Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, el00019 είπε

Τα ίδια κι εγώ έχω δει όπως ο @c-max.

To 1.0 τουρμπο "διαμαρτύρεται" με 2α και ταχύτητα τσουληματος...εκεί που το 1.4 ατμοσφαιρα τσουλαει ανετα.

Πανω απο τις 1200 όμως η διαφορά απλά είναι χαώδης κι ας μην έχει ανοίξει το τουρμπο του ακόμα

Στο 1.2 τουρμπο από PSA δεν το έχω παρατηρήσει ακόμα...ίσως βέβαια συνήθισα από το ford και πατάω νωρίτερα συμπλέκτη.

Ο 1.2 του PSA δίνει την ροπή από τις 1750 οπότε βοηθάει σε σχέση με του γκρούπ που είναι στις 2000

Είναι γεγονός ότι δεν έβρισκα κρέμασμα στο 2008 ήταν καλύτερος στα χαμηλά

  • Like 2
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Για όσους ενδιαφέρονται για το Ford Puma, κυκλοφορεί η παρακάτω πληροφορία αλλαγής εξοπλισμού (για τα μοντέλα που θα παραχθούν από Νοέμβριο και μετά) στο site της ομάδας στο fb:

➢Προσφέρεται πλέον εργοστασιακά ως στάνταρ για τις εκδόσεις ST-Line V η λειτουργία

μασάζ για τα εμπρός καθίσματα. Η αλλαγή αυτή επιφέρει 81€ αύξηση στην λιανική τιμή προ

φόρων σε όλες τις εκδόσεις ST-Line V.

➢ Σταματά να διατίθενται ως στάνταρ εξοπλισμός η ασύρματη φόρτιση συσκευών για όλες τις

εκδόσεις ST-Line.

➢ Σταματά να διατίθενται ως στάνταρ εξοπλισμός τα καλύμματα μαρσπιέ με το χαρακτηριστικό

λογότυπο σε όλες τις εκδόσεις ST-Line & ST-Line X. Συνεχίσει να διατίθεται στις εκδόσεις

ST-Line V & ST.

➢ Καταργούνται τα πίσω ταπέτα δαπέδου σε όλες τις εκδόσεις ST-Line.

➢Καταργούνται από όλες τις εκδόσεις τα πίσω δισκόφρενα εκτός από τις εκδόσεις με κινητήρα

o 1.0L EcoBoost Hybrid (MHEV) 155PS M6, FWD

o 1.5L EcoBoost 200PS M6, FWD

➢ Αντικαθίσταται το παρμπρίζ από λαμιναρισμένο κρύσταλλο για τις εκδόσεις ST-Line με

παρμπρίζ με πράσινη βασική επίστρωση προστασίας.

➢ Καταργείται το κεντρικό ηχείο από το ταμπλό του αυτοκινήτου για τις εκδόσεις ST-Line.

➢ Αντικαθίσταται το εξωτερικό χρώμα αμαξώματος ‘Lucid Red’ από το ‘Fantastic Red’

➢ Η ψηφιακή ένδειξη της θερμοκρασίας στο κουμπί ενεργοποίησης του κλιματιστικού ΕAΤC

μεταφέρεται στην κεντρική οθόνη αφής 8’.

Όπως βλέπεται από μειώσεις σε εξοπλισμό καλά πάμε, αλλά για μείωση τιμής ούτε λόγος...
Πραγματικά αναρωτιέμαι τι θα δούμε από τον Γενάρη που θα μπει και το WLTP...

Τις ιδιες μλκιες κανανε και στο fiesta st line πριν τρεις μηνες. Κοψανε εξοπλισμό με ίδιες τιμες. Τι πίνουνε ηθελα να ξερα.

Επεξ/σία από barimagas
  • Like 3
Δημοσ.

Για ηλεκτρικο κοντα στα 30.000€ σε μικρο πχ leaf τι προτεινετε; Φυσικα δε θα το αγοραζα με τα λεφτα μου αλλα μπορει να μου δωθει μιας και πιστευω ακομα δεν ειναι VFM.

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, tsofras είπε

Ο 1.2 του PSA δίνει την ροπή από τις 1750 οπότε βοηθάει σε σχέση με του γκρούπ που είναι στις 2000

Είναι γεγονός ότι δεν έβρισκα κρέμασμα στο 2008 ήταν καλύτερος στα χαμηλά

Δε ξέρω αν τα Σεατ είναι στις 2000 πάντως στο δικό μου το turbo επεμβαίνει στις 1700 περίπου. Βγήκα σήμερα μεγάλη βόλτα να το Δοκιμάσω υπό διάφορες συνθήκες. Σε όλες τις συνθήκες φόρτωνε κανονικά κ μετά τις 2000 στροφές πυροβολούσε...

η μόνη περίπτωση που μου κρεμάει Εν τελεί είναι με 4-5-6η και χαμηλές στροφές οταν βυθίσω το γκάζι, αλλά εκεί είναι σα να μου λέει κατέβασε ταχύτητα βλαμμένε ειδάλλως να έπαιρνες αυτόματο. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δεν έχει θέμα, και μιλάμε για αμάξι κενό φορτίου-οδηγού 1600 κιλά... Το ατμοσφαιρικό 16αρι που είχα ανέβαζε γραμμικά και με 4-5η κ ίσως για αυτό μου κακοφάνηκε... όπως κ στον αγαπητό tsofras που είχε μάθει στο 18αρι με παραπάνω κιολας άλογα...

ο πατέρας μου που το οδήγησε κ στο παρελθόν είχε το Α3 1.4/122 άλογα (κ τώρα arona 1.0T) είπε οτι πάει βολίδα παρα το βάρος του (αναγνώρισε Μια αρνητική διαφορά Σε σχέση με τα προαναφερθέντα στα πρώτα 2 - 3 μέτρα Στην εκκίνηση λόγω βάρους-αδρανειας)

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δε ξέρω αν τα Σεατ είναι στις 2000 πάντως στο δικό μου το turbo επεμβαίνει στις 1700 περίπου. 

Στις ίδιες περίπου μπαίνει στο δικό μου ibiza tgi με το 5αρι σασμάν, με 2α αν είμαι σε παρόμοια θέση με τον tsofra, στροφή κτλ, παίζω με συμπλέκτη και δίνω λίγες στροφές γιατί με χαμηλότερες μπορεί να σβήσει 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δε ξέρω αν τα Σεατ είναι στις 2000 πάντως στο δικό μου το turbo επεμβαίνει στις 1700 περίπου. Βγήκα σήμερα μεγάλη βόλτα να το Δοκιμάσω υπό διάφορες συνθήκες. Σε όλες τις συνθήκες φόρτωνε κανονικά κ μετά τις 2000 στροφές πυροβολούσε...

η μόνη περίπτωση που μου κρεμάει Εν τελεί είναι με 4-5-6η και χαμηλές στροφές οταν βυθίσω το γκάζι, αλλά εκεί είναι σα να μου λέει κατέβασε ταχύτητα βλαμμένε ειδάλλως να έπαιρνες αυτόματο. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δεν έχει θέμα, και μιλάμε για αμάξι κενό φορτίου-οδηγού 1600 κιλά... Το ατμοσφαιρικό 16αρι που είχα ανέβαζε γραμμικά και με 4-5η κ ίσως για αυτό μου κακοφάνηκε... όπως κ στον αγαπητό tsofras που είχε μάθει στο 18αρι με παραπάνω κιολας άλογα...

