Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

27 λεπτά πριν, paylidis είπε

υγ την Α180 sedan με την ενιαία οθόνη σε βενζίνη μου την έφταναν 36Κ Ε αν βάλεις κανένα απλό εξτραδακι ακόμα να τη η σαραντάρα  δεν αξίζει δυστυχώς τόσα λεφτά για 1300 renault. Κατά τα αλλά συμφωνώ ότι το mbux είναι εξαιρετικό κ ήταν φοβερό άλμα για την ΜΒ...

Συμφωνώ, κάπου στις 560 σελίδες του νήματος ότι την Α δεν θα την αγόραζα προσωπικά. Η Α180d με μπόλικα καλούδια πήγε στα 35κ (33 πήρα το Volvo πχ...) αλλά έχω να λέω για το MBUX που είναι η χαρά του γκατζετάκια, αν δεν είσαι τότε μακριά και αγαπημένοι, για την ωραιότατη μούρη και για το γεγονός ότι παρόλο χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα που έχει στο duster η πεθερά μου ο συνδυασμός αεροδυναμικής και κιβωτίου το κάνει αρκετά σβέλτο για τους δρόμους που κινούμαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Συμφωνώ, κάπου στις 560 σελίδες του νήματος ότι την Α δεν θα την αγόραζα προσωπικά. Η Α180d με μπόλικα καλούδια πήγε στα 35κ (33 πήρα το Volvo πχ...) αλλά έχω να λέω για το MBUX που είναι η χαρά του γκατζετάκια, αν δεν είσαι τότε μακριά και αγαπημένοι, για την ωραιότατη μούρη και για το γεγονός ότι παρόλο χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα που έχει στο duster η πεθερά μου ο συνδυασμός αεροδυναμικής και κιβωτίου το κάνει αρκετά σβέλτο για τους δρόμους που κινούμαι.

Πολλα λεφτα ρε παιδια για 1.3 κυβικα... Ναι ειναι Merc, ναι ειναι ωραιο αμαξι, ναι εχει φουλ τεχνολογια και καλουδια μεσα, αλλα τοσα λεφτα για τοσο μικρο μοτερ με λιγη ιπποδυναμη;

Ποιο Volvo πηρες φιλε @Speculoos ;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελος ο duster κινητηρας. Που καθολου ιδιος δεν ειναι βεβαια. Turbo, ECU κτλ ειναι ολα της Mercedes. Πλεον το δινει με 2.0Λ κινητηρα της Mercedes.

 

@Speculoos Για ποιον λογο δεν θα το επαιρνες ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, merkon είπε

Πολλα λεφτα ρε παιδια για 1.3 κυβικα... Ναι ειναι Merc, ναι ειναι ωραιο αμαξι, ναι εχει φουλ τεχνολογια και καλουδια μεσα, αλλα τοσα λεφτα για τοσο μικρο μοτερ με λιγη ιπποδυναμη;

Ποιο Volvo πηρες φιλε @Speculoos ;;;;

Το diesel χρησιμοποιεί τον 1.5 της renault. To XC40 βενζίνη έχω με τον Τ3 κινητήρα που ήταν ο μικρότερος πέρσι, πλέον υπάρχει και ο Τ2 αλλά νομίζω ότι θα σέρνεται το αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Speculoos είπε

Στα 30φεύγα το παίρνεις και με την Α. Το navigation στο κέντρο του τιμονιού το έχω και στην Α και στο XC40. Tης Α δέχεται τρομερή παραμετροποίηση, όρεξη να έχεις, με τον χάρτη στο κέντρο ή σε ένα από τα καντράν, τη στιγμή που μπορείς να έχεις τον full map ή οτιδήποτε άλλο στα δεξιά σου (έχω τις μεγάλες οθόνες) και μετά ανάλογα να έχεις πληροφορίες διαδρομής, POIs κτλ.

Του Volvo ο χάρτης είναι μόνιμα στο κέντρο, παρόμοιος με αυτόν του Audi αλλά τουλάχιστον μέχρι στιγμής έχω εκπλαγεί με την ταχύτητα που γίνονται τα updates. Πήγαινα τις προάλλες σε δρόμο που έχω περάσει πολλές φορές στο παρελθόν και με προειδοποίησε για ραντάρ που όντως υπήρχε και πρέπει να μπήκε πρόσφατα. Έχει κάνει update και τα γελοία όρια στις Βρυξέλλες (30χλμ σχεδόν παντού πλέον, από 1/1 το 30 θα είναι ο κανόνας για το 95% των δρόμων, πόλη για να ζεις 🙄. Έχω ήδη πάρει δυο πρόστιμα των 53€ γιατί πήγαινα με τις ταχύτητες των 43 και 48 χλμ 🤣)

Ετσι....Παιξτε με τον πονο μας που εχουμε τις μικρες οθονες στο GLA......🤣

Επεξ/σία από rallistas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Το diesel χρησιμοποιεί τον 1.5 της renault. To XC40 βενζίνη έχω με τον Τ3 κινητήρα που ήταν ο μικρότερος πέρσι, πλέον υπάρχει και ο Τ2 αλλά νομίζω ότι θα σέρνεται το αυτοκίνητο.

Και παλι μικρος ειναι για Mercedes... Αυτος με τα 116 αλογα δεν ειναι;
Κατα την γνωμη μου και ο 2λιτρος με τον οποιο θα βγαινει πλεον το αυτοκινητο ειναι μικρος εφοσον ειναι παλι γυρω στα 116 αλογα - αν δε κανω λαθος.
Για αυτοκινητο των 30-35κ ευρω και για Mercedes θα περιμενα το λιγοτερο 150 ιππους, προσωπικη μου αποψη βεβαια.

Επεξ/σία από merkon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, merkon είπε

Και παλι μικρος ειναι για Mercedes... Αυτος με τα 116 αλογα δεν ειναι;
Κατα την γνωμη μου και ο 2λιτρος με τον οποιο θα βγαινει πλεον το αυτοκινητο ειναι μικρος εφοσον ειναι παλι γυρω στα 116 αλογα - αν δε κανω λαθος.
Για αυτοκινητο των 30-35κ ευρω και για Mercedes θα περιμενα το λιγοτερο 150 ιππους, προσωπικη μου αποψη βεβαια.

Κανονικα θα επρεπε να ειναι η 160 στα 116 αλογα, η 180 στα 130+ και η α200 στα 150+

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Το diesel χρησιμοποιεί τον 1.5 της renault. To XC40 βενζίνη έχω με τον Τ3 κινητήρα που ήταν ο μικρότερος πέρσι, πλέον υπάρχει και ο Τ2 αλλά νομίζω ότι θα σέρνεται το αυτοκίνητο.

πάει αυτός... πουλιουνται τα τελευταια κομματια τώρα κ οταν ξαναερθει μονο με το διλιτρο της Mercedes θα κυκλοφορει... (ο οποιος ειναι σε δυναμη επιπέδου πετρελαίου του 2005)

39 λεπτά πριν, rallistas είπε

Ετσι....Παιξτε με τον πονο μας που εχουμε τις μικρες οθονες στο GLA......🤣

Κατάλαβες τώρα γιατί δε προτίμησα την Α/GLA αν κ ήταν θεωρητικά εντός του (τελικώς αυξημένου) budget?

γιατι θα έμπαινα κάθε μέρα κ θα εκνευριζόμουνα με τις μικρές οθόνες ! 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, paylidis είπε

πάει αυτός... πουλιουνται τα τελευταια κομματια τώρα κ οταν ξαναερθει μονο με το διλιτρο της Mercedes θα κυκλοφορει... (ο οποιος ειναι σε δυναμη επιπέδου πετρελαίου του 2005)

Κατάλαβες τώρα γιατί δε προτίμησα την Α/GLA αν κ ήταν θεωρητικά εντός του (τελικώς αυξημένου) budget?

γιατι θα έμπαινα κάθε μέρα κ θα εκνευριζόμουνα με τις μικρές οθόνες ! 😂

Προσωπικά θεωρώ πιο ωραίο/εύχρηστο αμάξι τη GLA, αλλά ακόμα και με τις μικρες οθόνες (που δε το παίρνεις) φτάνεις τα 36+ k.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως η αγορά που έκανες, είναι η πιο συμφέρουσα που έχει γραφτεί σ αυτό το νήμα. Και γω το Q3 θα επέλεγα ασυζητητί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι 2.0 με 115 άλογα λέτε; Κινητήρα απο βανάκι έβαλε η Merc στην Α; Τι άλλο θα δούμε...

Edit: Στη Γερμανία η έκδοση με τα 115 και αυτή με τα 150 έχουν διαφορά €2.200 τιμή καταλόγου. Ίδια κατανάλωση, ίδιος κυβισμός, και μάλιστα το 150άρι έχει χαμηλότερες εκπομπές (1 γραμμάριο κάτω :P), άρα έχουν και ίδια τέλη κυκλοφορίας. Νομίζω στη Mercedes ανακάλυψαν τον κόλπο που κάνουν οι καντίνες των σινεμά για σου πουλάνε το μεγάλο ποπ κορν εδώ και μισό αιώνα

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, xgol είπε

Προσωπικά θεωρώ πιο ωραίο/εύχρηστο αμάξι τη GLA, αλλά ακόμα και με τις μικρες οθόνες (που δε το παίρνεις) φτάνεις τα 36+ k.

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως η αγορά που έκανες, είναι η πιο συμφέρουσα που έχει γραφτεί σ αυτό το νήμα. Και γω το Q3 θα επέλεγα ασυζητητί.

Ωραία η GLA (δε ξερω για ευχρηστία για να ειμαι ειλικρινης), αλλα δεν τα αξιζει... Προσωπικά σε ότι αγοράσω κοιτάω α) να ειναι vfm β) να μου αρέσει γ) να καλύπτει τουλάχιστον το 90% απο τις αναγκες μου

 

παράδειγμα: η GLA αποκλείστηκε απο τα αποδυτήρια καθως δεν εβγαινε σε manual...

Αντίστοιχα, το Q3 εφαγε εναν αρνητικό πόντο για την έλλειψη καμερας οπισθοπορείας την οποία θεωρω αναγκαία (είχε βέβαια τους αισθητήρες εργοστασιακούς), την οποία καμερα εν τελει και θα παω να βαλω γνησια (όταν αποφασίσει να μου κλεισει ραντεβου η αντιπροσωπεία καθως ειναι "μεγαλη δουλειά")...

 

εαν ήταν 100% ίδια σε εξοπλισμό και σε τιμή μάλλον και εγω το GLA θα προτιμούσα (εχω ακομα και σήμερα - που εσκασα 30 ζεστά. μια φοβία με τα VAG)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ωραία η GLA (δε ξερω για ευχρηστία για να ειμαι ειλικρινης), αλλα δεν τα αξιζει... Προσωπικά σε ότι αγοράσω κοιτάω α) να ειναι vfm β) να μου αρέσει γ) να καλύπτει τουλάχιστον το 90% απο τις αναγκες μου

παράδειγμα: η GLA αποκλείστηκε απο τα αποδυτήρια καθως δεν εβγαινε σε manual...

Αντίστοιχα, το Q3 εφαγε εναν αρνητικό πόντο για την έλλειψη καμερας οπισθοπορείας την οποία θεωρω αναγκαία (είχε βέβαια τους αισθητήρες εργοστασιακούς), την οποία καμερα εν τελει και θα παω να βαλω γνησια (όταν αποφασίσει να μου κλεισει ραντεβου η αντιπροσωπεία καθως ειναι "μεγαλη δουλειά")...

εαν ήταν 100% ίδια σε εξοπλισμό και σε τιμή μάλλον και εγω το GLA θα προτιμούσα (εχω ακομα και σήμερα - που εσκασα 30 ζεστά. μια φοβία με τα VAG)

Έλα ρε, τόσο πολύ ήθελες μάνουαλ; Σε τέτοιο αμάξι μάλιστα; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Έλα ρε, τόσο πολύ ήθελες μάνουαλ; Σε τέτοιο αμάξι μάλιστα; 

Εχοντας δουλεψει αρκετα χειροκινητα αλλα και αυτοματα αυτοκινητα, εχω να πω οτι ενα καλο αυτοματο, δε συγκρινεται με τιποτα αλλο....

Επεξ/σία από merkon
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Shyn είπε

Τελος ο duster κινητηρας. Που καθολου ιδιος δεν ειναι βεβαια. Turbo, ECU κτλ ειναι ολα της Mercedes. Πλεον το δινει με 2.0Λ κινητηρα της Mercedes.

@Speculoos Για ποιον λογο δεν θα το επαιρνες ?

Ναι το γνωρίζω (βασικά από εδώ το είχα πρωτοδιαβάσει) ότι θα πάνε σε δίλιτρους ντίζελ πλέον, αλλά η W177 που έχω έχει τον 1.5άρη. Δεν έγραψα σωστά το σχόλιό μου που παρέθεσες, ήθελα να γράψω ότι κάπου στις 560 σελίδες του νήματος ότι την Α που έχω δεν θα την αγόραζα με δικά μου λεφτά, ήταν ειδικές οι συνθήκες του πώς ήρθε στην οικογένεια.

Για να συνοψίσω λίγο πολύ τι είχαμε κουβεντιάσει (ή προ κόβιντ ή στο πρώτο λοκντάουν) δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο αυτό καθ'αυτό αλλά συνδυασμός των αναγκών που είχα με την τιμή του. Είναι άνετο για ταξίδια, είναι πολύ οικονομικό, είναι πολυτελέστατο και με τοπ τεχνολογία αλλά ως οικογενειάρχη που ήξερα ότι σε λίγους μήνες θα έπαιρνα και το Volvo (είχα ενδοιασμούς στην αρχή, είχα ανοίξει και ξεχωριστό νήμα) δεν έβρισκα added value για αυτό ως δεύτερο αυτοκίνητο.

3 ώρες πριν, merkon είπε

Και παλι μικρος ειναι για Mercedes... Αυτος με τα 116 αλογα δεν ειναι;
Κατα την γνωμη μου και ο 2λιτρος με τον οποιο θα βγαινει πλεον το αυτοκινητο ειναι μικρος εφοσον ειναι παλι γυρω στα 116 αλογα - αν δε κανω λαθος.
Για αυτοκινητο των 30-35κ ευρω και για Mercedes θα περιμενα το λιγοτερο 150 ιππους, προσωπικη μου αποψη βεβαια.

116 όντως αλλά πέρα από την ιπποδύναμη και ότι είναι ουσιαστικά ένας Κ9 της Renault (o γνωστός dCi) διαφέρει στο ECU  όπως είπε ο Shyn αλλά και σε δυο-τρια άλλα μηχανικά στοιχεία. Σε συνδυασμό με την φανταστική αεροδυναμική του αυτοκινήτου και το κοντό κιβώτιο το αυτοκίνητο κινείται πολύ σβέλτα. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο ούτε σε κολλάει στο κάθισμα αλλά προσφέρει μια χαρά ενεργητική ασφάλεια στους δρόμους που κινούμαι (είπαμε για το όριο των 30)

Στο μεταξύ και ο νέος δίλιτρος θα έχει ίδια ιπποδύναμη και παρόμοια ροπή. Για το ίδιο στα χαρτιά αυτοκίνητο ένας κάτοικος Βρυξελλών θα πληρώνει πλέον 200 ευρώ παραπάνω τέλη τον χρόνο (440 αντί για 240€). Ίσως έτσι σταματήσουμε να βλέπουμε τόσες Α στους δρόμους, η W177 πρέπει να έφευγε τρομερά γρήγορα από τις αντιπροσωπείες.

Επεξ/σία από Speculoos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...