tsofras Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 9 λεπτά πριν, turbat0s είπε Κακό και αυτό σε ενδεχόμενη μεταπώληση. Πλήρωσε δηλαδή τέλη για το 19? Φαντάζομαι ναι μάλλον για να πιάσουν στόχο
zio10 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Στο μυαλό σου είναι πιο πολύ. Μη σου πω καλύτερα μέσα παρά παρατημένο έξω για μήνες... σιγά τι ζημιά να πάθει που έμπαινε κόσμος μέσα και χάιδευε το τιμόνι. Για την άδεια δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, λεπτομέρεια μου φαίνεται. Θα έχεις και απόδειξη ότι το αμάξι αγοράστηκε Μάιο του '20. 2
koeltzakoatl Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Νομίζω πως σε παίρνει να ζητήσεις περισσότερα πράγματα (σέρβις, αξεσουάρ, οτιδήποτε πιστεύεις) διότι δεν σου δίνει καινούργιο αυτοκίνητο: σου δίνει αχρησιμοποίητο που έχει μια κάποια διαφορά... θα σου πρότεινα να σε «κεράσει» και βιολογικό καθαρισμό, αλλά η αίσθηση της «καινουργίλας» πάει περίπατο. θεωρώ πως μπορείς να τον υποχρεώσεις να σου παραδώσει καινούργιο ή να υπαναχωρήσεις. (το βλέπω να φτάνει 2000 posts το thread)
tsofras Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Φτάσαμε τις 50 σελίδες Θα τον πάρω Δευτέρα , αν και δεν νομίζω να αλλάξει κάτι
sargus Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, xgol είπε Συγκρίνω την W177 full extra ή έστω με φορτωμένη με εξοπλισμό (που ξεπερνά άνετα τις 40.000) με το entry level W177 που καταλήγει να ..δείχνει χειρότερο απο τα golf στο ίδιο price range. Δυστυχώς, αν κάποιος νομίζει πως με 25.000 αγοράζει εμπειρία-feeling-"αέρα" merc, αυταπατάται. Ένα αμάξι είναι πολύ περισσότερα πράγματα από αυτά που φαίνονται. Και αυτά πληρώνεις κιόλας. Να είσαι σίγουρος ότι μια entry-level merc τα κάνει τα λεφτά της και ας μην έχει εξοπλισμό και κομφορ που φαίνονται. Για παράδειγμα ένα μέσο Γερμανικό (Π.χ. Golf) σε σχέση με ένα μέσο Ιαπωνικό (Π.χ. Nissan pulsar) έχουν σεβαστή διαφορά στην τιμή. Αυτή η διαφορά αποτυπωνεται κάπου, δεν είναι ότι ο ένας είναι τίμιος και ο άλλος σε κλέβει...Ένα σημείο που συχνά εντοπίζονται διαφορές είναι το πλαίσιο. Οι Γερμανοί χρησιμοποιούν πιο πολλές πονταρισες (πιο κοντά κολλήματα μεταξύ τους) και πιο πολύ χάλυβα υπεραντοχης με συνεπεια τα πλαίσια τους να είναι πιο ακαμπτα, πιο ασφαλή παθητικά και να έχουν λιγότερα τριξιματα σε βάθος χρόνου. Ένα άλλο παράδειγμα είναι η ποιότητα της εξωτερικής βαφής και το πλήθος των διαφορετικών στρωμάτων. Για αυτό ας πούμε βλέπεις συχνά Γαλλικά κυριως μικρά να έχουν "ξεβάψει" αλλά σχεδόν ποτέ μερκ ξεβαμμενη. Και πολλά άλλα. Αυτά είναι μόνο δύο παραδείγματα. Να είσαι σίγουρος όμως ότι η μερκ σε σχέση με το γκολφ στην ίδια τιμή, μπορεί να υπολείπεται σε εξοπλισμό αλλά σου προσφέρει σίγουρα περισσότερα αλλού (που όμως δε φαίνονται...). 1
turbat0s Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 22 λεπτά πριν, sargus είπε δεν είναι ότι ο ένας είναι τίμιος και ο άλλος σε κλέβει... ναι ειδικά οι Γερμανοί είναι γνωστοί για την τιμιότητά τους σε ολάκερο τον πλανήτη 😇 9
georgekz750 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 7 λεπτά πριν, turbat0s είπε ναι ειδικά οι Γερμανοί είναι γνωστοί για την τιμιότητά τους σε ολάκερο τον πλανήτη 😇 Και οχι μονο αυτο. Ειναι και ταπεινοι και μετριοφρονες και ανθρωπιστες. Φαντασου οτι παρολο που καταφεραν να βγαζουν καυσαερια απο τανκερ τα αμαξια τους,δηλωνουν μονο το 1/5 απο αυτα για να μην κανουν τους αλλους να αισθανθουν ασχημα που εκεινοι δεν καταφεραν να βγαλουν τοσα με τα αμαξια τους. Παιρνεις εν ολιγοις γα πενταπλασια χαρακτηριστικα απο αυτα που πληρωσες.
xgol Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, sargus είπε Ένα αμάξι είναι πολύ περισσότερα πράγματα από αυτά που φαίνονται. Και αυτά πληρώνεις κιόλας. Να είσαι σίγουρος ότι μια entry-level merc τα κάνει τα λεφτά της και ας μην έχει εξοπλισμό και κομφορ που φαίνονται. Για παράδειγμα ένα μέσο Γερμανικό (Π.χ. Golf) σε σχέση με ένα μέσο Ιαπωνικό (Π.χ. Nissan pulsar) έχουν σεβαστή διαφορά στην τιμή. Αυτή η διαφορά αποτυπωνεται κάπου, δεν είναι ότι ο ένας είναι τίμιος και ο άλλος σε κλέβει...Ένα σημείο που συχνά εντοπίζονται διαφορές είναι το πλαίσιο. Οι Γερμανοί χρησιμοποιούν πιο πολλές πονταρισες (πιο κοντά κολλήματα μεταξύ τους) και πιο πολύ χάλυβα υπεραντοχης με συνεπεια τα πλαίσια τους να είναι πιο ακαμπτα, πιο ασφαλή παθητικά και να έχουν λιγότερα τριξιματα σε βάθος χρόνου. Ένα άλλο παράδειγμα είναι η ποιότητα της εξωτερικής βαφής και το πλήθος των διαφορετικών στρωμάτων. Για αυτό ας πούμε βλέπεις συχνά Γαλλικά κυριως μικρά να έχουν "ξεβάψει" αλλά σχεδόν ποτέ μερκ ξεβαμμενη. Και πολλά άλλα. Αυτά είναι μόνο δύο παραδείγματα. Να είσαι σίγουρος όμως ότι η μερκ σε σχέση με το γκολφ στην ίδια τιμή, μπορεί να υπολείπεται σε εξοπλισμό αλλά σου προσφέρει σίγουρα περισσότερα αλλού (που όμως δε φαίνονται...). Κοίτα εγώ είμαι απόλυτα υπερ των γερμανικών, και τέτοια έχω και στην κατοχή μου. Αλλά αν το πας σε ασφάλεια, τι ασφάλεια έχω με 109 άλογα και λάμπες αλογόνου, όταν ο ανταγωνισμός μου δίνει στην ίδια τιμή led και 182ps για παράδειγμα? Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους. Αλλά επειδή αν η Α ξεκινούσε απο 40.000+ όπως της πρέπει, θα ήταν πολύ μικρότερο το group αγοραστών, την ξεκινούν απο χαμήλά και σου δίνουν όμως μισό αμάξι. Επεξ/σία 16 Μαΐου 2020 από xgol 2
Georgegr3 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Φιλε η αληθεια ειναι οτι και γω πηρα εκθεσιακο ετοιμοπαραδοτο αμαξι, που οντως μεχρι να το παρω σιγουρα εμπαιναν αλλοι πριν, οπως εμπαινα και γω στις εκθεσεις. Προφανως βεβαια ειχα παρει εκπτωση ετοιμοπαραδοτου 1200 κατω αλλα ηξερα και πηγα ξεκαθαρα για τα μοντελα αυτα, αφου ] εψαχνα κατι πολυ συγκεκριμενο και το βρηκα σε Τρικαλα και Γιαννενα, οποτε πηγα και το πηρα απο κει. Δεν σκεφτηκα καν οτι εμπανε καποιος πιο πριν, γιατι οντως απλα εμπαιναν και επιαναν ενα τιμονι και τιποτα παραπανω προφανως. 2
tsofras Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 4 λεπτά πριν, Georgegr3 είπε Φιλε η αληθεια ειναι οτι και γω πηρα εκθεσιακο ετοιμοπαραδοτο αμαξι, που οντως μεχρι να το παρω σιγουρα εμπαιναν αλλοι πριν, οπως εμπαινα και γω στις εκθεσεις. Προφανως βεβαια ειχα παρει εκπτωση ετοιμοπαραδοτου 1200 κατω αλλα ηξερα και πηγα ξεκαθαρα για τα μοντελα αυτα, αφου ] εψαχνα κατι πολυ συγκεκριμενο και το βρηκα σε Τρικαλα και Γιαννενα, οποτε πηγα και το πηρα απο κει. Δεν σκεφτηκα καν οτι εμπανε καποιος πιο πριν, γιατι οντως απλα εμπαιναν και επιαναν ενα τιμονι και τιποτα παραπανω προφανως. Δίκιο έχεις , δεν υπάρχει νόημα να το ψειρίζω και να χαλιέμαι είναι ακριβώς 2.000ε κάτω απο το να το έκανα παραγγελία τώρα και με 0 χλμ Οπότε ας περιμένω να έρθει να το χαρώ 5 1
tsofras Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 10 λεπτά πριν, hountalas είπε Στο εξωτερικό νομίζω υπάρχει νόμος που άμα το αμάξι βγάλει πινακίδες και μείνει απούλητο για 6 μήνες , θα πρέπει να θεωρείται μεταχειρισμένο και να πωλείται αναλόγως. Ελλάδα δεν ξέρω αν ισχύει αλλά για το γαμώτο μόνο (μιας και δεν καίγεται ο δικός μου κώλος :D) θα ακύρωνα την παραγγελία ή θα ζητούσα μεγαλύτερη μείωση στην τιμή. Τα πινακιδώνουν τέλος του χρόνου για να πιάσουν τους στόχους, ε να το λες όμως όχι αφού πέσει το κασέρι. Αυτό για την πινακίδα και την άδεια το ήξερα , οτι είναι το εκθεσιακό δεν γνώριζα
zio10 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Για μένα μη το σκέφτεσαι καν, δεν είναι τηλεόραση πχ να παίζει όλη μέρα η εκθεσιακή. Που και πάλι οκ με έκπτωση μια χαρά αγορά είναι. Σε κλειστό χώρο ήταν, γενικά σε ιδανικές συνθήκες φύλαξης. 1 1
Black Flag Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Η Giulietta που σταματάει παραγωγή της βγαίνει με Full Extra στην έκδοση Multiair και Multijet. Στα λεφτά που θέλεις να διαθέσεις. Γούστα είναι αυτά. Εγώ Ιταλικό πήρα πρόσφατα επιτέλους. Ιταλικό θα ξαναπάρω. Το επόμενο θα είναι Alfa Romeo. 4
pareisaktos Δημοσ. 17 Μαΐου 2020 Δημοσ. 17 Μαΐου 2020 Το μόνο αρνητικό είναι ότι σε περίπτωση μεταπώλησης θα θεωρείται μοντέλο του 19' και επομένως η τιμή θα είναι ανάλογη
Black Flag Δημοσ. 17 Μαΐου 2020 Δημοσ. 17 Μαΐου 2020 Ναι αλλά δες τι extra έχει η Multiair έκδοση Executive στα 20.450 € ABS CRUISE CONTROL DNA ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ START AND STOP TRIP COMPUTER U-CONNECT ACCESS VIA MOBILE VDC - ESP ΑΕΡΑΓΩΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΕΣ (μόνο με CLIMA) ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΤΥΠΟΥ ΚΟΥΡΤΙΝΑΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΣ ΟΔΗΓΟΥ ΑΕΡΟΣΑΚΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΕΜΠΟΔΙΩΝ ΣΤΑ ΗΛ.ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΔΙΖΩΝΙΚΟΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΜΠΡΟΣ ΕΝΕΡΓΑ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΑ ΕΜΠΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΟΠΤΙΚΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΜΠΡΟΣ ΥΠΟΒΡΑΧΙΟΝΙΟ ΜΕ ΘΗΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΛΑΒΕΣ ΘΥΡΩΝ ΜΕ ΣΑΤΙΝΕ ΕΠΙΧΡΩΜΙΩΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΧΡΩΜΙΚΟΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΝΑΔΙΠΛΟΥΜΕΝΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΒΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΘΗΚΗ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΘΙΣΜΑ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΚΑΘ'ΥΨΟΣ ΚΑΛΥΜΜΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΗ CHROME SATINE ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΘΥΡΩΝ ΜΕ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΦΩΤΙΣΜΟ ΠΙΣΩ ΑΕΡΟΤΟΜΗ ΠΙΣΩ ΑΝΑΔΙΠΛΟΥΜΕΝΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΔΙΑΧΥΤΗΣ ΜΕ ΣΑΤΙΝΕ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΠΙΣΩ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΠΙΣΩ ΥΠΟΒΡΑΧΙΟΝΙΟ & ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΟ ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ ΡΕΖΕΡΒΑ ΑΝΑΓΚΗΣ 125/80R17 (για τροχούς 17" & 18") ΣΚΟΥΡΟΧΡΩΜΟΙ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ME ΣΑΤΙΝΕ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ ΜΕ ΟΘΟΝΗ ΑΦΗΣ 6,5'' ΚΑΙ ΧΑΡΤH ΕΥΡΩΠΗΣ, ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ INFOTAINMENT ΤΙΜΟΝΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΔΕΡΜΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙA ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ INFOTAINMENT & BLUETOOTH ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΧΡΩΜΙΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις