ritualistic Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπερα στο team Eχω μια προσφορα για ετοιμοπαραδοτο Tiguan 1.5 150 αλογα εκδοση Advance σε μεταλλικο χρωμα στις 24900. Γνωριζω οτι το μοντελο παιρνει facelift, ειναι μικρες οι αλλαγες που θα γινουν εξωτερικα και εσωτερικα το προτιμαω οπως ειναι τωρα. Ειμαι αναμεσα σε αυτο και στην βασικη του Q3 με 28000 και κατι. Η γνωμη σας ? Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2020 από ritualistic
paylidis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 7 λεπτά πριν, ritualistic είπε Καλησπερα στο team Eχω μια προσφορα για ετοιμοπαραδοτο Tiguan 1.5 150 αλογα εκδοση Advance σε μεταλλικο χρωμα στις 24900. Γνωριζω οτι το μοντελο παιρνει facelift, ειναι μικρες οι αλλαγες που θα γινουν εξωτερικα και εσωτερικα το προτιμαω οπως ειναι τωρα. Ειμαι αναμεσα σε αυτο και στην βασικη του Q3 με 28000 και κατι. Η γνωμη σας ? Αρκετά στο δίνει το Tiguan. Τον Ιούνιο με μεταλλικο advance k ηλεκτρικά αναδιπλούμενους το έπαιρνα αν δεν απατώμαι 24200... τώρα που σε 2-3 μήνες πατάει Ελλάδα το νέο μοντέλο θα έπρεπε να είναι πιο κοντά στα 23Κ. οσον αφορά τη βασική του Q3 (που μόνο βασική δεν είναι) τη βρίσκεις ΠΟΛΥ πιο κάτω επίσης. Ψάξε κανε τηλέφωνα, αν δε βρεις στείλε πμ να σε κατευθύνω (αν κ νομίζω έχουμε μιλήσει με πμ σχετικα) Σίγουρα δύσκολη η επιλογή πέρασα ακριβώς από την ίδια φάση, ξέρουμε όλοι τι επέλεξα (κ δε πηρα τη βασική του Q) 😅
ritualistic Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 21 λεπτά πριν, paylidis είπε Αρκετά στο δίνει το Tiguan. Τον Ιούνιο με μεταλλικο advance k ηλεκτρικά αναδιπλούμενους το έπαιρνα αν δεν απατώμαι 24200... τώρα που σε 2-3 μήνες πατάει Ελλάδα το νέο μοντέλο θα έπρεπε να είναι πιο κοντά στα 23Κ. οσον αφορά τη βασική του Q3 (που μόνο βασική δεν είναι) τη βρίσκεις ΠΟΛΥ πιο κάτω επίσης. Ψάξε κανε τηλέφωνα, αν δε βρεις στείλε πμ να σε κατευθύνω (αν κ νομίζω έχουμε μιλήσει με πμ σχετικα) Σίγουρα δύσκολη η επιλογή πέρασα ακριβώς από την ίδια φάση, ξέρουμε όλοι τι επέλεξα (κ δε πηρα τη βασική του Q) 😅 ειχα και εγω προσφορα πριν 2 μηνες με 24000 σε λευκο αλλα σε 130 αλογα μηπως εννοεις αυτο ? ειναι αρκετη η διαφορα τιμης απο τα 150 στον τιμοκαταλογο τους... οταν λεω την βασικη εννοω με carplay/αισθητηρες/συναγερμο για το Q3... εχουμε μιλησει ναι και αυτη ειναι η τιμη που μου ειχε δωσει ο φιλος. προβληματιζομαι εντονα στο τι να κανω τα αμαξια μοιαζουν αρκετα κ η τιμη -3000+ για να μην εχω ηλεκτρονικο καντραν και φωτα led φαινεται σωστη στα δικα μου ματια...
paylidis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, ritualistic είπε ειχα και εγω προσφορα πριν 2 μηνες με 24000 σε λευκο αλλα σε 130 αλογα μηπως εννοεις αυτο ? ειναι αρκετη η διαφορα τιμης απο τα 150 στον τιμοκαταλογο τους... οταν λεω την βασικη εννοω με carplay/αισθητηρες/συναγερμο για το Q3... εχουμε μιλησει ναι και αυτη ειναι η τιμη που μου ειχε δωσει ο φιλος. προβληματιζομαι εντονα στο τι να κανω τα αμαξια μοιαζουν αρκετα κ η τιμη -3000+ για να μην εχω ηλεκτρονικο καντραν και φωτα led φαινεται σωστη στα δικα μου ματια... Τα φώτα led είναι πολύ σημαντικό έξτρα παντως. Κ εγώ στην ίδια περίπτωση ήμουν. Overall to Audi είναι καλύτερο αυτοκινητο. Προσπάθησε στα 28 να σου χωρέσει κ κάμερα οπισθοπορείας, μιλά και με το φίλο @slayerized89 που πήρε αυτό που σου λέω από τον αντιπρόσωπο που σου είπα στη Β. Ελλάδα που είσαι από ότι κατάλαβα ή εναλλακτικα να σε στείλω στο δικό μου στην Αθήνα οχι η τιμή που αναφέρομαι για το Tiguan ήταν σίγουρα με μεταλλικο-ίσως βέβαια να ήταν όντως με τα 130 άλογα (το 150 δε το ήθελα καθως ήταν ΜΥ19 και είχε υψηλά τέλη-270€). Το 150 ΜΥ20 παντως advance μεταλλικο αναδιπλούμενους καθρέφτες κ ψηφιακό πίνακα οργάνων έβγαινε πάλι κάτω από 25 όταν πηρα προσφορές Το Tiguan για εμένα ξεχωρίζει ελαφρώς σε λεπτομέρειες (πχ μπροστά αισθητήρες, τεμπέλης πίσω μέση, ρεζέρβα κ προβολείς ομίχλης που δε τα έχει το Q) Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2020 από paylidis 2
tsofras Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, johnnieinlab είπε Σου προτείνω να οδηγήσεις το νέο Mazda 3, παίζει test drive. Ειλικρινά επειδή έχω απογοητευτεί με τους νέους τούρμπο κινητήρες που κρεμάνε κάτω απο τις 2000 στροφές και ξεφουσκώνουν μετά τις 3.500 - 4.000 , θα ήθελα να οδηγήσω έναν skyactive που ναι μεν δεν έχει τόσο ψηλή ροπή στα ενδιάμεσα για να δώ πως είναι στο υπόλοιπο εύρος στροφών. Γιατί καλό το τούρμπο αλλά αν το έχω διαθέσιμο εγώ στον χιλιάρη μόνο σε 1500 στροφές φάσμα κλάιν Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2020 από tsofras 1
imr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 32 λεπτά πριν, tsofras είπε Ειλικρινά επειδή έχω απογοητευτεί με τους νέους τούρμπο κινητήρες που κρεμάνε κάτω απο τις 2000 στροφές και ξεφουσκώνουν μετά τις 3.500 - 4.000 , θα ήθελα να οδηγήσω έναν skyactive που ναι μεν δεν έχει τόσο ψηλή ροπή στα ενδιάμεσα για να δώ πως είναι στο υπόλοιπο εύρος στροφών. Γιατί καλό το τούρμπο αλλά αν το έχω διαθέσιμο εγώ στον χιλιάρη μόνο σε 1500 στροφές φάσμα κλάιν Ρε συ γιατι θελεις ροπη κατω απο τις 2000 στροφες? Απλα κατεβαζεις και θα εχεις χαρουμενο και το μοτερ σου απο το να αγκωμαχαει στις 1500 Μονο με δευτερα να το καταλαβω οτι μπορει να μην μπορεις να κατεβασεις αλλα δεν νομιζω να εχουν τοσο μακρυα δευτερα που να μην τραβαει
tsofras Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 15 λεπτά πριν, imr είπε Ρε συ γιατι θελεις ροπη κατω απο τις 2000 στροφες? Απλα κατεβαζεις και θα εχεις χαρουμενο και το μοτερ σου απο το να αγκωμαχαει στις 1500 Μονο με δευτερα να το καταλαβω οτι μπορει να μην μπορεις να κατεβασεις αλλα δεν νομιζω να εχουν τοσο μακρυα δευτερα που να μην τραβαει Γιατί σε συνθήκες πόλης και κίνησης είναι το ποιο κλασσικό να είσαι με 2α στο σταμάτα - ξεκίνα αν έχει κίνηση , πλησιάζεις κάποιο στοπ κτλ Το θεωρώ αρκετά κουραστικό και μη αναγκαίο να κατεβάζα απο 2α σε 1η συνέχεια για αυτόν τον λόγο , επειδή είχα τον κινητήρα και τα άλογα στα προηγούμενα απλά απο 2α έφευγα και ήμουν οκ. Ακόμη και το DSG δεν το έβλεπα ποτέ να κουμπώνει 1η σε αυτές τις συνθήκες που λέω 1
paylidis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Μόλις τώρα, tsofras είπε Γιατί σε συνθήκες πόλης και κίνησης είναι το ποιο κλασσικό να είσαι με 2α στο σταμάτα - ξεκίνα αν έχει κίνηση , πλησιάζεις κάποιο στοπ κτλ Το θεωρώ αρκετά κουραστικό και μη αναγκαίο να κατεβάζα απο 2α σε 1η συνέχεια για αυτόν τον λόγο , επειδή είχα τον κινητήρα και τα άλογα στα προηγούμενα απλά απο 2α έφευγα και ήμουν οκ. Ακόμη και το DSG δεν το έβλεπα ποτέ να κουμπώνει 1η σε αυτές τις συνθήκες που λέω Θα συμφωνήσω. Κ εγώ στο προηγούμενο πρώτη δεν έβαζα σχεδόν ποτέ (παρά μόνο για να βγω από το παρκινγκ). Αλλά εκεινο είχε ροπή από χαμηλά 1
imr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 7 λεπτά πριν, tsofras είπε Γιατί σε συνθήκες πόλης και κίνησης είναι το ποιο κλασσικό να είσαι με 2α στο σταμάτα - ξεκίνα αν έχει κίνηση , πλησιάζεις κάποιο στοπ κτλ Το θεωρώ αρκετά κουραστικό και μη αναγκαίο να κατεβάζα απο 2α σε 1η συνέχεια για αυτόν τον λόγο , επειδή είχα τον κινητήρα και τα άλογα στα προηγούμενα απλά απο 2α έφευγα και ήμουν οκ. Ακόμη και το DSG δεν το έβλεπα ποτέ να κουμπώνει 1η σε αυτές τις συνθήκες που λέω Για να ξεκινας ανετα με δευτερα μαλλον δεν φταιει το μοτερ αλλα η κλιμακωση του κιβωτιου. Εφοσον ειναι μακρυα η δευτερα λογικο να μην ειναι ανετη στο ξεκινημα Το dsg ειναι 7ρι και εχει πολυ πιο κοντες σχεσεις απο τα μηχανικα 1
tsofras Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Μόλις τώρα, imr είπε Για να ξεκινας ανετα με δευτερα μαλλον δεν φταιει το μοτερ αλλα η κλιμακωση του κιβωτιου. Εφοσον ειναι μακρυα η δευτερα λογικο να μην ειναι ανετη στο ξεκινημα Το dsg ειναι 7ρι και εχει πολυ πιο κοντες σχεσεις απο τα μηχανικα Μα για παράδειγμα έφερα το DSG Είχα opel corsa 1.4 90 , opel astra 1.6 240 , opel astra 1.4 140 ακόμη και με το c3 1.2 82(?) έτσι οδηγώ και παρατηρώ ότι το c3 αν και ψόφιο λόγω μικρού ατμοσφαιρικού κινητήρα συμπεριφέρεται καλύτερα σε αυτές τις χαμηλές στροφές 2
h3342 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 2 ώρες πριν, majnun είπε Έχει κανείς εμπειρία από το Jazz που βγήκε το 2015; Εγώ έχω το τζαζ του 2006 Μοντέλο,1.33 cc τα καλύτερα έχω να πω.
paylidis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 16 λεπτά πριν, tsofras είπε Μα για παράδειγμα έφερα το DSG Είχα opel corsa 1.4 90 , opel astra 1.6 240 , opel astra 1.4 140 ακόμη και με το c3 1.2 82(?) έτσι οδηγώ και παρατηρώ ότι το c3 αν και ψόφιο λόγω μικρού ατμοσφαιρικού κινητήρα συμπεριφέρεται καλύτερα σε αυτές τις χαμηλές στροφές Είναι θέμα γραμμικότητας του μοτέρ κατά τη γνώμη μου. Θεωρω ότι με αλλαγή χαρτογράφησης θα βελτιωθεί πολύ γιατί τουλάχιστον ο 1.5 δεν είναι λίγος για να έχει ροπή από χαμηλά, 1.6 με 122 ατμοσφαιρικά άλογα ήταν ο προηγούμενος που είχα και στις χαμηλές όπως είπα πηγαινε πιο καλά σε αντίστοιχα βαρύ σκάφος ... στις μεσαίες και υψηλές ο turbo δε παίζεται ωστόσο, η διαφορά είναι χαοτικη 1
seloner Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31950848-mini-cooper πω είναι έρωτας !
paylidis Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 3 λεπτά πριν, seloner είπε https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31950848-mini-cooper πω είναι έρωτας ! Πολύ basic κ τελειως εκτός 2020, κατά την ταπεινή μου άποψη δεν αξίζει... 2
seloner Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, paylidis είπε Πολύ basic κ τελειως εκτός 2020, κατά την ταπεινή μου άποψη δεν αξίζει... Τι εννοείς τελείως εκτός 2020 ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις