plasTOST Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 11 ώρες πριν, kgkatzi είπε Παρέλαβα κι εγώ σήμερα. Και για να συνεισφέρω στην συζήτηση των τελευταίων σελίδων, αυτόματο δαγκωτό για συμβατικό αμάξι. Η ξεκούραση που προσφέρει δε συγκρίνεται με τίποτα. Καλορίζικο και καλοτάξιδο Εχθές έκανα ένα γρήγορο test drive το Q2 πετρέλαιο business έκδοση πετρέλαιο 1,6. - Μου έκανε εντύπωση ότι δεν φιλτράρει η μόνωση τον ήχο του κινητήρα στην καμπίνα. - Δεν με ενθουσίασε σε μάκρος ο χώρος αποσκευών ενώ σε βάθος είναι ικανοποιητικός αλλά δεν έχεις ρεζέρβα. - Φαρδύ αμάξι και δεν κόβει το τιμόνι πολύ για ελιγμούς κλπ αν και κρατώ μία επιφύλαξη καθώς δεν πρόλαβα να το κινήσω σε στενάκια. - Γρήγορο info entertainment αλλά την οθόνη αφής την χρειάζεται. - Δεν έχει Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας & Σύστημα επιτήρησης τυφλών γωνιών οδήγησης Σε τιμή γύρω στα 20.000 € είναι τίμια επιλογή θεωρώ. Καταναλώσεις δεν πρόλαβα να σημειώσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Να πω και εγω την αποψη μου για τα infotainment. Χοντρικα, εξυπηρετει 2 λειτουργιες: α) μουσικη β) navi-gps To θεμα μουσικη καλυπτεται μια χαρα χωρις καν μεγαλη οθονη, με τα κλασσικα κουμπια. Καταλαβαινω οτι για καποιους ειναι σημαντικο να βλεπουν μεγαλη οθονη με εξωφυλλα, αλλα προσωπικα ελαχιστα με ενδιαφερει και δινω μεγαλυτερη βαση στο να εχει καλα ηχεια και να υποστηριζει aptx το bluetooth για καλυτερο ηχο απο το να εχει μεγαλη οθονη αφης για να βλεπω εξωφυλλα. Παμε τωρα στο navi-gps. Αν εχει οθονη(ακομα και μεγαλη) που δεν ειναι αφης, ειναι αχρηστο, ειναι σαν να μην υπαρχει. Δεν θα κατσω εγω να ασχολουμαι με το δυσχρηστο χειρισμο για να βαλω την διευθυνση που θελω να παω. Θα την βαλω στο κινητο μου και θα κανω απο εκει navigation. To ιδιο ισχυει για εμενα πανω-κατω ακομα και αν εχει οθονη αφης. Τα ενσωματωμενα navi ειναι δυσχρηστα, δεν ειναι ενημερωμενα, δεν εχουν πληροφοριες κινησης και σιγουρα δεν ειναι τοσο ευχρηστα οσο το να γραψεις την διευθυνση στο κινητο. Οποτε το μονο που με ικανοποιει ειναι android auto/apple carplay οπου ουσιαστικα το κινητο τρεχει το navigation app, εκει μπορω αν θελω να βαλω την διευθυνση, εχει πληροφοριες κινησης κλπ. Αλλα και αυτα για αν ειναι ευχρηστα, πρεπει να υποστηριζουν ασυρματη συνδεση, κατι που δυστυχως συμβαινει μονο στα τελευταια μοντελα. Αν ειναι να πρεπει να συνδεω καλωδιο καθε φορα που μπαινω στο αυτοκινητο για να εχω το ευχρηστο περιβαλλον android auto/apple carplay , τοτε δεν ειναι ευχρηστο, γιατι πολυ απλα δεν συνδεω το κινητο με καλωδιο καθε φορα που μπαινω στο αυτοκινητο. Με λιγα λογια, για εμενα η μονη σωστη και ευχρηστη λυση ειναι wireless android auto/apple carplay. Ολα τα αλλα ειναι ημιμετρα και πιο δυσχρηστα απο το να χρησιμοποιεις το κινητο. Καταλαβαινω ομως οτι πολυ κοσμος ενθουσιαζεται απο τις οθονες, ακομα και αν δεν προσφερουν κατι πραγματικα ευχρηστο που να το χρησιμοποιουν καθε μερα, ενω συχνα υποβαθμιζουν το εσωτερικο που θυμιζει εσωτερικο φτιαγμενου Hyundai απο τα Σπατα λογω των πολλων led κλπ, πχ κοιταω το εσωτερικο της a-class(οι αεραγωγοι σαν τουρμπινες λες και ειναι καν fiat uno με baroμετρο ειναι ασχολιαστοι) : και δεν συγκρινεται με την ηρεμια που σου βαζει το εσωτερικο μιας bmw, ενος audi, ενος range rover. Tελος, οσοι εχετε κινητο με ασυρματη φορτιση, καντε μια χαρη στον ευατο σας και παρτε μια ασυρματη βαση φορτισης που ανοιγοκλεινει αυτοματα. Κανειπερι τα 30€ και θα σας λυσει τα χερια: μπαινεται στο αυτοκινητο και ακουμπατε (χωρις να κοιτατε, με το ενα χερι) το κινητο στην βαση και αυτη κλεινει αυτοματα και αρχιζει να το φορτιζει. Οταν θελτε να φυγετε, απλα πλησιαζετε(παλι μπορειτε χωρις καν να κοιτατε, με το ενα χερι) και παιρνετε το κινητο γιατι η βαση ανοιγει αυτοματα. Μια εικονα, χιλιες λεξεις: Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2020 από haHa 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, haHa είπε Να πω και εγω την αποψη μου για τα infotainment. Χοντρικα, εξυπηρετει 2 λειτουργιες: α) μουσικη β) navi-gps To θεμα μουσικη καλυπτεται μια χαρα χωρις καν μεγαλη οθονη, με τα κλασσικα κουμπια. Καταλαβαινω οτι για καποιους ειναι σημαντικο να βλεπουν μεγαλη οθονη με εξωφυλλα, αλλα προσωπικα ελαχιστα με ενδιαφερει και δινω μεγαλυτερη βαση στο να εχει καλα ηχεια και να υποστηριζει aptx το bluetooth για καλυτερο ηχο απο το να εχει μεγαλη οθονη αφης για να βλεπω εξωφυλλα. Παμε τωρα στο navi-gps. Αν εχει οθονη(ακομα και μεγαλη) που δεν ειναι αφης, ειναι αχρηστο, ειναι σαν να μην υπαρχει. Δεν θα κατσω εγω να ασχολουμαι με το δυσχρηστο χειρισμο για να βαλω την διευθυνση που θελω να παω. Θα την βαλω στο κινητο μου και θα κανω απο εκει navigation. To ιδιο ισχυει για εμενα πανω-κατω ακομα και αν εχει οθονη αφης. Τα ενσωματωμενα navi ειναι δυσχρηστα, δεν ειναι ενημερωμενα, δεν εχουν πληροφοριες κινησης και σιγουρα δεν ειναι τοσο ευχρηστα οσο το να γραψεις την διευθυνση στο κινητο. Οποτε το μονο που με ικανοποιει ειναι android auto/apple carplay οπου ουσιαστικα το κινητο τρεχει το navigation app, εκει μπορω αν θελω να βαλω την διευθυνση, εχει πληροφοριες κινησης κλπ. Αλλα και αυτα για αν ειναι ευχρηστα, πρεπει να υποστηριζουν ασυρματη συνδεση, κατι που δυστυχως συμβαινει μονο στα τελευταια μοντελα. Αν ειναι να πρεπει να συνδεω καλωδιο καθε φορα που μπαινω στο αυτοκινητο για να εχω το ευχρηστο περιβαλλον android auto/apple carplay , τοτε δεν ειναι ευχρηστο, γιατι πολυ απλα δεν συνδεω το κινητο με καλωδιο καθε φορα που μπαινω στο αυτοκινητο. Με λιγα λογια, για εμενα η μονη σωστη και ευχρηστη λυση ειναι wireless android auto/apple carplay. Ολα τα αλλα ειναι ημιμετρα και πιο δυσχρηστα απο το να χρησιμοποιεις το κινητο. Καταλαβαινω ομως οτι πολυ κοσμος ενθουσιαζεται απο τις οθονες, ακομα και αν δεν προσφερουν κατι πραγματικα ευχρηστο που να το χρησιμοποιουν καθε μερα, ενω συχνα υποβαθμιζουν το εσωτερικο που θυμιζει εσωτερικο φτιαγμενου Hyundai απο τα Σπατα λογω των πολλων led κλπ, πχ κοιταω το εσωτερικο της a-class(οι αεραγωγοι σαν τουρμπινες λες και ειναι καν fiat uno με baroμετρο ειναι ασχολιαστοι) : και δεν συγκρινεται με την ηρεμια που σου βαζει το εσωτερικο μιας bmw, ενος audi, ενος range rover. Tελος, οσοι εχετε κινητο με ασυρματη φορτιση, καντε μια χαρη στον ευατο σας και παρτε μια ασυρματη βαση φορτισης που ανοιγοκλεινει αυτοματα. Κανειπερι τα 30€ και θα σας λυσει τα χερια: μπαινεται στο αυτοκινητο και ακουμπατε (χωρις να κοιτατε, με το ενα χερι) το κινητο στην βαση και αυτη κλεινει αυτοματα και αρχιζει να το φορτιζει. Οταν θελτε να φυγετε, απλα πλησιαζετε(παλι μπορειτε χωρις καν να κοιτατε, με το ενα χερι) και παιρνετε το κινητο γιατι η βαση ανοιγει αυτοματα. Μια εικονα, χιλιες λεξεις: https://s4.gifyu.com/images/open.gif Προσωπική σου άποψη, και φυσικά σεβαστή. Αλλά συμφωνώ σε ελάχιστα που έχεις αναφέρει. Τα σύγχρονα navi ειναι σαφερεστατα ανωτερα απο google and apple maps (δεν θα κανω καν να σχολιασω navi που δεν δειχνει τα ορια ταχυτητας), αλλα ακομη και απο τριτες εφαρμογες. Προφανως και υποστηριζουν και live traffic, και ορια ταχυτητας, και πανε παραπερα ανυχνευοντας τις πινακιδες και προβαλοντας αυτα τα οριο, οχι τα αποθηκευμενα οπως κανουν τα handy navigation apps. Το navi της Mercedes, ( και Audi και BMW) ειναι οτι καλυτερο εχω δει, γινεται εμφανες οτι πρεπει να παρεις εξοδους, που σου προτεινει ακριβως ποια λωριδα πρεπει να παρεις. Ακομη και το ναβι του Citroen ειναι καλυτερο, με κινηση, ακομη και τιμες της βενζινης δειχνει. Για τους αεραγωγούς θα συμφωνήσω κάθετα, το εσωτερικό του a-class ειναι απο τα ομορφοτερα που εχω δει. Τωρα τι κολλημα εχεις, επειδη οι αεραγωγοι ειναι στρογγυλοι σαν τουρμπινες, πραγματικα με ξεπερνα. Το κινητό στο αυτοκίνητο για μένα είναι να το βάλεις στην θήκη του, και να μην σε απασχολήσει μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου. Άμα το έχεις εύκολα προσβάσιμο, σε περίπτωση μηνυμάτων θα σου αποσπά την προσοχή. Και αυτό δεν αποτελεί προσωπική αποψη, αλλά γεγονός. Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2020 από Papakaliati Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Papakaliati είπε Προσωπική σου άποψη, και φυσικά σεβαστή. Αλλά συμφωνώ σε ελάχιστα που έχεις αναφέρει. Τα σύγχρονα navi ειναι σαφερεστατα ανωτερα απο google and apple maps (δεν θα κανω καν να σχολιασω navi που δεν δειχνει τα ορια ταχυτητας), αλλα ακομη και απο τριτες εφαρμογες. Προφανως και υποστηριζουν και live traffic, και ορια ταχυτητας, και πανε παραπερα ανυχνευοντας τις πινακιδες και προβαλοντας αυτα τα οριο, οχι τα αποθηκευμενα οπως κανουν τα handy navigation apps. Το navi της Mercedes, ( και Audi και BMW) ειναι οτι καλυτερο εχω δει, γινεται εμφανες οτι πρεπει να παρεις εξοδους, που σου προτεινει ακριβως ποια λωριδα πρεπει να παρεις. Android auto/ apple car play ειναι interfaces και μπορεις να τρεχεις σχεδον οποιο gps θελεις. Συνηθως προτιμω waze λογω της κοινοτητας(απο ειδοποιησεις για ρανταρ/αστυνομια, μεχρι κινηση ή τρακαρισματα) που δεν ειναι τυχαιο οτι το προτιμουν και οι περισσοτεροι επαγγελματιες(ταριφες ή φορτηγατζηδες) στην Ευρωπη. Επισης, δεν ειναι μονο αυτο, ειναι η ολη διαδικασια. Πολυ συχνα ενος φιλος θα μου στειλει πχ την διευθυνση που θελω να παω μεσω whatsapp στο κινητο. Ειναι απιστευτα πιο ευκολο να πατησω πανω της και με ενα κλικ να ανοιξει στο default gps navi του κινητου που κανει mirror στην οθονη του αυτοκινητου. Οι εταιρειες εχουν αργησει να καταλαβουν οτι αυτο θελει ο κοσμος και μεχρι να το καταλαβουν τελειως, η google δεν θα ειναι απλα μια επιλογη α λα android auto, αλλα πιθανως να τρεχει ολο το λειτουργικο του infotainment(οπως γινεται ηδη σε Polestar). Μολις 3 χρονια πριν δεν υπηρχε σχεδον καν η ιδεα για android στο αυτοκινητο και τωρα η πλειονοτητα ηδη ερχεται με υποστηριξη interface andoid auto. Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2020 από haHa 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, haHa είπε Androi auto/ apple car play ειναι interfaces και μπορεις να τρεχεις σχεδον οποιο gps θελεις. Συνηθως προτιμω waze λογω της κοινοτητας(απο ειδοποιησεις για ρανταρ/αστυνομια, μεχρι κινηση ή τρακαρισματα) που δεν ειναι τυχαιο οτι το προτιμουν και οι περισσοτεροι επαγγελματιες. Επισης, δεν ειναι μονο αυτο, ειναι η ολη διαδικασια. Πολυ συχνα ενος φιλος θα μου στειλει πχ την διευθυνση που θελω να παω μεσω whatsapp στο κινητο. Ειναι απιστευτα πιο ευκολο να πατησω πανω της και με ενα κλικ να ανοιξει στο default gps navi του κιητου που κανει mirror στην οθονη του αυτοκινητου. Συμφωνώ με @haHa αλλά συμφωνώ και με @Papakaliati ότι υπάρχουν εφαρμογές GPS στα αυτοκίνητα που σε κάποια σημεία είναι ανώτερες . Καλό χρυσό το google maps αλλά αν είσαι σε εθνική με παράδρομο και εξόδους ή σε πλατεία χάνεις λίγο την μπάλα , ακόμη και ένα navigon που είχα πριν 5 χρόνια ήταν ανώτερο στο να καταλάβεις την έξοδο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, haHa είπε Androi auto/ apple car play ειναι interfaces και μπορεις να τρεχεις σχεδον οποιο gps θελεις. Συνηθως προτιμω waze λογω της κοινοτητας(απο ειδοποιησεις για ρανταρ/αστυνομια, μεχρι κινηση ή τρακαρισματα) που δεν ειναι τυχαιο οτι το προτιμουν και οι περισσοτεροι επαγγελματιες. Επισης, δεν ειναι μονο αυτο, ειναι η ολη διαδικασια. Πολυ συχνα ενος φιλος θα μου στειλει πχ την διευθυνση που θελω να παω μεσω whatsapp στο κινητο. Ειναι απιστευτα πιο ευκολο να πατησω πανω της και με ενα κλικ να ανοιξει στο default gps navi του κιητου που κανει mirror στην οθονη του αυτοκινητου. Κάτι που επίσης μπορώ να κάνω με το αυτοκινητο μου. Στέλνω την διεύθυνση από το κινητό, και όταν είμαι στο αυτοκίνητο απλά με περιμένει. Τις παραπάνω ειδοποιήσεις που ανέφερες τις έχει έτσι και αλλιώς το αυτοκίνητο, με εξαίρεση ραντάρ και αστυνομία που δεν κάτι που με ενδιαφέρει, γιατί σου δίνει μια ψεύτικη αίσθηση ασφάλειας (την έχω πάθει και φάει στο παρελθόν από το Waze). Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2020 από Papakaliati Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, tsofras είπε Συμφωνώ με @haHa αλλά συμφωνώ και με @Papakaliati ότι υπάρχουν εφαρμογές GPS στα αυτοκίνητα που σε κάποια σημεία είναι ανώτερες . Καλό χρυσό το google maps αλλά αν είσαι σε εθνική με παράδρομο και εξόδους ή σε πλατεία χάνεις λίγο την μπάλα , ακόμη και ένα navigon που είχα πριν 5 χρόνια ήταν ανώτερο στο να καταλάβεις την έξοδο Για αυτο μπορεις και τρεχεις οτι θελεις (navigon, waze, google maps) στο κινητο που το κανει mirror στην οθονη του αυτοκινητου μεσω android auto/ apple car play. 1 λεπτό πριν, Papakaliati είπε Κάτι που επίσης μπορώ να κάνω με το αυτοκινητο μου. Στέλνω την διεύθυνση από το κινητό, και όταν είμαι στο αυτοκίνητο απλά με περιμένει. Ακριβως, ειναι πιο δυσχρηστο, χρειαζεται ενα εξτρα βημα. 1 λεπτό πριν, Papakaliati είπε Τις παραπάνω ειδοποιήσεις που ανέφερες τις έχει έτσι και αλλιώς το αυτοκίνητο, με εξαίρεση ραντάρ και αστυνομία που δεν κάτι που με ενδιαφέρει, γιατί σου δίνει μια ψεύτικη αίσθηση ασφάλειας (την έχω πάθει και φάει§ στο παρελθόν από το Waze). Δεν τις εχει οπως τις εχει το waze που εχει πολυ μεγαλυτερη κοινοτητα και ετσι εχει περισσοτερες και πολυ πιο αμεσες ειδοποιησεις. Χωρια οτι φυσικα χρειαζεται η ακριβη εκδοση που να εχει 4g το αυτοκινητο για να ενημερωνεται live για κλεισιμο δρομων, ατυχηματα, κινηση κλπ, αλλα και παλι υπολειπεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, haHa είπε Για αυτο μπορεις και τρεχεις οτι θελεις (navigon, waze, google maps) στο κινητο που το κανει mirror στην οθονη του αυτοκινητου μεσω android auto/ apple car play. Ακριβως, ειναι πιο δυσχρηστο, χρειαζεται ενα εξτρα βημα. Από το κινητό να δεις ποσά έξτρα βήματα. Να το βάλεις στην θήκη, να ανοίξεις το whatsapp, να ανοιξεις το ναβι... Οπως ανεφερα απλα το εχω στειλει απο πριν στο αυτοκινητο μου, και με περιμενει. Αρα κανενα εξτρα βημα. Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2020 από Papakaliati Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, Papakaliati είπε Από το κινητό να δεις ποσά έξτρα βήματα. Να το βάλεις στην θήκη, να ανοίξεις το whatsapp, να ανοιξεις το ναβι... Οπως ανεφερα απλα το εχω στειλει απο πριν στο αυτοκινητο μου, και με περιμενει. Αρα κανενα εξτρα βημα. Νομιζω οτι δεν καταλαβες τι ηθελα να πω: Σου στελνει καποιος στο whatsapp μια διευθυνση. Πως την βλεπεις στο αυτοκινητο σου; Πρεπει να κανεις καποια βηματα. Με android auto/apple car play, απλα πατας πανω στη διευθυνση. Επισης δεν χρειαζεται να το βαλεις σε καμια θηκη το κινητο σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Papakaliati Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, haHa είπε Νομιζω οτι δεν καταλαβες τι ηθελα να πω: Σου στελνει καποιος στο whatsapp μια διευθυνση. Πως την βλεπεις στο αυτοκινητο σου; Πρεπει να κανεις καποια βηματα. Με android auto/apple car play, απλα πατας πανω στη διευθυνση. Επισης δεν χρειαζεται να το βαλεις σε καμια θηκη το κινητο σου. Ναι, λάθος για την θήκη. Πατάω την διεύθυνση και την κάνω share με το αυτοκίνητο, μέσω της σχετικής εφαρμογής. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mobile_32 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 υπήρχε και πέρσι black friday στα αμάξια? Νομίχω η citroen κάτι είχε......... κάτι αναφέρει και εδω https://www.newsauto.gr/news/i-black-friday-erchete-sto-newsauto/ Να περιμένουμε τίποτα η μια απο τα ίδια??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalmik Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Mου κάνει λίγο έκπληξη που η συζήτηση εδώ για τα αυτοκίνητα έχει περιοριστεί στις οθόνες, infotainment, navigators κλπ. Προσωπικά κοιτάζω σε πρώτη προτεραιότητα οδική συμπεριφορά, φρένα, γενική εργονομία, χώρους, αξιοπιστια, κατανάλωση, οικολογικό αποτύπωμα (εκπομπές, επιφάνεια που καταλαμβάνει στο δρόμο, ΄βάρος κλπ.) Αναρωτιέμαι μήπως γέρασα και οι σύγχρονοι οδηγοί έχουν άλλα στο μυαλό τους. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ritualistic Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, kalmik είπε Mου κάνει λίγο έκπληξη που η συζήτηση εδώ για τα αυτοκίνητα έχει περιοριστεί στις οθόνες, infotainment, navigators κλπ. Προσωπικά κοιτάζω σε πρώτη προτεραιότητα οδική συμπεριφορά, φρένα, γενική εργονομία, χώρους, αξιοπιστια, κατανάλωση, οικολογικό αποτύπωμα (εκπομπές, επιφάνεια που καταλαμβάνει στο δρόμο, ΄βάρος κλπ.) Αναρωτιέμαι μήπως γέρασα και οι σύγχρονοι οδηγοί έχουν άλλα στο μυαλό τους. κατι μου λεει οτι εισαι απο αυτους που διαβαζουν την περιληψη του βιβλιου στο οπισθοφυλλο και λενε οτι το διαβασαν εχουμε αναφερθει σχεδον στα παντα εκτος απο αεροδυναμικη! 