Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μια και γύρισε η κουβέντα στα αυτόματα...

Είμαι ανάμεσα στο Juke 1.0 DCT και το Crossland 1.2 auto. Αν βγει από τη μέση το θέμα της εμφάνισης, ποια η γνώμη σας; Ισχυρότερος κινητήρας στο Opel, αλλά χαλαρότερη ανάρτηση και αδιάφορο τιμόνι. Το κιβώτιο αυτό είναι της PSA η από τα "παλιά" της Opel; Το Juke το έχω οδηγήσει και είναι ευχάριστο, γρήγορο με ομαλές αλλαγές κλπ. Το Οπελ δεν το βρίσκω...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η συζήτηση είναι μερικές φορές πολύ απόλυτη...

Για εμένα προσωπικα η αξία του χειροκίνητου έπαψε από τη στιγμή που πήγαμε σε σύγχρονους turbo κινητήρες και φύγαμε από τους ατμοσφαιρικούς. 
Ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας ανέβαζε δύναμη πιο γραμμικά σε σχέση με τις στροφές, και απολάμβανες κατεβάσματα αλλά και ανεβάσματα στη σωστή στιγμή.

Πλέον οδηγώ πετρέλαιο (turbo προφανωσ) με ροπή στα χαμηλά. Πριν τις 2000 στροφές πρέπει να αλλάξω ταχύτητα. Αν το είχα χειροκίνητο θα έκαιγα σίγουρα παραπάνω και θα το έσκιζα με τον τρόπο οδήγησης μου γιατί άλλαζα ταχυτητες με βάση την αίσθηση, κάτι που λείπει στις χαμηλές στροφές καθώς το αμαξι δεν σου μιλάει, δεν ακούγεται ο κινητήρας στα χαμηλα. Το ίδιο συμβαίνει και με τα βενζινοκίνητα Τούρμπο πλέον. Δεν έχει νόημα να ανεβάζεις στροφές καθώς δεν είναι γραμμική η δύναμη. Αντίθετα βγαίνει σε χαμηλές στροφές, τότε που δεν έχεις ανάδραση από τον κινητήρα.

λογω αυτού οι υπολογιστές είναι πολλές φορές καλύτεροι .

σε κάτι σπορ αμάξια κυρίως μεγάλου κυβισμού που η δύναμη βασίζεται στον ατμοσφαιρικό κινητήρα έχει νόημα να οδηγείς χειροκίνητο και να το απολαύσεις. Ένα 2008 για να πηγαίνεις τα παιδιά σχολείο τι να το κανείς χειροκίνητο.

Επεξ/σία από dstilio
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Shyn είπε

Ασχετο με το θεμα, αλλα μιας και αναφερατε BMW. 140 αλογα δεν το εβγαζε? 

image.png.c0dbad393808c7086fc795162254f15e.png

image.png.623ae3b59318eef98041fa29c8a6e0d4.png

Ναι... λογικά το έριξε λόγω ρύπων καθως έρχεται το wltp. Στη πράξη εκτιμω ότι κ πάλι 140 θα είναι

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρέλαβα κι εγώ σήμερα. Και για να συνεισφέρω στην συζήτηση των τελευταίων σελίδων, αυτόματο δαγκωτό για συμβατικό αμάξι. Η ξεκούραση που προσφέρει δε συγκρίνεται με τίποτα. 

IMG_4009.jpg

Επεξ/σία από kgkatzi
  • Like 28
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Παρέλαβα κι εγώ σήμερα. Και για να συνεισφέρω στην συζήτηση των τελευταίων σελίδων, αυτόματο δαγκωτό για συμβατικό αμάξι. Η ξεκούραση που προσφέρει δε συγκρίνεται με τίποτα. 

IMG_4009.jpg

Καλορίζικο , τι όμορφο αμάξι , εγώ το έβγαλα από την εξίσωση λόγω επιδόσεων και χώρων αλλιώς μου αρέσει από τότε που βγήκε

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Παρέλαβα κι εγώ σήμερα. Και για να συνεισφέρω στην συζήτηση των τελευταίων σελίδων, αυτόματο δαγκωτό για συμβατικό αμάξι. Η ξεκούραση που προσφέρει δε συγκρίνεται με τίποτα. 

IMG_4009.jpg

Πολύ ωραίο, καλοτάξιδο!

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καλορίζικο , τι όμορφο αμάξι , εγώ το έβγαλα από την εξίσωση λόγω επιδόσεων και χώρων αλλιώς μου αρέσει από τότε που βγήκε

Εσύ λογικό να το απορρίψεις λόγω χώρων, έχεις γυναίκα και παιδιά, εγώ ένα σκυλί έχω θα το βολέψω σίγουρα και τη μια φορά στα δυο χρόνια που μπορεί να πάω ταξίδι με κόσμο θα βολευτούμε πιστεύω. Από επιδόσεις έρχομαι από το προηγούμενο υβριδικό Yaris επομένως το συγκεκριμένο μου φαίνεται πύραυλος. 

  • Like 2
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Παρέλαβα κι εγώ σήμερα. Και για να συνεισφέρω στην συζήτηση των τελευταίων σελίδων, αυτόματο δαγκωτό για συμβατικό αμάξι. Η ξεκούραση που προσφέρει δε συγκρίνεται με τίποτα. 

IMG_4009.jpg

Καλοριζικο και ασφαλη χιλιομετρα!

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, kgkatzi είπε

Εσύ λογικό να το απορρίψεις λόγω χώρων, έχεις γυναίκα και παιδιά, εγώ ένα σκυλί έχω θα το βολέψω σίγουρα και τη μια φορά στα δυο χρόνια που μπορεί να πάω ταξίδι με κόσμο θα βολευτούμε πιστεύω. Από επιδόσεις έρχομαι από το προηγούμενο υβριδικό Yaris επομένως το συγκεκριμένο μου φαίνεται πύραυλος. 

αν πας στην έκδοση sedan θασαι υπερπληρης σε χώρους

Δημοσ.

Εκανα τεστ το 1,2 turbo. Αρκετα χαμηλες επιδοσεις σε σημειο που ο 1,0 του polo με τα 116 ηταν αρκετα πιο σπιρτο λογο και πιο ελαφρυ το polo. Αλλα πολυ ομορφο αυτοκινητο. Καλοταξιδο, αν θυμαμαι του ελειπε μονο η συνδεδη με Android auto που δεν υπηρχε στο corolla infotainment 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, poihths είπε

αν πας στην έκδοση sedan θασαι υπερπληρης σε χώρους

Αν θέλεις χώρους υβριδικό Toyota καλύτερα το  SW. Έτσι κι αλλιώς το όμορφο είναι το hatch. Τα άλλα δεν ειναι τοσο ενδιαφέροντα οπτικά.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, poihths είπε

αν πας στην έκδοση sedan θασαι υπερπληρης 

Δεν μου αρέσει καθόλου σε sedan και για αυτούς που το βλέπουν από αυτή την οπτικη, όπως εγώ, είναι made in Turkey...

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, stationwa είπε

Εκανα τεστ το 1,2 turbo. Αρκετα χαμηλες επιδοσεις σε σημειο που ο 1,0 του polo με τα 116 ηταν αρκετα πιο σπιρτο λογο και πιο ελαφρυ το polo. Αλλα πολυ ομορφο αυτοκινητο. Καλοταξιδο, αν θυμαμαι του ελειπε μονο η συνδεδη με Android auto που δεν υπηρχε στο corolla infotainment 

Υπαρχει απο 11/2019 carplay και android auto και όσοι πήραν το πρώτο μοντέλο έχουν ξεκινήσει να το παίρνουν ως δωρεάν αναβάθμιση

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...