denexo Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 36 λεπτά πριν, paylidis είπε Είναι ο κύριος λόγος που δε βλέπεις να κυκλοφορούν τόσα πολλά Honda στην Ελλάδα (παρολο που είναι αυτοκινηταρες κ στο λέει μέγας γερμανόφιλος) Άρα δηλαδή να θες να πάρεις ιαπωνικό το ξεχνάς
lightsout Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 2 ώρες πριν, denexo είπε Είμαι κι εγώ από αυτούς που έχω παρακολουθήσει αυτό το έπος από την πρώτη σελίδα και έχω ψωνίσει πολλές φορές με τα μάτια είναι η αλήθεια Η ερώτηση μου είναι η εξής: γιατί προτείνουν ελάχιστοι το Mitsubishi Eclipse Cross Invite Plus 2WD κοντά στα 23.000; (youtube video εδώ και εδώ). Και άλογα έχει και ροπή έχει. Η τιμή καλή σχετικά με άλλα. Η ομορφιά είναι υποκειμενική (του @tsofras πχ δεν του αρέσει) αλλά πραγματικά αν έψαχνα για αυτοκίνητο θα το κοιτούσα έναντι άλλων με 1.0 και 1.2 turbo κινητήρες. Ίσως έχει λίγο χαμηλή βαθμολογία για παιδιά επιβάτες στο euroncap. Αλλά η αντίδραση του αυτοκινήτου στο moose test είναι πολύ καλή. Γιατί πληρώνει 400 ευρώ τέλη μύστη μου.
imr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tsofras είπε Το έχω ξαναδηλώσει ΒΛΑΚΑΣ Εχθές συγκεκριμένα σκεφτόμουν τα 1500ε που έχασα απο την πώληση του 2008 θα μου έβγαζαν 2 βλάβες DSG Έχω ξανασκεφτεί ότι με 3000ε - 4000ε θα μπορούσα να του βάλω και DSG6αρι και να είχα το κεφάλι μου ήσυχο . Άσε με είναι απο τις χειρότερες αποφάσεις που έχω πάρει στη ζωή μου , το μετανιώνω καθημερινά. Μου το έλεγαν αρκετοί , αλλά δεν περίμενα να είμαι τόσο λάθος Όλα τα παραπάνω άσχετα με την χρήση , απλά επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναβρώ τέτοιο αμάξι με τα πάντα όλα και τέτοιο κινητήρα σε αυτά τα λεφτά κτλ. Το μόνο που δεν έχω είναι άγχος μην με αφήσει στον δρόμο (που αυτός ήταν ο σημαντικός λόγος πώλησης όχι το κόστος) Αλλά τώρα αν με ρωτήσεις προτιμώ το άγχος και να έχω όλα τα υπόλοιπα Για αυτό προσέγγισα και το παλικάρι που του το είχα πουλήσει μήπως μετάνιωσε και το έπαιρνα πίσω 🤣 Δυστυχώς του αρέσει 😭 Ενταξει μην τρελεναισαι μια χαρα επιλογη εκανες Πηρες κατι που καλυπτει τις αναγκες σου και εδωσες λογικα λεφτα που σε παιρνει να μαζεψεις κατι. Αν δεν σου καθοταν κατι στην αλλαγη σε dsg 6 χωρις εγγυηση παλι θα ξενερωνες Κανε υπομονη και σε μερικα χρονια μαζευεις λεφτα και παιρνιες οτι γουσταρεις. Αν εχουν μεγαλωσει και τα παιδια πας σε κατι με μικροτερους χωρους Η μονη καλυτερη επιλογη ισως ηταν ενα μεταχειρισμενο με 10κ να κανεις την δουλεια σου. Εγω κατεληξα να παρω ενα nissan note μεταχ, να του βαλω και μια μπαγκαζιερα και να βολευτω για 1-2 χρονια. Τοτε βλεπουμε τι θα παρω. Δεν πλησιαζει σε τιποτα το scirocco, ουτε προσφερει κατι σαν εμπειρια οδηγησης αλλα επειδη δεν παιζει να βρω αντιστοιχο αυτοκινητο σημερα με κατω απο 30κ απλα κανω υπομονη. Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2020 από imr 1
paylidis Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 😎 13 λεπτά πριν, denexo είπε Άρα δηλαδή να θες να πάρεις ιαπωνικό το ξεχνάς Κι ομως ειλικρινα και αντρικια υπο άλλες προυποθεσεις θα επαιρνα μια χονταρα... Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2020 από paylidis 1
tsofras Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 1 λεπτό πριν, paylidis είπε 😎 Κι ομως ειλικρινα και αντρικια υπο άλλες προυποθεσεις θα επαιρνα μια χονταρα... Ένα ταπερ ευχαρίστως και εγώ 2
h3342 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 5 λεπτά πριν, denexo είπε Άρα δηλαδή να θες να πάρεις ιαπωνικό το ξεχνάς δεν το ξεχνας καθολου εγω με jazz μοντελου 2006 χωρις καμία βλάβη μέχρι σήμερα! με περιπου 150000 χιλιομετρα ενημερωνω οτι οποιος θελει αμαξι χωρις βλαβες, οικονομικο σε καταναλωση και με μεγαλους χωρους για την κατηγορια του πας σε jazz και ξεχνας και την αντιπροσωπεια και όλλα. Άλλος βεβαια μπορει να θελει δυναμη , turbo+ροπη που το συγκεκριμενο αμαξι ΔΕΝ εχει, εχω οδηγησει μικρα με 1000 κυβικα και τουρμπο και ενθουσιαζεσαι πραγματι άλλος θελει οδηγικη απολαυση που παλι το jazz δεν εχει καθολου, θα ελεγα οτι ειναι και βαρετο. Το καθε αμαξι εχει τα θετικα του και τα αρνητικα του, κανενα δεν ειναι τελειο απλα να ξερεις τι προσφερει το καθενα και ο καθενας με τις ανάγκες του να αγορασει. πλεον τα honda ειναι ακομα πιο ακριβά σημερα αλλα αν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα τωρα θα ξαναεπαιρνα ενα Honda για την αξιοπιστια και μονο έχουμε και 2 μικρα fiat(2004 + 2009 μοντελα)και εχω βαρεθει με τις βλαβες τους...γιαυτο εκτιμαω τα αξιοπιστα αμαξια αλλα σιγουρα οι καινουριοι τουρμπο που βαζουν οι περισσοτερες αυτοκ/βιομηχανιες ειναι πολυ εντυπωσιακοι αλλά σιγουρα και οι αξιοπιστια τους μειωνεται δεν μπορεις να τα εχεις ολα 2
imr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 8 λεπτά πριν, h3342 είπε δεν το ξεχνας καθολου εγω με jazz μοντελου 2006 χωρις καμία βλάβη μέχρι σήμερα! με περιπου 150000 χιλιομετρα ενημερωνω οτι οποιος θελει αμαξι χωρις βλαβες, οικονομικο σε καταναλωση και με μεγαλους χωρους για την κατηγορια του πας σε jazz και ξεχνας και την αντιπροσωπεια και όλλα. Άλλος βεβαια μπορει να θελει δυναμη , turbo+ροπη που το συγκεκριμενο αμαξι ΔΕΝ εχει, εχω οδηγησει μικρα με 1000 κυβικα και τουρμπο και ενθουσιαζεσαι πραγματι άλλος θελει οδηγικη απολαυση που παλι το jazz δεν εχει καθολου, θα ελεγα οτι ειναι και βαρετο. Το καθε αμαξι εχει τα θετικα του και τα αρνητικα του, κανενα δεν ειναι τελειο απλα να ξερεις τι προσφερει το καθενα και ο καθενας με τις ανάγκες του να αγορασει. πλεον τα honda ειναι ακομα πιο ακριβά σημερα αλλα αν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα τωρα θα ξαναεπαιρνα ενα Honda για την αξιοπιστια και μονο έχουμε και 2 μικρα fiat(2004 + 2009 μοντελα)και εχω βαρεθει με τις βλαβες τους...γιαυτο εκτιμαω τα αξιοπιστα αμαξια αλλα σιγουρα οι καινουριοι τουρμπο που βαζουν οι περισσοτερες αυτοκ/βιομηχανιες ειναι πολυ εντυπωσιακοι αλλά σιγουρα και οι αξιοπιστια τους μειωνεται δεν μπορεις να τα εχεις ολα Οσο αξιοποιστο και να ειναι ενα αυτοκινητο υπαρχουν αστοχιες υλικου οι οποιες θα φανουν τα πρωτα χρονια, για αυτο παντα αντιπροσωπεια σ Επειδη το εψαχνα πριν καταληξω στο note για μεταχειρισμενο ειναι υπερβολικα ακριβα! Επισης υπαρχουν πολλα εισαγωγης απο ιταλια-βουλγαρια αμφιβολου χιλιομετρων. 1
dafnoula13 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Ευτυχώς που έχω άλλες προτεραιοτητες και έξοδα να κάνω, αλλιώς 10 φόρες θα άλλαζα το Α4 με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα. Ας είναι καλά η σύζυγος που με έχει σταματήσει 2-3 φορές στην πόρτα όταν έτρεχα να προλάβω τις αντιπροσωπειες ανοιχτές .... Σταματώ να σας διαβάζω, είστε κάτι σαν αρρώστια κάτι σαν εθισμός .... Ίσως καλύτερα αλκοολικός και εθισμένος στον τζόγο πάρα να διαβάζεις "Αγορά νέου αυτοκίνητου -Ιδεες προτάσεις" Αυτά... Υ.Γ. Πάω Ισμαηλο τώρα που λείπει η γυναίκα..... 1
cloud13 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 7 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε Ευτυχώς που έχω άλλες προτεραιοτητες και έξοδα να κάνω, αλλιώς 10 φόρες θα άλλαζα το Α4 με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα. Ας είναι καλά η σύζυγος που με έχει σταματήσει 2-3 φορές στην πόρτα όταν έτρεχα να προλάβω τις αντιπροσωπειες ανοιχτές .... Σταματώ να σας διαβάζω, είστε κάτι σαν αρρώστια κάτι σαν εθισμός .... Ίσως καλύτερα αλκοολικός και εθισμένος στον τζόγο πάρα να διαβάζεις "Αγορά νέου αυτοκίνητου -Ιδεες προτάσεις" Αυτά... Υ.Γ. Πάω Ισμαηλο τώρα που λείπει η γυναίκα..... Eγω οταν ξεκινησα ειχα σκοπο να κινηθω για αμαξι αρχες 21 και βλεπουμε και πλεον παω τον αλλο μηνα για παραγγελια. Το εχω ξαναπει η συνεισφορα του νηματος στο ΑΕΠ φετος ειναι καταλυτικη 🤣 BTW τοσα ατομα ενας δε ψηνεται για κανα focus να παμε μαζι να παρουμε κατιτις παραπανω? 3
paylidis Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, cloud13 είπε BTW τοσα ατομα ενας δε ψηνεται για κανα focus να παμε μαζι να παρουμε κατιτις παραπανω? για οργανωθείτε... εγω με τα Q3/Q2 τους εφτιαξα... 7
cloud13 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, paylidis είπε για οργανωθείτε... εγω με τα Q3/Q2 τους εφτιαξα... αυτο ειδα και εγω. Παλιομπρουκληδες ολοι με τα αουδι ενα τιμιο λαικο φορντακι καποιος! edit Paylidis προφανως αστειευομαι ε, να ειμαι και ξεκαθαρος μιας και τα γραπτα μπορει να παρεξηγουνται! Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2020 από cloud13 1
denexo Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 57 λεπτά πριν, h3342 είπε δεν το ξεχνας καθολου Έχω ήδη ένα Yaris D4D του '15. Πολύ τίμιο, απροβλημάτιστο ως τώρα με ετήσια service μόνο, οικονομικό (5.7l/100km), καλή ροπή 204Νm από τις 1400. Με πρόγραμμα μπορεί να πάει στα 116bhp και 260Νm (αν και είμαι διστακτικός). Δεν είμαι της τελικής πολύ όσο της fan της ροπής-επιτάχυνσης. Ένα καινούριο αμάξι είναι πάντα more than welcome αλλά ανάγκη δεν υπάρχει ακόμα. Το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι εύχομαι ολόψυχα όταν με το καλό έρθει η ώρα το thread να είναι δυνατό και να τα λέμε για προτάσεις. 1
korakios Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, _eLpiS_ είπε Ειμαι αναμεσα σε Ignis η fiat panda cross hybrid, και τα δυο καπου στα 13.000 χωρις τελη κυκλοφοριας και τα δυο με χαμηλες καταναλώσεις. Καμια αλλη προταση σε κατι αντιστοιχο ; Επειδή ήμουν στο ίδιο τριπάκι και δοκίμασα και τα δυο*** ,το Ignis είναι κατά πολύ περισσότερο αμάξι ,άσε που το Panda στη βασική του είναι γυμνό ,δεν έχει καν ρύθμιση καθίσματος κατά ύψος , ηλεκτρικούς καθρέφτες . Και στο λέει άτομο που αντιπαθεί κάθε είδους έξτρα Απλα κατέληξα στο Panda λόγω φυσικού αερίου και κυριολεκτικά 3€/100χλμ Αν προλάβεις κάποιο παλιότερο Ignis για μένα καλύτερα να πληρώνεις τέλη ,παρά να πάρεις το καινούριο μοτέρ ,που ναι μεν ίδιο με το παλιό ,αλλά κατέβασαν κατά πολύ τις επιδόσεις για ρύπους . Λογικά θα πέρνει πανεύκολα πρόγραμμα μελλοντικά . ***Edit : Λόγω βιασύνης τώρα είδα ότι λες για το City Cross και όχι το απλό 😚 Επεξ/σία 22 Οκτωβρίου 2020 από korakios
FrankyGR Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 2 ώρες πριν, chill είπε Τι ηλικία είναι τα παιδιά; Αν είναι μικρά δεν θα σε φτάσουν τα 400 lt. Και αν έχεις παιδικά καθίσματα πίσω ξέχασε την μια θέση. Ούτε η γυναίκα μου που είναι μινιόν δεν χωράει ανάμεσα στα καθίσματα (βέβαια έχω ένα κτήνος της cybex για κάθισμα για την κόρη και ο γιος είναι σε αυγό με βάση ασφαλείας). Οπως και δήποτε μπαγκαζιέρα η οποία ευτυχώς του πάει πολύ. Το μόνο που με χάλασε όταν πήρα "έτοιμο" kamiq ήταν το hill hold. Βάζουν την υπερ μαλακία line assist ξέρω γω και μου αφήνουν το hill hold απ' έξω - το οποίο αν θυμάμαι καλά κοστίζει 50 ευρώ; για παραγγελία. 12 και 17. Τα πέρασα με τα καθίσματα😅😅😅😅 Το hill hold μπορώ να το βάλω και μετά ή μόνο κατα παραγγελία ?
tsofras Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2020 1 λεπτό πριν, korakios είπε Επειδή ήμουν στο ίδιο τριπάκι και δοκίμασα και τα δυο ,το Ignis είναι κατά πολύ περισσότερο αμάξι ,άσε που το Panda στη βασική του είναι γυμνό ,δεν έχει καν ρύθμιση καθίσματος κατά ύψος , ηλεκτρικούς καθρέφτες . Και στο λέει άτομο που αντιπαθεί κάθε είδους έξτρα Απλα κατέληξα στο Panda λόγω φυσικού αερίου και κυριολεκτικά 3€/100χλμ Αν προλάβεις κάποιο παλιότερο Ignis για μένα καλύτερα να πληρώνεις τέλη ,παρά να πάρεις το καινούριο μοτέρ ,που ναι μεν ίδιο με το παλιό ,αλλά κατέβασαν κατά πολύ τις επιδόσεις για ρύπους . Λογικά θα πέρνει πανεύκολα πρόγραμμα μελλοντικά . Δεν αξίζει το πρόγραμμα το ατμοσφαιρικό και ειδικά 1.2 κινητήρα (been there done that , σε 1.4 ατμόσφαιρα με εισαγωγή carbon , χταπόδι και φουλ εξάτμιση γύρω στα 14 άλογα και κόστος περίπου 2000ε , άντε κέρδισα λίγη ροπή στα ψηλά) , μόνο σε τούρμπο αξίζει το πρόγραμμα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις