Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Μα τα 3χιλιαρικα που δινεις δεν ειναι μονο για την οικονομια καυσιμου. Ειναι και για την ανεση και για τις καλυτερες επιδοσεις και για την καλυτερη αξιοπιστια και για την καλυτερη οδηγικη εμπειρια.

αρα ξαναγυρναμε σε αυτο που σου εγραψα. Οτι επιλεγεις αυτοματο για τον βασικο λογο της ευκολιας. Ολα τα υπολοιπα ερχονται δευτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, tutuyo είπε

αρα ξαναγυρναμε σε αυτο που σου εγραψα. Οτι επιλεγεις αυτοματο για τον βασικο λογο της ευκολιας. Ολα τα υπολοιπα ερχονται δευτερα

Ο ανθρωπος δεν ανεφερε μονο την ευκολια. Καλυτερες επιδοσεις και καλυτερη οδηγικη εμπειρια δεν ειναι σημαντικοι λογοι για να παρεις ενα αυτοματο εναντι ενος χειροκινητου;
Ειδικα οταν μιλαμε για αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου με μεγαλες ιπποδυναμεις και ροπες, το αυτοματο κιβωτιο ειναι ονειρο στην οδηγηση, παρεχει ταχυτητα και αμεσοτητα, περναει την δυναμη πολυ πιο γρηγορα και ευκολα στον δρομο προσφεροντας μοναδικη οδηγικη εμπειρια και φυσικα ανεση!

Αυτοι δεν ειναι λογοι; 

Συμπερασματικα, αυτοματο σε αυτοματο διαφερει. Μη συγκρινουμε τωρα το DSG και το ZF της BMW με το CVT ή το απλο αυτοματο του Honda Jazz 2010 που οδηγουσα που στην ουσια ηταν σαν μηχανικο χωρις συμπλεκτη.

Επεξ/σία από merkon
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, tutuyo είπε

αρα ξαναγυρναμε σε αυτο που σου εγραψα. Οτι επιλεγεις αυτοματο για τον βασικο λογο της ευκολιας. Ολα τα υπολοιπα ερχονται δευτερα

(ενδιαφερον οτι απο τα 4 πραγματα που εγραψα, κρατησες το ενα που σε βολευε)

Οπως και να εχει συμφωνω οτι για την πλειοψηφια ειναι ο βασικος λογος οπως εγραψα και προηγουμενως:

35 λεπτά πριν, haHa είπε

Αυτο που πιστευω θελεις να πεις ειναι: "Ο βασικος λογος που αγοραζει αυτοματο η πλειοψηφια των αγοραστων ειναι ειναι η ευκολια." Σε αυτο συμφωνουμε.

και οχι ο "μονος" οπως λανθασμενα εγραψες:

4 ώρες πριν, tutuyo είπε

Ο μονος λογος για να αγορασεις αυτοματο ειναι επειδη "βαριεσαι" να αλλαζεις ταχυτητες, για την βολη σου. Ολα τα υπολοιπα ειναι δικαιολογιες.

Αν ομως δεν υπηρχαν και οι υπολοιποι λογοι(καλυτερες επιδοσεις, οικονομια, καλυτερη οδηγικη εμπειρια, αξιοπιστια), τοτε τα αυτοματα θα ειχαν μεινει στα πολυ χαμηλα ποσοστα πωλησεων που ειχαν στο παρελθον.

Οπως και να εχει, ωραια συζητηση, ολοι μαθαινουμε κατι, πχ εμαθε και ο κοσμος που δεν ηξερε οτι τα καινουρια αυτοματα των 7 ή 8 ή 9 ταχυτητων ειναι πιο οικονομικα στην καταναλωση απο τα χειροκινητα.

 

Σε μεσαια αυτοκινητα των 150+ ιππων προσφερουν οικονομια περι των 300€/ετος σε καυσιμα και τελη 
Σε μικρομεσαια αυτοκινητα προσφερουν οικονομια περι τα 150€/ετος σε καυσιμα και τελη.


(ναι, τα αυτοματα εχουν χαμηλοτερα τελη συνηθως λογω χαμηλοτερων ρυπων συνηθως)

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οδηγώ αυτόματο τα τελευταια 12 χρόνια, έχω αλλάξει Golf 5, Giulietta, X1 F48, Yaris Hybrid & Mini Countryman F60.

δεν ξαναγυρνάω σε μηχανικό ούτε με σφαίρες: για μένα είναι το μόνο αδιαπραγμάτευτο στην επιλογή/αγορά ενός αυτοκινήτου.

Όταν κάποιος μάθει και εξοικειωθεί, το μηχανικό θα του φαίνεται σαν το χειροκίνητο παράθυρο.

Οι βλάβες συμβαίνουν παντού, αλλά το κιβώτιο φτιάχνεται, σε αντίθεση με τα νεύρα μου με το σταμάτα-ξεκίνα, βάλε-βγαλε, κατέβασε-ανέβασε, έλα μη σταματάς στο στενό γιατί πρέπει να αποσυμπλέξεις-συμπλέξεις 3 φορές, κτλ. 

Και θεωρώ άδικο και αντιδημοκρατικό να έχουν διαφορά στην τιμή - το έχουν κάνει σαν να θεωρείτε luxury item, ενώ έπρεπε να είναι ανάποδα (αν θες συμπλέκτη πρέπει να πληρώσεις το 3ο πεντάλ...)

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, haHa είπε

Σε μεσαια αυτοκινητα των 150+ ιππων προσφερουν οικονομια περι των 300€/ετος σε καυσιμα και τελη 
Σε μικρομεσαια αυτοκινητα προσφερουν οικονομια περι τα 150€/ετος σε καυσιμα και τελη.


 

Επειδη βλεπω οτι επανερχεσαι στο θεμα της καταναλωσης το οποιο αμφισβητω εντονως, αυτες οι τιμες πως προκυπτουν?

Δεν νομιζω να λαμβανεις υποψην τους ισχυρισμούς  περι κατανάλωσης του κατασκευαστη?

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Επειδη βλεπω οτι επανερχεσαι στο θεμα της καταναλωσης το οποιο αμφισβητω εντονως, αυτες οι τιμες πως προκυπτουν?

Δεν νομιζω να λαμβανεις υποψην τους ισχυρισμούς  περι κατανάλωσης του κατασκευαστη?

1) Το βλεπω καθημερινα, γιατι οδηγω αυτοματο 8 ταχυτητων και που και που οδηγω το ιδιο αυτοκινητο με χειροκινητο
2) To βλεπω στις επισημες μετρησεις ρυπων που παιρνανε απο ελεγχους πριν βγει το επισημο νουμερο, οποτε δεν ειναι απλα μετρηση κατασκευαστη
3) Το καταλαβαινω οτι ενα κιβωτιο 8 ή 9 ταχυτητων(το αυτοματο) εχει καλυτερη κλιμακωση απο ενα κιβωτιο 6 ταχυτητων(χειροκινητο) και ετσι μπορει να ειναι στο πιο efficient κομματι των στροφων του κινητηρα επιτυγχανοντας καλυτερη καταναλωση. Ταυτοχρονα, το αυτοματο γνωριζει καλυτερα που επιτυγχανει καλυτερη καταναλωση σε σχεση με το τι νομιζει ο οδηγος, ενω το αυτοματο δεν βαριεται ποτε να αλλαξει ταχυτητα, σε αντιθεση με τον οδηγο.

Τωρα αν ο tutuyo ισχυριζεται οτι οι καταναλωσεις που δινει ο κατασκευαστης δεν ειναι σωστες για τα αυτοματα, αλλα ειναι πιο σωστες για τα χειροκινητα, χωρις μαλιστα να φερει κανενα επιχειρημα, τι να γινει.

Ειναι παντως κατι που ειναι κοινη γνωση και ειναι θετικο που κανουμε αυτην την συζητηση γιατι φαινεται οτι υπαρχουν κι αλλοι σαν και εσενα που δεν το ηξεραν.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας ξεκινήσουμε από κάτι βασικό.

Οι καταναλώσεις που ανακοινώνει ο κάθε κατασκευαστής είναι σκουπίδια. Είτε πρόκειται για αυτόματο, χειροκίνητο, άσπρο η μπλέ. Νομίζω ότι όλοι μπορούμε να καταλάβουμε ότι ο ρόλος τους είναι να προσελκύσουν τον καταναλωτή και για αυτό είναι τιμές σε υπέρ ιδανικές συνθήκες που φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα

Δεν νομίζω να υπάρχει ούτε ένας οδηγός που να βλέπει τις καταναλώσεις που υπόσχεται ο κάθε κατασκευαστής

Ως εκ τούτου είναι συνολικά γτπκ

Αυτό λοιπόν το περίφημο 10% που τόσο ωραίο υπολόγισες και σε ευρώ και έκανες και αναγωγή σε μεσαία,μεγάλα μοντέλα είναι ένα αυθαίρετο προσωπικό νούμερο που εσύ διαπίστωσες στις δικές σου οδηγικές συνήθειες και αμάξια. Δεν αμφισβητώ ότι το αντιληφθηκες. Αλλά δεν μπορείς να το προβάλεις στους άλλους. Δεν μπορείς να το γενικεύσεις

Ως εκ τούτου δεν είναι δεσμευτικό για κανέναν άλλον.

Ο ισχυρισμός σου για καλύτερη κατανάλωση είναι εντελώς στον αέρα αφού βάσιζεται αποκλειστικά σε δικά σου δεδομένα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ας ξεκινήσουμε από κάτι βασικό.

Οι καταναλώσεις που ανακοινώνει ο κάθε κατασκευαστής είναι σκουπίδια. Είτε πρόκειται για αυτόματο, χειροκίνητο, άσπρο η μπλέ. Νομίζω ότι όλοι μπορούμε να καταλάβουμε ότι ο ρόλος τους είναι να προσελκύσουν τον καταναλωτή και για αυτό είναι τιμές σε υπέρ ιδανικές συνθήκες που φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα

Δεν νομίζω να υπάρχει ούτε ένας οδηγός που να βλέπει τις καταναλώσεις που υπόσχεται ο κάθε κατασκευαστής

Ως εκ τούτου είναι συνολικά γτπκ

Αυτό λοιπόν το περίφημο 10% που τόσο ωραίο υπολόγισες και σε ευρώ και έκανες και αναγωγή σε μεσαία,μεγάλα μοντέλα είναι ένα αυθαίρετο προσωπικό νούμερο που εσύ διαπίστωσες στις δικές σου οδηγικές συνήθειες και αμάξια. Δεν αμφισβητώ ότι το αντιληφθηκες. Αλλά δεν μπορείς να το προβάλεις στους άλλους. Δεν μπορείς να το γενικεύσεις

Ως εκ τούτου δεν είναι δεσμευτικό για κανέναν άλλον.

Ο ισχυρισμός σου για καλύτερη κατανάλωση είναι εντελώς στον αέρα αφού βάσιζεται αποκλειστικά σε δικά σου δεδομένα

Απο τις καταναλωσεις του κατασκευαστη μπορουμε να δουμε την ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξυ αυτοματου και χειροκινητου. Οπως σωστα λες, αυτα γινονται σε ιδανικες συνθηκες και για αυτο δεν κοιταμε το νουμερο αυτο καθεαυτο, αλλα την ποσοστιαια διαφορα.


Οσον αφορα τα δικα μου νουμερα, φυσικα και δεν το γενικευω μονο και μονο επειδη το ειδα στα αυτοκινητα που οδηγω.

Το γενικευω γιατι μπορεις να το δεις αν κοιταξεις τους ρυπους οποιουδηποτε χειροκινητου 6ταχυτου σε σχεση με το ιδιο αυτοκινητο με αυτοματο 8ταχυτο. Μπορεις αν θελεις να μας δειξεις ΕΝΑ αυτοκινητο οπου εχει αυτοματο 8 ταχυτητων με περισσοτερους ρυπους/καταναλωση απο το χειροκινητο; Κατι μου λεει οτι δεν θα το κανεις και θα αρχισεις τις υπεκφυγες.

Το οτι ο tutuyo του insomnia δεν το δεχεται χωρις να φερνει ουτε ενα αποδεικτικο στοιχειο δεν λεει και πολλα, ειναι οπως λες τελειως στον αερα, σε αντιθεση με τις επισημες μετρησεις ρυπων.


Ειναι παντως πια κοινη γνωση και πιστευω ειναι θετικο οτι το εμαθες και εσυ.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, είναι απλό: είναι θέμα γούστου. Ότι προτιμάει ο καθένας διαλέγει. Και ευτυχώς υπάρχουν πολλές επιλογές για όλα τα γούστα. 

Εγώ ας πούμε πήρα το civic. Φυσικά και το επέλεξα σε χειροκίνητο διότι το κιβώτιο αυτό είναι ποίημα, βούτυρο ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, ενώ η εναλλακτική του είναι το cvt. Χαχαχα 

Αν έπαιρνα Mercedes από την άλλη, θα διάλεγα αυτόματο διότι έχει πολύ καλά αυτόματα ενώ τα χειροκίνητα της δε μου αρέσουν καθόλου (έχουν αυτήν τη λαστιχενια αίσθηση που δε μου αρέσει).

Και πάει λέγοντας...

Νομίζω ότι αντικειμενικα ένα σύγχρονο αυτόματο είναι καλύτερο από ένα χειροκίνητο. Επίσης νομίζω ότι κάποια αυτόματα δε σου αφήνουν τον απόλυτο έλεγχο ενός χειροκίνητου καθώς ας πούμε δε σε αφήνουν να ανέβεις στον κόφτη ούτε στη σπορ λειτουργία κτλ.

Επίσης να πω ότι η οικονομία έχει να κάνει με τον τύπο αλλά και το μοντέλο του αυτόματου. Αν δεν απατώμαι, τα κλασσικά πλανητικά με μετατροπέα ροπής (aisin, eat κτλ.) συμβάλλουν σε μεγαλύτερη κατανάλωση από ένα χειροκίνητο ενώ αντίστοιχα τα διπλού συμπλέκτη (dsg κτλ.) είναι πιο οικονομικά. 

Τέλος, είναι προφανές ότι ένα αυτόματο λόγω περισσότερων εξαρτημάτων και μεγαλύτερης πολυπλοκότητας θα εμφανίζει στατιστικά πιο συχνές και ακριβές βλάβες από ένα χειροκίνητο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, sargus είπε

Τέλος, είναι προφανές ότι ένα αυτόματο λόγω περισσότερων εξαρτημάτων και μεγαλύτερης πολυπλοκότητας θα εμφανίζει στατιστικά πιο συχνές και ακριβές βλάβες από ένα χειροκίνητο.

Δεν σημαινει κατι αυτο. Και τα αυτοκινητα τωρα ειναι πολυ πιο πολυπλοκα σε σχεση με το παρελθον, αλλα ειναι πιο αξιοπιστα. Δες ενα αυτοκινητο του 1950 και ενα του 2020. Το παραδειγμα ειναι επιτηδες ακραιο για να καταλβουμε οτι περισσοτερα εξαρτηματα δεν σημαινει μεγαλυτερη αξιοπιστια.

Χωρια οτι κανοντας κατι αυτοματο, μειωνεις πολυ τις βλαβες λογω του ανθρωπινου παραγοντα.

 

Ανεκαθεν στα αυτοκινητα προσθεταμε αυτοματες λειτουργιες/ελεγχους για να γινουν πιο αξιοπιστα: πχ τα πρωτα αυτοκινητα δεν ειχαν κοφτη και προστεθηκε ο κοφτης (περισσοτερα εξαρτηματα, μεγαλυτερη πολυπλοκοτητα) για να βελτιωθει η αξιοπιστια.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω θα φερω αποδεικτικο στοιχειο για τους δικους σου ισχυρισμους  περι 10% καλυτερης καταναλωσης?😀

Ξεκινας απο λαθος βαση θεωρωντας τις μπροσουρες του κατασκευαστη αξιωματικες, που μονο αυτο δεν ειναι. Μετα κανεις σύγκριση των δικων σου αυτοκινητων. Βρισκεις και το 10% που ταιριαζει και καταληγεις σε ενα εντελως εσφαλμενο συμπερασμα που το γενικευεις

Και στο τελος καθε ποστ μας πετας και την την "κοινη γνωση".

Κολοκυθια με τη ριγανη εχεις χαμηλοτερη καταναλωση με το αυτοματο. Αστειοι ισχυρισμοι που μονο και μονο λογω του βαρους που σου προανεφερα, καταρριπτονται. 

Στο νεο Corsa, η Opel πχ δινει ιδιες καταναλωσεις με αυτοματο η χειροκινητο και στους ρυπους μαλιστα δινει λιγοτερους στο χειροκινητο (96 vs 99)

Η κοινη γνωση ειναι οτι ενα χειροκίνητο ειναι τουλαχιστον 20% πιο οικονομικο απο ενα αυτοματο

 

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λάθος ο συλλογισμος σου...

Μια τεχνολογία του 2020 που αποτελείται από 100 μέρη (πιθανά να χαλάσουν) θα είναι όπως και να το δεις στατιστικα πιο αξιόπιστη από μια τεχνολογία επίσης του 2020 που αποτελείται όμως από 200 ας πούμε μέρη (πιθανά να χαλάσουν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Εγω θα φερω αποδεικτικο στοιχειο για τους δικους σου ισχυρισμους  περι 10% καλυτερης καταναλωσης?😀

Ξεκινας απο λαθος βαση θεωρωντας τις μπροσουρες του κατασκευαστη αξιωματικες, που μονο αυτο δεν ειναι. Μετα κανεις σύγκριση των δικων σου αυτοκινητων. Βρισκεις και το 10% που ταιριαζει και καταληγεις σε ενα εντελως εσφαλμενο συμπερασμα που το γενικευεις

Και στο τελος καθε ποστ μας πετας και την την "κοινη γνωση".

Κολοκυθια με τη ριγανη εχεις χαμηλοτερη καταναλωση με το αυτοματο. Αστειοι ισχυρισμοι που μονο και μονο λογω του βαρους που σου προανεφερα, καταρριπτονται. 

Στο νεο Corsa, η Opel πχ δινει ιδιες καταναλωσεις με αυτοματο η χειροκινητο και στους ρυπους μαλιστα δινει λιγοτερους στο χειροκινητο (96 vs 99)

Η κοινη γνωση ειναι οτι ενα χεριοκινητο ειναι τουλαχιστον 20% πιο οικονομικο απο ενα αυτοματο

Δεκτο, δεν το ηξερα οτι η opel εχει τοσο κακα αυτοματα.

Επανερχομαστε σε αυτο που ειπε ο φιλος προηγουμενως:

1 ώρα πριν, merkon είπε

Συμπερασματικα, αυτοματο σε αυτοματο διαφερει. Μη συγκρινουμε τωρα το DSG και το ZF της BMW με το CVT ή το απλο αυτοματο του Honda Jazz 2010 που οδηγουσα που στην ουσια ηταν σαν μηχανικο χωρις συμπλεκτη.

 

23 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Η κοινη γνωση ειναι οτι ενα χειροκίνητο ειναι τουλαχιστον 20% πιο οικονομικο απο ενα αυτοματο

Αυτη ηταν η κοινη γνωση πριν χρονια(οταν πχ ειχαμε κατι αυτοματα 4 σχεσεων σε σχεση με τα χειροκινητα 5 σχεσεων), τωρα πια εχουν αλλαξει τα πραγματα για την πλειονοτητα των αυτοκινητων οπως ειδες.
Τα αυτοματα ειναι πιο οικονομικα στην πλειονοτητα των περιπτωσεων.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεκτο, δεν το ηξερα οτι η opel εχει τοσο κακα αυτοματα.

Επανερχομαστε σε αυτο που ειπε ο φιλος προηγουμενως:

Μια διορθωση αν μου επιτρεπεις μονο: η Opel εχει τοσο κακα κιβωτια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνωμη που επεμβαινω και χωρις να θελω να παρω το μερος κανενος...

Ειναι δυνατον ενα αυτοματο κιβωτιο να εχει μεγαλυτερη καταναλωση απο ενα χειροκινητο ? Δηλαδη κανει λαθος ο υπολογιστης του αυτοκινητου και ο οδηγος ειναι τοσο ακριβης στις αλλαγες του που οχι απλα δεν το ισοφαριζει αλλα εξοικονομει παραπανω κιολας ?

Περαν των μετρησεων κατασκευαστων που επιβεβαιωνουν αυτο το πραγμα οτι το αυτοματο εξοικονομει καυσιμο (που θα συμφωνησουμε σα νουμερα ειναι ασχετα με την πραγματικοτητα), θα ηθελα να ακουσω επιχειρηματα που στηριζουν την αντιθετη αποψη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...