Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, tsofras είπε

Ειλικρινά , τώρα που απογοητεύτηκα και απο το Leon , πιστεύω ότι μέχρι τις 30.000ε σε καινούριο δεν υπάρχει κάτι που θα με ικανοποιούσε

Και νομίζω πλέον ότι θα μου έκαναν μόνο αμάξια τύπου cupra , type r κτλ. κοινώς δίλιτρα με δύναμη και όχι πολλά μπλιμπλίκια

Αλλά μιλάμε για άλλα έξοδα σε κόστος αγοράς , χρήσης που δεν τα δικαιολογώ με την καμία με τα χιλιόμετρα που κάνω

Σου προτείνω να οδηγήσεις το νέο Mazda 3, παίζει test drive.

  • Like 2
Δημοσ.

Με ολες αυτες τις αλλαγες νιωθω τυχερος που πηρα το φιεστα 2 εβδομαδες πριν την καραντινα στα 17χιλιαρικα με Led και δισκοφρενα πισω.Ακου ταμπουρα,τι μαστιγα εχει γινει αυτο το πραγμα???

Κ επειδη μιλαμε για την εμπειρια μας με το αμαξι.Η αληθεια ειναι οτι κ εγω ειμαι τοσο ευχαριστημενος απ το φιεστα ,ειδικα οσον αφορα το ποσο διασκεδαστικο ειναι στην οδηγηση που αμα εκανα τωρα αγορα θα εδινα 4 χιλιαρικα παραπανω κ θα πηγαινα στο st οπως το παιδι στην αγγελια.

  • Like 4
Δημοσ.
8 ώρες πριν, alimentas είπε

Με ολες αυτες τις αλλαγες νιωθω τυχερος που πηρα το φιεστα 2 εβδομαδες πριν την καραντινα στα 17χιλιαρικα με Led και δισκοφρενα πισω.Ακου ταμπουρα,τι μαστιγα εχει γινει αυτο το πραγμα???

Κ επειδη μιλαμε για την εμπειρια μας με το αμαξι.Η αληθεια ειναι οτι κ εγω ειμαι τοσο ευχαριστημενος απ το φιεστα ,ειδικα οσον αφορα το ποσο διασκεδαστικο ειναι στην οδηγηση που αμα εκανα τωρα αγορα θα εδινα 4 χιλιαρικα παραπανω κ θα πηγαινα στο st οπως το παιδι στην αγγελια.

Αν είχε λίγο μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω και στο πορτ μπαγκαζ μπορεί να είχα καταλήξει και εγώ σε αυτό ήταν ένα από τα 2 που κοίταζα στο τέλος όταν αποφάσισα να πάω στη μικρή κατηγορία λόγω και της 8ετης εγγύησης

Δημοσ.
17 ώρες πριν, jobous είπε

@tsofras : Προτείνω να πας για ένα td σε μια αντιπροσωπεία της Ford για το νέο Focus MHEV 1.0 με τα 155 άλογα σε St-Line έκδοση. Απλά να το οδηγήσεις και να μας πεις τις διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα 2 (Leon και Focus).

Αμα το βρει καπου να μου σφυριξει και μενα γιατι πηρα σβαρνα ολες τις αντιπροσωπειες και δεν υπαρχει πουθενα. Χτες εμαθα απο την τριτη που μου εδειξε και λαιβ που βρισκοντα αυτοκινητα παραγγελιας οτι δεν υπαρχει ουτε ενα Φιεστα και Φοκους με 155αρη υβριδικο πουθενα ακομα (πηραν αυτα τα μοτερ πολυ προσφατα, το Πουμα που τα πρωτοφορεσε υπαρχει και για τεστ)

12 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Όπως βλέπεται από μειώσεις σε εξοπλισμό καλά πάμε, αλλά για μείωση τιμής ούτε λόγος...
Πραγματικά αναρωτιέμαι τι θα δούμε από τον Γενάρη που θα μπει και το WLTP...

Χτεσινη προσφορα που πηρα για το Φοκους 155αρι με WLTP (μιας και θα παρει πινακιδες σιγουρα το 21) βγαινουν τα τελη 115 απο 84 με τα τωρινα. Τι ειναι ενα 30αρι θα μου πεις βεβαια αλλα οπως και να εχει ειναι αυξηση..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Χτεσινη προσφορα που πηρα για το Φοκους 155αρι με WLTP (μιας και θα παρει πινακιδες σιγουρα το 21) βγαινουν τα τελη 115 απο 84 με τα τωρινα. Τι ειναι ενα 30αρι θα μου πεις βεβαια αλλα οπως και να εχει ειναι αυξηση..

70 σεντς στο άλογο να μην σου βάλει ετήσια τέλη? Είναι και μπόλικα τα άτιμα και βγαίνει στο WLTP. Μην κοιτάτε τα λίγα κυβικά , είναι πολλά τα άλογα και σημερινά αυτοκίνητα είναι "βαριά" λόγω εξοπλισμού πέρα από τον όγκο.

 

ΥΓ

Τα 155 άλογα πρέπει να το κινούν πολύ ζωηρά. Εγώ με 120άλογα σε χιλιάρι και είναι ευχάριστη έκπληξη πόσο ζωηρό είναι στις 3000 στροφές. Ειχα παλιά 1400 ατμοσφαιρικό και συχνά αισθανόμουν ότι έπρεπε να κατέβω να το σπρώξω.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Shyn είπε

Καπου στα 19κ  δεν βγαινει το Fiesta ST Line? Και του φορεσαν ταμπουρα? Τραγικο..

Επιστροφή στη δεκαετία του 2000... ακου εκει ταμπουρα πισω... εχουν ξεφυγει... 

Με 155 αλογα που να σε σταματησει εγκαιρα το ταμπουρο;;;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Επιστροφή στη δεκαετία του 2000... ακου εκει ταμπουρα πισω... εχουν ξεφυγει... 

Με 155 αλογα που να σε σταματησει εγκαιρα το ταμπουρο;;;

Αν καταλαβα σωστα η εκδοση με τα 155 και 200 αλογα θα ειναι οι μονες που θα εχουν δισκοφρενα. Αλλα και παλι σε ποιον αρεσει να βλεπει ταμπουρα το 2020 ? Φαινονται ασχημα. Κριμα γιατι το ST Line εχει πανεμορφες ζαντες.. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Shyn είπε

Αν καταλαβα σωστα η εκδοση με τα 155 και 200 αλογα θα ειναι οι μονες που θα εχουν δισκοφρενα. Αλλα και παλι σε ποιον αρεσει να βλεπει ταμπουρα το 2020 ? Φαινονται ασχημα. Κριμα γιατι το ST Line εχει πανεμορφες ζαντες.. 

ΟΚ, εστω με τα 125 αλογα... σταματανε τα ταμπουρα; ταμπουρα εβαζε το φιεστα (και το καθε φιεστα) οταν ειχε 75-78-80 αλογα...

 

εχουν ξεφυγει... απο παντου κοβουν λεφτα αλλα οι τιμες στο θεο... καποτε με 15χ πηραμε 5θ φιεστα φουλ εξτρα καινουργιο, τωρα με 19 και κατι θα λειπει... οκ καλη χρυση η ford, δε σπαει δε χαλαει, τη συμπαθω όσο δε παει αλλα το εχουν παρακανει στις τιμές τους...*

 

*εδω το kuga εβγαινε στα ιδια λεφτα με το Qμε σχεδον ιδιο εξοπλισμό...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

Θα παίξει αρθράκι Auto Triti σε λίγο καιρό που θα μας λέει πως τα δισκόφρενα δεν ειναι και απαραίτητα ή μόνο για τους απαιτητικούς οδηγούς και πως τα ταμπουρα ειναι μια χαρά.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, paylidis είπε

ΟΚ, εστω με τα 125 αλογα... σταματανε τα ταμπουρα; ταμπουρα εβαζε το φιεστα (και το καθε φιεστα) οταν ειχε 75-78-80 αλογα...

εχουν ξεφυγει... απο παντου κοβουν λεφτα αλλα οι τιμες στο θεο... καποτε με 15χ πηραμε 5θ φιεστα φουλ εξτρα καινουργιο, τωρα με 19 και κατι θα λειπει... οκ καλη χρυση η ford, δε σπαει δε χαλαει, τη συμπαθω όσο δε παει αλλα το εχουν παρακανει στις τιμές τους...*

*εδω το kuga εβγαινε στα ιδια λεφτα με το Qμε σχεδον ιδιο εξοπλισμό...

Μωρέ σταματάει το ταμπούρο και 100-0 αν δείς με ταμπούρο μία χαρά τα πάνε. Το θέμα με τα ταμπούρα απο ότι γνωρίζω είναι όμως η υπερθέρμανση , οπότε θα ήθελα να δώ ανάλογο τεστ μετά απο αρκετά φρεναρίσματα κατα πόσο μειώνεται η αποδοτικότητα.

  • Like 3
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, paylidis είπε

ΟΚ, εστω με τα 125 αλογα... σταματανε τα ταμπουρα; ταμπουρα εβαζε το φιεστα (και το καθε φιεστα) οταν ειχε 75-78-80 αλογα...

εχουν ξεφυγει... απο παντου κοβουν λεφτα αλλα οι τιμες στο θεο... καποτε με 15χ πηραμε 5θ φιεστα φουλ εξτρα καινουργιο, τωρα με 19 και κατι θα λειπει... οκ καλη χρυση η ford, δε σπαει δε χαλαει, τη συμπαθω όσο δε παει αλλα το εχουν παρακανει στις τιμές τους...*

*εδω το kuga εβγαινε στα ιδια λεφτα με το Qμε σχεδον ιδιο εξοπλισμό...

Χαζα πραγματα για μειωση κοστους. 

Οταν κοιταζα το Fiesta με ενημερωσε ενα πωλητης οτι η Ford στην Ευρωπη τα πηγαινε χαλια. Ορθοποδησε ξανα εξαιτιας του Fiesta. Τωρα ειπαν να εκμεταλλευτουν την κατασταση αφου βλεπουν οτι ο κοσμος το αγοραζει. 

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μωρέ σταματάει το ταμπούρο και 100-0 αν δείς με ταμπούρο μία χαρά τα πάνε. Το θέμα με τα ταμπούρα απο ότι γνωρίζω είναι όμως η υπερθέρμανση , οπότε θα ήθελα να δώ ανάλογο τεστ μετά απο αρκετά φρεναρίσματα κατα πόσο μειώνεται η αποδοτικότητα.

θα σταματησει 1-2-3 100-0 στο 4ο πλεον οχι ή τουλαχιστον δε θα ειναι τοσο αποτελεσματικο το φρεναρισμα...

17 λεπτά πριν, Shyn είπε

Χαζα πραγματα για μειωση κοστους. 

Οταν κοιταζα το Fiesta με ενημερωσε ενα πωλητης οτι η Ford στην Ευρωπη τα πηγαινε χαλια. Ορθοποδησε ξανα εξαιτιας του Fiesta. Τωρα ειπαν να εκμεταλλευτουν την κατασταση αφου βλεπουν οτι ο κοσμος το αγοραζει. 

ετσι ακριβως... το φιεστα και δευτερευοντως το φοκους εσωσαν την παρτιδα... και τωρα κανουν γυφτιες και στα 2 για να βγαλουν τα σπασμενα απο όλα τα υπολοιπα μοντελα κατα πως φαινεται

  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...