oykas2001 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 29 λεπτά πριν, tsofras είπε Μωρέ εγώ παίζει να βγάζω και 2 εβδομάδες αλλά το θεωρώ πολύ λίγο Νομίζω όλα αυτά τόσο περίπου βγάζουν. Αυτή τη στιγμή νομίζω ότι είναι πιο συμφέρουσα λύση σε σχέση με τα πλήρως ηλεκτρικά, καθώς σε καλύπτουν για καθημερινή μετακίνηση και σου δίνει τη δυνατότητα να κινηθείς και μακριά χωρίς να ανησυχείς για πρίζες 1
tsofras Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 6 λεπτά πριν, oykas2001 είπε Νομίζω όλα αυτά τόσο περίπου βγάζουν. Αυτή τη στιγμή νομίζω ότι είναι πιο συμφέρουσα λύση σε σχέση με τα πλήρως ηλεκτρικά, καθώς σε καλύπτουν για καθημερινή μετακίνηση και σου δίνει τη δυνατότητα να κινηθείς και μακριά χωρίς να ανησυχείς για πρίζες Εχεις δικιο, αφου υπαρχει και η επιλογη της βενζινης δεν ειναι κακο για μεσα στη πολη
jim1912 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Παιδιά τα σέρβις στη Mercedes (πχ α160 2019) είναι πολύ ακριβά σε σχέση με ένα αυτοκίνητο της σειράς;Ρωτάω λόγω μπραντ και λόγω του ότι θεωρείται πριμιουμ! Επισης αν είναι ακριβά όπως φαντάζομαι εντός αντιπροσωπείας,ισχύει το ίδιο και αν πας έξω σε συνεργείο δικό σου;Η πληρώνεις απλά τις εργατοώρες μέσα στη Mercedes και βγαίνει ακριβό;
LongTom Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, jim1912 είπε Παιδιά τα σέρβις στη Mercedes (πχ α160 2019) είναι πολύ ακριβά σε σχέση με ένα αυτοκίνητο της σειράς;Ρωτάω λόγω μπραντ και λόγω του ότι θεωρείται πριμιουμ! Επισης αν είναι ακριβά όπως φαντάζομαι εντός αντιπροσωπείας,ισχύει το ίδιο και αν πας έξω σε συνεργείο δικό σου;Η πληρώνεις απλά τις εργατοώρες μέσα στη Mercedes και βγαίνει ακριβό; Ναι; Γιατί όλες οι premium έχουν ακριβά συνεργεία/απάρτια; Παντού οι αντιπροσωπίες χρεώνουν περισσότερο, αλλά εάν είσαι μέσα στην εγγύηση είναι ρίσκο (ή απλά βλακώδες) να πας αλλού. Επίσης οι αντιπροσωπίες είναι περισσότερο πιθανό να ξέρουν τι κάνουν (όχι πάντα φυσικά), αντίθετα με τους τρίτους που ίσως να ξέρουν τι κάνουν, ίσως όμως σε διαλύσουν το (ακριβό) αμάξι. | Το ερώτημα είναι όμως γιατί θέλεις να πάρεις μερτσεντέ εάν σκέφτεσαι τόσο πως να μην πληρώσεις τα συνεργεία και να κάνεις παπάντζες σε τρίτους; Οι premium θέλουν καλό πορτοφόλι, αλλιώς ζεις για να πληρώνεις το αμάξι. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2020 από LongTom 1
jim1912 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 25 λεπτά πριν, LongTom είπε Ναι; Γιατί όλες οι premium έχουν ακριβά συνεργεία/απάρτια; Παντού οι αντιπροσωπίες χρεώνουν περισσότερο, αλλά εάν είσαι μέσα στην εγγύηση είναι ρίσκο (ή απλά βλακώδες) να πας αλλού. Επίσης η αντιπροσωπίες είναι περισσότερο πιθανό να ξέρουν τι κάνουν (όχι πάντα φυσικά), αντίθετα με τους τρίτους που ίσως να ξέρουν τι κάνουν, ίσως όμως σε διαλύσουν το (ακριβό) αμάξι. | Το ερώτημα είναι όμως γιατί θέλεις να πάρεις μερτσεντέ εάν σκέφτεσαι τόσο πως να μην πληρώσεις τα συνεργεία και να κάνεις παπάντζες σε τρίτους; Οι premium θέλουν καλό πορτοφόλι, αλλιώς ζεις για να πληρώνεις το αμάξι. Μα δεν είπα ότι θέλω να αγοράσω μερσεντές,απλά το είχα απορία και με ρώτησε και ένας φίλος για το συγκεκριμένο αμάξι.Ευχαριστω για την απάντηση! 1
@pnea1973 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 14 ώρες πριν, ideal09 είπε Μα άμα π.χ. κρατάει σταθερά 120, στη κατηφόρα γιατι να εχει καταναλωση; Γιατί εσύ χωρίς το cruise Control και ανάλογα και την κλιση του δρόμου μπορείς να έχεις ταχύτητα στο κιβωτιο και να πας με 120 η κ παραπάνω και σχεδόν να μην ακουμπάς το γκάζι.. Δοκίμασε το και θα δεις.
LongTom Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 2 ώρες πριν, jim1912 είπε Μα δεν είπα ότι θέλω να αγοράσω μερσεντές,απλά το είχα απορία και με ρώτησε και ένας φίλος για το συγκεκριμένο αμάξι.Ευχαριστω για την απάντηση! Γράψε λάθος τότε. Ήξερα πολλούς στο "χωριό" που φυτοζωούσαν για να λένε ότι οδηγούν μερτσεντέ (μεταχειρισμένη πάντα) για αυτό και η απάντηση. 2
jgeorgiou Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το αυτοκίνητο είναι σαν "παιδί" , τρώει λεφτά κάθε μήνα. Οσο ποιο premium είναι τόσο ποιο πολλά λεφτά ζητάει. Το παλιό κόλπο που αγοράζαμε κοψοχρονιά μια αρχαιολογια premium (συνήθως από Γερμανία) , και το κατεβάζαμε 1 φορά την εβδομάδα στην πλατεία του χωριού για το παίξουμε τσιφτηδες τελείωσε. Πλέον τα υποσυστήματα είναι πολλά , υψηλής τεχνολογίας και ο μάστορας της γειτονιάς "δυσκολεύεται". Πας στην αντιπροσωπία που πληρώνει τεράστια έξοδα σε εγκαταστάσεις , εξειδικευμένα μηχανήματα/εργαλεία , εκπαιδεύσεις , μηχανικούς με διπλώματα και σε "ξυρίζουν" με την ψιλή. Οποιος δεν είναι προετοιμασμένος να πληρώσει Χ αρχικό κεφάλαιο και ετήσια συντήρηση ΑΝΑΛΟΓΗ της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου ζει σε λάθος εποχή. Οι Γερμανοί χαζοί είναι που στα 4-5 χρόνια τα ξεπουλάνε? Το κάνουν γιατί λίγο αργότερα ξεκινούν οι αντικαταστάσεις ακριβών εξαρτημάτων. Βάλτε και τα Γερμανικά συνεργεία που χρεώνουν γερμανικό μεροκάματο και θα τους καταλάβετε γιατί τα δίνουν όσο-όσο. ΥΓ (από κάτω) Εγώ βλέπω γεμάτες τις γερμανικές αγγελίες με αυτοκίνητα 3-5ετών με πλούσιο εξοπλισμό σε καλές τιμές. Επίσης φίλος που εργάζεται Μόναχο μου είπε ότι το λιζινγκ εξαπλώνεται ταχύτατα σε απλούς ιδιώτες Γερμανούς γιατί δεν θέλουν να μπλέκουν με συνεργία. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2020 από jgeorgiou 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 33 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε Το αυτοκίνητο είναι σαν "παιδί" , τρώει λεφτά κάθε μήνα. Οσο ποιο premium είναι τόσο ποιο πολλά λεφτά ζητάει. Το παλιό κόλπο που αγοράζαμε κοψοχρονιά μια αρχαιολογια premium (συνήθως από Γερμανία) , και το κατεβάζαμε 1 φορά την εβδομάδα στην πλατεία του χωριού για το παίξουμε τσιφτηδες τελείωσε. Πλέον τα υποσυστήματα είναι πολλά , υψηλής τεχνολογίας και ο μάστορας της γειτονιάς "δυσκολεύεται". Πας στην αντιπροσωπία που πληρώνει τεράστια έξοδα σε εγκαταστάσεις , εξειδικευμένα μηχανήματα/εργαλεία , εκπαιδεύσεις , μηχανικούς με διπλώματα και σε "ξυρίζουν" με την ψιλή. Οποιος δεν είναι προετοιμασμένος να πληρώσει Χ αρχικό κεφάλαιο και ετήσια συντήρηση ΑΝΑΛΟΓΗ της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου ζει σε λάθος εποχή. Οι Γερμανοί χαζοί είναι που στα 4-5 χρόνια τα ξεπουλάνε? Το κάνουν γιατί λίγο αργότερα ξεκινούν οι αντικαταστάσεις ακριβών εξαρτημάτων. Βάλτε και τα Γερμανικά συνεργεία που χρεώνουν γερμανικό μεροκάματο και θα τους καταλάβετε γιατί τα δίνουν όσο-όσο. Οι Γερμανοί τα φτιάχνουν σε Τούρκο ή Έλληνα μάστορα χωρίς απόδειξη και δε ξεπουλάνε αυτοκίνητα που αγόρασαν καινούρια. Ειδικά Mercedes έχουν ειδίκευση οι γείτονες. 1
totalius Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 15 ώρες πριν, jgeorgiou είπε Το πρόβλημα στα γερμανικά είναι ο εξοπλισμός , έχουμε 2020 και αν ζητήσεις nowdays εξοπλισμό τρως κατακέφαλα μερικά έξτρα χιλιάρικα να τους θυμάσαι. Βέβαια πολλοί αρκούνται σε δεκαετίας εξοπλισμό και τους αρκεί να κάνει μπιπ-μπιπ όταν παρκάρεις και να έχεις υπολογιστή ταξιδιου. Εμένα δεν μου αρκεί γιατί τα έχω στο παλιό 116 του 2008 που πλέον σκέφτομαι να αλλάξω. H ΒΜW το δείχνει φτωχότερο σε σχέση με το δημοσίευμα https://www.bmw.gr/el/all-models/1-series/5-door/2019/bmw-1-series-inform.bmw-118i.html Δλδ τι παραπανω πρεπει να κανει οταν παρκάρεις ;
jgeorgiou Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, totalius είπε Δλδ τι παραπανω πρεπει να κανει οταν παρκάρεις ; camera? Αν την συνηθίσεις μαζί με τους αισθητήρες σου δίνουν 100% αίσθηση ασφάλειας στην όπισθεν. Τώρα θα μου πεις πόσο απαραίτητη είναι? Είναι σημαντική γι'αυτό και την βάζουν ακόμη και τα φθηνιάρικα στον βασικό εξοπλισμό πλέον. Ενώ έμαθα να οδηγώ και να παρκάρω χωρίς πρόβλημα τότε που δεν υπήρχαν αισθητήρες και στραβολαίμιαζες να το παρκάρεις με το μάτι πλέον μου κακοφαίνεται. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2020 από jgeorgiou
tsofras Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 15 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε camera? Αν την συνηθίσεις μαζί με τους αισθητήρες σου δίνουν 100% αίσθηση ασφάλειας στην όπισθεν. Τώρα θα μου πεις πόσο απαραίτητη είναι? Είναι σημαντική γι'αυτό και την βάζουν ακόμη και τα φθηνιάρικα στον βασικό εξοπλισμό πλέον. Ενώ έμαθα να οδηγώ και να παρκάρω χωρίς πρόβλημα τότε που δεν υπήρχαν αισθητήρες και στραβολαίμιαζες να το παρκάρεις με το μάτι πλέον μου κακοφαίνεται. Την camera την θεωρώ απαραίτητη μόνο στα SUV η γενικά σε αμάξια που δεν έχεις καλή ορατότητα πίσω. Εγώ με το c3 της γυναίκας παθαίνω επιληψία κοιτάω κάμερα, γυρίζω πίσω κοιτάω καθρέφτες ακούω μπιπ μπιμ πολύ άγχος για μία όπισθεν 1
totalius Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Προσωπικά έχοντας συνηθίσει το απλό ραντάρ κ παλιότερα το τιποτα η κάμερα μου φαινεται άχρηστη υπερβολή . Μετα τη camera θα ζητάμε να πατάμε ένα κουμπί κ να κανει μονο του τις μανούβρες μετα θα βγαίνουμε έξω κ θα παρκάρει μονο του μετα δε θα χρειάζεται να οδηγαμε καθόλου κ μετα αντίο οδηγική απόλαυση .
tsofras Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 4 λεπτά πριν, totalius είπε Προσωπικά έχοντας συνηθίσει το απλό ραντάρ κ παλιότερα το τιποτα η κάμερα μου φαινεται άχρηστη υπερβολή . Μετα τη camera θα ζητάμε να πατάμε ένα κουμπί κ να κανει μονο του τις μανούβρες μετα θα βγαίνουμε έξω κ θα παρκάρει μονο του μετα δε θα χρειάζεται να οδηγαμε καθόλου κ μετα αντίο οδηγική απόλαυση . Δυστυχώς υπάρχουν ήδη όλα αυτά που αναφέρεις Βέβαια αν καταλήξουν όλα τα αμάξια να γίνουν αδιάφορα και μόνο μέσω μεταφοράς μπορεί να είναι και καλύτερα έτσι
jgeorgiou Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, totalius είπε Προσωπικά έχοντας συνηθίσει το απλό ραντάρ κ παλιότερα το τιποτα η κάμερα μου φαινεται άχρηστη υπερβολή . Μετα τη camera θα ζητάμε να πατάμε ένα κουμπί κ να κανει μονο του τις μανούβρες μετα θα βγαίνουμε έξω κ θα παρκάρει μονο του μετα δε θα χρειάζεται να οδηγαμε καθόλου κ μετα αντίο οδηγική απόλαυση . Και εγώ που έμαθα να οδηγώ σε LADA του '80 όταν οδήγησα υδραυλικό τιμόνι μου κακοφάνηκε γιατί αναρωτήθηκα πως θα κάνω τσάμπα μπράτσα χωρίς να πληρώνω γυμναστήριο? Περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Το θέμα είναι τι ευκολίες ζητάει η πλειοψηφία και γιατί σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές αναγκάζονται και τα βάζουν στον βασικό εξοπλισμό. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2020 από jgeorgiou 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις