε μαλακές επιφάνειες σε ταμπλώ και πόρτες, και αν έχουν apple car play ή φυσικά κουμπιά και λοιπά...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...