tutuyo Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, iNorganic είπε Δηλαδή ρε παιδιά VFM οικογενειακό αμάξι για 2 παιδιά που να εχει καλο πορτπαγκαζ να τραβάει να ειναι αξιόπιστο και να καίει νορμαλ ποιο ειναι? και ας ειναι κακασχημο.... Στο kamiq 116hp ? fiat tipo? στα 20500 το απολυτο οικογενειακο VFM της αγορας. Δεν του λειπει τιποτα https://www.car.gr/20847727-opel-grandland-x-x-cite-1-2-turbo-130hp 4
LongTom Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, h3342 είπε Ενώ απο αξιοπίστια ειναι... Εγω προσωπικα ειμαι επιφυλακτικος και με την αξιοπιστια του. Αυτό ήταν το σημαντικότερο από τα 2 για εμένα. Δηλαδή θα πάρω ένα λιγότερο αξιόπιστο, αλλά ασφαλέστερο, παρά το αντίθετο. Ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια. 1
dstilio Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Απαντάνε όσοι δεν έχουν παιδιά; Κάποιες απαντήσεις είναι περίεργες. - τι ηλικία παιδιών; Αν μιλάμε για νεογέννητο μην πάρεις καθόλου αμάξι. Δε θα κυκλοφορείς και πολύ αρχικά. Η παραπάνω κατανάλωση που έχεις τώρα δεν υπερκαλύπτει το ποσό των 20+ χιλιάδων που θα δώσεις για καινούργιο. Πάρε καλό καρότσι και κούνια και κάνε βολτα γύρω γύρω. - αν μιλάμε για μωρά, πάρε μεσαία κατηγορία. Οτιδήποτε μικρο θα σου βγαλει τη πίστη. Τπαρχει η άποψη της παγκαζιερας που σου γλυτώσεις πολλά λεφτά αλλά πρέπει να το θέλεις για να υποστείς το φόρτωμα δε ύψος. - VFM: δεν υπάρχει καινούργιο κανένα. Αν σε νοιάζει το VFM πας δε μεταχειρισμένο για να μην φας την αρχική χασούρα. Αν θες καινούργιο τοτε κοιτά με βάση το budget σου γιατί το VFM είναι διαφορετικό στα φτηνά, στα μεσαίας κλάσης και στα premium. Επίσης με τη συνοδεύτηκα κριτήρια. VFM για χώρους η VFM για επιδόσεις; - πετρέλαιο: εξαρτάται από τα χιλιόμετρα και το είδος οδήγησης που κανείς όπως σου ειπαν - ασφάλεια: μην κοιτάς τα πιο φτηνά αν δεν έχουν καθόλου ασφάλεια συγκριτικά. Τα Dacia είναι για τον συνταξιούχο που θέλει να νιώσει ότι έχει suv. Όχι για να βάλεις παιδιά. Γιατί το τρακάρισμα (μη σου τύχει) πλέον δεν γίνεται με αντίπαλο fiat punto αλλά με bmw x2 που σε πετάξει απέναντι. - σου αρέσει η οδήγηση και το αυτοκίνητο η το βλέπεις σαν εργαλείο; Αυτο θα δείξει πολλά 2 2
h3342 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 32 λεπτά πριν, LongTom είπε Αυτό ήταν το σημαντικότερο από τα 2 για εμένα. Δηλαδή θα πάρω ένα λιγότερο αξιόπιστο, αλλά ασφαλέστερο, παρά το αντίθετο. Ο καθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια. σίγουρα στο μικρό budget που οι περισσοτεροι μπορουμε να δωσουμε δεν μπορουμε να παρουμε και το πιο αξιοπιστο και το ασφαλεστερο και το πιο ομορφο και το πιο hi tech αμαξι πρεπει να κανουμε υποχωρησουμε και το καταλαβαινουμε όλλοι φανταζομαι... σαν VFM οικογενειακό αμάξι πραγματι μπορουμε να προτεινουμε το FIAT TIPO σε καλη τιμη ειναι χωρους εχει,ομορφουτσικο ειναι,καλη ασφαλεια για ενηλικες αλλά επειδη ρωτησε ο φιλος παραπανω για VFM και αξιοπιστο αμαξι, τότε το ΤIPO δεν θα το προτεινα και ίσως όχι και το KAMIQ
majnun Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Αναρωτιέμαι πως γίνεται όλοι αυτοί οι γονείς που κυκλοφορούν τα παιδιά τους με αμάξια περασμένης δεκαετίας, αν πιστέουν ή νιώθουν πως τα βάζουν σε κίνδυνο ή είναι εν γένει εγκληματίες. Με βάση πάντα όσα γράφονται εδώ μέσα. Δε ξέρω, επιβιώσαμε οι περισσότεροι που γράφουμε από αμάξια χωρίς καν ζώνες στα πίσω καθίσματα. Αμάξια που χωρούσαν όλη την οικογένεια και τις αποσκευές της σε μήκος 4μ. Δε λέω να κάνουμε βήματα προς τα πίσω, αλλά ξαφνικά όσοι κάνουν ένα μωρό 3 κιλών, θέλουν 2,5 τόνους τανκ για να "νιώθουν ασφάλεια" και πορτμπαγκαζ 900 λίτρα για τα πράγματά του. Σωστό είναι που κοιτάτε την ασφάλεια αλλά και ένα Tipo με 3 αστέρια ασφάλεια είναι καλύτερο από το 90% των αυτοκινήτων προ 2010. Δε θα πεθάνεις αν έχεις Tipo έναντι Volvo. και με XC90 θα τραυματιστείς/σκοτωθείς και με Up. Ένα αμάξι δεν πρέπει να εγκρίνεται ή να απορρίπτεται για ΕΝΑ χαρακτηριστικό του. ΥΓ: Για το φίλο που ρώτησε για οικογενειακό, προτείνω το Clio. 15 1
LongTom Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 9 λεπτά πριν, majnun είπε Αναρωτιέμαι πως γίνεται όλοι αυτοί οι γονείς που κυκλοφορούν τα παιδιά τους με αμάξια περασμένης δεκαετίας, αν πιστέουν ή νιώθουν πως τα βάζουν σε κίνδυνο ή είναι εν γένει εγκληματίες. Με βάση πάντα όσα γράφονται εδώ μέσα. Δε ξέρω, επιβιώσαμε οι περισσότεροι που γράφουμε από αμάξια χωρίς καν ζώνες στα πίσω καθίσματα. Αμάξια που χωρούσαν όλη την οικογένεια και τις αποσκευές της σε μήκος 4μ. Δε λέω να κάνουμε βήματα προς τα πίσω, αλλά ξαφνικά όσοι κάνουν ένα μωρό 3 κιλών, θέλουν 2,5 τόνους τανκ για να "νιώθουν ασφάλεια" και πορτμπαγκαζ 900 λίτρα για τα πράγματά του. Σωστό είναι που κοιτάτε την ασφάλεια αλλά και ένα Tipo με 3 αστέρια ασφάλεια είναι καλύτερο από το 90% των αυτοκινήτων προ 2010. Δε θα πεθάνεις αν έχεις Tipo έναντι Volvo. και με XC90 θα τραυματιστείς/σκοτωθείς και με Up. Ένα αμάξι δεν πρέπει να εγκρίνεται ή να απορρίπτεται για ΕΝΑ χαρακτηριστικό του. ΥΓ: Για το φίλο που ρώτησε για οικογενειακό, προτείνω το Clio. Μα αυτό είναι το θέμα, ότι θα πεθάνεις ή θα τραυματιστείς σοβαρά εάν έχεις tipo αντί XC90 σε σημαντικό ποσοστό ατυχημάτων. Για αυτό και τα ποσοστά/αστέρια σε euroncap. Καλώς ή κακώς έτσι έχει το πράγμα, οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν και δυστυχώς δεν έχουν όλοι τα λεφτά για τα πιο σύγχρονα συστήματα παθητικής ασφάλειας. | Τα αμάξια του '10 είναι μεταχειρισμένα, το tipο πουλιέται ως καινούργιο. Αναφορά σε κείμενο , επιβιώσαμε οι περισσότεροι που γράφουμε από αμάξια χωρίς καν ζώνες στα πίσω καθίσματα. Αναφορά σε κείμενο Of the children 12 years old and younger who died in a crash in 2018 (for which restraint use was known), 33% were not buckled up. https://www.cdc.gov/transportationsafety/child_passenger_safety/cps-factsheet.html?CDC_AA_refVal=https%3A%2F%2Fwww.cdc.gov%2Fmotorvehiclesafety%2Fchild_passenger_safety%2Fcps-factsheet.html Επιβιώσαμε επειδή ήμασταν πολύ, πολύ. τυχεροί. Όσο παλαιότερα και όσο "χαλαρότερα" πας, τόσο πιο τυχερός είσαι που επιβίωσες, ιδίως εάν ήσουν σε όχημα που έλαβε μέρος σε ατύχημα (δυστύχημα), όσο μικρό και να είναι. Αναφορά σε κείμενο ChaloupkaRisser (2014) points out that a crash at 50km/h without child safety seat is equivalent to a free fall from a height of 10 m and that a collision at only 15km/h without a child safety seat can be fatal for children https://ec.europa.eu/transport/road_safety/sites/roadsafety/files/pdf/ersosynthesis2018-children.pdf 2 1
Thrylos7 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, LongTom είπε Επιβιώσαμε επειδή ήμασταν πολύ, πολύ. τυχεροί. Οπα ρε συ, θα το διαβασει και κανεις και θα νομιζει οτι καποτε ενας στους 2 πεθαινε στο δρομο. Ενταξει δεν αντιλεγω να κοιταμε την ασφαλεια σε ενα καινουριο αυτοκινητο, και απο τη στιγμη που ο ανταγωνισμος ειναι "εκει" να μη συμβιβαζομαστε με κατι αισθητα λιγοτερο (πχ περιπτωση Tipo), αλλα μη το τραβαμε και απο τα μαλλια, δηλαδη ακουγεστε μερικοι λες και το 1/3 του ελληνικου πληθυσμου δε πρεπει να κανει παιδια γιατι εχει αμαξι προ 2010, αρα ειναι εν δυναμει δολοφονοι. Κοψτε λιγο τις υπερβολες. 4 1
filarhos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Εγώ πάντως αν τα χρήματα μου έφταναν για ένα π.χ. καινούριο TIPO (ή dacia) ή ένα αντίστοιχο μεταχειρισμένο 5+ ετών ίδιας κατηγορίας, θα επέλεγα το καινούριο. Καλά τα συστήματα ασφαλείας αλλά όταν δεν έχεις τα χρήματα για κάτι καλύτερο... Φίλος, πριν λίγα χρόνια, τράκαρε χωρίς να φταίει με πολλά χλμ στην εθνική οδό με 146 (μοντ. '96). Το αυτοκίνητο ούτε που καταλάβαινες τη μάρκα ήταν, αλλά αυτός και η οικογένεια του εκτός μικροεκδορές όλοι ευτυχώς καλά. Μιλάμε για -5 αστέρια σε παθητική ασφάλεια... Σχετικά με το αν τα 90 turbo άλογα είναι αρκετά: Όταν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο το μακρινό '15, το μικρότερο αυτοκίνητο που είχα οδηγήσει ήταν 1.6 με 115ίππους. Όπως φαίνετια λογικό μου φαινόταν αδύναμο, αλλά είπα για μέσα στην πόλη το θέλω και 80 ίππους να έχει αρκετοί θα είναι και στην τελική θα πάρω του πατέρα μου το μεγάλο για ταξίδι... Τελικά αντί για c1 και λοιπά πήρα το punto 1.3d 85 ίππων (όχι ακριβώς πόλης αλλά ούτε μεγάλο για ταξίδια). Ένα έχω να πω: Μέχρι να μετακομίσω '19 κάθε μήνα το έχανα για 3-4 μέρες από τον πατέρα μου που το ήθελε για να πάει ταξίδι. Λίγο η κατανάλωση, λίγο το μανιτζέβελο μέγεθος, αλλά κυρίως ότι στα 125 με gps δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα άλλα ήταν πρώτη επιλογή. [ /spoiler] Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2020 από filarhos 1
geomos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε Οπα ρε συ, θα το διαβασει και κανεις και θα νομιζει οτι καποτε ενας στους 2 πεθαινε στο δρομο. Ενταξει δεν αντιλεγω να κοιταμε την ασφαλεια σε ενα καινουριο αυτοκινητο, και απο τη στιγμη που ο ανταγωνισμος ειναι "εκει" να μη συμβιβαζομαστε με κατι αισθητα λιγοτερο (πχ περιπτωση Tipo), αλλα μη το τραβαμε και απο τα μαλλια, δηλαδη ακουγεστε μερικοι λες και το 1/3 του ελληνικου πληθυσμου δε πρεπει να κανει παιδια γιατι εχει αμαξι προ 2010, αρα ειναι εν δυναμει δολοφονοι. Κοψτε λιγο τις υπερβολες. Δεν είπε ο άνθρωπος ότι είμαστε δολοφόνοι και εγώ με αμάξι του 08 κυκλοφορώ με δίδυμα 2 ετών και κάτι. Αν μπορούσα να πάρω καινούριο θα προτιμούσα μικρότερη κατηγορία , λιγότερα κυβικά, λιγότερα έξτρα αλλά καλύτερη ασφάλεια κυρίως για τα παιδιά. Πώς να στο πω εξηγήσω, θα προτιμούσα ένα τέρας ασχήμιας σαν το fiat multipla αν είχε πχ 99.999% προστασία για τα παιδιά από κάποιο άλλο ομορφότερο,γρηγορότερο κτλ. Επίσης μη πάμε στη κουβέντα του τύπου πριν 20 χρόνια δεν είχαμε ζώνες, φορτώναμε το αμάξι με 2 τόνους πράγματα δεν είχαμε παιδικά καθίσματα κτλ απλά δεν τρακαραμε γι'αυτό ζούμε. Από τη στιγμή που η οδηγική μας παιδεία χειροτερεύει η στην καλύτερη μένει στάσιμη (της πλάκας) προσπαθούμε να αντισταθμισουμε τη βλακεία μας με τεχνολογία. Γιατί στο ζώο που τρέχει σε επαρχιακό δρόμο πατημενος και κάνει προσπέραση πάνω σε στροφή με μηδέν ορατότητα δεν μπορώ να βάλω μυαλό ούτε έχω τα αντανακλαστικά του makkinen για να αντιδράσω οπότε μόνο με ένα ασφαλές αμάξι μπορώ να προστατεύσω την οικογένεια μου. 1
korakios Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 17 ώρες πριν, Thrylos7 είπε Για το Ibiza και για βασικη χρηση 1ος ανθρωπου που βαζει που και που και τη γκομενα η δυο φιλους για μια διαδρομη στην πολη, ισως ειναι μια χαρα ο 90αρης. Αλλα το να τον βαζουν στα Bsuv Arona και Kamiq που απευθυνονται σε εμφανως διαφορετικο κοινο και χρηση δεν εχει λογικη. Ειναι απλα φαση "δε θελω να κανιβαλισω τα C series, οποτε θελω κατι μικροτερο και ειναι το μονο που εχω, οποτε αυτο βαζω". Clio LPG? 100 άλογα , διαστάσεις ~4μ και χώροι ~390λ (χωρίς ρεζέρβα) 1 1
Thrylos7 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, korakios είπε Clio LPG? 100 άλογα , διαστάσεις ~4μ και χώροι ~390λ (χωρίς ρεζέρβα) Δεν θα ηθελα να παω σε LPG γιατι για δικους μου λογους δεν το εμπιστευομαι, αλλιως θα κοιταζα το αντιστοιχο Captur LPG που θα καλυπτε γενικα τις αναγκες. Οποτε η προταση σου ειανι λογικη, απλα δε συμπαθω το LPG.
LongTom Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 21 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε Οπα ρε συ, θα το διαβασει και κανεις και θα νομιζει οτι καποτε ενας στους 2 πεθαινε στο δρομο. Ενταξει δεν αντιλεγω να κοιταμε την ασφαλεια σε ενα καινουριο αυτοκινητο, και απο τη στιγμη που ο ανταγωνισμος ειναι "εκει" να μη συμβιβαζομαστε με κατι αισθητα λιγοτερο (πχ περιπτωση Tipo), αλλα μη το τραβαμε και απο τα μαλλια, δηλαδη ακουγεστε μερικοι λες και το 1/3 του ελληνικου πληθυσμου δε πρεπει να κανει παιδια γιατι εχει αμαξι προ 2010, αρα ειναι εν δυναμει δολοφονοι. Κοψτε λιγο τις υπερβολες. 17 λεπτά πριν, filarhos είπε Εγώ πάντως αν τα χρήματα μου έφταναν για ένα π.χ. καινούριο TIPO (ή dacia) ή ένα αντίστοιχο μεταχειρισμένο 5+ ετών ίδιας κατηγορίας, θα επέλεγα το καινούριο. Καλά τα συστήματα ασφαλείας αλλά όταν δεν έχεις τα χρήματα για κάτι καλύτερο... Φίλος, πριν λίγα χρόνια, τράκαρε χωρίς να φταίει με πολλά χλμ στην εθνική οδό με 146 (μοντ. '96). Το αυτοκίνητο ούτε που καταλάβαινες τη μάρκα ήταν, αλλά αυτός και η οικογένεια του εκτός μικροεκδορές όλοι ευτυχώς καλά. Μιλάμε για -5 αστέρια σε παθητική ασφάλεια... Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Σχετικά με το αν τα 90 turbo άλογα είναι αρκετά: Όταν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο το μακρινό '15, το μικρότερο αυτοκίνητο που είχα οδηγήσει ήταν 1.6 με 115ίππους. Όπως φαίνετια λογικό μου φαινόταν αδύναμο, αλλά είπα για μέσα στην πόλη το θέλω και 80 ίππους να έχει αρκετοί θα είναι και στην τελική θα πάρω του πατέρα μου το μεγάλο για ταξίδι... Τελικά αντί για c1 και λοιπά πήρα το punto 1.3d 85 ίππων (όχι ακριβώς πόλης αλλά ούτε μεγάλο για ταξίδια). Ένα έχω να πω: Μέχρι να μετακομίσω '19 κάθε μήνα το έχανα για 3-4 μέρες από τον πατέρα μου που το ήθελε για να πάει ταξίδι. Λίγο η κατανάλωση, λίγο το μανιτζέβελο μέγεθος, αλλά κυρίως ότι στα 125 με gps δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα άλλα ήταν πρώτη επιλογή. [ /spoiler] Δεν γράφω τίποτα παραπάνω από τα συμπεράσματα από τα διάφορα στατιστικά και έρευνες. Το καλό με τους αριθμούς είναι ότι ούτε νοιάζονται για τις ιδέες μας, του φόβους μας και βλέπεις αμέσως τι συμβαίνει. Το να το αποδεχτείς, είναι άλλη κουβέντα βέβαια. Αναφορά σε κείμενο . Passenger vehicle child occupant deaths in 2018 were 54 percent lower than in 1975. The rate of motor vehicle crash deaths per million children younger than 13 has decreased 79 percent overall since 1975. The rate at which children die as passenger vehicle occupants decreased 60 percent, while the rates at which they were killed as pedestrians and bicyclists declined by 92 and 95 percent, respectively. https://www.iihs.org/topics/fatality-statistics/detail/children 1
imr Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 30 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε Δεν θα ηθελα να παω σε LPG γιατι για δικους μου λογους δεν το εμπιστευομαι, αλλιως θα κοιταζα το αντιστοιχο Captur LPG που θα καλυπτε γενικα τις αναγκες. Οποτε η προταση σου ειανι λογικη, απλα δε συμπαθω το LPG. Σε αυτην την περιπτωση ειναι εργοστασιακο οποτε δεν εχεις κατι να φοβηθεις 2
korakios Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 35 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε Δεν θα ηθελα να παω σε LPG γιατι για δικους μου λογους δεν το εμπιστευομαι, αλλιως θα κοιταζα το αντιστοιχο Captur LPG που θα καλυπτε γενικα τις αναγκες. Οποτε η προταση σου ειανι λογικη, απλα δε συμπαθω το LPG. Ότι είπε ο @imr αλλά εφόσον δε σε καλύπτουν τα περιορισμένα CNG μοντέλα, δε θες LPG , ή πας σε diesel που σου αρέσει αλλά υποχρεωτικά μία την εβδομάδα θα βγαίνεις εκτός για να ξεμπουκώνει, ή πάρε ένα βενζινοκίνητο που απλά να μην καίει πολύ .
Thrylos7 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 25 λεπτά πριν, LongTom είπε Δεν γράφω τίποτα παραπάνω από τα συμπεράσματα από τα διάφορα στατιστικά και έρευνες. Το καλό με τους αριθμούς είναι ότι ούτε νοιάζονται για τις ιδέες μας, του φόβους μας και βλέπεις αμέσως τι συμβαίνει. Το να το αποδεχτείς, είναι άλλη κουβέντα βέβαια. καλα ολα τα στατιστικα που παραθετεις (και δε τα αμφισβητω), αλλα για να βγει το κραυγαλεο συμπερασμα που εβγαλες λειπει και η πληροφορια της πιθανοτητας συμμετοχης σε ατυχημα ενος παιδιου ..... μετα μπορουμε να συζητησουμε αν ειμαστε οντως τυχεροι που ζουμε (προταση που νομιζω καταλαβαινεις και εσυ οτι ειναι πολυ χοντρα τοποθετημενη) 36 λεπτά πριν, korakios είπε Ότι είπε ο @imr αλλά εφόσον δε σε καλύπτουν τα περιορισμένα CNG μοντέλα, δε θες LPG , ή πας σε diesel που σου αρέσει αλλά υποχρεωτικά μία την εβδομάδα θα βγαίνεις εκτός για να ξεμπουκώνει, ή πάρε ένα βενζινοκίνητο που απλά να μην καίει πολύ . καταληγω οτι οι βιωσιμοι συμβιβασμοι ειναι : 1) Πετρελαιο με το ξεμπουκομα που αναφερεται 2) Φτηνο βενζινης ωστε να υπαρχει αποθεμα για την παραπανω καταναλωση σε επιπεδο TCO 10ετιας 3) Συμβιβασμος με το μηκος 4.4μ και Leon CNG 4) Αναμονη για κατι καινουριο σε hybrid πχ Yaris cross ή να βαλουν με το νεο ετος hybrid στο Juke κλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις