Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, mobile_32 είπε

Πρόεδρος ΣΕΑΑ: Η κρατική επιδότηση για αγορά ηλεκτρικών στην Ελλάδα θα είναι αντίστοιχη Γερμανίας και Ολλανδίας

Το άρθρο αναφέρεται σε δηλώσεις του προέδρου του ΣΕΑΑ αναφορικά με τις επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών αμαξιών στην Ελλάδα.

Ας δούμε τι τελικά θα ισχύσει γιατί με μια αναζήτηση το κάθε site γράφει τα δικά του (ειδικά για το ποσό της επιδότησης)

https://www.gocar.gr/news/feed/31086,Basilakhs_H_kratikh_epidothsh_gia_agora_.html

Αν δεν κάνω λάθος ο Πρόεδρος του ΣΕΑΑ είπε ότι η απόσυρση ισχύει μόνο για την αγορά ηλεκτρικού και για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων. Ο στόχος είναι 1500 φέτος και 3500 του χρόνου. Την ίδια ώρα ακούγονται φήμες και από τον ίδιο τον υπουργό μεταφορών τον Καραμανλή για περιβαλλοντικό τέλος στα παλιά αυτοκίνητα. Τα σχόλια δικά σας.

Επεξ/σία από giorgos_di
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, magnam είπε

Διαβάζω που κάποιοι χρήστες λέτε πως κάτω από 150 ίππους δεν τα αντέχετε κτλ..

Δεν μπορώ παρά να αισθανθώ ευγνώμων που έχω οδηγήσει Trabant (ναι, αυτά τα σοβιετικά που ήταν φτιαγμένα από πλαστικό με πεπιεσμένο χαρτί και έβγαζαν 26 ίππους) και κατ' επέκταση ακόμα και οι 80 ίπποι μου φαίνονται πολυτέλεια. 😂😂 

Πέραν της πλάκας, σίγουρα η ιπποδύναμη είναι κάτι που σου κάνει την ζωή πιο εύκολη, ειδικότερα σε ανηφορικούς δρόμους ή όταν είναι φορτωμένο, αλλά κατ' εμέ η γενικότερη άνεση και ποιότητα εσωτερικού υπερισχύουν της ιπποδύναμης. Σίγουρα θα επέλεγα ένα πολυτελές εσωτερικό με 100 ίππους, παρά ένα ψευτοπλαστικό με 200 ίππους.

Είναι συνδυασμός άνεσης κι ασφάλειας. Για μένα παίζουν μεγαλύτερο ρόλο οι δυνατότητες του αυτοκινήτου παρά το εσωτερικό. Φυσικά θέλω κάτι ευχάριστο και υψηλής ποιότητας αλλά δε με ενδιαφέρουν τόσο πολύ τα φρου-φρου. Θα προτιμούσα Focus με 150 άλογα παρά A-Class με 100. Καλύτερα να κάνω συμβιβασμό στο design παρά στις ικανότητες του αυτοκινήτου. 

5 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Αν δεν κάνω λάθος ο Πρόεδρος του ΣΕΑΑ είπε ότι η απόσυρση ισχύει μόνο για την αγορά ηλεκτρικού και για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων. Ο στόχος είναι 1500 φέτος και 3500 του χρόνου. Την ίδια ώρα ακοέγονται φήμες και από τον ίδιο τον υπουργό μεταφορών τον Καραμανλή για περιβαλλοντικό τέλος στα παλιά αυτοκίνητα. Τα σχόλια δικά σας.

Κλασική κοντόφθαλμη λογική. Γενικά σε ο,τι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο, νομίζουν πως οι απαγορεύσεις και τα τέλη θα κάνουν τον κόσμο να αλλάξει. Κάτι το οποίο δε γίνεται γιατί πολύ απλά το αυτοκίνητο είναι ένα ακριβό αγαθό. Οπότε και 350€ να πάει τα τέλη σε μικρά 1.4 πριν το 2007 (παράδειγμα), αυτός που δεν έχει να το αλλάξει θα πληρώσει τα παραπάνω τέλη, που θεωρητικά δεν ειναι ο στόχος του κράτους. Ο κόσμος θέλει θετικά κίνητρα, χαμηλότερη φορολογία, χαμηλότερα τέλη ταξινόμησης, εκπτώσεις κλπ. Κι όταν μιλάνε στην Ελλάδα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουμε τόσο γηρασμένο στόλο ΙΧ και ΜΜΜ που μολύνουν όσο 30 αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, βλέπω πόσο λίγη επαφή με την πραγματικότητα έχουν. 

  • Like 3
Δημοσ.

Εγω πάντως που έχω qashqai που αγορασα καινουργιο το μετανιωσα. αγορασα το qashqai οταν γεννηθηκε το 2ο μου παιδι κ τωρα με 3 παιδια μου φαινεται μικρο, δεν χωρανε 3 παιδικα καθισματα πισω, αποθηκευτικους χωρους δεν εχει μεγαλους, χρειαζεται οπωσδηποτε μπαγκαζιερα οροφης, ηχομονωση 0, ποιοτητα χρωματος 0. Και με 110 αλογα δεν ειναι ψοφιο αλλα δεν ειναι και σπιρτο. Πρωτο μου καινουργιο αυτοκινητο και δυστυχως πηρα βιαστικη αποφαση. Ηθελα να το πουλησω αλλα δεν εκατσε και τωρα δεν ξερω τι να κανω για καθισματακια και να χωραει κ η γυναικα

  • Sad 2
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Iamthagod είπε

Ηθελα να το πουλησω αλλα δεν εκατσε και τωρα δεν ξερω τι να κανω

Στείλε ένα p.m με λεπτομέρειες αν σε ενδιαφέρει...

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Iamthagod είπε

Εγω πάντως που έχω qashqai που αγορασα καινουργιο το μετανιωσα. αγορασα το qashqai οταν γεννηθηκε το 2ο μου παιδι κ τωρα με 3 παιδια μου φαινεται μικρο, δεν χωρανε 3 παιδικα καθισματα πισω, αποθηκευτικους χωρους δεν εχει μεγαλους, χρειαζεται οπωσδηποτε μπαγκαζιερα οροφης, ηχομονωση 0, ποιοτητα χρωματος 0. Και με 110 αλογα δεν ειναι ψοφιο αλλα δεν ειναι και σπιρτο. Πρωτο μου καινουργιο αυτοκινητο και δυστυχως πηρα βιαστικη αποφαση. Ηθελα να το πουλησω αλλα δεν εκατσε και τωρα δεν ξερω τι να κανω για καθισματακια και να χωραει κ η γυναικα

Κρίμα αλλά πιστεύω θα το πουλήσεις εύκολα, είναι πολύ δημοφιλές.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, hountalas είπε

Ρε παιδιά τα suv γιατί πουλάνε αρκετά περισσότερο από τα hatchback / sedan ? Δεν γίνεται να είναι μόνο η μόδα. Προσωπική μου άποψη αλλά και άλλων που έχω δει κατα καιρούς τα suv τα παίρνει κάποιος που έχει ανάγκη σε χώρους πορτ μπαγκάζ και ανάλογα την κατηγορία (b,c suv) χώρους εσωτερικού.

Πχ στην περίπτωση μου με ενα παιδί, κυρίως χρήση πόλης με μερικά πσκ τώρα το καλοκαίρι Χαλκιδική τι να πάρω? Κοιτάω focus st line (περιμένοντας το Mild hybrid), golf 8 , leon (όταν με το καλό έρθει) και από suv τα puma st line x 125hp και 2008 allure 100 hp. 

Προτιμώ να πάρω κάποιο από τα suv διότι μου δίνουν μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ σε μικρότερο μήκος αμαξώματος. Δεν με ενδιαφέρει τόσο το κοφτερό τιμόνι του focus αν και αν κάνετε test drive τα συγκεκριμένα δύο suv θα δείτε ότι δεν είναι βάρκες.

Προς το παρόν ίσως κλείνω προς το 2008 allure που βγαίνει στα 22κ αλλά λόγω αναμονής παραγγελιών τον Σεπτέμβριο θα κοιτάω και αλλού.

ΥΓ αν ήμουν μόνος λογικά θα έπαιρνα το καγκούρικο civic 1.5 να γουστάρω!

Αφου κοιτάς golf 8 και focus, γιατί δεν κοιτάς και το νέο bmw 1? Στην έκδοση sport είναι πάρα πολύ όμορφο και με ικανοποιητική ιπποδύναμη (αν και τρικύλινδρο).

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά μου έχει κάτσει πολύ άσχημα το θέμα με το εκθεσιακό (ειδκά η κοροϊδία) και θα πάρω αύριο το πρωί τηλέφωνο να ζητήσω άλλο αντίστοιχο έστω και σε άλλο χρώμα αν έχει ετοιμοπαράδοτο , αν δεν έχει θα το ακυρώσω

  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, tsofras είπε

Παιδιά μου έχει κάτσει πολύ άσχημα το θέμα με το εκθεσιακό (ειδκά η κοροϊδία) και θα πάρω αύριο το πρωί τηλέφωνο να ζητήσω άλλο αντίστοιχο έστω και σε άλλο χρώμα αν έχει ετοιμοπαράδοτο , αν δεν έχει θα το ακυρώσω

Bite the bullet και βάλε παραγγελία για το Leon FR

  • Like 1
Δημοσ.

Με αυτά που ψάχνω από την αρχή του θέματος πάντως, κατέληξα εγώ προσωπικά με ευκολία στο civic. Για τα λεφτά του νομίζω είναι τίμια επιλογή 

  • Like 4
Δημοσ.

Κρίμα ρε συ tsofras. Πιστεύω ότι θα το κρατούσα, αλλά οκ εσύ πλήρωσες.

@Valous αμαξάρα το civic! Αν σου αρέσει και το σχέδιο προχώρα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Κρίμα ρε συ tsofras. Πιστεύω ότι θα το κρατούσα, αλλά οκ εσύ πλήρωσες.

@Valous αμαξάρα το civic! Αν σου αρέσει και το σχέδιο προχώρα!

Δεν πειράζει θα έχουμε και κουβέντα από αύριο πάλι 🤣

Κοίτα να δεις άσχετα από την κοροϊδία ήταν κάπως βεβιασμένη και η απόφαση μου γιατί πήγα το Σάββατο και αφού το έκλεισα μου είπε ότι είναι με τα 110 άλογα και επειδή είχα ξενερώσει με το ψάξιμο είπα οκ δεν πειράζει.

Εχθές όμως σκεφτόμουν ότι εκτός από την ξενερα του εκθεσιακού, αν ήταν να κταληξωυσε 110 άλογα για κάτι που δεν τρελαίνομαι κιόλας απλά ήταν η καλύτερη επιλογή σε αυτά τα λεφτά, θα μπορούσα να κοιτάξω και άλλες επιλογές σε 100 άλογα. Σιγά τα 10 άλογα διάφορα

Άσε που μου έχει σφηνωθεί και το Λεόν οπότε και αυτό θα είχε χρόνο ζωής κανά χρόνο

Θα ξανακοιταξω τις επιλογές μου σήμερα το βράδυ είτε ας πούμε για το πούμα που θα έχει καλύτερη αξία μεταπώλησης σαν νέο ιδιαίτερο μοντέλο και με 8 χρόνια μεταβίβασιμη εγγύηση και στα 155 άλογα, που αν δεν μου αρέσει το σπρώχνω

Είτε σε κάποιο μεταχειρισμένο που το σπρώχνω και αυτό και χάνω ακόμη λιγότερα χρήματα

Έλα η ομάδα να επιστρέφει 😎

Έχω το βράδυ αϋπνία πάλι 🤣

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 3
  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...