paylidis Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Papakaliati είπε Έλα ρε, τόσο πολύ ήθελες μάνουαλ; Σε τέτοιο αμάξι μάλιστα; Μόνο μανιουαλ. Όπως έχω γράψει έχω καεί από αυτόματο Mercedes ένα μήνα μετά τη λήξη της εγγύησης με την αντιπροσωπεία να σφυράει αμέριμνη. Τα λατρευω τα αυτόματα αλλά δε νιώθω πλέον ασφαλής να έχω κύριο Αμαξι αυτόματο, ίσως το δεύτερο της γυναίκας να ειναι υγ ειδικά σε συνδυασμό με τα ηλεκτρικά χειρόφρενα δε συζητάω το αυτόματο. Το έχω ξαναγράψει: Γνωρίζω περιστατικό με bmw πετρέλαιο αυτόματο με ηλεκτρικό χειρόφρενο που άρπαξε φωτιά και δε μπορούσε να σταματήσει καθως δεν είχε παρά ελάχιστη ισχύ στα φρένα (με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να κάνει ελεγχόμενη πρόσκρουση σε τσιμεντένιο διαχωριστικό του αυτοκινητοδρόμου για να μπορέσει να βγει). Ακόμα περιμένει αποζημίωση από το δικαστήριο που έκανε...(κ θα περιμένει) 35 λεπτά πριν, Speculoos είπε Στο μεταξύ και ο νέος δίλιτρος θα έχει ίδια ιπποδύναμη και παρόμοια ροπή. Για το ίδιο στα χαρτιά αυτοκίνητο ένας κάτοικος Βρυξελλών θα πληρώνει πλέον 200 ευρώ παραπάνω τέλη τον χρόνο (440 αντί για 240€). Ίσως έτσι σταματήσουμε να βλέπουμε τόσες Α στους δρόμους, η W177 πρέπει να έφευγε τρομερά γρήγορα από τις αντιπροσωπείες. Πάνω που είχα αρχίσει να πειθώ τη γυναίκα μου για Α πετρέλαιο (αντι για ΦΑ vag) την καταργούν, κ είχε σκοπό να την πάρει με το νέο έτος όποτε δύσκολο να πετύχουμε 1.5 διαθέσιμες καινούργιες... (κάνει 40+ χλμ την ημέρα όποτε συμφέρουν αμφότερα θεωρω, ίσως λίγο παραπάνω το ΦΑ νομιζω) Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2020 από paylidis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shyn Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Θεωρω πως σιγα σιγα το χειροκινητο κιβωτιο θα καταργηθει. Προσωπικα δεν με ενοχλει, αλλα σκεφτομουν εαν θελω να πουλησω το αυτοκινητο σε 5 χρονια ποιος θα το παρει με χειροκινητο ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 25 λεπτά πριν, Shyn είπε Θεωρω πως σιγα σιγα το χειροκινητο κιβωτιο θα καταργηθει. Προσωπικα δεν με ενοχλει, αλλα σκεφτομουν εαν θελω να πουλησω το αυτοκινητο σε 5 χρονια ποιος θα το παρει με χειροκινητο ? Όσοι έχουν καεί με αυτόματο ή είναι λάτρεις του χειροκίνητου , οπότε μην σε ανησυχεί αυτό 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Christos Vvs Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Μιας και πιάσαμε τα των οθονών, ξέρουμε τι διαφορές έχουν όλα αυτά τα cockpit? Διάβασα τις προάλλες σε ένα site ότι το καλό με τα audi, στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν το Α3, είναι ότι πολλά από τα εξτρά δεν χρειάζεται να τα βάλεις στην παραγγελία, διότι πολλά από αυτά μπορούν να μπουν και μετά! Υπάρχει κάποιος τρόπος να μάθουμε ποια είναι αυτά που μπορούν να μπουν και μετά? Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2020 από Christos Vvs Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ritualistic Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 24 λεπτά πριν, Christos Vvs είπε Μιας και πιάσαμε τα των οθονών, ξέρουμε τι διαφορές έχουν όλα αυτά τα cockpit? Διάβασα τις προάλλες σε ένα site ότι το καλό με τα audi, στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν το Α3, είναι ότι πολλά από τα εξτρά δεν χρειάζεται να τα βάλεις στην παραγγελία, διότι πολλά από αυτά μπορούν να μπουν και μετά! Υπάρχει κάποιος τρόπος να μάθουμε ποια είναι αυτά που μπορούν να μπουν και μετά? εξ'οσων γνωριζω απο πρωτο χερι σιγουρα μπορουν να μπουν αργοτερα το carplay, αισθητηρες παρκαρισματος, καμερα οπισθοπορειας και cruise control ολα γνησια στην αντιπροσωπεια. για advanced cruise control που ειχα ρωτησει δεν γινοταν. αν καποιος αλλος γνωριζει ας μας πει. θεωρω οτι καποια εκτος των παραπανω να μπαινουν αλλα δεν θα αξιζει το κοστος και η ταλαιπωρια, μιας και δεν ειναι βασικα συστηματα που θα χρειαζοσουν αλλα περισσοτερο ευκολιες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giannis1_ Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2020 Περί αυτόματου κιβωτίου: Δοκιμάστε ένα σύγχρονο αυτόματο και μόλις το συνηθίσετε θα δείτε οτι είναι πολύ άνετο. Ο μόνος λόγος να προτιμήσει κάποιος χειροκίνητο είναι αν θέλει πισωκίνητο-μπλοκέ να πηγαίνει στο πλάι. Μη μου πείτε "αλλάζω ταχύτητες καλύτερα από αυτόματο" (δοκιμάστε ένα DSG και τα λέμε..) 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, giannis1_ είπε Περί αυτόματου κιβωτίου: Δοκιμάστε ένα σύγχρονο αυτόματο και μόλις το συνηθίσετε θα δείτε οτι είναι πολύ άνετο. Ο μόνος λόγος να προτιμήσει κάποιος χειροκίνητο είναι αν θέλει πισωκίνητο-μπλοκέ να πηγαίνει στο πλάι. Μη μου πείτε "αλλάζω ταχύτητες καλύτερα από αυτόματο" (δοκιμάστε ένα DSG και τα λέμε..) +1000 Καποτε τα αυτοματα ειχαν 4 ταχυτητες αντι για τις 5 που ειχαν τα χειροκινητα. Επισης εκαναν πολυ αργες αλλαγες. Αυτο ειιε ως αποτελεσμα τα αυτοματα να ειναι πιο αργα , να καινε περισσοτερο και να ειναι και πιο θορυβωδη λογω αραιοτερης κλιμακωσης. Το μονο πλεονεκτημα που ειχαν ηταν η ευκολια σε σχεση με τα χειροκινητα. Αλλα τωρα εχουμε 2020, οπου τα αυτοματα ειναι 8(ή και 9) ταχυτητων σε σχεση με τα 6ταχυτα χειροκινητα, αλλαζουν αισθητα πιο γρηγορα ταχυτητες απο τα χειροκινητα κλπ. Τα αυτοματα εν ετει 2020 ειναι: 1) αισθητα πιο γρηγορα 2) καινε λιγοτερο 3) ειναι λιγοτερο θορυβωδη 4) ειναι απιστευτα πιο ευχρηστα και εχουν συνηθως και λειτουργια ημιαυτοματο με ευκολες αλλαγες απο τα αυτακια στο τιμονι 5) ειναι αισθητα πιο ομαλα στις αλλαγες σε σχεση με ενα χειροκινητο. Αυτο μαλιστα σου δινει την δυνατοτητα να κινεισαι πιο σβελτα χωρις να το καταλαβαινουν/ διαμαρτυρονται οι συνεπιβατες. Το μονο πλεονεκτημα που εχουν τα χειροκινητα ειναι η τιμη και οτι εισαι λιγο πιο engaged στην οδηγηση. Αλλα οταν το 90+% των χιλιομετρων που κανει καποιος ειναι commuting στην δουλεια, οπου θελεις απλα ανεση ή ταξιδι σε Εθνικη οπου ουσιαστικα δεν αλλαζεις ταχυτητες, τοτε πραγματικα τα συγχρονα αυτοματα προσφερουν αλλο επιπεδο ανεσης, αλλα και ταχυτητας/οικονομιας. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2020 από haHa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 21 λεπτά πριν, haHa είπε +1000 Καποτε τα αυτοματα ειχαν 4 ταχυτητες αντι για τις 5 που ειχαν τα χειροκινητα. Επισης εκαναν πολυ αργες αλλαγες. Αυτο ειιε ως αποτελεσμα τα αυτοματα να ειναι πιο αργα , να καινε περισσοτερο και να ειναι και πιο θορυβωδη λογω αραιοτερης κλιμακωσης. Το μονο πλεονεκτημα που ειχαν ηταν η ευκολια σε σχεση με τα χειροκινητα. Αλλα τωρα εχουμε 2020, οπου τα αυτοματα ειναι 8(ή και 9) ταχυτητων σε σχεση με τα 6ταχυτα χειροκινητα, αλλαζουν αισθητα πιο γρηγορα ταχυτητες απο τα χειροκινητα κλπ. Τα αυτοματα εν ετει 2020 ειναι: 1) αισθητα πιο γρηγορα 2) καινε λιγοτερο 3) ειναι λιγοτερο θορυβωδη 4) ειναι απιστευτα πιο ευχρηστα και εχουν συνηθως και λειτουργια ημιαυτοματο με ευκολες αλλαγες απο τα αυτακια στο τιμονι 5) ειναι αισθητα πιο ομαλα στις αλλαγες σε σχεση με ενα χειροκινητο. Αυτο μαλιστα σου δινει την δυνατοτητα να κινεισαι πιο σβελτα χωρις να το καταλαβαινουν/ διαμαρτυρονται οι συνεπιβατες. Το μονο πλεονεκτημα που εχουν τα χειροκινητα ειναι η τιμη και οτι εισαι λιγο πιο engaged στην οδηγηση. Αλλα οταν το 90+% των χιλιομετρων που κανει καποιος ειναι commuting στην δουλεια, οπου θελεις απλα ανεση ή ταξιδι σε Εθνικη οπου ουσιαστικα δεν αλλαζεις ταχυτητες, τοτε πραγματικα τα συγχρονα αυτοματα προσφερουν αλλο επιπεδο ανεσης, αλλα και ταχυτητας/οικονομιας. Εγώ θα έλεγα τιμή και αξιοπιστία άλλο θετικό δεν βρίσκω σε χειροκίνητο κιβώτιο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dstilio Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Αξιοπιστία; Με το πόδι μόνιμα στο συμπλέκτη ξέρεις πόσοι αλλάζουν δίσκο πλατό ακόμα και στα 80χιλιαδες χιλιόμετρα; ενα αυτόματο σέβεται πιο πολύ το όλο σύστημα. Άσχετα αν εσένα σου έτυχε ζημεια. Οι ζημιές σε δίσκο πλατό από κακή χρήση χειροκίνητου είναι πιο συνηθισμένες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 7 ώρες πριν, giannis1_ είπε Περί αυτόματου κιβωτίου: Δοκιμάστε ένα σύγχρονο αυτόματο και μόλις το συνηθίσετε θα δείτε οτι είναι πολύ άνετο. Ο μόνος λόγος να προτιμήσει κάποιος χειροκίνητο είναι αν θέλει πισωκίνητο-μπλοκέ να πηγαίνει στο πλάι. Μη μου πείτε "αλλάζω ταχύτητες καλύτερα από αυτόματο" (δοκιμάστε ένα DSG και τα λέμε..) Προσωπικα δεν έχω θέμα με το αυτόματο. Τουναντίον έγραψα ότι τα λατρευω. Αλλά μετά τη φόλα που έφαγα προ δεκαετιας περίπου θα αργήσω να ξαναπάρω (ειδικά βλέποντας στο θέμα τον tsofras με τα προβλήματα του dsg με ποια λογική θα έπαιρνα dsg?)... Όποτε ούτε η τιμή παίζει ρολο για εμένα. Μόνο η αξιοπιστία. Ε σε αυτό πολλά πάσχουν... 3 ώρες πριν, dstilio είπε Αξιοπιστία; Με το πόδι μόνιμα στο συμπλέκτη ξέρεις πόσοι αλλάζουν δίσκο πλατό ακόμα και στα 80χιλιαδες χιλιόμετρα; ενα αυτόματο σέβεται πιο πολύ το όλο σύστημα. Άσχετα αν εσένα σου έτυχε ζημεια. Οι ζημιές σε δίσκο πλατό από κακή χρήση χειροκίνητου είναι πιο συνηθισμένες Αν είσαι αμπαλος και αυτόματο να πάρεις θα βρεις να το ρημάξεις το αμαξι... εγω στο χειροκίνητο που είχα μεχρι το Μάιο δεν χρειάστηκα συμπλέκτη και το πούλησα με σχεδόν 180χ χλμ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 επειδη διαβασα τα τελευταια σχολια για το αυτοματο. εχοντας οδηγησει αρκετα αυτοκινητα η δικη μου αποψη ειναι οτι το αυτοματο ειναι η εξελιξη του αυτοκινητου. αλλα ειπαμε, το αυτοκινητο ειναι απο το εναν προφυλακτηρα μεχρι τον αλλον ενα γουστο. οποτε ολα καλα ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Το αυτόματο είναι τέλειο η εξελιξη του αυτοκινήτου ότι πιο λογικο να αγοράσεις ή οπως το δει ο καθενας, αρκει να μη πληρώσεις απο τη τσεπη σου τυχον ζημιά του... Όταν και αν χαλασει, μείνεις χωρις αμαξι για μερες μεχρι να δεις που θα φτιαχτει και πληρώσεις τη ζημια απο τη τσεπη σου (στερώντας πχ τα χρηματα αυτα απο τα δωρα χριστουγεννων των παιδιών σου) τα ξαναλέμε... ή οπως λεει και ο πατερας μου ωραίες ειναι αυτες οι ηλεκτρονικές παπα***ς μεχρι να έρθει η ωρα τους να χαλασουν... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
merkon Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 16 ώρες πριν, tsofras είπε Όσοι έχουν καεί με αυτόματο ή είναι λάτρεις του χειροκίνητου , οπότε μην σε ανησυχεί αυτό 9 ώρες πριν, tsofras είπε Εγώ θα έλεγα τιμή και αξιοπιστία άλλο θετικό δεν βρίσκω σε χειροκίνητο κιβώτιο 5 ώρες πριν, dstilio είπε Αξιοπιστία; Με το πόδι μόνιμα στο συμπλέκτη ξέρεις πόσοι αλλάζουν δίσκο πλατό ακόμα και στα 80χιλιαδες χιλιόμετρα; ενα αυτόματο σέβεται πιο πολύ το όλο σύστημα. Άσχετα αν εσένα σου έτυχε ζημεια. Οι ζημιές σε δίσκο πλατό από κακή χρήση χειροκίνητου είναι πιο συνηθισμένες 1 ώρα πριν, paylidis είπε Το αυτόματο είναι τέλειο η εξελιξη του αυτοκινήτου ότι πιο λογικο να αγοράσεις ή οπως το δει ο καθενας, αρκει να μη πληρώσεις απο τη τσεπη σου τυχον ζημιά του... Όταν και αν χαλασει, μείνεις χωρις αμαξι για μερες μεχρι να δεις που θα φτιαχτει και πληρώσεις τη ζημια απο τη τσεπη σου (στερώντας πχ τα χρηματα αυτα απο τα δωρα χριστουγεννων των παιδιών σου) τα ξαναλέμε... ή οπως λεει και ο πατερας μου ωραίες ειναι αυτες οι ηλεκτρονικές παπα***ς μεχρι να έρθει η ωρα τους να χαλασουν... Οι συμφορουμητες μου εδωσαν φοβερη πασα με τα παραπανω σχολια να πω περιληπτικα την εμπειρια μου με ενα Astra 1.9 πετρελαιο που πουλησα πριν 1 μηνα. Καλοσυντηρημενο αυτοκινητο, να σημειωσω οτι δεν οδηγουσα πρωτη φορα χειροκινητο σασμαν (οντας οδηγος για πανω απο 8 χρονια χωρις να δημιουργησω προβλημα σε κανενα απο τα αυτοκινητα που εχω οδηγησει), αλλαξα δισκοπλατο και ρουλεμαν και ολο το σετ Απριλιο 2019 (γυρω στις £750 κοστος). Το αμαξι πανω στον μηνα εβγαζε θεματα με τον συμπλεκτη ο οποιος κολλουσε μεσα σχεδον καθημερινα ωσπου τελικα το αμαξι με αφησε. Κατεβηκε ξανα σασμαν και αλλαχθηκε ξανα ρουλεμαν (master slave cylinder στα αγγλικα, στα ελληνικα δεν ειμαι σιγουρος πως λεγεται). Αλλες £550 για αυτη τη δουλεια. Συν το σασμαν που χρειαστηκε ανακατασκευη γιατι δεν ηταν φτιαγμενο να αντεχει την ροπη του κινητηρα (συγχαρητηρια Opel) και ετρωγε τα ρουλεμαν των ταχυτητων ενα £450. Λιγες ημερες πριν αποφασισω να το δωσω πριν ενα μηνα εμφανιστηκε ακριβως το ιδιο θεμα ξανα με τον συμπλεκτη. Ε δεν αντεξα αλλο. Λογικα το αυτοματο δε θα ειναι πιο αξιοπιστο απο αυτο; 🤣😏 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, merkon είπε Λογικα το αυτοματο δε θα ειναι πιο αξιοπιστο απο αυτο; 🤣😏 Ε φαντάσου να ήταν κ αυτόματο τι θα είχε γίνει... 😄 τα οπελ κάποιων ετών έχουν γνωστό θέμα με το συμπλέκτη παρεπιμπτοντως... Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2020 από paylidis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
merkon Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2020 26 λεπτά πριν, paylidis είπε Ε φαντάσου να ήταν κ αυτόματο τι θα είχε γίνει... 😄 τα οπελ κάποιων ετών έχουν γνωστό θέμα με το συμπλέκτη παρεπιμπτοντως... Δύο φίλοι με Corsa ίδιας χρονολογίας (2007-2008) με διαφορετικούς κινητήρες από το δικό μου είχαν και αυτοί θέματα... Δισκοπλατο, συμπλέκτη, σασμαν, air condition. Πότε ξανά Opel από εμένα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις