Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 ώρες πριν, chriskourou είπε

Εχμ, ξέρει κανείς πώς γίνεται η βασική έκδοση του Α3 στην Ελλάδα, να είναι 4.000 ευρώ φθηνότερη απ' ότι στη Γερμανία; Στον εξοπλισμό, κυβισμό και άλογα δεν εντόπισα διαφορές. Επίσης η S line είναι 2.500 φθηνότερη κτλ

Mε την ίδια λογική που ελληνικά προϊόντα είναι πιο φθηνά στο εξωτερικό (σε χονδρική)

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπερα σας ! Δίλημμα focus - leon ή corolla ?

κατα κυριο λογο μεσα στην πολη . περιπου 30 χιλιομετρα καθε μερα . ισως κανενα ταξιδι 300-400 χιλιομετρα 2-3 φορες το μηνα . 

τα 2 πρωτα ειναι σε 48V hybrid 1000 κυβικα 

το corolla full hybrid

ισως μια επιλογη ειναι και το skoda kamiq (ή arona) σε αεριο μιας και εχω απορρίψει το πετρέλαιο λογο κοστους συντηρησης καθως δε κανω και πολλα χιλιόμετρα .

το κοστος συντηρησης και ή οικονομια γενικοτερα ειναι ενα σημαντικο κριτηριο 

το budget ειναι εκει στα 20 - 22k  .
 

Ευχαριστω  !

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, BEL_3 είπε

Καλησπερα σας ! Δίλημμα focus - leon ή corolla ?

κατα κυριο λογο μεσα στην πολη . περιπου 30 χιλιομετρα καθε μερα . ισως κανενα ταξιδι 300-400 χιλιομετρα 2-3 φορες το μηνα . 

τα 2 πρωτα ειναι σε 48V hybrid 1000 κυβικα 

το corolla full hybrid

ισως μια επιλογη ειναι και το skoda kamiq (ή arona) σε αεριο μιας και εχω απορρίψει το πετρέλαιο λογο κοστους συντηρησης καθως δε κανω και πολλα χιλιόμετρα .

το κοστος συντηρησης και ή οικονομια γενικοτερα ειναι ενα σημαντικο κριτηριο 

το budget ειναι εκει στα 20 - 22k  .
 

Ευχαριστω  !

ψηφίζω

α) corolla full hybrid (τα 48v είναι κοροιδία)

β) leon φυσικό αέριο αν έχεις εντός ακτίνας εφοδιασμό. 

γ) Πετρέλαιο  θα το μετανιώσεις

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

ψηφίζω

α) corolla full hybrid (τα 48v είναι κοροιδία)

β) leon φυσικό αέριο αν έχεις εντός ακτίνας εφοδιασμό. 

γ) Πετρέλαιο  θα το μετανιώσεις

το κακο με το leon ειναι πως το cng ειναι αγνωστο ποτε θα ερθει  αλλιως ηταν σιγουρα πολυ ψηλά 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BEL_3 είπε

Καλησπερα σας ! Δίλημμα focus - leon ή corolla ?

κατα κυριο λογο μεσα στην πολη . περιπου 30 χιλιομετρα καθε μερα . ισως κανενα ταξιδι 300-400 χιλιομετρα 2-3 φορες το μηνα . 

τα 2 πρωτα ειναι σε 48V hybrid 1000 κυβικα 

το corolla full hybrid

ισως μια επιλογη ειναι και το skoda kamiq (ή arona) σε αεριο μιας και εχω απορρίψει το πετρέλαιο λογο κοστους συντηρησης καθως δε κανω και πολλα χιλιόμετρα .

το κοστος συντηρησης και ή οικονομια γενικοτερα ειναι ενα σημαντικο κριτηριο 

το budget ειναι εκει στα 20 - 22k  .
 

Ευχαριστω  !

 Αναμεσα σε αυτα τα 3, πηγαινε για το corolla.

Ειναι toyota, απλα.

Αν θα χρειαστει κατι (αναλογως το στυλ οδηγησης) θα ειναι να αλλαξεις καποια στιγμη αμορτισερ να του βαλεις τα πιο "σφιχτα". Εχω την εντυπωση οτι αυτα που φοραει απο το κατασκευαστη παραειναι μαλακα.

Κατα τα αλλα, ειναι κλασης ανωτερο, σε ολα.

Ιαπωνα ή Κορεατη.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BEL_3 είπε

Καλησπερα σας ! Δίλημμα focus - leon ή corolla ?

κατα κυριο λογο μεσα στην πολη . περιπου 30 χιλιομετρα καθε μερα . ισως κανενα ταξιδι 300-400 χιλιομετρα 2-3 φορες το μηνα . 

τα 2 πρωτα ειναι σε 48V hybrid 1000 κυβικα 

το corolla full hybrid

ισως μια επιλογη ειναι και το skoda kamiq (ή arona) σε αεριο μιας και εχω απορρίψει το πετρέλαιο λογο κοστους συντηρησης καθως δε κανω και πολλα χιλιόμετρα .

το κοστος συντηρησης και ή οικονομια γενικοτερα ειναι ενα σημαντικο κριτηριο 

το budget ειναι εκει στα 20 - 22k  .
 

Ευχαριστω  !

Το ανώτερο σε όλα θεωρώ είναι λίγο υπερβολή γιατί τότε είναι ανώτερο εκτός από αξιοπιστία και σε κινητήρα , ποιότητα , αίσθηση οδήγησης , κράτημα, φρένα , ασφάλεια , συστήματα ασφαλείας κτλ κτλ

Καταλαβαίνω να λες toyota λόγω αξιοπιστίας που πιστεύω δεν ισχύει πλέον αλλά ανώτερο σε όλα δεν θα το έλεγα

6 λεπτά πριν, xkabamarux είπε

 Αναμεσα σε αυτα τα 3, πηγαινε για το corolla.

Ειναι toyota, απλα.

Αν θα χρειαστει κατι (αναλογως το στυλ οδηγησης) θα ειναι να αλλαξεις καποια στιγμη αμορτισερ να του βαλεις τα πιο "σφιχτα". Εχω την εντυπωση οτι αυτα που φοραει απο το κατασκευαστη παραειναι μαλακα.

Κατα τα αλλα, ειναι κλασης ανωτερο, σε ολα.

Ιαπωνα ή Κορεατη.

 

Sorry λάθος παράθεση

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tsofras είπε

 

Καταλαβαίνω να λες toyota λόγω αξιοπιστίας που πιστεύω δεν ισχύει πλέον αλλά ανώτερο σε όλα δεν θα το έλεγα

Ακομα και σημερα, ισχυει σε θεμα αξιοπιστιας. Οσο και για τη ποιοτητα στο εσωτερικο καθως και την οδηγικη συμπεριφορα, δεν εχουν να ζηλεψουν κατι.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, xkabamarux είπε

Ακομα και σημερα, ισχυει σε θεμα αξιοπιστιας. Οσο και για τη ποιοτητα στο εσωτερικο καθως και την οδηγικη συμπεριφορα, δεν εχουν να ζηλεψουν κατι.

Δεν το έχω οδηγήσει οπότε δεν μπορώ να κρίνω απλά έχω διαβάσει ότι είναι αδιάφορο οδηγικά, με την ποιότητα επειδή μπήκα και το είδα δεν ξετρελλαθηκα

Ξέχασα να προσθέσω και τους χώρους στη σύγκριση

  • Like 1
Δημοσ.

To corolla ειναι το μονο που εκανα test drive  για την ωρα, ειναι πολυ ωραιο στην οδήγηση ειναι η αληθεια , για τους πισω ο χωρος ειναι λιγο στριμωχτά βεβαια. 

ειμαι προβληματισμενος με το φυσικο αεριο αν θα υπαρχει μελλον 

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tsofras είπε

Δεν το έχω οδηγήσει οπότε δεν μπορώ να κρίνω απλά έχω διαβάσει ότι είναι αδιάφορο οδηγικά, με την ποιότητα επειδή μπήκα και το είδα δεν ξετρελλαθηκα

Ξέχασα να προσθέσω και τους χώρους στη σύγκριση

Εχω αγορασει καινουριο: mercedes, bmw, ford, toyota, hyundai και εχω οδηγησει κατα διαστηματα (ειτε συγγενων ειτε φιλων) σχεδον τα παντα.

Εχω καταληξει οτι τα πιο τιμια αυτοκινητα ειναι ειτε τα Ιαπωνικα ειτε τα Κορεατικα. Τα τελευταια 5 ετη, οι Κορεατες εχουν ανεβει σε ολα τα επιπεδα. 

Στα χρηματα που μπορει να δαπανησει ενας νορμαλ ανθρωπος και που μπορει να συντηρησει, πιστευω οτι ειναι μονοδρομος. Ιαπωνας ή Κορεατης.

Προσωπικα, επιλεγω πλεον μονο Κορεα.

3 λεπτά πριν, BEL_3 είπε

To corolla ειναι το μονο που εκανα test drive  για την ωρα, ειναι πολυ ωραιο στην οδήγηση ειναι η αληθεια , για τους πισω ο χωρος ειναι λιγο στριμωχτά βεβαια. 

ειμαι προβληματισμενος με το φυσικο αεριο αν θα υπαρχει μελλον 

Παρτο και θα με θυμηθεις.

Οταν ερθει η ωρα αντικαταστασης των αμορτισερ, απλα βαλε ενα λιγο πιο σφιχτο σετ και τελος.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, xkabamarux είπε

Εχω αγορασει καινουριο: mercedes, bmw, ford, toyota, hyundai και εχω οδηγησει κατα διαστηματα (ειτε συγγενων ειτε φιλων) σχεδον τα παντα.

Εχω καταληξει οτι τα πιο τιμια αυτοκινητα ειναι ειτε τα Ιαπωνικα ειτε τα Κορεατικα. Τα τελευταια 5 ετη, οι Κορεατες εχουν ανεβει σε ολα τα επιπεδα. 

Στα χρηματα που μπορει να δαπανησει ενας νορμαλ ανθρωπος και που μπορει να συντηρησει, πιστευω οτι ειναι μονοδρομος. Ιαπωνας ή Κορεατης.

Προσωπικα, επιλεγω πλεον μονο Κορεα.

Απλά προσωπικά πιστεύω ότι έχουν πλησιάσει πολύ οι τιμές τους σε σχέση με τις άλλες μάρκες και ακόμη βρίσκω παρατυπίες στην ποιότητα. Αν βελτιώσουν και αυτό το κομμάτι θα ανέβουν ακόμη περισσότερο τουλάχιστον στα δικά μου μάτια

Αλλά ναι καταλαβαίνω την λογική σου απλά νιώθω ότι στα ιαπωνικά , κορεατικά τους λείπει λίγο η "ψυχή" και είναι πιο συντηρητικά

7 λεπτά πριν, BEL_3 είπε

To corolla ειναι το μονο που εκανα test drive  για την ωρα, ειναι πολυ ωραιο στην οδήγηση ειναι η αληθεια , για τους πισω ο χωρος ειναι λιγο στριμωχτά βεβαια. 

ειμαι προβληματισμενος με το φυσικο αεριο αν θα υπαρχει μελλον 

Αυτό και εμένα μου φάνηκε κάπως μικρό για το μέγεθος του

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Απλά προσωπικά πιστεύω ότι έχουν πλησιάσει πολύ οι τιμές τους σε σχέση με τις άλλες μάρκες και ακόμη βρίσκω παρατυπίες στην ποιότητα. Αν βελτιώσουν και αυτό το κομμάτι θα ανέβουν ακόμη περισσότερο τουλάχιστον στα δικά μου μάτια

Αλλά ναι καταλαβαίνω την λογική σου απλά νιώθω ότι στα ιαπωνικά , κορεατικά τους λείπει λίγο η "ψυχή" και είναι πιο συντηρητικά

 

Γνωστος μου εχει το hyundai matrix του 2004. 

16 ετη, 260.000χλμ, απειρα φορτωματα, παιδια, σακια για μια οικοδομη που εχτιζε, εργαλεια, σκυλια, τα παντα. Δεν εχει παθει τιποτα, ουτε μηχανικα ουτε στο εσωτερικο του. Συντηρηση ολα στην ωρα τους και τελος.

Ενας αλλος, εχει το atos. Του εχει πιει το αιμα, στη κυριολεξια. Αγνωστο και καθε ποτε αλλαζει και λαδια...

Μη πουμε για yaris και corolla. 

Το avensis που ειχα, του ειχα φερθει οπως σε κανενα αλλο αυτοκινητο. Νευρικη οδηγηση, συνεχεια. Τσιτες συνεχεια. Δεν εκανε κιχ, ποτε του. Εως που επεσε μετωπικη ενα αλλο αμαξι πανω και αναγκαστηκα να αγορασω νεο αμαξι. Φιλος μου εχει ακομα το ιδιο απο το 2001 !!! Υδραυλικος, φορτωματα, εργαλεια, οτι να ναι στην οδηγηση. Μια χαρα παει ακομα.

Να πουμε για τα accent; Ειχαμε στην οικογενεια, συγγενεις και φιλοι. Σκυλια. Ακουραστα.

 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, xkabamarux είπε

Γνωστος μου εχει το hyundai matrix του 2004. 

16 ετη, 260.000χλμ, απειρα φορτωματα, παιδια, σακια για μια οικοδομη που εχτιζε, εργαλεια, σκυλια, τα παντα. Δεν εχει παθει τιποτα, ουτε μηχανικα ουτε στο εσωτερικο του. Συντηρηση ολα στην ωρα τους και τελος.

Ενας αλλος, εχει το atos. Του εχει πιει το αιμα, στη κυριολεξια. Αγνωστο και καθε ποτε αλλαζει και λαδια...

Μη πουμε για yaris και corolla. 

Το avensis που ειχα, του ειχα φερθει οπως σε κανενα αλλο αυτοκινητο. Νευρικη οδηγηση, συνεχεια. Τσιτες συνεχεια. Δεν εκανε κιχ, ποτε του. Εως που επεσε μετωπικη ενα αλλο αμαξι πανω και αναγκαστηκα να αγορασω νεο αμαξι. Φιλος μου εχει ακομα το ιδιο απο το 2001 !!! Υδραυλικος, φορτωματα, εργαλεια, οτι να ναι στην οδηγηση. Μια χαρα παει ακομα.

Να πουμε για τα accent; Ειχαμε στην οικογενεια, συγγενεις και φιλοι. Σκυλια. Ακουραστα.

Δεν διαφωνώ για όλα αυτά , να είμαστε καλά να δούμε βέβαια τα τωρινά μοντέλα σε καμία 15ετια πως θα είναι

Επίσης και εγώ έχω περάσει 4 Suzuki και βγήκαν όλα σκυλιά, βέβαια όλα από τον 2ο χρόνο ήταν σαν κουδούνιστρες και αδιάφορα όσο δεν πάει

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tsofras είπε

Δεν διαφωνώ για όλα αυτά , να είμαστε καλά να δούμε βέβαια τα τωρινά μοντέλα σε καμία 15ετια πως θα είναι

Επίσης και εγώ έχω περάσει 4 Suzuki και βγήκαν όλα σκυλιά, βέβαια όλα από τον 2ο χρόνο ήταν σαν κουδούνιστρες και αδιάφορα όσο δεν πάει

Γενικα υπαρχει μια ταση στο να χαλανε ολα πιο γρηγορα. Ανταλλακτικα και πωλησεις νεων οχηματων θελουν πλεον ολες οι εταιριες. 

Το αυτο ισχυει και για τις ηλεκτρικες συσκευες, στα παντα.

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...