Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, gbtm είπε

Πήρα προσφορά για T-Cross 1.0 Dsg Life στα 21.500€ και Style στα 23.500€.

Μου φαίνεται ακριβό, ο πωλητής δε, φαινόταν να βαριέται/βιάζεται.

Στα 23.500€, έχω προσφορά για C3 Aircross Shine 1.5 Diesel αυτόματο.

Τι λέτε;

Αν δεν κάνεις χλμ σα το φίλο πιο πάνω, μη πάρεις Diesel.

Γενικά νομίζω αμφότερα είναι μικρά για να ανέβεις στα 23Κ. Γνώμη μου πάντα...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Γενικά νομίζω αμφότερα είναι μικρά για να ανέβεις στα 23Κ. Γνώμη μου πάντα...

θα συμφωνησω απολυτα σε αυτο και θα προσθεσω οτι αν και σε ολες τις κατηγοριες suv πληρωνεις παραπανω τη μοδα του συγκεκριμενου αμαξωματoς στην συγκεκριμενη κατηγορια το πληρωνεις λιγο πιο ακριβα.

δεν ξερω τι ακριβως ψαχνεις αλλα στα δικα μου αυτια 23500 για τα μοντελα που αναφερεις ακουγονται πολλα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, DrNick είπε

... οπότε δεν ήταν ιδέα μου. Λες και μιλάς με το γιο του εργοστασιάρχη...

Να πω ότι ήταν και μεγάλος..Νέο παιδί ήταν.

33 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αν δεν κάνεις χλμ σα το φίλο πιο πάνω, μη πάρεις Diesel.

Γενικά νομίζω αμφότερα είναι μικρά για να ανέβεις στα 23Κ. Γνώμη μου πάντα...

Δεν κάνω πολλά χλμ, μιας και είμαι επαρχία και έχω μηχανή.  Δεν μας χρειάζεται μεγάλο αυτοκίνητο, μιας και δεν θα έχουμε/κάνουμε παιδιά.

Οπότε, μάλλον πρέπει να ανέβω Αθήνα όταν τελειώσει η καραντίνα, για να πάρω κι άλλες προσφορές.

17 λεπτά πριν, ritualistic είπε

θα συμφωνησω απολυτα σε αυτο και θα προσθεσω οτι αν και σε ολες τις κατηγοριες suv πληρωνεις παραπανω τη μοδα του συγκεκριμενου αμαξωματoς στην συγκεκριμενη κατηγορια το πληρωνεις λιγο πιο ακριβα.

δεν ξερω τι ακριβως ψαχνεις αλλα στα δικα μου αυτια 23500 για τα μοντελα που αναφερεις ακουγονται πολλα.

Ψάχνω ένα αυτοκίνητο πιο ψηλά από τα συνηθισμένα για να μπαίνω εύκολα σε βατούς χωματόδρομους και να έχουν μια κάποια άνεση/ηχομόνωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/11/2020 στις 3:35 ΜΜ, nemesiskp είπε

Για νέο αυτοκίνητο με μαξ τα 15κ και οικογένεια με 2 μπεμπε τι θα πέρνατε; Μου αρέσει το Duster lpg αλλά με χαλάει η έλειψη ρεζέρβας.

Σκέφτομαι για το νεο clio αλλά ψιλοανεβαίνει και μετά το νέο i20 1.0lt 100Ps. Σε αυτά σκέφτομαι να την βγάζω με καμια μπαγκαζέρια οροφής μιας και τα ~350 λιτρα στις αποσκευές θα μας ψιλοζορίζουν.

Γνώμες πριν ξεκινάω να γυρνάω αντιπροσωπείες; (μετά την καραντίνα)

Το σκεφτομουν και εγω και γυρισα αρκετες αντιπροσωπειες

Σχετικα με τα crash test, δεν ειναι επικυνδυνο, αλλα ουτε και αριστο, μια μεση κατασταση. (σε σχεση με μεταχειρισμενο πχ εγω θα προτιμουσα το duster)

Ενα μεγαλο ανρητικο ειναι οτι σε οσες αντιπροσωπειες πηγα ειχε ψιλοχαλια χρηματοδοτικο (γυρω στο 6%) και τελικα  ανεβαινει αρκετα η τιμη του και μπορεις να πας σε κατι καλυτερο (πχ kamiq, c3aircross, θα χασεις σε χωρους αλλα ειναι καλυτερα αυτοκινητα overall)

 

Δεν πηρα ακομα αυτοκινητο (μαλλον ουτε προκειται για κανα χρονο ακομα) αλλα στο duster θα κοιτουσα μονο το 4x4 εαν εχεις σκοπο για offroad. Εκει δεν εχει αντιπαλο. Αλλιως αν κανεις μια υποχωρηση στους χωρους (λυνεται με μια μπαγκαζιερα) μπορεις να βρεις καλυτερες επιλογες

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, imr είπε

Το σκεφτομουν και εγω και γυρισα αρκετες αντιπροσωπειες

Σχετικα με τα crash test, δεν ειναι επικυνδυνο, αλλα ουτε και αριστο, μια μεση κατασταση. (σε σχεση με μεταχειρισμενο πχ εγω θα προτιμουσα το duster)

Ενα μεγαλο ανρητικο ειναι οτι σε οσες αντιπροσωπειες πηγα ειχε ψιλοχαλια χρηματοδοτικο (γυρω στο 6%) και τελικα  ανεβαινει αρκετα η τιμη του και μπορεις να πας σε κατι καλυτερο (πχ kamiq, c3aircross, θα χασεις σε χωρους αλλα ειναι καλυτερα αυτοκινητα overall)

Δεν πηρα ακομα αυτοκινητο (μαλλον ουτε προκειται για κανα χρονο ακομα) αλλα στο duster θα κοιτουσα μονο το 4x4 εαν εχεις σκοπο για offroad. Εκει δεν εχει αντιπαλο. Αλλιως αν κανεις μια υποχωρηση στους χωρους (λυνεται με μια μπαγκαζιερα) μπορεις να βρεις καλυτερες επιλογες

Η αλήθεια είναι λίγο μείον τα 3 αστερια εν έτη 2020. Καλό Value για αυτά που δίνει αλλά σίγουρα θα κόψει από κάπου. Off road δεν με νοιάζει καν, κάνα ψευτοχωματοδρομο στην χειρότερη. 

 

Από φωτογραφίες και βίντεο έχω πιάσει τον εαυτό μου να κοιτάει πιο πολύ το clio και το capture, γιατί εντάξει να γουστάρεις και λίγο αυτό που οδηγας. Σίγουρα δεν έχω καταλήξει ακόμα, πήρα μια ιδέα από αυτά που μου είπατε, να τελειώσει όλο αυτό με την καραντίνα και θα αρχίσω να γυρνάω αντιπροσωπείες για προσφορές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gbtm είπε

Να πω ότι ήταν και μεγάλος..Νέο παιδί ήταν.

Δεν κάνω πολλά χλμ, μιας και είμαι επαρχία και έχω μηχανή.  Δεν μας χρειάζεται μεγάλο αυτοκίνητο, μιας και δεν θα έχουμε/κάνουμε παιδιά.

Οπότε, μάλλον πρέπει να ανέβω Αθήνα όταν τελειώσει η καραντίνα, για να πάρω κι άλλες προσφορές.

Ψάχνω ένα αυτοκίνητο πιο ψηλά από τα συνηθισμένα για να μπαίνω εύκολα σε βατούς χωματόδρομους και να έχουν μια κάποια άνεση/ηχομόνωση.

Τότε εγώ θα προτιμούσα το c3 λόγω κιβωτίου EAT και λόγω hill control (έτσι λέγεται δεν θυμάμαι που έχει και για λάσπη , χιόνι)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τότε εγώ θα προτιμούσα το c3 λόγω κιβωτίου EAT και λόγω hill control (έτσι λέγεται δεν θυμάμαι που έχει και για λάσπη , χιόνι)

Grip control

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, nemesiskp είπε

Η αλήθεια είναι λίγο μείον τα 3 αστερια εν έτη 2020. Καλό Value για αυτά που δίνει αλλά σίγουρα θα κόψει από κάπου. Off road δεν με νοιάζει καν, κάνα ψευτοχωματοδρομο στην χειρότερη. 

Από φωτογραφίες και βίντεο έχω πιάσει τον εαυτό μου να κοιτάει πιο πολύ το clio και το capture, γιατί εντάξει να γουστάρεις και λίγο αυτό που οδηγας. Σίγουρα δεν έχω καταλήξει ακόμα, πήρα μια ιδέα από αυτά που μου είπατε, να τελειώσει όλο αυτό με την καραντίνα και θα αρχίσω να γυρνάω αντιπροσωπείες για προσφορές. 

Πήγαινε ρέστα από κοντα. Αν δεις capture με duster θα απορρίψεις κατευθείαν το duster λόγω ποιότητας εσωτερικου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/11/2020 στις 8:41 ΜΜ, jim1912 είπε

Άμα μάθεις τιμή για το i20 ενημέρωσε και μας🤘🏼
 

Ωραιες και οι δυο επιλογές σου (Clio & i20).

Λοιπον:

1.200cc 84ps Ατμοσφαιρα: εκδοσεις fresh/exclusive/premium/distinctive βγαινουν στα 13890/14800/15700/16800
1000cc 100ps Turbo στα14990/15800/16700/17800

Πηρα προσφορα για 1200cc 84ps, εκδοση fresh στα 12990 και με τα λοιπα εξοδα βγαινει στα 13.400 και για την 1.000cc 100ps turbo εκδοση exclusive στα 14.900

Ο πωλητης ανεφερε οτι οταν το παρω αποφαση θα κοιταξει να κανει οτι καλυτερο μπορει (οτι αυτο σημαινει, δεν ξερω αν θα το κανω το βημα)

Ανεβαζω και καταλογους που πηρα, ειναι στην ουσια 2 κακες φωτοτυπιες γιατι οταν πηγα καλα καλα δεν τα ειχαν παρει ουτε οι ιδιοι τα διαφημιστικα κ.ο.κ στα χερια τους....

Δεν ξερω για mild hybrid και αλλες εκδοσεις κινητηρων μιας και δεν τα "εφτανα" οποτε υπολογιζετε κατι λιγοτερο απο τις τιμες που βλεπετε στο pdf...

i20.pdf

Επεξ/σία από gazp
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, gazp είπε

Λοιπον:

1.200cc 84ps Ατμοσφαιρα: εκδοσεις fresh/exclusive/premium/distinctive βγαινουν στα 13890/14800/15700/16800
1000cc 100ps Turbo στα14990/15800/16700/17800

Πηρα προσφορα για 1200cc 84ps, εκδοση fresh στα 12990 και με τα λοιπα εξοδα βγαινει στα 13.400 και για την 1.000cc 100ps turbo εκδοση exclusive στα 14.900

Ο πωλητης ανεφερε οτι οταν το παρω αποφαση θα κοιταξει να κανει οτι καλυτερο μπορει (οτι αυτο σημαινει, δεν ξερω αν θα το κανω το βημα)

Ανεβαζω και καταλογους που πηρα, ειναι στην ουσια 2 κακες φωτοτυπιες γιατι οταν πηγα καλα καλα δεν τα ειχαν παρει ουτε οι ιδιοι τα διαφημιστικα κ.ο.κ στα χερια τους....

Δεν ξερω για mild hybrid και αλλες εκδοσεις κινητηρων μιας και δεν τα "εφτανα" οποτε υπολογιζετε κατι λιγοτερο απο τις τιμες που βλεπετε στο pdf...

i20.pdf 1 MB · 10 downloads

Τιμές καταλόγου δηλαδή σχεδόν σ είπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, gazp είπε

1.000cc 100ps turbo εκδοση exclusive στα 14.900

 

1 ώρα πριν, h3342 είπε

Τιμές καταλόγου δηλαδή σχεδόν σ είπε.

Και εμένα τιμές  καταλόγου μου έδωσε εδώ Τρίκαλα που πήγα. 14,790 με την έκπτωση η exclusive 100ps.

Επεξ/σία από chrisxpap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, paylidis είπε

Είσαι πολύ λάθος. Κ Πιθανότατα δεν έχεις οδηγήσει bmw πάνω από μια ώρα... 

Α κ φυσικά αν συγκρίνεις st θα το συγκρίνεις Τουλάχιστον με m pack αν όχι Μ καθως ούτε το st είναι το Αμαξι του μέσου αγοραστή... για να συγκρίνουμε μήλα με μηλα

 

Καλά οκ...Αστο δεν έχει αξία.

Πάμε παρακάτω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο Αυγουστο κανω ερευνα, και με το νεο ετος σκοπευω να αγορασω. Ξεκινησα για οικογενειακο τυπου corolla/leon επειδη περιμενω και ενα μπεμπε τον Ιανουαριο και με γνωμονα την χαμηλη καταναλωση καυσιμου κοιταζα corolla hybrid και leon CNG (οταν το φερουν).

Κινουμαι 95% πολη (Αθηνα) και περιπου 1000km το μηνα με 1 ταξιδι το χρονο.

Εδω εχω ενα ερωτημα. Επειδη δυστυχως η επιλογη μου για χαμηλη καταναλωση με περιοριζει πολυ σε μοντελα (αναγκαστικα κινητηρας true hybrid οχι mhev ή CNG) θα ειχε νοημα να βλεπω πετρελαιο? Και εξηγουμαι. Θελω μια εμπεριστατωμενη απαντηση. Οι πωλητες μου λενε οτι με τα χιλιομετρα μου δεν αξιζει γιατι δε θα κανω αποσβεση. Σοβαρα τωρα? Ισως καποτε που τα πετρελαιοκινητα ειχαν 4-5 χιλιαρικα πανω, αλλα σημερα ειναι ελαχιστα ακριβοτερα για αλλους λογους (προς καταργηση, αβεβαιοτητα κλπ). Καποιος που κραταει το αυτοκινητο 10 χρονια δεν υπαρχει περιπτωση να μην κανει αποσβεση και να βγαλει κερδος ακομα και με 10k χιλιομετρα το χρονο. Συνεπως θα μπορουσε να εξηγηθει λιγο καλυτερα αν ειναι θεμα βλαβων και ποτε παρουσιαζονται αυτες?

Αποκει και περα, ενω κοιταζα τα παραπανω αυτοκινητα (και το CHR), αρχιζω να σκεφτομαι οτι καλα ολα αυτα, αλλα ενα μωρακι ερχεται, οχι ενας λοχος, και αντε και το πηρα το αυτοκινητο, την επομενη μερα θα κληθω να παω στη δουλεια μου, και τα 4.4m μηκος που εχουν και τα 3 αυτα δεν ειναι ευχρηστα για παρκαρισμα. Η κατηγορια εχει μεγαλωσει υπερβολικα απο ~4.2 max που ηταν καποτε.

Απο την αλλη ενα μικρο τυπου Yaris δεν εχει καθολου value4money δυστυχως οταν θα κοστισει "μολις" 2.5 χιλιαρικα κατω απο το corolla με λιγοτερες παροχες/ποιοτητα και θα με "στριμωξει" κιολας στα 4μ.

Βλεπω οτι ισως η ιδανικη κατηγορια ειναι τα B-suv που με το πατωμα των μικρων μεγαλωνουν λιγο, πανε προς τα ~4.2μ και εχουν καλυτερο χωρο αποσκευων και πισω θεσεων ισως.

Εκει παλι, σε φυσικο αεριο ο ομιλος το θαβει το Arona με τον αναιμικο 90αρη, και σε hybrid δεν υπαρχει ακομα κατι (καποτε θα ερθει το yaris cross χωρις να τρελενομαι εμφανησιακα). Εξου και σκεφτομαι και το αν ειναι επιλογη το πετρελαιο, γιατι ας πουμε ενα Puma μπορω να το δω σε 1.5 120ps πετρελαιο...και ισως ανοιγονται και αλλες επιλογες.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πετρέλαιο θα σου βγάλει ζημιές στο σταμάτα ξεκίνα. Αυτό είναι το κυριότερο θέμα που έχεις. Άμα δουλεύεις στο αεροδρόμιο και κατεβάινεις κάθε μέρα απο Αττική, και λίγα χλμ να έκανες (<15,000) θα σου έλεγα παρ'το. Αλλά άμα κάνεις μόνο αυστηρά αστικό κύκλο, τότε δεν είναι καλή επιλογή.

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το πετρέλαιο θα σου βγάλει ζημιές στο σταμάτα ξεκίνα. Αυτό είναι το κυριότερο θέμα που έχεις. Άμα δουλεύεις στο αεροδρόμιο και κατεβάινεις κάθε μέρα απο Αττική, και λίγα χλμ να έκανες (<15,000) θα σου έλεγα παρ'το. Αλλά άμα κάνεις μόνο αυστηρά αστικό κύκλο, τότε δεν είναι καλή επιλογή.

Ακριβως οπως τα ειπε ο φιλος προπονητης.

Εξαρταται τι εννοεις 95% πολη.
Σταματα ξεκινα κεντρο Αθηνας ή οδηγηση στην εθνικη οδο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...