Babis_allos Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, LongTom είπε Στο δεύτερο review πάντως αναφέρει αυτά που λέμε. Οικογενειακό αμάξι για αυτούς που θέλουν premium compact SUV με θετική αξιολόγηση. Ένα που έχει σαν κύριο χαρακτηριστικό την άνεση. Οι αναφορές στο βάρος είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες σε σχέση με το εμπαθέστατο "άρθρο" της autotriti. Η οποία βλέπω ότι είναι από τις λίγες (μην πω η μόνη) που κάνει τέτοιο θάψιμο στο συγκεκριμένο. | Προσωπικά το βλέπω ως μια πολύ τίμια εναλλακτική εάν έχεις τέτοιες ανάγκες και λεφτά για αγορά-υποστήριξη και φυσικά δεν μένεις Ελλάδα. Λίγο μπερδεμένα τα γράφεις. Η διαφορά μεταξύ XC40 & XC60 είναι διόλου ασήμαντη από άποψη μεγέθους. Κυριολεκτικά μια κατηγορία πάνω το 60. Τα έχεις οδηγήσει; Το ηλεκτρικό είναι καλό εάν στην περιοχή της Γερμανίας που μένεις έχει καλό ηλεκτρικό δίκτυο και δεν θέλεις να ταξιδεύεις σε τρίτες χώρες με μικρότερο δίκτυο π.χ. Τσεχία ή ανύπαρκτο π.χ. Ελλάδα. Μετά το polestar 2 είναι σε κατηγορία σκάφους S60-S90, όχι SUV. Τέλος, είναι ιδέα μου ή οι τιμές που σε δίνουν είναι τσιμπημένες; Πριν λίγες μέρες με έστειλαν από τοπική Volvo το Β4 "μικρομεσαία έκδοση" στα ~30Κ. Επέλεξες τα φουλ έξτρα; Δυστυχώς δεν τα έχω οδηγήσει και φυσικά σκοπεύω να οδηγήσω πριν κάνω επιλογή. Η περιοχή είναι καλή για ηλεκτρικό και η Γερμανία γενικά συνεχίζει να επενδύει πολύ σε αυτά. Το υβριδικό όμως σου δίνει πάντα φυσικά την επιλογή να έχεις και τα δύο. Μου φαίνεται ότι είναι απλά τσιμπημένες οι τιμές Γερμανία... Το Volvo το B4 στο γερμανικό σαητ ξεκινάει στα 39000 χωρις εξτρας... Για να ξεκαθαρίσω, η διπλωματική έκτπωση ειναι 25% στην τελική τιμή στα xc40, 26% στην τελική τιμή στα xc60 από τις τιμές του σαητ. Στα hybrid υπάρχει επιπλέον επιδότηση περιπου 5625 και στα pure electric 7500. Το τι εξτρας αξίζουν/δεν αξίζουν είναι επίσης μια άλλη συζήτηση που θέλω να ανοίξω αργότερα. Υπάρχουν πολλά έξτρας πάντως που σίγουρα θα τα βάλω. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2020 από Babis_allos
Gataros Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, Babis_allos είπε Δυστυχώς δεν τα έχω οδηγήσει και φυσικά σκοπεύω να οδηγήσω πριν κάνω επιλογή. Η περιοχή είναι καλή για ηλεκτρικό και η Γερμανία γενικά συνεχίζει να επενδύει πολύ σε αυτά. Το υβριδικό όμως σου δίνει πάντα φυσικά την επιλογή να έχεις και τα δύο. Μου φαίνεται ότι είναι απλά τσιμπημένες οι τιμές Γερμανία... Το Volvo το B4 στο γερμανικό σαητ ξεκινάει στα 39000 χωρις εξτρας... Για να ξεκαθαρίσω, η διπλωματική έκτπωση ειναι 25% στην τελική τιμή στα xc40, 26% στην τελική τιμή στα xc60 από τις τιμές του σαητ. Στα hybrid υπάρχει επιπλέον επιδότηση περιπου 5625 και στα pure electric 7500. Το τι εξτρας αξίζουν/δεν αξίζουν είναι επίσης μια άλλη συζήτηση που θέλω να ανοίξω αργότερα. Υπάρχουν πολλά έξτρας πάντως που σίγουρα θα τα βάλω. Επειδή λογικά θα τρέχουν και καλά προγράμματα χρηματοδότησης, αν ο σκοπός σου είναι να μην αλλάξεις αυτοκίνητο τα επόμενα 6-10 χρόνια, θα πήγαινα κατευθείαν στο XC60. Έκανα την αντίθετη κίνηση με την BMW και κατέληξα στο X2, αντί να ανέβω 8k να πήγαινα στο φουλ m pack X3. Με τον ερχομό του πρώτου παιδιού, μου λείπει χώρος στο πορτ παγκαζ με το X2. Αν ισχύει και σε σένα η αφαίρεση ΦΠΑ, τότε με χρηματοδότηση (στο Βέλγιο το επιτόκιο ήταν 0.99%), μπορείς να απολαύσεις ένα υπέρ-πληρες αυτοκίνητο. Λόγω βάρους θα προσπαθούσα να επελεγα 2000cc μηχανή. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2020 από Gataros
LongTom Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 31 λεπτά πριν, Babis_allos είπε Δυστυχώς δεν τα έχω οδηγήσει και φυσικά σκοπεύω να οδηγήσω πριν κάνω επιλογή. Η περιοχή είναι καλή για ηλεκτρικό και η Γερμανία γενικά συνεχίζει να επενδύει πολύ σε αυτά. Το υβριδικό όμως σου δίνει πάντα φυσικά την επιλογή να έχεις και τα δύο. Μου φαίνεται ότι είναι απλά τσιμπημένες οι τιμές Γερμανία... Το Volvo το B4 στο γερμανικό σαητ ξεκινάει στα 39000 χωρις εξτρας... Για να ξεκαθαρίσω, η διπλωματική έκτπωση ειναι 25% στην τελική τιμή στα xc40, 26% στην τελική τιμή στα xc60 από τις τιμές του σαητ. Στα hybrid υπάρχει επιπλέον επιδότηση περιπου 5625 και στα pure electric 7500. Το τι εξτρας αξίζουν/δεν αξίζουν είναι επίσης μια άλλη συζήτηση που θέλω να ανοίξω αργότερα. Υπάρχουν πολλά έξτρας πάντως που σίγουρα θα τα βάλω. Εάν τα δεις μάλλον θα καταλάβεις εάν βολεύεσαι με το μικρότερο ή είναι καλύτερα το 60. Πάντως με φαμίλια ή με άμεσα σχέδια να κάνεις φαμίλια το μεγαλύτερο θα είναι σχεδόν πάντα πιο βολικό. Το υβριδικό θα έλεγα ότι είναι καλύτερη λύση. Δεν έχουμε δει ακόμη καλά τεστ για το πως τα πάει το πλήρες ηλεκτρικό 40. Μάλλον θα είναι ικανοποιητικό, ελέω polestar, αλλά καλύτερα τα σίγουρα. Στα της τιμής, προσωπική επιλογή είναι να μην είμαι φτηνός στο στάρι, εάν χρειαστεί παραπάνω λεφτά για απαραίτητα έξτρα (συστήματα ασφαλείας, καλύτερα φώτα κ.ο.κ.) θα τα δώσω. Καλύτερα μερικά παραπάνω για να είσαι πιο ασφαλής και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
tsofras Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Την επόμενη εβδομάδα μάλλον θα φέρουν leon για τέστ ντραιβ , δεν μου αρέσει καθόλου αυτό 🤔 1
tsofras Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 1 λεπτό πριν, sotiriadisc είπε το fr με τα 150 ? Δεν ξέρω περισσότερες λεπτομέρειες και φοβάμαι να μάθω
sotiriadisc Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 ελα μωρε τι θα γινει ? το πολυ πολυ να βαλεις αγγελια το ibiza ή το c3
tsofras Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, sotiriadisc είπε ελα μωρε τι θα γινει ? το πολυ πολυ να βαλεις αγγελια το ibiza ή το c3 Εχθές πλήρωσα την πρώτη δόση αρκετά το κράτησα 🤣
Burgos Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, tsofras είπε Την επόμενη εβδομάδα μάλλον θα φέρουν leon για τέστ ντραιβ , δεν μου αρέσει καθόλου αυτό 🤔 Με λίγα λόγια «πωλείται Ibiza σε άριστη κατάσταση, καινούριο, 300χλμ, ακόμα με το πρώτο γέμισμα βενζίνη» 😂😂 Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2020 από Burgos
poihths Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, tsofras είπε Εχθές πλήρωσα την πρώτη δόση αρκετά το κράτησα 🤣
tsofras Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Αλήθεια πόσα αμάξια μπορείς να κάνεις τραμπα τον χρόνο και να μην έχεις θέμα με την εφορία?
sacredcrow Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, LongTom είπε Οι αναφορές στο βάρος είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες σε σχέση με το εμπαθέστατο "άρθρο" της autotriti. Η οποία βλέπω ότι είναι από τις λίγες (μην πω η μόνη) που κάνει τέτοιο θάψιμο στο συγκεκριμένο. Λέει τα θετικά και τα αρνητικά πάντα, σε όλες τις δοκιμές. Επίσης, όντως κάνει αρνητική αναφορά στο βάρος "αδυναμία της ανάρτησης να διαχειριστεί την μεταφορά βάρους στην γρήγορη οδήγηση", αλλά η οπτική της είναι έμπειρης, οδηγός με αγωνιστικές καταβολές, σε αντίθεση με το μέσο οδηγό που το θέλει για οικογενειακό, με χώρους και αποδράσεις στη φύση. Και σωστός στην παρατήρηση για Ελλάδα.. αυτά τα αυτοκίνητα δεν βγάζουν τη δυναμική τους στο πυκνό αστικό περιβάλλον Αθήνας, Θεσσαλονίκης.. Ο φίλος πάντως έχει ήδη αποφασίσει, την έκδοση ψάχνει σε σχέση με το κόστος. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2020 από sacredcrow
Babis_allos Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 54 λεπτά πριν, Gataros είπε Επειδή λογικά θα τρέχουν και καλά προγράμματα χρηματοδότησης, αν ο σκοπός σου είναι να μην αλλάξεις αυτοκίνητο τα επόμενα 6-10 χρόνια, θα πήγαινα κατευθείαν στο XC60. Έκανα την αντίθετη κίνηση με την BMW και κατέληξα στο X2, αντί να ανέβω 8k να πήγαινα στο φουλ m pack X3. Με τον ερχομό του πρώτου παιδιού, μου λείπει χώρος στο πορτ παγκαζ με το X2. Αν ισχύει και σε σένα η αφαίρεση ΦΠΑ, τότε με χρηματοδότηση (στο Βέλγιο το επιτόκιο ήταν 0.99%), μπορείς να απολαύσεις ένα υπέρ-πληρες αυτοκίνητο. Λόγω βάρους θα προσπαθούσα να επελεγα 2000cc μηχανή. Σε εμενα δεν ισχυει η αφαιρεση ΦΠΑ απ οσο ξερω. Απλα διπλωματικες εκπτωσεις στις οποιες η βολβο εχει ιδιαιτερα υψηλα ποσοστα (25-28%) συγκριτικα πχ με Audi που εχει 15%. Οντως με χρηματοδοτηση θα το παω. Βασικα γερμανικα σαητ δειχνουν χρηματοδοτησεις που ξεκινανε με 0.68% επιτοκιο. Αρχικα το 60ρι ηθελα αλλα βγαινει κοντα στις 13000 πανω απο το 40ρι. Δεν ξερω αν τα βαζω. Το σκεφτομαι παντως.
Burgos Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 5 λεπτά πριν, tsofras είπε Αλήθεια πόσα αμάξια μπορείς να κάνεις τραμπα τον χρόνο και να μην έχεις θέμα με την εφορία? Εφόσον βγαίνεις οικονομικά χαμένος δε νομίζω να έχεις θέμα με 3-4 αγοραπωλησίες. Καλύτερα βέβαια να ρωτήσεις έναν λογιστή μη σε βάλουν να πληρώσεις και φόρο εισοδήματος σαν έμπορος 😛
tsofras Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, Burgos είπε Εφόσον βγαίνεις οικονομικά χαμένος δε νομίζω να έχεις θέμα με 3-4 αγοραπωλησίες. Καλύτερα βέβαια να ρωτήσεις έναν λογιστή μη σε βάλουν να πληρώσεις και φόρο εισοδήματος σαν έμπορος 😛 Ξέρω γω μπορεί να το θεωρήσουν ξέπλυμα χρήματος χαχαχα
Προτεινόμενες αναρτήσεις