Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, sargus είπε

Είναι λάθος ο συλλογισμος σου...

Μια τεχνολογία του 2020 που αποτελείται από 100 μέρη (πιθανά να χαλάσουν) θα είναι όπως και να το δεις στατιστικα πιο αξιόπιστη από μια τεχνολογία επίσης του 2020 που αποτελείται όμως από 200 ας πούμε μέρη (πιθανά να χαλάσουν).

Ειναι λαθος ο συλλογισμος σου.

Πολυ απλοικα:
Εστω οτι εχουμε εναν κινητηρα χωρις κοφτη με 100 μερη και τον ιδιο κινητηρα με 110 μερη γιατι περιλαμβανει και κοφτη. Ποιος ειναι πιο πιθανο να χαλασει;

Το αν ενα πραγμα αποτελειται απο περισσοτερα μερη δεν το κανει αυτοματα λιγοτερο αξιοπιστο, οπως λανθασμενα καταληγει ο συλλογισμος σου.
Ειδικα μαλιστα αν μερικα απο τα εξτρα μερη εχουν μπει για να αποφευχθουν οι βλαβες.
 

Πχ σε ενα αυτοματο δεν μπορεις να κατεβασεις με το ετσι θελω αν προκειται κατεβαζοντας να ξεπερασεις τον κοφτη, κατι που στο χειροκινητο θα σου αφηνε το κιβωτιο στο χερι.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, merkon είπε

Μια διορθωση αν μου επιτρεπεις μονο: η Opel εχει τοσο κακα κιβωτια.

απλα να υπεθυμισω οτι η Opel πλεον φοραει τα αυτοματα κιβωτια του PSA Group, που ισως ειναι και απο τις καλυτερες υλοποιησης αυτοματων κιβωτιων εκει εξω

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Ειναι λαθος ο συλλογισμος σου.

Πολυ απλοικα:
Εστω οτι εχουμε εναν κινητηρα χωρις κοφτη με 100 μερη και τον ιδιο κινητηρα με 110 μερη γιατι περιλαμβανει και κοφτη. Ποιος ειναι πιο πιθανο να χαλασει;

Το αν ενα πραγμα αποτελειται απο περισσοτερα μερη δεν το κανει αυτοματα λιγοτερο αξιοπιστο, οπως λανθασμενα καταληγει ο συλλογισμος σου.
Ειδικα μαλιστα αν μερικα απο τα εξτρα μερη εχουν μπει για να αποφευχθουν οι βλαβες.
 

Πχ σε ενα αυτοματο δεν μπορεις να κατεβασεις με το ετσι θελω αν προκειται κατεβαζοντας να ξεπερασεις τον κοφτη, κατι που στο χειροκινητο θα σου αφηνε το κιβωτιο στο χερι.

Δε μπορούμε να κουβεντιάσουμε διότι μπλέκεις πολύ την κουβέντα πηδωντας από εδώ εκεί χωρίς λογική κτλ.

Οπότε σταματάω εδώ.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tutuyo είπε

απλα να υπεθυμισω οτι η Opel πλεον φοραει τα αυτοματα κιβωτια του PSA Group, που ισως ειναι και απο τις καλυτερες υλοποιησης αυτοματων κιβωτιων εκει εξω

Αναφερομουν στα Opel προ PSA Group, επετρεψε μου επομενως να διορθωσω τοτε το σχολιο μου - η Opel ειχε τοσο κακα κιβωτια στα αυτοκινητα της προ PSA Group.
Για να ειμαι ειλικρινης αυτοματο του PSA Group ειναι το μονο αυτοματο που δεν εχω δοκιμασει, επομενως δε μπορω να φερω αποψη για το συγκεκριμενο κιβωτιο.

Επεξ/σία από merkon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ritualistic είπε

Συγνωμη που επεμβαινω και χωρις να θελω να παρω το μερος κανενος...

Ειναι δυνατον ενα αυτοματο κιβωτιο να εχει μεγαλυτερη καταναλωση απο ενα χειροκινητο ? Δηλαδη κανει λαθος ο υπολογιστης του αυτοκινητου και ο οδηγος ειναι τοσο ακριβης στις αλλαγες του που οχι απλα δεν το ισοφαριζει αλλα εξοικονομει παραπανω κιολας ?

Περαν των μετρησεων κατασκευαστων που επιβεβαιωνουν αυτο το πραγμα οτι το αυτοματο εξοικονομει καυσιμο (που θα συμφωνησουμε σα νουμερα ειναι ασχετα με την πραγματικοτητα), θα ηθελα να ακουσω επιχειρηματα που στηριζουν την αντιθετη αποψη.

Ακριβως.
Τα συγχρονα καλα αυτοματα εχουν τα εξης πλεονεκτηματα οσον αφορα την καταναλωση:
α) ο υπολογιστης του κιβωτιου γνωριζει ακριβως το ευρος των στροφων που ειναι πιο αποδοτικος ο κινητηρας,  σε αντιθεση με τον οδηγο που γνωριζει στο περιπου . Δεν μιλαω καν για καινουριους οδηγους ή ανθρωπους που δεν πολυασχολουνται και πραγματικα δεν ξερουν καν που ειναι αποδοτικος/πιο efficient ο κινητηρας
β) εχουν πια 8 ή και 9 ταχυτητες, οποτε λογω σφικτοτερης κλιμακωσης μπορουν να ειναι πιο συχνα στο ιδανικο ευρος στροφων, ενω προσφερουν και καλυτερες επιδοσεις (απο τον ιδιο κινητηρα) που σημαινει καλυτερο efficiency/καταναλωση
γ) κανουν πιο γρηγορες αλλαγες ταχυτητων, οποτε μενει για λιγοτερη ωρα ο κινητηρας με νεκρα οπου δεν παραγει εργο και μονο καταναλωνει
δ) ο οδηγος πολλες φορες μπορει να βαριεται να κανει αλλαγη ταχυτητας(εχει το χερι στον καφε, στην συνοδηγο, απλα βαριεται γιατι σε 200μ θα στριψει και θα πρεπει να ξανακατεβασει κλπ) και ετσι καμια φορα μενει με ταχυτητα που εν γνωση του δεν ειναι ιδανικη, σε αντιθεση με το αυτοματο που δεν βαριεται( 🙃) και κανει παντα τις αλλαγες για να ειναι στο ιδανικο ευρος στροφων.

Εχουν το μειονεκτημα του αυξημενου βαρους, αλλα αυτο καλυπτεται στα περισσοτερα συγχρονα απο τα παραπανω πλεονεκτηματα.


Για παρομοιους λογους υπαρχουν και τα CVT(και εκει ουσιαστικα οι ταχυτητες ειναι απειρες για καλυτερη οικονομια καυσιμου) και παρολο που τα CVT ειναι πιο βαρια απο τα χειροκινητα, επιτυγχανουν καλυτερη καταναλωση.

 

Στο παρελθον με τα αυτοματα των 4 ή 5 σχεσεων, δεν υπηρχαν τα πλεονεκτηματα β και γ που αναφερθηκαν και ετσι λογω βαρους κλπ, τα αυτοματα εκαιγαν παραπανω και φυσικα ηταν και πιο αργα.

Τωρα πια μιλαμε για πολυ πιο συγχρονα αυτοματα, κατι που φαινεται ακομα και στις επιδοσεις που ειναι ανωτερες των χειροκινητων.

---------------------------------------

1 ώρα πριν, sargus είπε

Δε μπορούμε να κουβεντιάσουμε διότι μπλέκεις πολύ την κουβέντα πηδωντας από εδώ εκεί χωρίς λογική κτλ.

Οπότε σταματάω εδώ.

Δεκτο, για αυτο σου συνεχισα το παραδειγμα με τα μερη που εσυ εφερες και δειχνει το λαθος του συλλογισμου σου.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΓΙατι τετοια αντιπαραθεση για την καταναλωση ψαξτε μονοι σας στην πηγη spritmonitor.de εκει θα δειτε για καθε αυτοκινητο ξεχωριστα τις καταναλωσεις. Στα focus-capture-2008 με ιδιο κινητηρα το χειροκίνητο συμφωνα με τους πινακες καίει λιγότερο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, fragsp είπε

ΓΙατι τετοια αντιπαραθεση για την καταναλωση ψαξτε μονοι σας στην πηγη spritmonitor.de εκει θα δειτε για καθε αυτοκινητο ξεχωριστα τις καταναλωσεις. Στα focus-capture-2008 με ιδιο κινητηρα το χειροκίνητο συμφωνα με τους πινακες καίει λιγότερο.

Ειναι αναλογα το αυτοκινητο και το κιβωτιο προφανως. Σε καποια οντως το χειροκινητο εχει λιγοτερη καταναλωση εαν θυμαμαι καλα. Αλλα οσο προχωραει η τεχνολογια το αυτοματο θα γινεται ολο και καλυτερο και πιο αξιοπιστο. Το χειροκινητο ειναι μια 'τεχνολογια' που εχει φτασει στο peaκ της εδω και πολλα χρονια. 

 

 

 

Οπως και να εχει ελπιζω να μην μετανιωσω και εγω που το πηρα χειροκινητο. Ο καιρος θα δειξει! 

Επεξ/σία από Shyn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικα δεν το μετανιωσα για το χειροκινητο γιατι αμα ηθελα αυτοματο καινουριο στο αυτοκινητο που αγορασα θα επρεπε να πληρωνω 2πλασια τελη μεγαλυτερη καταναλωση λογω κυβισμου και ισχυος μεγαλυτερη ασφαλεια και 6000ευρω περισσοτερα στο κοστος κτησης του αυτοκινητου. Αρα κραταω τα λεφτουδακια μου για την επομενη αλλαγη οταν θα εχουν εφαρμοστει αρκετες τεχνολογιες οι οποιες πλασαρονται ως προσθετος εξοπλισμος και τις οποιες πληρωνουμε πανακριβα.

Επεξ/σία από fragsp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, fragsp είπε

Προσωπικα δεν το μετανιωσα για το χειροκινητο γιατι αμα ηθελα αυτοματο καινουριο στο αυτοκινητο που αγορασα θα επρεπε να πληρωνω 2πλασια τελη μεγαλυτερη καταναλωση λογω κυβισμου και ισχυος μεγαλυτερη ασφαλεια και 6000ευρω περισσοτερα στο κοστος κτησης του αυτοκινητου. Αρα κραταω τα λεφτουδακια μου για την επομενη αλλαγη οταν θα εχουν εφαρμοστει αρκετες τεχνολογιες οι οποιες πλασαρονται ως προσθετος εξοπλισμος και τις οποιες πληρωνουμε πανακριβα.

Θα ήθελα να ξέρω πως τα βγάζεις αυτά τα νούμερα. 6000 περισσότερο; 2πλασια τέλη; Μεγαλύτερη κατανάλωση; Περισσότερος κυβισμός; Τι φάση; Τoyota Yaris με Αudi Α3 και συγκρίνεις; 

Seat Arona FR ξερω γω, 1545 ευρω ειναι η διαφορα. Και θα ειναι τα καλυτερα 1545 ευρω που θα μπορουσες να ξοδεψεις. Σου επιτρεπει να μπορεις να απολαυσεις οδηγηση και να μην ριχνεις χριστοπαναγιες καθε φορα που συναντας την παραμικρη κινηση στον δρομο.  

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, fragsp είπε

Προσωπικα δεν το μετανιωσα για το χειροκινητο γιατι αμα ηθελα αυτοματο καινουριο στο αυτοκινητο που αγορασα θα επρεπε να πληρωνω 2πλασια τελη μεγαλυτερη καταναλωση λογω κυβισμου και ισχυος μεγαλυτερη ασφαλεια και 6000ευρω περισσοτερα στο κοστος κτησης του αυτοκινητου. Αρα κραταω τα λεφτουδακια μου για την επομενη αλλαγη οταν θα εχουν εφαρμοστει αρκετες τεχνολογιες οι οποιες πλασαρονται ως προσθετος εξοπλισμος και τις οποιες πληρωνουμε πανακριβα.

 

5 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Θα ήθελα να ξέρω πως τα βγάζεις αυτά τα νούμερα. 6000 περισσότερο; 2πλασια τέλη; Μεγαλύτερη κατανάλωση; Περισσότερος κυβισμός; Τι φάση; Τoyota Yaris με Αudi Α3 και συγκρίνεις;

Το παραπανω ισχυε γιατι σε μερικα μοντελα δεν βγαινει σε αυτοματο η βασικη εκδοση με τον αδυναμο κινητηρα, οποτε πρεπει να πας σε πιο δυνατο κινητηρα κλπ.
Αλλα τοτε ουσιαστικα πας σε "διαφορετικο" αυτοκινητο, οποτε δεν ειναι αμεση η συγκριση.


Για αυτοκινητα που βγαινουν με ιδια εκδοση κινητηρα και εξοπλισμου τοσο με χειροκινητο οσο και με αυτοματο, τοτε η διαφορα ειναι απο ~1500€ ως ~3.500€ στην πλειονοτητα των περιπτωσεων.
Και στην πλειονοτητα αυτων των περιπτωσεων τα αυτοματα εχουν χαμηλοτερους ρυπους, μικροτερη καταναλωση, χαμηλοτερα τελη.
Στα μικρα αυτοκινητα παιζει να εχουν και λιγο υψηλοτερη καταναλωση τα αυτοματα, γιατι εκει η διαφορα βαρους κανει μεγαλυτερη διαφορα και δεν βαζουν και πολυ καλα αυτοματα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, haHa είπε

Το παραπανω ισχυε γιατι σε μερικα μοντελα δεν βγαινει σε αυτοματο η βασικη εκδοση με τον αδυναμο κινητηρα, οποτε πρεπει να πας σε πιο δυνατο κινητηρα κλπ.
Αλλα τοτε ουσιαστικα πας σε "διαφορετικο" αυτοκινητο, οποτε δεν ειναι αμεση η συγκριση.


Για αυτοκινητα που βγαινουν με ιδια εκδοση κινητηρα και εξοπλισμου τοσο με χειροκινητο οσο και με αυτοματο, τοτε η διαφορα ειναι απο ~1500€ ως ~3.500€ στην πλειονοτητα των περιπτωσεων.

Δεν θα έπρεπε να κοιτάς την βασική έκδοση έκδοση, με τα 80 άλογα έτσι και αλλιώς, σε αμάξι όπως το Arona. Πήγαινε σε μια κατηγορία κάτω, η σε άλλη μάρκα, παρά να πάρεις ένα ψόφιο αμάξι. 

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Papakaliati είπε

Δεν θα έπρεπε να κοιτάς την βασική έκδοση έκδοση, με τα 80 άλογα έτσι και αλλιώς. 

Ο καθενας μπορει να κοιταει οτι τον βολευει και οτι του επιτρεπει η τσεπη του, δεν θα κανουμε εμεις κουμαντο στην τσεπη αλλουνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Θα ήθελα να ξέρω πως τα βγάζεις αυτά τα νούμερα. 6000 περισσότερο; 2πλασια τέλη; Μεγαλύτερη κατανάλωση; Περισσότερος κυβισμός; Τι φάση; Τoyota Yaris με Αudi Α3 και συγκρίνεις; 

Seat Arona FR ξερω γω, 1545 ευρω ειναι η διαφορα. Και θα ειναι τα καλυτερα 1545 ευρω που θα μπορουσες να ξοδεψεις. Σου επιτρεπει να μπορεις να απολαυσεις οδηγηση και να μην ριχνεις χριστοπαναγιες καθε φορα που συναντας την παραμικρη κινηση στον δρομο.  

Επειδη θελεις να μαθεις εγω μιλαω για ford focus τη βασικη εκδοση connected 125hp hybrid 1000cc(η οποια με υπερκαλυπτει με τον εξοπλισμο) η οποια βγαινει μονο χειροκινητο και η εκδοση st-line x 182 ιππους 1000cc σε αυτοματο κατι ενδιαμεσο αυτη τη στιγμη με αυτοματο δεν υπαρχει. Το ενα κανει 20500 και το αλλο 26500 δεν ειναι μικρη η διαφορα πρωτου βγει το υβριδικο υπηρχαν κανονικα εκδοσεις με αυτοματο με μια διαφορα γυρω στα 1500ευρω για να σου λυσω και την απορια. Μιλαω παντα για Ελλαδα γιατι στο εξωτερικο κυκλοφορουν κανονικα οι εκδοσεις που δεν ερχονται τωρα πια.

Και στην τελικη αμα θες να τσιπαρεις το αυτοκινητο για 15-20 αλογα παραπανω stage 1 σε αυτοματο το πιο πιθανο σε λιγα χρονια να παρεις το κιβωτιο στο χερι σου και να τρεχεις.

Επεξ/σία από fragsp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fragsp είπε

Επειδη θελεις να μαθεις εγω μιλαω για ford focus τη βασικη εκδοση connected 125hp hybrid 1000cc(η οποια με υπερκαλυπτει με τον εξοπλισμο) η οποια βγαινει μονο χειροκινητο και η εκδοση st-line x 182 ιππους 1000cc σε αυτοματο κατι ενδιαμεσο αυτη τη στιγμη με αυτοματο δεν υπαρχει. Το ενα κανει 20500 και το αλλο 26500 δεν ειναι μικρη η διαφορα πρωτου βγει το υβριδικο υπηρχαν κανονικα εκδοσεις με αυτοματο με μια διαφορα γυρω στα 1500ευρω για να σου λυσω και την απορια. Μιλαω παντα για Ελλαδα γιατι στο εξωτερικο κυκλοφορουν κανονικα οι εκδοσεις που δεν ερχονται τωρα πια.

Και στην τελικη αμα θες να τσιπαρεις το αυτοκινητο για 15-20 αλογα παραπανω stage 1 σε αυτοματο το πιο πιθανο σε λιγα χρονια να παρεις το κιβωτιο στο χερι σου και να τρεχεις.

1000cc 182 άλογα;;; 🤨

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...