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 23 λεπτά πριν, ritualistic είπε κατι μου λεει οτι εισαι απο αυτους που διαβαζουν την περιληψη του βιβλιου στο οπισθοφυλλο και λενε οτι το διαβασαν εχουμε αναφερθει σχεδον στα παντα εκτος απο αεροδυναμικη! Έχει γίνει απλά μία μικρή αναφορά στον δείκτη του τελευταίου Opel astra αλλά κατά τα άλλα έχεις δίκιο 🤣 33 λεπτά πριν, kalmik είπε Mου κάνει λίγο έκπληξη που η συζήτηση εδώ για τα αυτοκίνητα έχει περιοριστεί στις οθόνες, infotainment, navigators κλπ. Προσωπικά κοιτάζω σε πρώτη προτεραιότητα οδική συμπεριφορά, φρένα, γενική εργονομία, χώρους, αξιοπιστια, κατανάλωση, οικολογικό αποτύπωμα (εκπομπές, επιφάνεια που καταλαμβάνει στο δρόμο, ΄βάρος κλπ.) Αναρωτιέμαι μήπως γέρασα και οι σύγχρονοι οδηγοί έχουν άλλα στο μυαλό τους. Έχει περιοριστεί στα τελευταία ποστ, ανά κάποιες σελίδες πιάνουμε και ένα θέμα και το αναλύουμε ( οκ όχι και τεχνικά το κουβεντιαζουμε μάλλον καλύτερα) Βασικά όσα ανέφερες τα έχουμε σχολιάσει + Κινητήρες, κυλίνδρους, ροπές ( κιλά - φάσμα στροφών), κιβώτια ( μηχανικά , αυτόματα CVT,dsg,EDC,eat 6,eat 😎 , Εργονομία σε ταμπλό, τιμόνι, κάθισμα, χώρους αποσκευών για μικρό αντικείμενα, ρύπους , ηλεκτρικά ,υδριβικα, mild hybrid, λίτρα σε Πορτ μπαγκαζ σε νερό σε μπουκάλια σε αφρό με μπαγκαζιερα - χωρίς, ψηφιακούς πίνακες - απλούς , πλαστικά ποιότητα - φινίρισμα, βοηθήματα ασφαλείας τι έχουν , αν απενεργοποιούνται , euroncap , τεστ ταράνδου , αναρτήσεις, φρένα, τέλη ταξινόμησης, κλίμα μίας ζώνης , δύο , τριών απλό air condition, bluetooth , κάμερες , Cruise control απλό - adaptive θέση ενεργοποίησης Δεν ξέρω τι άλλο ξέχασα αλλά θεωρώ ότι τα έχουμε πει όντως σχεδόν όλα 👍 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ritualistic Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2020 13 λεπτά πριν, tsofras είπε Έχει γίνει απλά μία μικρή αναφορά στον δείκτη του τελευταίου Opel astra αλλά κατά τα άλλα έχεις δίκιο 🤣 Έχει περιοριστεί στα τελευταία ποστ, ανά κάποιες σελίδες πιάνουμε και ένα θέμα και το αναλύουμε ( οκ όχι και τεχνικά το κουβεντιαζουμε μάλλον καλύτερα) Βασικά όσα ανέφερες τα έχουμε σχολιάσει + Κινητήρες, κυλίνδρους, ροπές ( κιλά - φάσμα στροφών), κιβώτια ( μηχανικά , αυτόματα CVT,dsg,EDC,eat 6,eat 😎 , Εργονομία σε ταμπλό, τιμόνι, κάθισμα, χώρους αποσκευών για μικρό αντικείμενα, ρύπους , ηλεκτρικά ,υδριβικα, mild hybrid, λίτρα σε Πορτ μπαγκαζ σε νερό σε μπουκάλια σε αφρό με μπαγκαζιερα - χωρίς, ψηφιακούς πίνακες - απλούς , πλαστικά ποιότητα - φινίρισμα, βοηθήματα ασφαλείας τι έχουν , αν απενεργοποιούνται , euroncap , τεστ ταράνδου , αναρτήσεις, φρένα, τέλη ταξινόμησης, κλίμα μίας ζώνης , δύο , τριών απλό air condition, bluetooth , κάμερες , Cruise control απλό - adaptive θέση ενεργοποίησης Δεν ξέρω τι άλλο ξέχασα αλλά θεωρώ ότι τα έχουμε πει όντως σχεδόν όλα 👍 σου θιξανε το ποστ σε καταλαβαινω... αλλα μη θολωνεις μπρο!! 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις