Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οσο το αυτοματο κιβωτιο ειναι μια τεχνολογια που ακομη την πληρωνεις 2-3 χιλιαρικα πανω στην τιμη, δεν θα εχει την διεισδυση του manual.

Αλλα προβλεπω οτι σε μερικα χρονια, οπως με ολες τις τεχνολογιες που καποτε πληρωνες εξτρα (cruise control), θα ενσωματωθει στην αρχικη τιμη.

Ενα νεο Corsακι F αυτοματο βγαινει αυτην την στιγμη γυρω στα 17 χιλιαρικα. Πολλα λεφτα για ενα αυτοκινητο πολης που εχει μια τιμη εκκινησης 13 χιλιαρικα.

 

Ο μονος λογος για να αγορασεις αυτοματο ειναι επειδη "βαριεσαι" να αλλαζεις ταχυτητες, για την βολη σου. Ολα τα υπολοιπα ειναι δικαιολογιες.

Εαν θεωρεις οτι το να  πατας συμπλεκτη (σαν κινηση) ειναι τοσο μεγαλο βαρος στην οδηγηση σου (περνας πολλες ωρες σε αστικη κινηση, εχεις προβλημα ισχυαλγιας κτλ) τοτε ναι εχεις σοβαρο λογο να πας σε αυτοματο.

Υπο φυσιολογικες συνθηκες (10 ωρες κυκλοφορια σε κινηση μια εργασιμη εβδομαδα), δεν παιρνω το ρισκο να το πληρωσω παραπανω και να εχω το φοβο μιας πιθανης ακριβης βλαβης.

Σιγα την καταπονηση δλδ του να αλλαζεις ταχυτητες. Δεν ειναι οτι σκαβεις κιολας

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, merkon είπε

Δύο φίλοι με Corsa ίδιας χρονολογίας (2007-2008) με διαφορετικούς κινητήρες από το δικό μου είχαν και αυτοί θέματα... Δισκοπλατο, συμπλέκτη, σασμαν, air condition. 

Πότε ξανά Opel από εμένα.

Εγώ πάντως που έχω opel astra g 2002 με 152000 πάνω όλα μου δουλεύουν ρολόι δεν έχω κανένα θέμα ούτε συμπλέκτες ούτε να καίει λάδια τίποτα, βέβαια όλα τα service στην ώρα τους σχολαστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, NobodyRankXV είπε

Εγώ πάντως που έχω opel astra g 2002 με 152000 πάνω όλα μου δουλεύουν ρολόι δεν έχω κανένα θέμα ούτε συμπλέκτες ούτε να καίει λάδια τίποτα, βέβαια όλα τα service στην ώρα τους σχολαστικά.

Πριν απο το Astra 1.9 ειχα ενα Astra g 2002 σαν το δικο σου, 1.6 βενζινη... Κανενα προβλημα με αυτο.
Ισως απο το 2005-6 και μετα αρχισαν τα θεματα τους...

 

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Οσο το αυτοματο κιβωτιο ειναι μια τεχνολογια που ακομη την πληρωνεις 2-3 χιλιαρικα πανω στην τιμη, δεν θα εχει την διεισδυση του manual.

Αλλα προβλεπω οτι σε μερικα χρονια, οπως με ολες τις τεχνολογιες που καποτε πληρωνες εξτρα (cruise control), θα ενσωματωθει στην αρχικη τιμη.

Ενα νεο Corsακι F αυτοματο βγαινει αυτην την στιγμη γυρω στα 17 χιλιαρικα. Πολλα λεφτα για ενα αυτοκινητο πολης που εχει μια τιμη εκκινησης 13 χιλιαρικα.

Ο μονος λογος για να αγορασεις αυτοματο ειναι επειδη "βαριεσαι" να αλλαζεις ταχυτητες, για την βολη σου. Ολα τα υπολοιπα ειναι δικαιολογιες.

Εαν θεωρεις οτι το να  πατας συμπλεκτη (σαν κινηση) ειναι τοσο μεγαλο βαρος στην οδηγηση σου (περνας πολλες ωρες σε αστικη κινηση, εχεις προβλημα ισχυαλγιας κτλ) τοτε ναι εχεις σοβαρο λογο να πας σε αυτοματο.

Υπο φυσιολογικες συνθηκες (10 ωρες κυκλοφορια σε κινηση μια εργασιμη εβδομαδα), δεν παιρνω το ρισκο να το πληρωσω παραπανω και να εχω το φοβο μιας πιθανης ακριβης βλαβης.

Σιγα την καταπονηση δλδ του να αλλαζεις ταχυτητες. Δεν ειναι οτι σκαβεις κιολας

Εχεις οδηγησει καλο και γρηγορο αυτοματο που να κανει αλλαγες ακαριαια; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Υπο φυσιολογικες συνθηκες (10 ωρες κυκλοφορια σε κινηση μια εργασιμη εβδομαδα

Ε δεν τις λες και τελείεως φυσιολογικές.. δηλαδή περνάς 2 ώρες την ημέρα (5 εργάσιμες) στο δρομο και δεν θεωρείς πλεονέκτημα το αυτόματο;

Εκτός και αν γράφεις χιλιόμετρα μονο σε εθνικές οδούς, οπότε πάσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, sacredcrow είπε

Ε δεν τις λες και τελείεως φυσιολογικές.. δηλαδή περνάς 2 ώρες την ημέρα (5 εργάσιμες) στο δρομο και δεν θεωρείς πλεονέκτημα το αυτόματο;

Εκτός και αν γράφεις χιλιόμετρα μονο σε εθνικές οδούς, οπότε πάσο.

Για πανω απο 50-60' οδηγηση την ημερα υπο συνθήκες κινησης (σταματα ξεκινα) θαρρω πως εχει νόημα το αυτόματο και τα ρίσκα που το συνοδεύουν... εγω που κανω 14' να παω δουλεια και 17' να γυρισω (με νορμαλ καtα κανονα κινηση) δε θεωρω οτι μου λειπει (ξαναλεω μου αρεσουν/βολευουν πολύ τα αυτοματα)... Αν καμια φορα κατεβω κεντρο (πλεον 1-2 φορες το εξαμηνο κ αν) κ φαω κινηση ε τοτε βλασφημαω...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Για πανω απο 50-60' οδηγηση την ημερα υπο συνθήκες κινησης (σταματα ξεκινα) θαρρω πως εχει νόημα το αυτόματο και τα ρίσκα που το συνοδεύουν... εγω που κανω 14' να παω δουλεια και 17' να γυρισω (με νορμαλ κανα κανονα κινηση) δε θεωρω οτι μου λειπει (ξαναλεω μου αρεσουν τα αυτοματα)... αν καμια φορα κατεβω κεντρο (πλεον 1-2 φορες το εξαμηνο κ αν) κ φαω κινηση ε τοτε βλασφημαω...

Δεν είναι μόνο η κίνηση ρε παιδιά , άλλη αίσθηση το διπλοσύμπλεκτο αυτόματο. Αγκαλιάζεις με τα 2 χέρια το τιμόνι και χαίρεσαι οδήγηση

Δεν είναι μόνο η κούραση (που εγώ που έχω θέμα μέσης κουράζομαι γρήγορα) , εγώ εχω ξαναπεί ότι δεν μπαίνεις και στη διαδικασία να ασχοληθείς και με το ίδιο το κιβώτιο , αν δλδ οι σχέσεις είναι κοντές - μακριές , που κουμπώνουν , πόσο εύκολα κουμπώνουν. Αν το 2008 δεν είχε τόσο άθλιο κιβώτιο και το είχα πάρει αυτόματο ήταν αρκετά πιθανό να το είχα κρατήσει.

Το κιβώτιο και το τιμόνι με έκαναν να το πουλήσω , αν ήταν αυτόματο θα είχα άλλη θέση οδήγησης και μπορεί να μην με κούραζε τόσο

Αν είχα αυτόματο και στο Ibiza δεν θα καθόμουν επίσης να ασχοληθώ αν πρέπει να παίρνω χαλαρά μία στροφή με συμπλέκτη και να παίζω με τις στροφές για να μην σβήσει

Εγώ το έχω πάρει απόφαση , χειροκίνητο δεν ξαναπαίρνω

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν είναι μόνο η κίνηση ρε παιδιά , άλλη αίσθηση το διπλοσύμπλεκτο αυτόματο. Αγκαλιάζεις με τα 2 χέρια το τιμόνι και χαίρεσαι οδήγηση

Δεν είναι μόνο η κούραση (που εγώ που έχω θέμα μέσης κουράζομαι γρήγορα) , εγώ εχω ξαναπεί ότι δεν μπαίνεις και στη διαδικασία να ασχοληθείς και με το ίδιο το κιβώτιο , αν δλδ οι σχέσεις είναι κοντές - μακριές , που κουμπώνουν , πόσο εύκολα κουμπώνουν. Αν το 2008 δεν είχε τόσο άθλιο κιβώτιο και το είχα πάρει αυτόματο ήταν αρκετά πιθανό να το είχα κρατήσει.

Το κιβώτιο και το τιμόνι με έκαναν να το πουλήσω , αν ήταν αυτόματο θα είχα άλλη θέση οδήγησης και μπορεί να μην με κούραζε τόσο

Αν είχα αυτόματο και στο Ibiza δεν θα καθόμουν επίσης να ασχοληθώ αν πρέπει να παίρνω χαλαρά μία στροφή με συμπλέκτη και να παίζω με τις στροφές για να μην σβήσει

Εγώ το έχω πάρει απόφαση , χειροκίνητο δεν ξαναπαίρνω

Συμφωνω απολυτως. Δεν ειναι μονο ο συμπλεκτης. Στο Astra που ανεφερα προηγουμενως το ιδιο το σασμαν ειχε θεματα απο την μανα του σε ολα τα astra αυτων των ετων απο οτι φαινεται. Οπως εγραψα, η ιδια η Opel εβαζε ενα σασμαν που δεν μπορουσε να διαχειριστει την ροπη στο 1.9 πετρελαιο, οι ταχυτητες κουμπωναν σκληρα και δυσκολα, ετρωγαν τα γραναζια κλπ. Το σασμαν σιγουρα ηθελε ανακατασκευη καποια στιγμη στην διαρκεια ζωης του αυτοκινητου. Πολλα θεματα.

Σε ενα καλο αυτοματο με γρηγορες αλλαγες και ισως και με επιλογεα για σπορ ρυθμιση απλα μπαινεις μεσα, καθεσαι αναπαυτικα και απολαμβανεις διαδρομες. Ειτε αυτες ειναι εντος πολης σε κινηση, ειτε εκτος, ειτε σε μια πιο σπορ οδηγηση και διαδρομη που απλα το αυτοκινητο μονο του αλλαζει ακαριαια χωρις να ασχοληθει καθολου ο οδηγος.

Επεξ/σία από merkon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Εγώ το έχω πάρει απόφαση , χειροκίνητο δεν ξαναπαίρνω

τολμηρός!

 

για κανενα cvt σε βλεπω στο τελος που δε σπάει - δε χαλαει (αλλα μουγκριζει σαν λεωφορείο του οασθ σε ανηφόρα) 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

τολμηρός!

για κανενα cvt σε βλεπω στο τελος που δε σπάει - δε χαλαει (αλλα μουγκριζει σαν λεωφορείο του οασθ σε ανηφόρα) 😄

E εντάξει CVT όχι , με μετατροπέα ροπής όμως της AISIN ναι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Οσο το αυτοματο κιβωτιο ειναι μια τεχνολογια που ακομη την πληρωνεις 2-3 χιλιαρικα πανω στην τιμη, δεν θα εχει την διεισδυση του manual.

Αλλα προβλεπω οτι σε μερικα χρονια, οπως με ολες τις τεχνολογιες που καποτε πληρωνες εξτρα (cruise control), θα ενσωματωθει στην αρχικη τιμη.

Ενα νεο Corsακι F αυτοματο βγαινει αυτην την στιγμη γυρω στα 17 χιλιαρικα. Πολλα λεφτα για ενα αυτοκινητο πολης που εχει μια τιμη εκκινησης 13 χιλιαρικα.

Ο μονος λογος για να αγορασεις αυτοματο ειναι επειδη "βαριεσαι" να αλλαζεις ταχυτητες, για την βολη σου. Ολα τα υπολοιπα ειναι δικαιολογιες.

Εαν θεωρεις οτι το να  πατας συμπλεκτη (σαν κινηση) ειναι τοσο μεγαλο βαρος στην οδηγηση σου (περνας πολλες ωρες σε αστικη κινηση, εχεις προβλημα ισχυαλγιας κτλ) τοτε ναι εχεις σοβαρο λογο να πας σε αυτοματο.

Υπο φυσιολογικες συνθηκες (10 ωρες κυκλοφορια σε κινηση μια εργασιμη εβδομαδα), δεν παιρνω το ρισκο να το πληρωσω παραπανω και να εχω το φοβο μιας πιθανης ακριβης βλαβης.

Σιγα την καταπονηση δλδ του να αλλαζεις ταχυτητες. Δεν ειναι οτι σκαβεις κιολας

Αυτόματο αγοράζεις επειδή είναι 100 φορές καλύτερο από χειροκίνητο, no questions asked. Και 3 λεπτα μεχρι το περιπτερο να πεταχτω, με αυτοματο θα ειναι πολυ πιο ευχαριστω. Αμα οδηγησεις καλο αυτοματο, δεν ξαναγυρνας ποτε πισω. Για πρωτο αμαξι, δεν θα το συζητουσα ποτε να παρω χειροκινητο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, merkon είπε

 

Εχεις οδηγησει καλο και γρηγορο αυτοματο που να κανει αλλαγες ακαριαια; 

Οχι, αλλα το point μου ειναι οτι η πλειοψηφια των αγοραστων αυτοματου το κανουν για την ευκολια  και οχι για την ακαριαια αλλαγη ταχυτητων

 

41 λεπτά πριν, sacredcrow είπε

Ε δεν τις λες και τελείεως φυσιολογικές.. δηλαδή περνάς 2 ώρες την ημέρα (5 εργάσιμες) στο δρομο και δεν θεωρείς πλεονέκτημα το αυτόματο;

Εκτός και αν γράφεις χιλιόμετρα μονο σε εθνικές οδούς, οπότε πάσο.

εθεσα ενα εντελως τυχαιο οριο των 2 ωρων ημερησιως (μια να πας στην δουλεια και μια να ερθεις), που προσωπικα θα εθετα ωστε να δικαιολογησω το εξτρα κοστος του αυτοματου

Προσωπικα κανω μια ωρα πηγαινε-ελα, με συνολικα 20' σταματα-ξεκινα, δεν μου φαινεται καθολου το χειροκινητο

 Εαν απο την συνολικη ωρα, εισαι στο σταματα/ξεκινα 30' λεπτα ναι προφανως το αυτοματο ειναι μονοδρομος

 

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tutuyo είπε

εξτρα κοστος του αυτοματου

Ναι συμφωνώ, ανάλογα με το χρόνο και κόπο του καθενός. Γενικά πάντως το έξτρα κόστος κυμαίνεται από 1500-2000 ευρώ.

Ενδεικτικά, Polo Comfortline 95 PS: 15.950 και 17.600 με DSG, που είναι και σχετικά ακριβό αυτόματο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν είναι μόνο η κίνηση ρε παιδιά , άλλη αίσθηση το διπλοσύμπλεκτο αυτόματο. Αγκαλιάζεις με τα 2 χέρια το τιμόνι και χαίρεσαι οδήγηση

Δεν είναι μόνο η κούραση (που εγώ που έχω θέμα μέσης κουράζομαι γρήγορα) , εγώ εχω ξαναπεί ότι δεν μπαίνεις και στη διαδικασία να ασχοληθείς και με το ίδιο το κιβώτιο , αν δλδ οι σχέσεις είναι κοντές - μακριές , που κουμπώνουν , πόσο εύκολα κουμπώνουν. Αν το 2008 δεν είχε τόσο άθλιο κιβώτιο και το είχα πάρει αυτόματο ήταν αρκετά πιθανό να το είχα κρατήσει.

Το κιβώτιο και το τιμόνι με έκαναν να το πουλήσω , αν ήταν αυτόματο θα είχα άλλη θέση οδήγησης και μπορεί να μην με κούραζε τόσο

Αν είχα αυτόματο και στο Ibiza δεν θα καθόμουν επίσης να ασχοληθώ αν πρέπει να παίρνω χαλαρά μία στροφή με συμπλέκτη και να παίζω με τις στροφές για να μην σβήσει

Εγώ το έχω πάρει απόφαση , χειροκίνητο δεν ξαναπαίρνω

ε περιγραφεις ακριβως εναν απο τους λογους που εγραψα

Προβλημα υγειας (με την μεση σου) ωστε να μην επιβαρυνεσαι απο την κινηση του ισχιου. Βεβαια εδω εχεις ενα ελαφρυντικο οτι στο 2008 ετυχες στο πλεον μαλακια τιμονι των τελευταιων ετων😛

Για αυτο που αναφερεις στο Ibiza ομως φταει το μοτερ και οχι το κιβωτιο αυτο καθ'αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σε αλλες περιπτωσεις οπως πχ αλλαγη φορολογικης κλιμακας η επιλογη του αυτοκινητου με αυτοματο μπορει να κοστιζει και αρκετα παραπανω ωστε να γινεται ασυμφορη.

καθενας ζυγιζει τα δεδομενα διαφορετικα αλλα νομιζω οτι ελαχιστοι ειναι αυτοι που διαλεγουν χειροκινητο λογω οδηγικης απολαυσης και οχι λογω κοστους.

ειναι σα να ρωτας ποσοι θελουν την πιτσα τους με εξτρα μπεικον... ποσοι θα πουν οχι ?

Επεξ/σία από ritualistic
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, tutuyo είπε

ε περιγραφεις ακριβως εναν απο τους λογους που εγραψα

Προβλημα υγειας (με την μεση σου) ωστε να μην επιβαρυνεσαι απο την κινηση του ισχιου. Βεβαια εδω εχεις ενα ελαφρυντικο οτι στο 2008 ετυχες στο πλεον μαλακια τιμονι των τελευταιων ετων😛

Για αυτο που αναφερεις στο Ibiza ομως φταει το μοτερ και οχι το κιβωτιο αυτο καθ'αυτο

Ναι δεν είπα ότι φταίει το κιβώτιο , είπα ότι θα το έσωζε το κιβώτιο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...