procostas1 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 3 λεπτά πριν, barimagas είπε Παρελαβε φιλος μου ενα μαυρο kona 1.0 120, παιδιά απο κοντα ειναι πανεμορφο και φαινεται πολυ κυριλε. Μεσα και πισω πολυ ανετο. Πολυ καλο για τα λεφτά του. Μεχρι τα 18000 ειναι οτι πολυ τιμιο στα b-suv. σου άρεσε και μέσα???? πολύ πλαστικούρα για 18000..... ένα Η1 που έχει ο πεθερός μου είναι 2 σκαλοπάτια πάνω ποιοτικά.....
majnun Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tzampatzis είπε Τι έχεις ακούσει για την αξιοπιστία? Επειδή και μάστορας μου το πρότεινε πρόσφατα το S-cross σαν αξιόπιστο και καλό αμάξι (ειδικά με τον 1400αρι turbo) θα με ενδιέφεραν τυχόν θέματα του. Προσωπικά το θεωρώ καλό Value for Money αλλά κάπως άσχημο/αδιάφορο και νομίζω ότι γι αυτό δε πούλησε τόσο . Το Vitara από την άλλη πολύ με ψήνει εμφανισιακά και πρέπει να πάω να το δώ από κοντά και για TD να δω αν ξενερώσω λόγο εσωτερικού και ποιότητας ή θα ψηθώ παραπάνω. To έχει γνωστός σε πετρέλαιο από το 2016 ή 2017 και το έχει φορτώσει με πάνω από 100.000χλμ. Πέρα από μια μπούρδα με το κιβώτιο ταχυτήτων (που δεν τον ακινητοποίησε) και κάτι άλλο (με κόστος επισκευής 5) που τον ακινητοποίησε, δεν έχει παράπονο. Βέβαια είναι ένας εμετός μέσα έξω αλλά ήταν το μόνο 1600άρι πετρέλαιο με 4κίνηση Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2020 από majnun
barimagas Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 23 λεπτά πριν, procostas1 είπε σου άρεσε και μέσα???? πολύ πλαστικούρα για 18000..... ένα Η1 που έχει ο πεθερός μου είναι 2 σκαλοπάτια πάνω ποιοτικά..... Εχει πλαστικουρα, αλλα να σου πω την αληθεια, ποιο δεν εχει πλαστικουρα?? Και το c3 που εχω γεματο πλαστικουρα ειναι, εχει μονο μια δερματινη στο ταμπλο σιγα τα ουα, και αυτη την πληρωσα εξτρα. Αν εστιασεις στην κυλιση στην εμφανιση και το μπολικο εξοπλισμο, μπορεις να βαλεις σε δευτερη μοιρα το απλο εσωτερικο. 1
tsofras Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 5 λεπτά πριν, barimagas είπε Εχει πλαστικουρα, αλλα να σου πω την αληθεια, ποιο δεν εχει πλαστικουρα?? Και το c3 που εχω γεματο πλαστικουρα ειναι, εχει μονο μια δερματινη στο ταμπλο σιγα τα ουα, και αυτη την πληρωσα εξτρα. Αν εστιασεις στην κυλιση στην εμφανιση και το μπολικο εξοπλισμο, μπορεις να βαλεις σε δευτερη μοιρα το απλο εσωτερικο. E εντάξει δεν συγκρίνεται η πλαστικούρα του Suzki με της Citroen , οκ σκληρά πλαστικά μεν και τα 2 αλλά έχει διαφορά ακόμη και στο μάτι. Και δεν είναι μόνο η πλαστικούρα το θέμα , το design επίσης δεν το συγκρίνεις με του C3 που είναι ένα μικρό φτηνό αυτοκινητάκι με κανένα απο όλη τη γκάμα της Suzuki για εμένα 2
Burgos Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, barimagas είπε Εχει πλαστικουρα, αλλα να σου πω την αληθεια, ποιο δεν εχει πλαστικουρα?? Και το c3 που εχω γεματο πλαστικουρα ειναι, εχει μονο μια δερματινη στο ταμπλο σιγα τα ουα, και αυτη την πληρωσα εξτρα. Αν εστιασεις στην κυλιση στην εμφανιση και το μπολικο εξοπλισμο, μπορεις να βαλεις σε δευτερη μοιρα το απλο εσωτερικο. Πολλά δεν έχουν πλαστικούρα. Άλλο τα μαλακά πλαστικά που έχουν πολλά αυτοκίνητα κι άλλο τα σκληρά που έχουν κατά κόρον τα ασιατικά. Τώρα όταν δίνεις σχεδόν 20 χιλιάρικα για αυτοκίνητο δεν θα έπρεπε να βάζεις σε δεύτερη μοίρα τίποτα. Κάθε φορά που μπαίνεις στο αυτοκίνητο που έχεις χρυσοπληρώσει θα βλέπεις ένα απλό, κακό ποιοτικά εσωτερικό. Ο εξοπλισμός του σίγουρα δεν δικαιολογεί την έλλειψη γούστου και ποιότητας σε σχέση με τον ανταγωνισμό και αν κρίνω από το Stonic που έχω οδηγήσει, ούτε η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση είναι σημείο αναφοράς. Για το C3 πχ που ανέφερες, η γυναίκα μου είχε ένα του 2004. Σε σχέση με το Grand Vitara του 2008 που έχω εγώ έχει κλάσεις ανώτερη ποιότητα κύλισης κι ας είναι αυτοκίνητο πόλης και πιο παλιό, έχει σαφώς ανώτερα πλαστικά και δεν συζητώ για την άνεση των καθισμάτων που το ένα είναι σαν σαλόνι και το άλλο λες και κάθεσαι σε αναποδογυρισμένο πλαστικό τελάρο και βλέπεις μπροστά σου ένα ταμπλό από αγροτικό του 1995 1
procostas1 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 πρόσφατα ήμουν σε φάση αναζήτησης καινούριου αυτοκινήτου ...... είχα σκοπό να δώσω μέχρι 15-16κ όταν είδα τη παίρνεις με 15-16κ αποφάσισα να ανεβάσω λίγο το μπάτζετ και το πρώτο που είδα ήταν το κονα....... ακόμα τρέχω..... θα προτιμούσα να μείνω με το 307 του 2001 που είχα παρά να σκάσω 18000 για το κονα...... 2
barimagas Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, tsofras είπε E εντάξει δεν συγκρίνεται η πλαστικούρα του Suzki με της Citroen , οκ σκληρά πλαστικά μεν και τα 2 αλλά έχει διαφορά ακόμη και στο μάτι. Και δεν είναι μόνο η πλαστικούρα το θέμα , το design επίσης δεν το συγκρίνεις με του C3 που είναι ένα μικρό φτηνό αυτοκινητάκι με κανένα απο όλη τη γκάμα της Suzuki για εμένα Δεν συγκρινα με του susuki που οντως ειναι σαν ανακυκλωσιμα σκ@τα, περισσοτερο με του kona και των αλλων ομοιων του. Οσον αφορα το design...εκει το c3 κανει παπαδες, εχει πολυ στυλ. https://drive.google.com/file/d/1JIymTU-Th--bUrpt2EkZA_3N7XLC0OMd/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B9ealtZ5CzOPOENPLTR5aU9FcUhhSGtLTHIwcVFhVDJHXzhV/view?usp=sharing Επεξ/σία 29 Οκτωβρίου 2020 από barimagas 1
tsofras Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 4 λεπτά πριν, barimagas είπε Δεν συγκρινα με του susuki που οντως σαν ανακυκλωσυμα σκ@τα, περισσοτερο με του kona και των αλλων ομοιων του. Οσον αφορα το design...εκει το c3 κανει παπαδες, εχει πολυ στυλ. a ok sorry man , ναι οκ σε πλαστικά και design τα πάει καλύτερα το Hyundai 1
barimagas Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 5 λεπτά πριν, tsofras είπε a ok sorry man , ναι οκ σε πλαστικά και design τα πάει καλύτερα το Hyundai Ναι, μην φανταστεις, λιγο καλυτερα τα παει το χιουνται. Τελος παντων ας φυγει η συζητιση απο τα πλαστικα, αλλα πολυ αλλα λιγο ολα εχουν. Εδω το τ ροκ και εχει που κανει 20000+ευρο. Αντε να παει η κουβεντα στην ουσια της οδηγησης, προς φορντ μερια δηλαδη...
h3342 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 1 ώρα πριν, tzampatzis είπε Τι έχεις ακούσει για την αξιοπιστία? Επειδή και μάστορας μου το πρότεινε πρόσφατα το S-cross σαν αξιόπιστο και καλό αμάξι (ειδικά με τον 1400αρι turbo) θα με ενδιέφεραν τυχόν θέματα του. Προσωπικά το θεωρώ καλό Value for Money αλλά κάπως άσχημο/αδιάφορο και νομίζω ότι γι αυτό δε πούλησε τόσο . Το Vitara από την άλλη πολύ με ψήνει εμφανισιακά και πρέπει να πάω να το δώ από κοντά και για TD να δω αν ξενερώσω λόγο εσωτερικού και ποιότητας ή θα ψηθώ παραπάνω. Θυμαμαι ειχα κανει 1 ερευνα περσυ γιατι ενδιαφερομουν να παρω ενα μτχ sx4 που τελικα δεν το πηρα Και στο ιντερνετ ειχα διαβασει διαφορα παραπονα απο ιδιοκτητες. Τωρα για να το παρεις καινουριο οτι νομιζεις Εγω προσωπικα δεν θα το επαιρνα στις τιμες π το δινουν τωρα και βλεπω στο ιντερνετ. Αν το βρεις καινουριο σε καμια καλη προσφορα οκ τότε αλλα και παλι εγω προσωπικα δεν.
@pnea1973 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 18 ώρες πριν, crom251 είπε Για το Jeep Compass τι αποψη εχετε? Εγώ που έχω το Renegade είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Και απο άποψη ποιότητας και απο απόδοσης.. Και ευτυχώς για μένα που είναι FIAT . Εϊναι ενας απο τους λόγους που το αγόρασα!!! Αν σου αρέσει να πάς να το δείς και να το οδηγήσεις. 2
Noobios Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 2 ώρες πριν, sambouar είπε Ως κάτοχος Vitara Allgrip 1.4 Boosterjet 2019 θα συμφωνήσω ότι το εσωτερικό είναι παρωχημένο. Αλλά όσον αφορά τον εξοπλισμό ασφαλείας και driving assistants είναι το καλύτερα εξοπλισμένο σε αυτή την κατηγορία τιμής(Έχει συγκεντρωμένα όλα τα safety features που έχει ο υπόλοιπος ανταγωνισμός μαζί).Δηλαδή : Adaptive cruise control Lane departure warning Lane departure prevention Αυτόματο φρενάρισμα μέχρι τα 100 χλμ/ωρα και προειδοποίηση μέχρι τα 140χλμ/ωρα Rear cross traffic alert (Αισθητήρες διασταυρούμενης οπίσθιας κυκλοφορίας) Hill assist Hill Descent control (Αυτόματη κατάβαση) Blind spot monitor στους καθρέπτες Τώρα για την αξιοπιστία της Suzuki και ιδίως για τον 1.4 Boosterjet που κυκλοφορεί από το 2015 δεν νομίζω να έχει αναφερθεί κάποιο θέμα (7 χρόνια εγγύηση) Απο τα πιο VFM αμαξια της κατηγοριας. Και γενικοτερα βασικα. Επισης απο ολη την σειρα της suzuki μικρα μεσαια ειναι και το πιο ομορφο σχεδιαστικα. 1
cloud13 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 1 ώρα πριν, barimagas είπε Αντε να παει η κουβεντα στην ουσια της οδηγησης, προς φορντ μερια δηλαδη... Eφτασα 🤣 να γκρινιαξουμε ομως και για τη Ford που εχει καντραν απο το 2000 μεσα στο υβριδικο Φοκους.. 1
c-max Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2020 44 λεπτά πριν, cloud13 είπε Eφτασα 🤣 να γκρινιαξουμε ομως και για τη Ford που εχει καντραν απο το 2000 μεσα στο υβριδικο Φοκους.. Ειναι σταθερη αξια για αυτο.... 🙂
gazp Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Πηγα εχτές για να κάνω test drive το νέο i20 (Καθένας με τον πόνο του). "Δοκίμασα" τον 1.0 100hp turbo, έκδοση premium. Και το δοκιμασα εντος πολλων εισαγωγικων γιατι το "test drive " ηταν κατι λιγοτερο απο 5 λεπτα. Το αμαξι ειναι απιστευτο, το εσωτερικο πανεμορφο (δεν ξερω αν αλλαζει κατι σε κατωτερες κατηγοριες εξοπλισμου, στον κρυφο φωτισμο δεν εδωσα και πολλη σημασια μιας και σε ολες τις αλλες προσιτες σε εμενα εκδοσεις δεν υπαρχει), η ανεση που προσφερει ειναι πραγματικα το κατι αλλο. Μου εκανε τεραστια εντυπωση ο κινητηρας, αρπαζει με τη μια και δεν κρεμαει στις χαμηλες στροφες. Τα μονα που λιγο με χαλασαν ειναι το τιμονι που μου φανηκε λιγο "ελαφρυ" και η ηχομονωση οταν ανεβηκα κοντα στις 3.000 σ.α.λ. θα μπορουσε να ειναι λιγο καλυτερη. Αν καποιος ενδιαφερεται για το συγκεκριμενο αμαξι και θελει να ρωτησει κατι, ισως και να μπορω να απαντησω αλλα οπως ειπα ηταν πολυ λιγος ο χρονος που περασα στο αμαξι. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2020 από gazp 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις