Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, merkon είπε

Ακριβως οπως τα ειπε ο φιλος προπονητης.

Εξαρταται τι εννοεις 95% πολη.
Σταματα ξεκινα κεντρο Αθηνας ή οδηγηση στην εθνικη οδο;

Πολη εννοω μετακινησεις στα γυρω απο το κεντρο προαστια. Αγια παρασκευη - Ψυχικο, κιφησια κλπ.Κεντρο εντελως σπανια, αντιστοιχα εθνικη/Αττικη σπανια, δεν υπαρχουν στο καθημερινο μου ρεπερτοριο, μονο εκτακτα. Αρα εχω κινηση σε κιφησιας/μεσογειων κλπ αλλα οχι και τρελο σουρσιμο στο κεντρο, ουτε και ανοιγματα σε αττικη.

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

Πολη εννοω μετακινησεις στα γυρω απο το κεντρο προαστια. Αγια παρασκευη - Ψυχικο, κιφησια κλπ.Κεντρο εντελως σπανια, αντιστοιχα εθνικη/Αττικη σπανια, δεν υπαρχουν στο καθημερινο μου ρεπερτοριο, μονο εκτακτα. Αρα εχω κινηση σε κιφησιας/μεσογειων κλπ αλλα οχι και τρελο σουρσιμο στο κεντρο, ουτε και ανοιγματα σε αττικη.

Μπαγκαζιέρα οροφής σε μικρό , Panda ,ibiza CNG ? Χώρους έχει μόνο το Scala δυστυχώς (350 λίτρα)

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

Πολη εννοω μετακινησεις στα γυρω απο το κεντρο προαστια. Αγια παρασκευη - Ψυχικο, κιφησια κλπ.Κεντρο εντελως σπανια, αντιστοιχα εθνικη/Αττικη σπανια, δεν υπαρχουν στο καθημερινο μου ρεπερτοριο, μονο εκτακτα. Αρα εχω κινηση σε κιφησιας/μεσογειων κλπ αλλα οχι και τρελο σουρσιμο στο κεντρο, ουτε και ανοιγματα σε αττικη.

Οκ, καταλαβα. Ισως καλυτερα θα ηταν να κινηθεις σε υβριδικο συστημα - αποψη μου.
Με Honda Jazz 1.3 βενζινη 110 αλογα 2010 μοντελο εκανα αντιστοιχες διαδρομες και εβλεπα καταναλωση απο 6.2 εως 7 λιτρα. 
Δε θα σου προτεινα να πας σε πετρελαιο γιατι χρειαζεται να εισαι με σταθερη ταχυτητα σε ανοιχτο δρομο πυκνα συχνα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο οσον αφορα σε DPF κλπ.
Νομιζω η Hybrid λυση ειναι η πιο καταλληλη για σενα, ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, merkon είπε

Οκ, καταλαβα. Ισως καλυτερα θα ηταν να κινηθεις σε υβριδικο συστημα - αποψη μου.
Με Honda Jazz 1.3 βενζινη 110 αλογα 2010 μοντελο εκανα αντιστοιχες διαδρομες και εβλεπα καταναλωση απο 6.2 εως 7 λιτρα. 
Δε θα σου προτεινα να πας σε πετρελαιο γιατι χρειαζεται να εισαι με σταθερη ταχυτητα σε ανοιχτο δρομο πυκνα συχνα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο οσον αφορα σε DPF κλπ.
Νομιζω η Hybrid λυση ειναι η πιο καταλληλη για σενα, ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος.

Αυτη τη στιγμη με ενα Colt CZ3 1.3 του 2005 εχω μεση καταναλωση 9 και πληρωνω 130-150ε το μηνα αναλογα την τιμη της βενζινης. Ειναι ενα νουμερο που θελω να περιοριστει αισθητα, και σε B-Suv εφοσον βγαλω εκτος το πετρελαιο, μονο με Arona και τον ψοφιο 90αρη βλεπω οτι μπορει να γινει. Αλλα και 20 χιλιαρικα για 90 αλογα που δε θα μου φτανουν κιολας, δε μου παει το χερι ρε γμτ...

9 λεπτά πριν, korakios είπε

Μπαγκαζιέρα οροφής σε μικρό , Panda ,ibiza CNG ? Χώρους έχει μόνο το Scala δυστυχώς (350 λίτρα)

δεν θελω να παω σε μικρο και τοσο ψοφιο σε αλογα, αλλιως θα πηγαινα στο Ibiza απο αυτα. Δυστυχως με το να μη τους βαζει ενα πιο δυνατο TGI και να ειναι το χασμα απο 1.0 90hp σε 1.5 130hp τοσο μεγαλο ειναι ζητημα.

Σαν μεγεθος μου ταιριαζει ενα B-suv για να μη ξεπερασω και τα 4.2μ

Δημοσ.

Εγώ πάλι θα πρότεινα να κάνεις υποχώρηση στο μέγεθος και να κοιτάξεις το Scala cng (αν και τα ταξίδια είναι ζόρι με φ.α.) στα 4,3 4,4 παρά να υποχωρήσεις στην πρακτικότητα και να πας σε μικρότερο. Στο Panda που αναφέρθηκε πχ που θα το βάλεις το καρότσι; Δεν είναι αυτοκίνητο για οικογένεια.

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

Αυτη τη στιγμη με ενα Colt CZ3 1.3 του 2005 εχω μεση καταναλωση 9 και πληρωνω 130-150ε το μηνα αναλογα την τιμη της βενζινης. Ειναι ενα νουμερο που θελω να περιοριστει αισθητα, και σε B-Suv εφοσον βγαλω εκτος το πετρελαιο, μονο με Arona και τον ψοφιο 90αρη βλεπω οτι μπορει να γινει. Αλλα και 20 χιλιαρικα για 90 αλογα που δε θα μου φτανουν κιολας, δε μου παει το χερι ρε γμτ...

δεν θελω να παω σε μικρο και τοσο ψοφιο σε αλογα, αλλιως θα πηγαινα στο Ibiza απο αυτα. Δυστυχως με το να μη τους βαζει ενα πιο δυνατο TGI και να ειναι το χασμα απο 1.0 90hp σε 1.5 130hp τοσο μεγαλο ειναι ζητημα.

Σαν μεγεθος μου ταιριαζει ενα B-suv για να μη ξεπερασω και τα 4.2μ

άσχετο, αν εχεις χρονο γραψε τις εντυπωσεις σου για το  Colt CZ3 1.3 που εχεις στην κατοχη σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, h3342 είπε

άσχετο, αν εχεις χρονο γραψε τις εντυπωσεις σου για το  Colt CZ3 1.3 που εχεις στην κατοχη σου.

Γενικα ειναι ενα αμαξι που με εχει καλυψει αρκετα καλα 15 χρονια τωρα εχοντας ζητησει ελαχιστα περα απο βενζινη. Ο κινητηρας του πολυ δυνατος για τον κυβισμο του (95 αλογα στα χαρτια, 108 τον δυναμομετρουσαν) και ελαφρυ οποτε ειναι αρκετα σπιρτοζικο (να μην ειχε και το ηλεκτρογκαζο, ειναι απο τα πρωτα που αρχισαν να το εχουν και ερχεται λιγο lag αναγκαστικα με αυτο). Και το στησιμο του πολυ αξιοπρεπες. 

Τα 2 παραπανω θετικα εχουν το αντιτιμο τους σε καταναλωση (οπως ανεφερα 9 μεση ειναι λιγο θανατος για σημερα) και ανεση (ειναι αρκετα σφικτο).

Αποκει και περα,λιγο δυσχρηστο ως 3θυρο στο μπες/βγες των πισω, αλλα ομορφουτσικο (το 5θυρο ειναι ξερασμα αντιθετως), καλοι χωροι πισω επειδη εχει το κολπακι με τα συρομενα καθισματα που κλεβουν χωρο απο το port-bagage εφοσον δε το χρησιμοποιεις, αλλα δεν εχει παραθυρα πισω που να ανοιγουν ουτε ελαχιστα.

Βλαβες στα 15 χρονια και 160.000 χιλιομετρα, το μονο που εχει βγαλει ειναι η οθονη στην κεντρικη κονσολα, που μετα απο καιρο "χαλαει" , χανει επαφη το led της και αναβοσβηνει μεχρι που χανεται για παντα. Την εχω αλλαξει μια φορα με μεταχειρησμενη, το ξαναεκανε και δεν ασχοληθηκα. Αποσο εμαθα αργοτερα ειναι γνωστο ελατωμα.

Επισης αν με ενοχλει κατι αλλο ειναι οτι πλεον τριζει/συντονιζει αισθητα στο ρελαντι κυριως, αλλα ισως φταιω και εγω γιατι καθε καλοκαιρι τα τελευταια 10 χρονια το εχω ξεσκισει στην Παρο που το σπιτι ειναι σε ασχημο χωματοδρομο και τον πηγαινει καθε μερα 4 φορες για κανα 15νθημερο+

Και ολα αυτα με γνωμονα οτι κοστισε 12.000 τοτε.

Αν θες κατι αλλο πιο συγκεκριμενο ρωτα με.

Επεξ/σία από Thrylos7
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

Σαν μεγεθος μου ταιριαζει ενα B-suv για να μη ξεπερασω και τα 4.2μ

Δε ξέρω εάν το είπα σε εσένα αλλά θα πω σίγουρα cng  kamiq 

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Δε ξέρω εάν το είπα σε εσένα αλλά θα πω σίγουρα cng  kamiq 

εχει το ιδιο θεμα με το cng arona (που ομως μου αρεσει περισσοτερο), τον ψοφιο 90αρη κινητηρα

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Thrylos7 είπε

εχει το ιδιο θεμα με το cng arona (που ομως μου αρεσει περισσοτερο), τον ψοφιο 90αρη κινητηρα

Επ αυτού θα συμφωνήσω (και προβληματίζομαι και εγώ που ψάχνω cng για τη γυναίκα μου)

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, paylidis είπε

Επ αυτού θα συμφωνήσω (και προβληματίζομαι και εγώ που ψάχνω cng για τη γυναίκα μου)

Αν ειχε το group εναν 1.2 TGI στα 115 αλογα περιπου, θα ηταν ιδανικος για τετοια αυτοκινητα χωρις να κανιβαλιζουν (αφου δε θελουν) τον 1.5 130.

Δυστυχως αυτη τη στιγμη η αποσταση 1.0-90 και 1.5-130 ειναι πολυ μεγαλη και οχι μονο σε αποδοση αλλα ο μικρος επειδη ειναι ανεπαρκης, τον πουσαρεις και καταληγει χειροτερος και σε καταναλωση πραγμα απαραδεκτο. Οποτε αν θελουμε Φυσικο Αεριο ειναι σα να μας αναγκαζουν να παμε σε Leon/Octavia/Golf.

Αν εβαζαν τον 1.5 TGI στο Arona, ευχαριστως θα τον πληρωνα και ας θυσιαζα καποια extras πχ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

εχει το ιδιο θεμα με το cng arona (που ομως μου αρεσει περισσοτερο), τον ψοφιο 90αρη κινητηρα

Το "ψόφιος" είναι λίγο σχετικό. Κατά πόσο έχεις οδηγήσει τέτοιο κινητήρα; Οδήγησα εκτενώς το Arona TGI και ήταν πολύ πιο νευρικό από 1.4 ατμοσφαιρικούς. Έκανα ταξίδια με τέσσερα άτομα και κλιματισμό και δεν καταλάβαινε τίποτα. Οι νέοι κινητήρες είναι πολύ εξελιγμένοι. Θα πρότεινα να το δοκιμάσεις σε ένα καλό test drive. Πάντως αν θέλεις τον μεγαλύτερο κινητήρα, σκέψου σοβαρά το Leon και Octavia. Είναι άλλη φάση να γεμίζεις με 10 ευρώ.

Επεξ/σία από Astreos
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Astreos είπε

Το "ψόφιος" είναι λίγο σχετικό. Κατά πόσο έχεις οδηγήσει τέτοιο κινητήρα; Οδήγησα εκτενώς το Arona TGI και ήταν πολύ πιο νευρικό από 1.4 ατμοσφαιρικούς. Έκανα ταξίδια με τέσσερα άτομα και κλιματισμό και δεν καταλάβαινε τίποτα. Οι νέοι κινητήρες είναι πολύ εξελιγμένοι. Θα πρότεινα να το δοκιμάσεις σε ένα καλό test drive. 

Κοιταξε να δεις, ενταξει εχεις τη ροπη του turbo και θα την παλευεις, δε λεω οτι θα σερνεσαι.....αλλα οταν σημερα οδηγω ενα αυτοκινητο 15ετιας που εχει ~100 αλογα και ειναι 900 κιλα, το να παω σε ενα με 90 και 1300 κιλα και να εχω δωσει και 20 χιλιαρικα ειναι "καπως" δε νομιζεις?

Το Leon το ειχα πρωτη επιλογη με το που ερθει....αλλα εχω αποθαρυνθει λιγο απο το μεγεθος (4.4m) , οποτε ας μη συζητησουμε καν για octavia.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

Κοιταξε να δεις, ενταξει εχεις τη ροπη του turbo και θα την παλευεις, δε λεω οτι θα σερνεσαι.....αλλα οταν σημερα οδηγω ενα αυτοκινητο 15ετιας που εχει ~100 αλογα και ειναι 900 κιλα, το να παω σε ενα με 90 και 1300 κιλα και να εχω δωσει και 20 χιλιαρικα ειναι "καπως" δε νομιζεις?

Το Leon το ειχα πρωτη επιλογη με το που ερθει....αλλα εχω αποθαρυνθει λιγο απο το μεγεθος (4.4m) , οποτε ας μη συζητησουμε καν για octavia.

Το hyundai i20 το εχεις δει καθόλου, έχει 1000αρη τούρμπο με 100 και 120 άλογα, και 351 λίτρα πορτπαγκαζ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι +20% ποιο βαριά σε σχέση με 15 χρόνια πριν λόγω εξοπλισμού

η αναλογία 1300 κιλά προς 90 άλογα είναι απαράδεκτη (γνώμη μου) και δεν θα έπρεπε να προσφέρεται σαν επιλογή.

Αν είναι καλοκαίρι , και έχεις βάλει φίλους/οικογένειά μέσα να τους πας βόλτα μαζί με κλιματισμό θα σέρνεται σαν σαλιγκάρι.

2020 έχουμε , τέτοιες αναλογίες δεν επιτρέπονται.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...