ο πατέρας μου που το οδήγησε κ στο παρελθόν είχε το Α3 1.4/122 άλογα (κ τώρα arona 1.0T) είπε οτι πάει βολίδα παρα το βάρος του (αναγνώρισε Μια αρνητική διαφορά Σε σχέση με τα προαναφερθέντα στα πρώτα 2 - 3 μέτρα Στην εκκίνηση λόγω βάρους-αδρανειας)

Ιδια αίσθηση , μεταξύ BMW 116 (1600αρης ατμοσφαιρικός) και HYUNDAI 1000/120άλογα ΚΟΝΑ ο "μικρός" έχει αισθητά ποιο πολύ σπιρτάδα. Μου το επιβεβαίωσε και η σύζυγος ρωτώντας με αν είναι σίγουρα 1000αρης ο κινητήρας. Επίσης στην πόλη είναι "σπίρτο" και χαμηλά , η βασική διαφορά είναι στην 6η ταχύτητα ο 1000αρης χρειάζεται +2.000σαλ για να πιάσει την ίδια τελική και στο ταξίδι αν έχεις βαρύ πόδι έχεις κατανάλωση. 

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Δε ξέρω αν τα Σεατ είναι στις 2000 πάντως στο δικό μου το turbo επεμβαίνει στις 1700 περίπου. Βγήκα σήμερα μεγάλη βόλτα να το Δοκιμάσω υπό διάφορες συνθήκες. Σε όλες τις συνθήκες φόρτωνε κανονικά κ μετά τις 2000 στροφές πυροβολούσε...

η μόνη περίπτωση που μου κρεμάει Εν τελεί είναι με 4-5-6η και χαμηλές στροφές οταν βυθίσω το γκάζι, αλλά εκεί είναι σα να μου λέει κατέβασε ταχύτητα βλαμμένε ειδάλλως να έπαιρνες αυτόματο. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δεν έχει θέμα, και μιλάμε για αμάξι κενό φορτίου-οδηγού 1600 κιλά... Το ατμοσφαιρικό 16αρι που είχα ανέβαζε γραμμικά και με 4-5η κ ίσως για αυτό μου κακοφάνηκε... όπως κ στον αγαπητό tsofras που είχε μάθει στο 18αρι με παραπάνω κιολας άλογα...

ο πατέρας μου που το οδήγησε κ στο παρελθόν είχε το Α3 1.4/122 άλογα (κ τώρα arona 1.0T) είπε οτι πάει βολίδα παρα το βάρος του (αναγνώρισε Μια αρνητική διαφορά Σε σχέση με τα προαναφερθέντα στα πρώτα 2 - 3 μέτρα Στην εκκίνηση λόγω βάρους-αδρανειας)

Σίγουρα είναι στις 2000 μαν αφού στο τέστ ντραιβ του Leon το κοίταξα όταν ήμουν με τρίτη και ήταν κοντά 2000 στροφές.

Αυτόν τον κινητήρα πρέπει να έχεις και εσύ ένας είναι ο 1.5 150 στο γκρουπ , παίζει να έχει άλλη χαρτογράφηση? Θα το κοιτάξω

Σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα να τρελαίνεται πάντως

Edit

Το έψαξα 1500-3500 είναι η ροπή στον 1.5 οπότε έχεις δίκιο  εγώ κοντά στις 2000 πάντως είδα ότι είχε κρεμάσει

Ο 1.0 είναι 2000 -3500 αλλά για κάποιο λόγο μου άφησε την ίδια εντύπωση το Λεόν

Επεξ/σία από tsofras
Δημοσ.
7 ώρες πριν, tsofras είπε

Σίγουρα είναι στις 2000 μαν αφού στο τέστ ντραιβ του Leon το κοίταξα όταν ήμουν με τρίτη και ήταν κοντά 2000 στροφές.

Αυτόν τον κινητήρα πρέπει να έχεις και εσύ ένας είναι ο 1.5 150 στο γκρουπ , παίζει να έχει άλλη χαρτογράφηση? Θα το κοιτάξω

Σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα να τρελαίνεται πάντως

Edit

Το έψαξα 1500-3500 είναι η ροπή στον 1.5 οπότε έχεις δίκιο  εγώ κοντά στις 2000 πάντως είδα ότι είχε κρεμάσει

Ο 1.0 είναι 2000 -3500 αλλά για κάποιο λόγο μου άφησε την ίδια εντύπωση το Λεόν

 

Με έβαλες σε σκέψεις , πήγα τσέκαρα

Αποδίδει 120 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 172 Nm ροπής από τις 1.500 έως και τις 4.000 σ.α.λ. "

Πράγματι , είναι ρυθμισμένο χαμηλά και έχει καλή απόκριση από τα χαμηλά. Ακόμη και στις 1700-1800σαλ το γκάζι ανταποκρίνεται αμέσως. 

Μήπως έχουν πρόβλημα χαρτογράφησης. Νομίζω ρυθμίζοντας το χαμηλότερα χάνουν λίγο στα 0-100 και στην τελική γι' αυτό οι κατασκευαστές προτιμούν ψηλότερα για να φαίνονται ποιο καλά τα στατιστικά τους σε επιτάχυνση/τελική.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, tsofras είπε

To έψαξα 1500-3500 είναι η ροπή στον 1.5 οπότε έχεις δίκιο  εγώ κοντά στις 2000 πάντως είδα ότι είχε κρεμάσει 

Να κάνω μια ηλιθια ερώτηση; δεν έχω τις γνώσεις επί κινητήρων κτλ... 

Μήπως φταίει και η τεχνολογία Act του TSI κινητήρα; ίσως και σε συνδιασμο με το ηλεκτρογκαζο; 

Αρκετά αδερφάκια 1.0 90ps, βάζουν "κλέφτη" όπως το λένε, ώστε να έχουν καλύτερη απόκριση στις χαμηλές. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, tsofras είπε

Σίγουρα είναι στις 2000 μαν αφού στο τέστ ντραιβ του Leon το κοίταξα όταν ήμουν με τρίτη και ήταν κοντά 2000 στροφές.

Αυτόν τον κινητήρα πρέπει να έχεις και εσύ ένας είναι ο 1.5 150 στο γκρουπ , παίζει να έχει άλλη χαρτογράφηση? Θα το κοιτάξω

Σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα να τρελαίνεται πάντως

Edit

Το έψαξα 1500-3500 είναι η ροπή στον 1.5 οπότε έχεις δίκιο  εγώ κοντά στις 2000 πάντως είδα ότι είχε κρεμάσει

Ο 1.0 είναι 2000 -3500 αλλά για κάποιο λόγο μου άφησε την ίδια εντύπωση το Λεόν

Μάλλον διαφορετική χαρτογράφηση. Επίσης εμένα δεν είναι ο ACT καθως είναι κατασκευής 2019 (MY19) το αυτοκινητο. 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μάλλον διαφορετική χαρτογράφηση. Επίσης εμένα δεν είναι ο ACT καθως είναι κατασκευής 2019 (MY19) το αυτοκινητο. 

Σίγουρα ρε δεν είναι ACT ? Απο τον 1.4 ήταν ACTπρέπει να υπάρχει τουλάχιστον απο το 17 αν δεν κάνω λάθος (τον έβαζε στο Leon)

 

2 ώρες πριν, terry308 είπε

Να κάνω μια ηλιθια ερώτηση; δεν έχω τις γνώσεις επί κινητήρων κτλ... 

Μήπως φταίει και η τεχνολογία Act του TSI κινητήρα; ίσως και σε συνδιασμο με το ηλεκτρογκαζο; 

Αρκετά αδερφάκια 1.0 90ps, βάζουν "κλέφτη" όπως το λένε, ώστε να έχουν καλύτερη απόκριση στις χαμηλές. 

Νομίζω ότι αν το έχεις στο Sport δεν γίνεται απενεργοποίηση των κυλίνδρων

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σίγουρα ρε δεν είναι ACT ? Απο τον 1.4 ήταν ACTπρέπει να υπάρχει τουλάχιστον απο το 17 αν δεν κάνω λάθος (τον έβαζε στο Leon)

Είμαι 99% βέβαιος. Δεν υπάρχει σχετική ένδειξη στο καντράν ποτέ (σε αλλά vag υπήρχε) ούτε υπάρχει κάτι στο manual του αυτοκινήτου. Το ίδιο μου είπε και ο πωλητησ (Ότι δεν). Ήταν μάλιστα ένας από τους λόγους που το προτίμησα σε σχέση με το Tiguan καθως αυτές τις ηλίθιες τεχνολογίες που στο τέλος καταστρέφουν τους κινητήρες τις απεχθάνομαι. 

18 ώρες πριν, majnun είπε

Δεν πηγαίνει σα μπουκωμένο. Είναι μπουκωμένο.

Όταν μάλιστα κάθε αυτοκίνητο που παράγεται πια έχει και φίλτρο μικροσωματιδίων βενζίνης, έχει μπει ταφόπλακα.

Μόνο κάτι πολύ δυνατό ή με ηλεκτροβοήθηση θα δώσει την αίσθηση που είχαμε ακόμα με 90 άλογα 1400άρηδες.

Το ίδιο βύθισμα σε αμεσότητα έγινε με το injection. Το ίδιο με τους καταλύτες, το ίδιο με το ηλεκτρικό γκάζι το ίδιο με το euro 2, 3, 4, 5 και τώρα 6.

Απλά οδηγήστε οποιόδηποτε 1000άρι με ντίζα και 50 άλογα  (πχ alto 95) και μετά ένα (2020) clio 5 100 άλογα και πείτε εντυπώσεις.

Κάτσε να περάσει η εγγύηση Και θα το περιποιηθω καταλλήλως 😆 μόνο καταλύτη θα αφήσω πάνω και αυτό γιατί δεν είμαι καφρος

Δημοσ.

Λοιπόν σύγκριση στοιχείων Lancia Ypsilon Euro5

Horsepower net:

70 kW / 95 PS / 94 hp (ECE)

 

/ 4000

Torque net:

200 Nm / 147 ft-lb

 

/ 1500

Lancia Ypsilon Euro 6

Horsepower net:

70 kW / 95 PS / 94 hp (ECE)

 

/ 3750

Torque net:

200 Nm / 147 ft-lb

 

/ 1500

Στα χαρτιά λοιπόν ο κινητήρας δίνει τη μέγιστη ιπποδύναμη 250 στροφές χαμηλότερα.

Στην πράξη:

Euro 5: Από πρώτη σε δευτέρα, το αμάξι πετάγεται μπροστά

Euro 6: Από πρώτη σε δευτέρα, το αμάξι τρώει ένα τρελό βύθισμα στις στροφές και στη διαθέσιμη ροπή.

Euro5: Ακούγεται στο ρελαντί

Euro6: Ακούγεται πολύ λιγότερο στο ρελαντί

Εuro5: Εν κινήσει υπάρχει μια υστέρηση κάτω απο 1700 και από κει και πέρα ο κινητήρας ανεβάζει ταχύτητα ρυθμό και δίνει απλόχερα ροπή

Euro6: Εν κινήσει υπάρχει μια υστέρηση κάτω από τις 2000 και από κει και πέρα καταλαβαίνεις ότι κάπου εκεί στο βάθος έχει ροπη και ανεβάζει ράθυμα ρυθμό

Εuro5: Εν κινήσει ο κινητήρας ακούγεται σαφώς

Euro6: Εν κινήσει ο κινητήρας ακούγεται ελάχιστα

Εuro5: Ο κινητήρας σου φωνάζει δώσε

Euro6: Ο κινητήρας κάτι σου λέει πίσω από τη μάσκα του αλλά δεν ακούς

 

Αυτές ειναι οι δικές μου παρατηρήσεις με ακριβώς το ίδιο αμάξι και άλλη χαρτογράφηση - αντιρρυπαντική τεχνολογία.
Βάσει του τι θα έβλεπα στα χαρτιά θα περίμενα να πάρω κάτι καλύτερο στο Euro6, στην πράξη είναι αντίθετα τα πράγματα.

  • Like 6
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, majnun είπε

 

Αυτές ειναι οι δικές μου παρατηρήσεις με ακριβώς το ίδιο αμάξι και άλλη χαρτογράφηση - αντιρρυπαντική τεχνολογία.
Βάσει του τι θα έβλεπα στα χαρτιά θα περίμενα να πάρω κάτι καλύτερο στο Euro6, στην πράξη είναι αντίθετα τα πράγματα.

Μα λογικό δεν είναι;
Εάν είναι το ίδιο αμάξι-απάρτια, λογικό είναι με update του λογισμικού που έχει στόχο τα λιγότερα καυσαέρια να έχεις πτώση της απόδοσης. 
Ο κινητήρας προσπαθεί να κάνει καλύτερη/ολοκληρωμένη καύση (πιο γραμμικές αλλαγές-λιγότερες στροφές σε κάποιες φάσεις) ώστε να αποφύγει την δημιουργία "καυσαέριων". 
Προφανώς και μάλλον λογικότατα ο κατασκευαστής δεν θέλει να "ζορίσει" τον κινητήρα προς τα πάνω για να επιτύχει λιγότερα "καυσαέρια" γιατί μετά θα υπήρχαν καταγγελίες ότι η νέα χαρτογράφηση/λογισμικό προκαλεί γρηγορότερα ζημιές.
Το αμάξι είναι καλύτερο, αλλά εκεί που δεν έψαξες, στην μείωση παραγωγής ρύπων. Τουλάχιστον σε ένα φάσμα λειτουργίας.
|
Δεν είμαι ειδικός στο ενσωματωμένο λογισμικό κινητήρων, αλλά έτσι που το βλέπω μάλλον κάποια τέτοια στρατηγική ακολούθησαν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, majnun είπε

Λοιπόν σύγκριση στοιχείων Lancia Ypsilon Euro5

Horsepower net:

70 kW / 95 PS / 94 hp (ECE)

 

/ 4000

Torque net:

200 Nm / 147 ft-lb

 

/ 1500

Lancia Ypsilon Euro 6

Horsepower net:

70 kW / 95 PS / 94 hp (ECE)

 

/ 3750

Torque net:

200 Nm / 147 ft-lb

 

/ 1500

Στα χαρτιά λοιπόν ο κινητήρας δίνει τη μέγιστη ιπποδύναμη 250 στροφές χαμηλότερα.

Στην πράξη:

Euro 5: Από πρώτη σε δευτέρα, το αμάξι πετάγεται μπροστά

Euro 6: Από πρώτη σε δευτέρα, το αμάξι τρώει ένα τρελό βύθισμα στις στροφές και στη διαθέσιμη ροπή.

Euro5: Ακούγεται στο ρελαντί

Euro6: Ακούγεται πολύ λιγότερο στο ρελαντί

Εuro5: Εν κινήσει υπάρχει μια υστέρηση κάτω απο 1700 και από κει και πέρα ο κινητήρας ανεβάζει ταχύτητα ρυθμό και δίνει απλόχερα ροπή

Euro6: Εν κινήσει υπάρχει μια υστέρηση κάτω από τις 2000 και από κει και πέρα καταλαβαίνεις ότι κάπου εκεί στο βάθος έχει ροπη και ανεβάζει ράθυμα ρυθμό

Εuro5: Εν κινήσει ο κινητήρας ακούγεται σαφώς

Euro6: Εν κινήσει ο κινητήρας ακούγεται ελάχιστα

Εuro5: Ο κινητήρας σου φωνάζει δώσε

Euro6: Ο κινητήρας κάτι σου λέει πίσω από τη μάσκα του αλλά δεν ακούς

Αυτές ειναι οι δικές μου παρατηρήσεις με ακριβώς το ίδιο αμάξι και άλλη χαρτογράφηση - αντιρρυπαντική τεχνολογία.
Βάσει του τι θα έβλεπα στα χαρτιά θα περίμενα να πάρω κάτι καλύτερο στο Euro6, στην πράξη είναι αντίθετα τα πράγματα.

Διαφορά στην κατανάλωση;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...