tsofras Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, seloner είπε Παιδιά αυτό που λέτε για τις 2000 στροφές μπορεί να το εξηγήσει κάποιος, δηλαδή λέτε ότι στην πρώτη δεν έχει τόσο ροπή ; Άσχετα με την σχέση (αλλά συνήθως στις μικρές σχέσεις το βλέπεις περισσότερο) όταν ο κινητήρας είναι στις 2000 στροφές και κάτω παρατηρείς ότι ουσιαστικά κρεμάει. Νιώθεις δλδ ότι πατάς το γκάζι και δεν τραβάει το αμάξι , η ροπή αρχίζει να βγαίνει στις 2000 στροφές αλλά κάτω απο αυτές είναι λες και είναι στα τάρταρα και δεν αποδίδει ο κινητήρας
majnun Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Εντωμεταξύ κοιτάζοντας τι υπάρχει καινούργιο μέχρι 22.000 και πανω απο ( > ) 150 άλογα υπάρχει μόνο το civic sedan με τα 182 άλογα. Τρέλα ! Οπότε μόνο άμα είσαι συνταξιούχος έχεις επιδόσεις. Γυρίσαμε σε εποχές "παίρνω με το ΕΦΑΠΑΞ, κομπρέσορα και σας περνάω όλους". 1
katsapoli Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Γενικότερα εχει αλλάξει ολοι αυτοβιομηχανια απο θεμα ποιότητας τιμών προτεραιοτήτων 2Το 70-80% των αυτοκίνητων παγκόσμιος παει στης Leasing εταιρίες ο πελάτης των αυτοβιομηχανικων ειναι αυτοι οχι οι ιδιωτες ωπος παλια οποτε και ποιοτικα του νοιαζει να βγαλουν τα 4 χρονια του Leasing και ετσι διαμορφώνεται και η ποιότητα και η τιμή οσο αναφορα τα άλογα και την δύναμη η πλειοψηφία των αγοραστών δεν τους νοιάζουν ουτε τα αλογα ουτε η αυτοδύναμη τους νοιάζει αμα εχει ασύρματη φορτιση και ποσες ίντσες οθόνη εχει
LongTom Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 19 λεπτά πριν, katsapoli είπε Γενικότερα εχει αλλάξει ολοι αυτοβιομηχανια απο θεμα ποιότητας τιμών προτεραιοτήτων 2Το 70-80% των αυτοκίνητων παγκόσμιος παει στης Leasing εταιρίες ο πελάτης των αυτοβιομηχανικων ειναι αυτοι οχι οι ιδιωτες ωπος παλια οποτε και ποιοτικα του νοιαζει να βγαλουν τα 4 χρονια του Leasing και ετσι διαμορφώνεται και η ποιότητα και η τιμή οσο αναφορα τα άλογα και την δύναμη η πλειοψηφία των αγοραστών δεν τους νοιάζουν ουτε τα αλογα ουτε η αυτοδύναμη τους νοιάζει αμα εχει ασύρματη φορτιση και ποσες ίντσες οθόνη εχει To βασίζεις κάπου αυτό; Γιατί το leasing αυξήθηκε, αλλά σίγουρα όχι τόσο όσο να επηρεάσει την βιομηχανία. Περισσότερο είναι ότι τα ηλεκτρικά αυξάνονται, μικρότεροι κινητήρες βγάζουν περισσότερους ίππους και τα οχήματα γίνονται ακριβότερα για διάφορους λόγους (έξτρα παθητική/ενεργητική ασφάλεια, R&D ρύπων κ.ο.κ.). Τέλος το μέσο αμάξι (ιδίως του μικρομεσαίου Ι.Χ ιδιοκτήτη) γίνεται περισσότερο αξιόπιστο και ποιοτικό ανά έτος. Αυτό δείχνουν τα στατιστικά. Από το 80 έως σήμερα το μέσο όχημα είναι περισσότερο αξιόπιστο και με λιγότερες σοβαρές βλάβες. 32 λεπτά πριν, majnun είπε Εντωμεταξύ κοιτάζοντας τι υπάρχει καινούργιο μέχρι 22.000 και πανω απο ( > ) 150 άλογα υπάρχει μόνο το civic sedan με τα 182 άλογα. Τρέλα ! Οπότε μόνο άμα είσαι συνταξιούχος έχεις επιδόσεις. Γυρίσαμε σε εποχές "παίρνω με το ΕΦΑΠΑΞ, κομπρέσορα και σας περνάω όλους". Αυτό που κάποτε έδινες για "επιδόσεις", τώρα το δίνεις για ενεργητική/παθητική ασφάλεια, telematics/ηλεκτρονικά και R&D για μειωμένους ρύπους. Προσωπικά καλύτερα να με περνάει ο μπάμπας με το μερτσεντέ κομπρέσσορα εάν είμαι ασφαλής εκεί που πρέπει. Επίσης τα 20Κ€ του τώρα δεν είναι τα ίδια με τα 20Κ€ το 1990-2000. | | | Γενικότερα οι καιροί αλλάζουν και οι αλλαγές στην βιομηχανία (και σε άλλες κριτικής σημασίας για την αυτοκίνηση, π.χ. ενέργειας) είναι τεράστιες και θα αυξηθούν την επόμενη δεκαετία. Από ότι πιστεύω, από τα 1910-1920 δεν υπάρχει τέτοια τρομακτική αλλαγή στο το εννοούμε Ι.Χ. από τεχνικής πλευράς (και χρήσης με τα αυτόνομα). 1
katsapoli Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Για το ποσοστό καπου το διάβασα στην δικιά μ καθημερινότητα μπορω να το επιβεβαιώσω μενω Γερμανία και εδω ετεριες και μεγαλο ποσοστο ιδιωτών ειναι ολοι με Leasing. Δεν ειπα οτι δεν ασφάλειες καθε αλλο με της νεες τεχνολογίες π κουβαλάνε η ασφάλεια εχει ανέβει κατακόρυφα απλα εχουν ημερομηνία λήξης συντομότερη λογω ηλεκτρονικών και λόγω ωπος προ ειπα ο πελάτης το θέλει για 4 χρονια παραπάνω δεν τον νοιάζει
majnun Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Μόλις τώρα, LongTom είπε Αυτό που κάποτε έδινες για "επιδόσεις", τώρα το δίνεις για ενεργητική/παθητική ασφάλεια, telematics/ηλεκτρονικά και R&D για μειωμένους ρύπους. Προσωπικά καλύτερα να με περνάει ο μπάμπας με το μερτσεντέ κομπρέσσορα εάν είμαι ασφαλής εκεί που πρέπει. Επίσης τα 20Κ€ του τώρα δεν είναι τα ίδια με τα 20Κ€ το 1990-2000. Γενικότερα οι καιροί αλλάζουν και οι αλλαγές στην βιομηχανία (και σε άλλες κριτικής σημασίας για την αυτοκίνηση, π.χ. ενέργειας) είναι τεράστιες και θα αυξηθούν την επόμενη δεκαετία. Από ότι πιστεύω, από τα 1910-1920 δεν υπάρχει τέτοια τρομακτική αλλαγή στο το εννοούμε Ι.Χ. από τεχνικής πλευράς (και χρήσης με τα αυτόνομα). Ενεργητική δεν έχεις καλύτερη και το βλέπεις ότι υπάρχει ταβάνι 130 αλόγων χοντρικά και με αυτόματο κιβώτιο μέχρι τα 22 χιλιάρικα που κάνει ένα μέσο αμάξι μιας νέας οικογένειας. όταν οι κατασκευαστές επιστρέφουν ταχύτατα σε ημιάκαμπτο και ταμπούρα. Παθητική θα συμφωνήσω, αλίμονο κιόλας. Βλέπουμε ωραίες λύσεις όπως ο αερόσακος στη μέση του νέου Jazz. Ή τα φώτα LED που μπαίνουν σε μικρομεσαίο όπως το Clio. Επίσης κάτι που ξέρω "εκ των έσω" (εδώ γελάμε) είναι ότι το μέσο κόστος αυτοκινήτου έχει αυξηθεί (κάτι που έχουν παρατηρήσει πολλοί εδώ μέσα) λόγω ρύπων. Έχει μετακυληθεί αυτό το κόστος που επιβαρύνει τις βιομηχανίες, στον τελικό αγοραστή. Τέλος, θα συμφωνήσω ότι τα 20.000 έχουν άλλη αξία σήμερα. Είναι μάλλον, τουλάχιστον διπλά δύσκολο να έχεις 20 στην άκρη το 2020 σε σχέση με 1990. 1 1
tzampatzis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 54 λεπτά πριν, majnun είπε Εντωμεταξύ κοιτάζοντας τι υπάρχει καινούργιο μέχρι 22.000 και πανω απο ( > ) 150 άλογα υπάρχει μόνο το civic sedan με τα 182 άλογα. Τρέλα ! Οπότε μόνο άμα είσαι συνταξιούχος έχεις επιδόσεις. Γυρίσαμε σε εποχές "παίρνω με το ΕΦΑΠΑΞ, κομπρέσορα και σας περνάω όλους". Tο facelift i30 με τον νέο 1.5 hydrid είναι εντός budget, κάτω από τα 20k για την ακρίβεια. To facelifted n-line είναι πολύ ωραίο κιόλας αλλά δε ξέρω αν θα έδινα τόσα. Σίγουρα μπαίνει στα δικά μου "short list" για να πάω να δω.
majnun Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Πολύ καλή πρόταση. Αγκάθι η νοοτροπία πολλών (δε με εξαιρώ): Τόσα λεφτά για Huyndai;
LongTom Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 7 λεπτά πριν, majnun είπε Ενεργητική δεν έχεις καλύτερη και το βλέπεις ότι υπάρχει ταβάνι 130 αλόγων χοντρικά και με αυτόματο κιβώτιο μέχρι τα 22 χιλιάρικα που κάνει ένα μέσο αμάξι μιας νέας οικογένειας. όταν οι κατασκευαστές επιστρέφουν ταχύτατα σε ημιάκαμπτο και ταμπούρα. Παθητική θα συμφωνήσω, αλίμονο κιόλας. Βλέπουμε ωραίες λύσεις όπως ο αερόσακος στη μέση του νέου Jazz. Ή τα φώτα LED που μπαίνουν σε μικρομεσαίο όπως το Clio. Επίσης κάτι που ξέρω "εκ των έσω" (εδώ γελάμε) είναι ότι το μέσο κόστος αυτοκινήτου έχει αυξηθεί (κάτι που έχουν παρατηρήσει πολλοί εδώ μέσα) λόγω ρύπων. Έχει μετακυληθεί αυτό το κόστος που επιβαρύνει τις βιομηχανίες, στον τελικό αγοραστή. Τέλος, θα συμφωνήσω ότι τα 20.000 έχουν άλλη αξία σήμερα. Είναι μάλλον, τουλάχιστον διπλά δύσκολο να έχεις 20 στην άκρη το 2020 σε σχέση με 1990. Ενεργητική έχεις καλύτερη γιατί το ίδιο αμάξι παρακολουθεί την κίνηση σε πραγματικό χρόνο, σε "συμβουλεύει" μέσω διαφόρων οπτικοακουστικών διεπαφών και όταν είναι αναγκαίο παρεμβαίνει πολύ γρηγορότερα από κάθε ανθρώπινη αντίδραση. Το γκάζι =/= καλύτερη ενεργητική. Ιδίως όταν η συντριπτική πλειοψηφία το χρησιμοποιεί τελείως λάθος και παράνομα. | | Όπως έγραψα πριν, το R&D της βιομηχανίας για την μείωση των ρύπων έχει όντως μετακυλήσει στον καταναλωτή, αλλά σίγουρα, μιλάμε 100%, δεν είναι το σύνολο του κόστους. Το αμάξι του '20 που αγοράζει ο κυρ-Μήτσος έχει τάξεις μεγέθους περισσότερα υποσυστήματα από ένα τοπ luxury του 1980. Όλα αυτά είναι κόστος ανάπτυξης και υποστήριξης. | Δεν είναι η δυσκολία, είναι ο πληθωρισμός. Είναι περίεργο να νομίζουμε ότι σε 25-30 χρόνια τα αντίστοιχα 20χιλιάρικα έχουν την ίδια σταθερή πραγματική αγοραστική αξία.
tsofras Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, majnun είπε Πολύ καλή πρόταση. Αγκάθι η νοοτροπία πολλών (δε με εξαιρώ): Τόσα λεφτά για Huyndai; Για εμένα μεγαλύτερο αγκάθι είναι αν έχει κάποιο νόημα όλη αυτή η μόδα με τα 48V υβριδικά που ίσα ίσα μειώνουν τους ρύπους , σιγά την κατανάλωση που γλυτώνεις και βάζεις στο κεφάλι σου και το άγχος της extra μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρα που δεν ξέρουμε πόσο αξιόπιστα θα είναι στο μέλλον ούτε καν το κόστος επισκευής . 1
panosno1com Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Στις 11/10/2020 στις 12:56 ΜΜ, chill είπε Nissan.... Formerly known as Datsun. Η αγαπημένη μάρκα των γυφτων* οπότε μια χαρά μπορεί να κλαπεί 😁😁😁 *Μετά τις BMW 😂🤣😂 ναι θα πει ο ενας γυφτος στον αλλον: ρε παμε να κλεψουμε αυτο το μίκρα, ευκολος στοχος τα κλειντια απανω , οτι πρεπει γκια να πηγκαινουμε στο κεπ γκια το επιντομα!! ρε, μην εισαι γκιφτος, ντάτσουν εχουμε ηδη παλι ιδιο θα κλέψουμε? 1
turbat0s Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, majnun είπε Αγκάθι η νοοτροπία πολλών (δε με εξαιρώ): Τόσα λεφτά για Huyndai; Έχει ξεπεραστεί αυτή η νοοτροπία εκ των πραγμάτων. Με τόσα λεφτά πλέον μόνο hyundai και τα δεύτερα του vag (σκόντα-σέατ) παίρνεις. Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2020 από turbat0s 3 2
LongTom Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 34 λεπτά πριν, tsofras είπε Για εμένα μεγαλύτερο αγκάθι είναι αν έχει κάποιο νόημα όλη αυτή η μόδα με τα 48V υβριδικά που ίσα ίσα μειώνουν τους ρύπους , σιγά την κατανάλωση που γλυτώνεις και βάζεις στο κεφάλι σου και το άγχος της extra μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρα που δεν ξέρουμε πόσο αξιόπιστα θα είναι στο μέλλον ούτε καν το κόστος επισκευής . Τα υβριδικά είναι κυριολεκτικά το ημι-μετρο μέχρι να πέσει ικανοποιητικά η τιμή των ηλεκτρικών (που δεν βοηθάν και οι OEM επειδή κυριολεκτικά το 80+% των νέων μοντέλων είναι premium), να δημιουργηθούν νέοι σταθμοί φόρτισης και να ωριμάσει περισσότερο η τεχνολογία ηλεκτρικών. Επίσης σε χώρες όπως Γερμανία είναι κάπου 4-6 χιλιάρικα λιγότερα στην αγορά λόγω φοροελαφρύνσεων και άλλων απαλλαγών. Τέλος είναι καλός τρόπος "ξεπλύματος" της βιομηχανίας, για ρύπους και για κρατικές επιχορηγήσεις. Όπως σωστά τα λέει: Αναφορά σε κείμενο Plug-in hybrids are either a "con," which is what T&E called them, or an important stepping stone on the path to electrification, depending on a person's vantage point. Either way, they are poised to help automakers escape fines and offset the sales of their more profitable combustion engine cars, particularly SUVs. Said EV analyst Schmidt: "PHEVs are doing a lot to keep the sectors profitable, allowing manufacturers to continue to bring even more SUVs to market." 1
c-max Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, paylidis είπε Είναι θέμα γραμμικότητας του μοτέρ κατά τη γνώμη μου. Θεωρω ότι με αλλαγή χαρτογράφησης θα βελτιωθεί πολύ γιατί τουλάχιστον ο 1.5 δεν είναι λίγος για να έχει ροπή από χαμηλά, 1.6 με 122 ατμοσφαιρικά άλογα ήταν ο προηγούμενος που είχα και στις χαμηλές όπως είπα πηγαινε πιο καλά σε αντίστοιχα βαρύ σκάφος ... στις μεσαίες και υψηλές ο turbo δε παίζεται ωστόσο, η διαφορά είναι χαοτικη Το προηγουμενο 1.6 ατμοσφαιρικο σε σχεση με το 1.0 τουρμπο πουθενα δεν ηταν καλυτερο.Ισως στις 1200 στροφες και ποιο πολυ γιατι ο τρικυλυνδρος διαμαρτυρετε με λιγους κραδασμους αλλα απο τις 1400 και πανω καμια σχεση ο τουρμπο απλα φευγει... Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2020 από c-max 1
el00019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Τα ίδια κι εγώ έχω δει όπως ο @c-max. To 1.0 τουρμπο "διαμαρτύρεται" με 2α και ταχύτητα τσουληματος...εκεί που το 1.4 ατμοσφαιρα τσουλαει ανετα. Πανω απο τις 1200 όμως η διαφορά απλά είναι χαώδης κι ας μην έχει ανοίξει το τουρμπο του ακόμα Στο 1.2 τουρμπο από PSA δεν το έχω παρατηρήσει ακόμα...ίσως βέβαια συνήθισα από το ford και πατάω νωρίτερα συμπλέκτη. Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2020 από el00019
Προτεινόμενες αναρτήσεις