Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, tsofras είπε

130αρι αυτόματο GS line 24.000€

Η εμπειρία σε Opel έχει δείξει ότι οπότε πας αντιπροσωπεία σχεδόν πάντα σου λένε θα σου κάνουμε και μία έκπτωση 1000-1500€ πιστεύω τελικά ότι επίτηδες τα φουσκώνουν στον configurator

Αλλά και πάλι αν δεν ισχύει με χρώματα, πινακίδες κτλ πάει στα 25000€

Πολλά τα βρίσκω και λόγω ομίλου λογικό να βγαίνει χαμηλότερα από το 2008 που θεωρείται όπως έχουμε ξαναπεί η premium μάρκα του ομίλου

Θα δούμε και το c4 σε τι τιμές θα παίξει

Πότε θα έρθει στο μοντέλο για test drive ξέρει κανείς; Είχα ακούσει από το νέο έτος. Το c4 πότε βγαίνει;

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 ώρες πριν, tutuyo είπε

Παρε  πχ την X-clusive στο Grandland και την Αmbition στο Karoq

Η ambition εχει την τεραστια ελλειψη του κλιμα. Αμαξι πανω απο 20Κ και δεν εχει κλιμα ελεος. Γιαυτο επειδη φαγανε πολυ κραξιμο βγαλανε την limited που ειναι η ambition συν κλιμα συν αισθητηρα βροχης. Ελλειψεις εχει σιγουρα τα φωτα που ειναι αλογονου κιτρινα και για εμενα ειναι επισης τραγικα και δεν παιρνουν καν μετατροπη σε led λογω ιδιοτροπιας σχεδιασης. Αλλη ελλειψη θα μπορουσε να ειναι επισης το adaptive cruise control που για μενα δεν ειναι must οπως επισης και το lane assist που για μενα ειναι σουπερ θετικο που ΔΕΝ το εχει.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Babis_allos είπε

Γνωρίζει κανείς περι volvo xc40 plug in hybrid

 Για XC40 τα περιοδικά ειδικού τύπου λέγανε πάντως ότι βασίζεται σε προηγούμενη πλατφόρμα κινέζικου, Geely, το οποίο ήταν πολύ πιο βαρύ σε σχέση με ανταγωνισμό (Γερμανικά, Ιαπωνικά, κτλ).

Οπότε πολλοί το ψιλοθάβανε..

Δημοσ.

Μεταξύ XC40 και XC60, αν είχα τη διπλωματική έκπτωση + την έκπτωση του ΦΠΑ, θα πήγαινα απευθείας στο μεγαλύτερο XC60.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Burgos είπε

Σαν δέρμα το πλασάρουν. Απλά στην περιγραφή του εξοπλισμού θα γράφει δέρμα Artico και αν δεν ασχοληθείς να δεις τι είναι το Artico θα νομίζεις ότι είναι δέρμα. Το δέρμα στην Mercedes το πληρώνεις κοντά στο 2χίλιαρο και 3000+ το Nappa αλλά από E class και πάνω. Τώρα όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου. Εγώ τα τελευταία 12 χρόνια (αν εξαιρέσεις τον τελευταίο χρόνο που ξέμεινα προσωρινά με τον γιαπωνέζικο κουβά που έχει δερματίνη) δεν σκέφτομαι καν να πάρω αυτοκίνητο χωρίς δέρμα και ηλιοροφή. Αλλά δεν είχα και κακή εμπειρία γιατί κακά τα ψέματα από αυτές διαμορφώνονται τα γούστα.

Δέρμα= προβλήματα θερμοκρασίας κατά την επαφή με το σώμα από έκθεση σε ήλιο/κρύο Ηλιοροφή ανοιγόμενη= σίγουρα προβλήματα στεγανότητας στην 5ετία ως 10ετία και ανάγκη πρόσθετης συντήρησης. Βέβαια από look και prestige καλά πάνε... Η επιλογή ανήκει σε σας

 

43 λεπτά πριν, Noobios είπε

Η ambition εχει την τεραστια ελλειψη του κλιμα. Αμαξι πανω απο 20Κ και δεν εχει κλιμα ελεος. Γιαυτο επειδη φαγανε πολυ κραξιμο βγαλανε την limited που ειναι η ambition συν κλιμα συν αισθητηρα βροχης. Ελλειψεις εχει σιγουρα τα φωτα που ειναι αλογονου κιτρινα και για εμενα ειναι επισης τραγικα και δεν παιρνουν καν μετατροπη σε led λογω ιδιοτροπιας σχεδιασης. Αλλη ελλειψη θα μπορουσε να ειναι επισης το adaptive cruise control που για μενα δεν ειναι must οπως επισης και το lane assist που για μενα ειναι σουπερ θετικο που ΔΕΝ το εχει.

Για το lane assist και το adaptive cruise control υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις. Ίσως δεν είναι της στιγμής να αναφερθούν διεξοδικά

 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, sacredcrow είπε

 Για XC40 τα περιοδικά ειδικού τύπου λέγανε πάντως ότι βασίζεται σε προηγούμενη πλατφόρμα κινέζικου, Geely, το οποίο ήταν πολύ πιο βαρύ σε σχέση με ανταγωνισμό (Γερμανικά, Ιαπωνικά, κτλ).

Οπότε πολλοί το ψιλοθάβανε..

Μα η πλατφόρμα έκανε ντεπούτο με το XC40, είναι κοινή geely-volvo αλλά βγήκε με το εν λόγω. Δεν υπήρχε άλλο όχημα που την χρησιμοποιούσε πριν. 
Επίσης το όχημα από όσο είδα τα πάει καλά στα ριβιου. 

Μήπως το μπέρδεψες με κάποιο άλλο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, tutuyo είπε

X-clusive στο Grandland

Παράδειγμα τρανταχτό ., πληρώνεις από 5.000ευρώ και πάνω (ανάλογα με κινητήρα) και δεν έχεις κάμερα για να παρκάρεις!

Τώρα το skoda/seat είναι για άλλο αγοραστικό κοινό - δεν θεωρούνται της γερμανικής τιμολόγησης.

Αφού όλοι έχουμε ρωτήσει για κάποιο γερμανικό όταν πήραμε αυτοκίνητο και την πήραμε την κρυάδα ότι οι διαφημιζόμενες τιμές είναι για να πάρεις μόνο άδειο κουτί με ρόδες και τιμόνι.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, LongTom είπε

Μήπως το μπέρδεψες με κάποιο άλλο;

Θυμάμαι ότι είχα διαβάσει mixed κριτικές...με ενδιέφερε τότε και είχα απογοητευτεί..

https://www.autotriti.gr/premium/data/news/Geely-Volvo-Mia-paspartoy-baria-platforma_162188.asp

Έχεις δίκιο, το άρθρο έλεγε ότι καινούργια μεν η πλατφόρμα, αλλά για μεγαλύτερα αυτοκίνητα, και έτσι κουβαλούσε excess weight για το μέγεθός του.

Αυτό θυμόμουν.

Επεξ/σία από sacredcrow
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sacredcrow είπε

Θυμάμαι ότι είχα διαβάσει mixed κριτικές...με ενδιέφερε τότε και είχα απογοητευτεί..

https://www.autotriti.gr/premium/data/news/Geely-Volvo-Mia-paspartoy-baria-platforma_162188.asp

Αυτό που έβαλες αναφέρεται στο V40 που εδώ και περίπου ένα έτος σταμάτησε η παραγωγή. 

Είχε λινκ για άλλο άρθρο.

Αναφορά σε κείμενο

Τόσο μάπα είναι τελικά το νέο Volvo XC40;

Αλλά με τέτοιο τίτλο μάλλον ότι και να γράφουν θα είναι τουλάχιστον γελοίο.

Δεν είναι αυτό δημοσιογραφία, αλλά κίτρινος τύπος. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, tsofras είπε

130αρι αυτόματο GS line 24.000€

Η εμπειρία σε Opel έχει δείξει ότι οπότε πας αντιπροσωπεία σχεδόν πάντα σου λένε θα σου κάνουμε και μία έκπτωση 1000-1500€ πιστεύω τελικά ότι επίτηδες τα φουσκώνουν στον configurator

Αλλά και πάλι αν δεν ισχύει με χρώματα, πινακίδες κτλ πάει στα 25000€

Πολλά τα βρίσκω και λόγω ομίλου λογικό να βγαίνει χαμηλότερα από το 2008 που θεωρείται όπως έχουμε ξαναπεί η premium μάρκα του ομίλου

Θα δούμε και το c4 σε τι τιμές θα παίξει

βγαινει και 23.000 μια εκδοση  κατω σε σχεση με το 2008 που παει 25,500. Το αυτοματο η opel το χρεωνει 2500 γιουρια ενω στο 2008 κοστιζει 3500 γιουρια. Βεβαια η peugeot σου δινει αυτοματο και στο diesel κινητηρα.

εχουν ξεχασει να γραψουν τις διαστασεις στο site.f

οι configurators (γενικοτερα) ειναι μονο για διαμορφωση στα βασικα; βλεπω ενα σωρο προαιρετικα εξτρα, πως τα επιλεγεις αυτα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλά δεν κρίνω τον τύπο αν είναι κίτρινος ή όχι (τείνω να συμφωνήσω βέβαια, φαίνεται μάλλον εμπαθής ο δημοσιογράφος.. μάλλον δεν τον κάλεσαν στα εγκαίνια.. και πικράθηκε).

Απλώς ανέφερα κάτι που θυμόμουν, να το έχει υπόψη του το παληκάρι.

Να και ένα ανεξάρτητο review για περισσότερες πληροφορίες:

https://autoholix.com/2019/09/03/volvo-xc-40-d3-awd-geartronic-test-drive/

 

Επεξ/σία από sacredcrow
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Gataros είπε

Μεταξύ XC40 και XC60, αν είχα τη διπλωματική έκπτωση + την έκπτωση του ΦΠΑ, θα πήγαινα απευθείας στο μεγαλύτερο XC60.

Με τις διπλωματικές εκπτώσεις της Βολβο και τις επιδοτήσεις της Γερμανίας με παρόμοια extras μεσα όλα οσα θέλω στις συγκεκριμένες εκδόσεις, οι τιμές βγαίνουν κάπως έτσι:

  • xc40 T3: 37000
  • xc40 B4: 39000
  • xc40 T5 recharge plug-in hybrid: 38000
  • xc40 pure electric: 45000 (Αυτό δεν είναι βέβαιο. Ενας εκπρόσωπος μου είπε ότι δεν προσφέρουν διπλωματικές στο pure, ένας μου είπε προσφέρουν, πρέπει να το εξετάσω)
  • xc60 B4: 44000
  • xc60 recharge hybrid T6: 52000

Νομίζω το μεγαλύτερο VFM είναι ανάμεσα στο xc40 T5 και στο pure electric. Μεταξύ των δύο κυρίως ενδιαφέρομαι αλλά χωρίς να είναι βέβαιο ότι το pure υφίσταται ως επιλογή ούτε αν θέλω να μη έχω το back-up του petrol engine. Παράλληλα επικοινωνώ με polestar (2)  και tesla (model Y) να δώ αν έχουν διπλωματικές αλλα νομίζω δεν έχουν. 

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, sacredcrow είπε

καλά δεν κρίνω τον τύπο αν είναι κίτρινος ή όχι (τείνω να συμφωνήσω βέβαια, φαίνεται μάλλον εμπαθής ο δημοσιογράφος.. μάλλον δεν τον κάλεσαν στα εγκαίνια.. και πικράθηκε).

Απλώς ανέφερα κάτι που θυμόμουν, να το έχει υπόψη του το παληκάρι.

Να και ένα ανεξάρτητο review για περισσότερες πληροφορίες:

https://autoholix.com/2019/09/03/volvo-xc-40-d3-awd-geartronic-test-drive/

Στο δεύτερο review πάντως αναφέρει αυτά που λέμε.

Οικογενειακό αμάξι για αυτούς που θέλουν premium compact SUV με θετική αξιολόγηση. Ένα που έχει σαν κύριο χαρακτηριστικό την άνεση.

Οι αναφορές στο βάρος είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες σε σχέση με το εμπαθέστατο  "άρθρο" της autotriti.
Η οποία βλέπω ότι είναι από τις λίγες (μην πω η μόνη) που κάνει τέτοιο θάψιμο στο συγκεκριμένο.

|

Προσωπικά το βλέπω ως μια πολύ τίμια εναλλακτική εάν έχεις τέτοιες ανάγκες και λεφτά για αγορά-υποστήριξη και φυσικά δεν μένεις Ελλάδα.

32 λεπτά πριν, Babis_allos είπε

Με τις διπλωματικές εκπτώσεις της Βολβο και τις επιδοτήσεις της Γερμανίας με παρόμοια extras μεσα όλα οσα θέλω στις συγκεκριμένες εκδόσεις, οι τιμές βγαίνουν κάπως έτσι:

  • xc40 T3: 37000
  • xc40 B4: 39000
  • xc40 T5 recharge plug-in hybrid: 38000
  • xc40 pure electric: 45000 (Αυτό δεν είναι βέβαιο. Ενας εκπρόσωπος μου είπε ότι δεν προσφέρουν διπλωματικές στο pure, ένας μου είπε προσφέρουν, πρέπει να το εξετάσω)
  • xc60 B4: 44000
  • xc60 recharge hybrid T6: 52000

Νομίζω το μεγαλύτερο VFM είναι ανάμεσα στο xc40 T5 και στο pure electric. Μεταξύ των δύο κυρίως ενδιαφέρομαι αλλά χωρίς να είναι βέβαιο ότι το pure υφίσταται ως επιλογή ούτε αν θέλω να μη έχω το back-up του petrol engine. Παράλληλα επικοινωνώ με polestar (2)  και tesla (model Y) να δώ αν έχουν διπλωματικές αλλα νομίζω δεν έχουν. 

Λίγο μπερδεμένα τα γράφεις. 

Η διαφορά μεταξύ XC40 & XC60 είναι διόλου ασήμαντη από άποψη μεγέθους. Κυριολεκτικά μια κατηγορία πάνω το 60.
Τα έχεις οδηγήσει; 

Το ηλεκτρικό είναι καλό εάν στην περιοχή της Γερμανίας που μένεις έχει καλό ηλεκτρικό δίκτυο και δεν θέλεις να ταξιδεύεις σε τρίτες χώρες με μικρότερο δίκτυο π.χ. Τσεχία ή ανύπαρκτο π.χ. Ελλάδα.

Μετά το polestar 2 είναι σε κατηγορία σκάφους S60-S90, όχι SUV. 

Τέλος, είναι ιδέα μου ή οι τιμές που σε δίνουν είναι τσιμπημένες; Πριν λίγες μέρες με έστειλαν από τοπική Volvo το Β4 "μικρομεσαία έκδοση" στα ~30Κ.
Επέλεξες τα φουλ έξτρα; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kalmik είπε

Δέρμα= προβλήματα θερμοκρασίας κατά την επαφή με το σώμα από έκθεση σε ήλιο/κρύο Ηλιοροφή ανοιγόμενη= σίγουρα προβλήματα στεγανότητας στην 5ετία ως 10ετία και ανάγκη πρόσθετης συντήρησης. Βέβαια από look και prestige καλά πάνε... Η επιλογή ανήκει σε σας

Είχες ποτέ αυτοκίνητο με ηλιοροφή; Γιατί μετά από 4 που πέρασαν από τα χέρια μου και μάλιστα το ένα το έχω ακόμα και είναι 17 ετών, πρόβλημα στεγανότητας δεν είχα ποτέ. Και την ανοίγω χειμώνα καλοκαίρι. Τώρα για το δέρμα συνεχίζω να διαφωνώ. Κανένα πρόβλημα θερμοκρασίας σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο είχα με δερμάτινο σαλόνι. Μεγάλο πρόβλημα σε αυτοκίνητο με συνθετικό. Το look και το prestige είναι οκ για όσους ενδιαφέρονται για κάτι τέτοιο. Υπάρχουμε κι εμείς που μας αρέσει το φως της ηλιοροφής και η βοήθεια που παρέχει στο να φεύγει ο καπνός χωρίς να μυρίζει το αυτοκίνητο.

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...