Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ritualistic είπε

Καλησπερα στο team

Eχω μια προσφορα για ετοιμοπαραδοτο Tiguan 1.5 150 αλογα εκδοση Advance σε μεταλλικο χρωμα στις 24900.

Γνωριζω οτι το μοντελο παιρνει facelift, ειναι μικρες οι αλλαγες που θα γινουν εξωτερικα και εσωτερικα το προτιμαω οπως ειναι τωρα. Ειμαι αναμεσα σε αυτο και στην βασικη του Q3 με 28000 και κατι.

Η γνωμη σας ?

Εγώ θα παιρνα το Q3...
η ποιότητα π έχει στο εσωτερικό δεν συγκρίνεται..

21 ώρες πριν, tsofras είπε

Ειλικρινά , τώρα που απογοητεύτηκα και απο το Leon , πιστεύω ότι μέχρι τις 30.000ε σε καινούριο δεν υπάρχει κάτι που θα με ικανοποιούσε

Και νομίζω πλέον ότι θα μου έκαναν μόνο αμάξια τύπου cupra , type r κτλ. κοινώς δίλιτρα με δύναμη και όχι πολλά μπλιμπλίκια

Αλλά μιλάμε για άλλα έξοδα σε κόστος αγοράς , χρήσης που δεν τα δικαιολογώ με την καμία με τα χιλιόμετρα που κάνω

Δες κανένα Mazda.

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετώ την παρέα! Θα ήθελα τα φώτα σας. Βρίσκομαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και προσανατολίζομαι προς την μικρομεσαία κατηγορία μιας και το Yaris που είχα πριν το πούλησα για κάτι λίγο μεγαλύτερο. Μετά από λίγο ψάξιμο, αυτό που μου έχει κεντρίσει ενδιαφέρον είναι το νέο Toyita Corolla στην έκδοση Black Edition με τον 1.2T... Θα ήθελα την γνώμη σας αλλά και τις προτάσεις σας. Το budget κυμαίνεται περίπου στα 22.000. Τέλος θα ήθελα και τις συμβουλές σας μιας και πρώτη φορά αγοράζω καινούργιο οπότε θα ήθελα να ξέρω τι να προσέξω σχετικά με την αντιπροσωπία κτλπ..

Σας ευχαριστώ, και σόρρυ για το μεγάλο κείμενο!

Επεξ/σία από Mark99
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Ειλικρινά επειδή έχω απογοητευτεί με τους νέους τούρμπο κινητήρες που κρεμάνε κάτω απο τις 2000 στροφές και ξεφουσκώνουν μετά τις 3.500 - 4.000 , θα ήθελα να οδηγήσω έναν skyactive που ναι μεν δεν έχει τόσο ψηλή ροπή στα ενδιάμεσα για να δώ πως είναι στο υπόλοιπο εύρος στροφών. Γιατί καλό το τούρμπο αλλά αν το έχω διαθέσιμο εγώ στον χιλιάρη μόνο σε 1500 στροφές φάσμα κλάιν

Το πήρε ένας φίλος που μου πούλησε το παλιό του. Εκτός ότι είναι πανέμορφο μέσα και έξω, με φοβερή προσοχή στη λεπτομέρεια, η mazda θεωρεί τον πατενταρισμένο skyactive σταθμό στην ιστορία της , αντίστοιχο της κατασκευής του RX8! H ροπή στις χαμηλές στροφές (πριν τις 4000 που σταματάει να λειτουργεί σαν πετρελαίου) είναι το μεγάλο του ατού. Νομίζω ότι είναι 2000 κυβικά και αν δεν πάψει να ισχύει ο φόρος πολυτελείας θα υπάρχει ετήσια επιβάρυνση.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, h3342 είπε

Εγώ θα παιρνα το Q3...
η ποιότητα π έχει στο εσωτερικό δεν συγκρίνεται..

μωρε και εγω το Q3 θα επαιρνα χαχα αλλα +3000ε δεν ειναι μικρο ποσο.

το θεμα ειναι αν αυτη η εκδοση του Tiguan ειναι σε αυτη την τιμη ανταγωνιστικη σε σχεση με αυτα που προσφερει και τεινω να καταληξω εχοντας οδηγησει και τα 2 αυτοκινητα οτι ειναι.

Μιλαμε για πανομοιοτυπα αμαξωματα και κινητηρες, με μονη διαφορα ta led και το active info display που δικαιολογουν και την διαφορα τιμης στο Q3. To Tiguan εχει και αυτο αλλα πλεονεκτηματα ομως : μπροστά αισθητήρες με park pilot, τεμπέλης πίσω μέση, ρεζέρβα, προβολείς ομίχλης, θερμαινομενα καθισματα, adaptive cruise control, θερμομονωτικα σκουρα κρυσταλλα πισω.

Οσον αφορα την ποιοτητα κυλισης/καμπινας οπτικα το Q3 ειναι καταπληκτικο μεσα για τα δικα μου γουστα αλλα και το Tiguan δεν υστερει καθολου σε ποιοτητα.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πολύ basic κ τελειως εκτός 2020, κατά την ταπεινή μου άποψη δεν αξίζει...

Επίσης οι πινακίδες ΧΕ- είναι καινούριες σειρές νομίζω, όχι του 2014. Σα να το αγόρασε περυσι και να το ξαναδίνει φαίνεται...

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πολύ basic κ τελειως εκτός 2020, κατά την ταπεινή μου άποψη δεν αξίζει...

Το συγκεκριμένο είναι Works Look μονον, με τον 1,5litre κινητήρα 136hp. Το κανονικό Works είναι δίλιτρο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν έχει ήδη αναφερθεί αλλά η πετρελαιοκίνηση πλησιάζει στο τέλος της.

Ήδη σε κάποια αστικά κέντρα απαγορεύεται https://dieselinformation.aecc.eu/where-in-europe-can-i-drive-my-diesel-car/

Το αργότερο έως το 2040 θα καταργηθούν τα ορυκτά καύσιμα σε πολλές χώρες (και η βενζίνη).

Στην πράξη τώρα. Έχω αυτοκίνητο με πετρέλαιο και ξεχνάω να το γεμίζω. 

Στην εθνική η κατανάλωση πέφτει κάτω από τα 5lt/100km (4.4 με σταθερή ταχύτητα 80χλμ/ώρα, 4.8 με 100). Είναι όμως βαρύ αυτοκίνητο και στην πόλη άνετα φτάνει τα 7~8.

Από την άλλη, ένα fiat punto με start/stop diesel στην πόλη έχει την μισή κατανάλωση αλλά στην εθνική ενώ ο κατασκευαστής λέει 3.5lt/100km η πραγματική κατανάλωση είναι αρκετά παραπάν.

Γενικές αρχές σχετικά με την κατανάλωση:

1. Η αεροδυναμική αντίσταση αυξάνεται στο τετράγωνο με την ταχύτητα. Αυτό σημαίνει ότι σε ταχύτητες εθνικής οδού/αττικής οδού, ένα μακρύ αυτοκίνητο (sedan) έχει χαμηλότερη κατανάλωση από ένα hatchback επειδή έχει καλύτερη αεροδυναμική.

2. Η ενέργεια που χάνεται στο φρενάρισμα είναι ανάλογη του βάρους. Όσο πιο βαρύ είναι ένα όχημα τόσο μεγαλύτερη κατανάλωση έχει σε σχέση με ένα ελαφρύτερο, εφόσον βέβαια κινούνται με ίδιες επιταχύνσεις. 

3. Τα υβριδικά συμφέρουν σε πόλη επειδή ανακτούν μέρος της ενέργειας φρεναρίσματος. Στην πόλη έχει νόημα η ανάκτηση, στην εθνική οδό δεν εξοικονομείται ενέργεια.

 

Επεξ/σία από StavrosD
  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, seloner είπε

Τι εννοείς τελείως εκτός 2020 ; 

Ουτε μια οθονη ουτε τιποτα

17 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Επίσης οι πινακίδες ΧΕ- είναι καινούριες σειρές νομίζω, όχι του 2014. Σα να το αγόρασε περυσι και να το ξαναδίνει φαίνεται...

εχεις δικιο σε αυτό...

9 λεπτά πριν, kalmik είπε

Το συγκεκριμένο είναι Works Look μονον, με τον 1,5litre κινητήρα 136hp. Το κανονικό Works είναι δίλιτρο.

οντως..

Δημοσ.

Εγώ θα ξαναπώ πάντως για την ανιωθίλα των κινητήρων κάτω από τις 2.000 στροφές ότι ευθύνεται το Euro6 αλλά μόνος μου μιλάω.

  • Like 3
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, seloner είπε

 

56 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πολύ basic κ τελειως εκτός 2020, κατά την ταπεινή μου άποψη δεν αξίζει...

Το αυτό. 
Μοιάζει τελείως βασική έκδοση και εσωτερικό που θυμίζει περισσότερο 2006 παρά 2014. Ανύπαρκτο Infotainment για αμάξι πενταετίας.

  • Like 2
Δημοσ.

Γουστα ειναι αυτα για την εμφάνιση ουτε εμενα μ'αρέσει αλλα απο βιντεακι και ιδιοκτήτες ειναι Fun to drive και πολυ τα φτιάχνουν

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, majnun είπε

Εγώ θα ξαναπώ πάντως για την ανιωθίλα των κινητήρων κάτω από τις 2.000 στροφές ότι ευθύνεται το Euro6 αλλά μόνος μου μιλάω.

με τοσες βλακειες που τα εχουν φορτωσει για οικολογικους λογους καταληγει να πηγαινει σα μπουκωμενο...

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν πηγαίνει σα μπουκωμένο. Είναι μπουκωμένο.

Όταν μάλιστα κάθε αυτοκίνητο που παράγεται πια έχει και φίλτρο μικροσωματιδίων βενζίνης, έχει μπει ταφόπλακα.

Μόνο κάτι πολύ δυνατό ή με ηλεκτροβοήθηση θα δώσει την αίσθηση που είχαμε ακόμα με 90 άλογα 1400άρηδες.

Το ίδιο βύθισμα σε αμεσότητα έγινε με το injection. Το ίδιο με τους καταλύτες, το ίδιο με το ηλεκτρικό γκάζι το ίδιο με το euro 2, 3, 4, 5 και τώρα 6.

Απλά οδηγήστε οποιόδηποτε 1000άρι με ντίζα και 50 άλογα  (πχ alto 95) και μετά ένα (2020) clio 5 100 άλογα και πείτε εντυπώσεις.

  • Like 4
Δημοσ.

Ρε τίποτα λέμε , εγώ θα ψάχνομαι και όταν μπορέσω ειδικά αν φύγει και η βλακεία με τα 2000 κυβικά θα ψάχνω να τσιμπήσω κανα evo , type r , curpa μεταχειρισμένο μέχρι κανα 25αρι.

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδιά αυτό που λέτε για τις 2000 στροφές μπορεί να το εξηγήσει κάποιος, δηλαδή λέτε ότι στην πρώτη δεν έχει τόσο ροπή ; 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...