Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Ενας λόγος που τα κατάφερες και έκανες συμφέρουσα συμφωνία είναι ότι σε πήρε αυτός και σε παρακάλεσε. Δεν πήγες στην μάντρα του να πεις ανέλαβε γιατί εγώ βαριέμαι.

Ειχα ιδια τιμη (8) και απο την αντιπροσωπεια , και απο αλλον εμπορο για ανταλαγη και απο spotawheel.

Γενικα εκει ηταν η αξια του αυτοκινητου (με βαση την αγορα).

Υπαρχουν καποιοι που εχουν ιδιο αυτοκινητο σαν ιδιωτες στα 10 απο τον Μαρτιο που εβαλα εγω την αγγελια. Το εχουν ακομα απουλητο. Καπου πρεπει σαν ιδιωτης να εχεις και ρεαλιστικες προσδοκιες. Ουτε να το σκοτωσεις ουτε να ζητας τρελα ποσα

 

 

 

  • Like 3
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

Πριν από 5 χρόνια , αν κινείσαι σε επαρχιακούς/περιφερειακούς καλά έκανες. Το πετρέλαιο ήταν η ποιο εύλογη επιλογή.

Μέσα στην Αθήνα για αυτοκίνητο πόλης όμως φυσικό αέριο ή ώριμο πλέον υβριδικό TOYOTA είναι καλύτερες επιλογές. Για 2ο αυτοκίνητο-πόλης πλέον με την επιδότηση καλή επιλογή είναι και τα ηλεκτρικά αν έχεις δικός σου χώρο παρκαρίσματος για να τα φορτίζεις. Βέβαια πρέπει να έχεις και ένα συμβατικό  για τσάρκες γιατί το ηλεκτρικό δεν φτάνει ούτε ως το χιονοδρομικό του Παρνασσού αν έχεις βάρος (από Αθήνα).

ΥΓ

Για τα ΤΟΥΟΤΑ μην τα παραλέμε , έχουν μια μέση ποιότητα που την βρίσκεις εύκολα πλέον. Δεν είναι για πέταμα αλλά έχουν ποιο τσιμπημένες τιμές από ανταγωνισμό.

Δυστυχώς στο φυσικό αέριο οι επιλογές δεν περιλαμβάνουν αυτόματο κιβώτιο.

Λέτε να προχωρήσει και το δίκτυο διανομής καθόλου;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, john1987 είπε

Δυστυχώς στο φυσικό αέριο οι επιλογές δεν περιλαμβάνουν αυτόματο κιβώτιο.

Λέτε να προχωρήσει και το δίκτυο διανομής καθόλου;

Τώρα με τα ηλεκτρικά δύσκολο το κόβω από την άλλη απλά υποθέσεις κάνω δεν το παρακολουθώ καθόλου το αέριο

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, john1987 είπε

Δυστυχώς στο φυσικό αέριο οι επιλογές δεν περιλαμβάνουν αυτόματο κιβώτιο.

Λέτε να προχωρήσει και το δίκτυο διανομής καθόλου;

Σε καινούργιο μόνο σε octavia/leon , σε μεταχειρισμένα από εξωτερικό έχεις κι άλλες επιλογές 

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, john1987 είπε

Δυστυχώς στο φυσικό αέριο οι επιλογές δεν περιλαμβάνουν αυτόματο κιβώτιο.

Λέτε να προχωρήσει και το δίκτυο διανομής καθόλου;

Το παρακολουθώ παρά πολύ καιρό..

Δεν περπατάει τπτ απολύτως και τα μηδαμινά πρατήρια έχουν βλάβες,ουρές και συγκεκριμένο ωράριο.Επισης είναι πολλές φορές και πίτα στα ταξί όποτε ακόμα μεγαλύτερη η αναμονή.

Για ταξίδι δε λένε.Για πόλη είναι καλά αν μπορείς να ανεχτείς την αναμονή.

Δημοσ.
Spoiler

  

Μόλις τώρα, jim1912 είπε

Το παρακολουθώ παρά πολύ καιρό..

Δεν περπατάει τπτ απολύτως και τα μηδαμινά πρατήρια έχουν βλάβες,ουρές και συγκεκριμένο ωράριο.Επισης είναι πολλές φορές και πίτα στα ταξί όποτε ακόμα μεγαλύτερη η αναμονή.

Για ταξίδι δε λένε.Για πόλη είναι καλά αν μπορείς να ανεχτείς την αναμονή.

Εξαρτάται σε ποια περιοχή είσαι , τι ώρα θα πας να γεμίσεις και αν δε σου φτάνουν τα 10λίτρα βενζίνης σε στιγμή που αδειάσει το αέριο....

Φυσικά το πιο σημαντικό είναι τι παραχωρήσεις είσαι διατεθειμένος να κάνεις που ισχύει και σε βενζινοκίνητα ,αν πχ σου αρέσει ένα μοντέλο που έχει κάποια χαρακτηριστικά που σε ελκύουν ,μπορεί να βάζεις σε δεύτερη μοίρα το οτι θα ρουφάει παραπάνω  βενζίνη

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Βλέπω άνοιξε ο ελληνικός configurator για το νέο Mokka https://www.opel.gr/aftokinita/mokka-models/mokka/configurator.html

με τον 1.2/100, μεταλλικό και διχρωμία οροφής στα 18.800

Πολύ καλή τιμολόγηση, ξεκινά από χαμηλά, ειναι σιγουρα φτηνοτερο απο 2008

Πλέον παρατηρούμε ότι τα αυτοκίνητα (ιδίως τα γερμανικά) με την "γεμάτη" έκδοση είναι στο +50% κόστος.

Με Ιαπωνες/Κορεάτες είναι περίπου στο +20-30%

Το θεωρώ κοροϊδία να σου βάζουν μια εισαγωγική τιμή βασικού μοντέλου που να είναι ένα άδειο κουτί με ρόδες και τιμόνι. Αν το ψάξετε σε όλες τις γερμανικές μάρκες ακολουθούν την τιμολογιακή στρατηγική του άδειου κουτιού.

Τουλάχιστον μάθαμε τον κανόνα του +50% και ξέρουμε ότι με τον καλό εξοπλισμό θα υπολογίζουμε μιαμιση φορά την διαφημιζόμενη τιμή.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Πλέον παρατηρούμε ότι τα αυτοκίνητα (ιδίως τα γερμανικά) με την "γεμάτη" έκδοση είναι στο +50% κόστος.

Με Ιαπωνες/Κορεάτες είναι περίπου στο +20-30%

Το θεωρώ κοροϊδία να σου βάζουν μια εισαγωγική τιμή βασικού μοντέλου που να είναι ένα άδειο κουτί με ρόδες και τιμόνι. Αν το ψάξετε σε όλες τις γερμανικές μάρκες ακολουθούν την τιμολογιακή στρατηγική του άδειου κουτιού.

Τουλάχιστον μάθαμε τον κανόνα του +50% και ξέρουμε ότι με τον καλό εξοπλισμό θα υπολογίζουμε μιαμιση φορά την διαφημιζόμενη τιμή.

Το "γεμάτη" = όλα μέσα; 

Γιατί με την μεσαία διαμόρφωση βγαίνει περίπου 20% πάνω της βασικής (18Κ - 21.5Κ), πολύ λογικό με βάση την αγορά σε αυτό το σημείο.

Πάντως πολλές εταιρίες έχουν πολύ καλό βασικό εξοπλισμό, αλλά παντού τα σπορ/υψηλά trim τα δίνουν σε πολύ μεγαλύτερη τιμή εφόσον μεγάλα κομμάτια του εξοπλισμού είναι διαφορετικά.

|

Το 50-100% πάνω στις απλά πλούσιες εκδόσεις είναι κυρίως φαινόμενο των premium, με τους γερμανούς να είναι οι χειρότεροι (π.χ. μερτσεντέ) που πληρώνεις τα πάντα έξτρα. 

Δημοσ.

Εξαρταται τι θεωρει κανεις γεμάτη, πχ τα δερματινα καθισματα εγω τα θεωρω αχρηστη πολυτελεια και αβολα για το ελληνικό κλιμα, καθως ειχα σε προηγουμενο αμαξι και ολο το καλοκαιρι τα καλυπτα με πετσετα θαλασσης για να μη καιγεται ο ***** μου...

απο την αλλη Το διζωνικό κλιμα, το cruise control και τους αισθητηρες η καμερα τα θεωρω αναγκαία...

οποτε δε μπορω να συμφωνήσω ότι ισχυει ο κανονας του 50%+ για τα γερμανικά... εγω το πηρα με πολύ τίμιο εξοπλισμό και μου βγηκε 10% πανω απο τη βασική (και χωρις τη προσφορά που εκμεταλλευτηκα εβγαινε  ~18% πανω με τον ίδιο εξοπλισμό)... το ίδιο πανω κάτω ισχυε και στο προηγούμενο μου γερμανικό (ειχα παρει το 3ο πακετο εξοπλισμού καθως τότε η βασική εβγαινε με μανιβέλες πισω, πραγμα αισχρό για premium brand!)... Το κόστος είχε ανεβει χονδρικά παλι κατα 15-20%...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, LongTom είπε

Το "γεμάτη" = όλα μέσα; 

Γιατί με την μεσαία διαμόρφωση βγαίνει περίπου 20% πάνω της βασικής (18Κ - 21.5Κ), πολύ λογικό με βάση την αγορά σε αυτό το σημείο.

Πάντως πολλές εταιρίες έχουν πολύ καλό βασικό εξοπλισμό, αλλά παντού τα σπορ/υψηλά trim τα δίνουν σε πολύ μεγαλύτερη τιμή εφόσον μεγάλα κομμάτια του εξοπλισμού είναι διαφορετικά.

|

Το 50-100% πάνω στις απλά πλούσιες εκδόσεις είναι κυρίως φαινόμενο των premium, με τους γερμανούς να είναι οι χειρότεροι (π.χ. μερτσεντέ) που πληρώνεις τα πάντα έξτρα. 

η μεσαία γερμανική διαμόρφωση είναι σαν την βασική της HYUNDAI και ΠΑΝΤΑ λείπει κάτι πολύ χρήσιμο. Σε λίγες εβδομάδες θα μπούμε στο 2021 και μερικά features πλέον τα θεωρούμε δεδομένα όταν πληρώνουμε τόσα πολλά λεφτά. Πήρες πρόσφατα γερμανικό? Πες ένα οποιοδήποτε γερμανικό να σου βρω τι λείπει από την μεσαία έκδοση από χρήσιμο εξοπλισμό και όχι δεν εννοώ τα δερμάτινα και τα αυτοκόλλητα ή τα σποιλερ.

Μάλλον είμαστε απαιτητικότεροι πλέον σαν καταναλωτές και ζητάμε το πακέτο ασφάλειας/ανέσεων ως απαραίτητο πλέον. Καταλαβαίνω ότι όλα αυτά στοιχίζουν (να τα πληρώσουμε) αλλά όχι και να μας διαφημίζουν την τιμή ενός άδειου κουτιού που δεν αγοράζει κανένας. Εκτός αν είναι πόλης των 10-12χιλιαρου εκεί να το δεχθώ. Σε αυτό το επίπεδο υπάρχουν πολλοί που θέλουν φθηνό μεταφορικό με τα απολύτως απαραίτητα. 

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Βλέπω άνοιξε ο ελληνικός configurator για το νέο Mokka https://www.opel.gr/aftokinita/mokka-models/mokka/configurator.html

με τον 1.2/100, μεταλλικό και διχρωμία οροφής στα 18.800

Πολύ καλή τιμολόγηση, ξεκινά από χαμηλά, ειναι σιγουρα φτηνοτερο απο 2008

130αρι αυτόματο GS line 24.000€

Η εμπειρία σε Opel έχει δείξει ότι οπότε πας αντιπροσωπεία σχεδόν πάντα σου λένε θα σου κάνουμε και μία έκπτωση 1000-1500€ πιστεύω τελικά ότι επίτηδες τα φουσκώνουν στον configurator

Αλλά και πάλι αν δεν ισχύει με χρώματα, πινακίδες κτλ πάει στα 25000€

Πολλά τα βρίσκω και λόγω ομίλου λογικό να βγαίνει χαμηλότερα από το 2008 που θεωρείται όπως έχουμε ξαναπεί η premium μάρκα του ομίλου

Θα δούμε και το c4 σε τι τιμές θα παίξει

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, tsofras είπε

130αρι αυτόματο GS line 24.000€

Η εμπειρία σε Opel έχει δείξει ότι οπότε πας αντιπροσωπεία σχεδόν πάντα σου λένε θα σου κάνουμε και μία έκπτωση 1000-1500€ πιστεύω τελικά ότι επίτηδες τα φουσκώνουν στον configurator

Αλλά και πάλι αν δεν ισχύει με χρώματα, πινακίδες κτλ πάει στα 25000€

Πολλά τα βρίσκω και λόγω ομίλου λογικό να βγαίνει χαμηλότερα από το 2008 που θεωρείται όπως έχουμε ξαναπεί η premium μάρκα του ομίλου

Θα δούμε και το c4 σε τι τιμές θα παίξει

Ναι αλλα για το χειροκινητο εγω βλεπω οτι η μεσαια εκδοση του Mokka με τους 130hp βενζινη/χειροκινητο βγαινει στον configurator στα 20500 που σημαινει οτι στην αντιπροσωπεια μπορεις να πετυχεις και τιμη κατω απο 20κ οπως λες

Ο δε εξοπλισμος ειναι πληρεσταστος, led μπρος πισω, infotainment, 17αρες, υποβραχιονιο, adaptive cruise control, ολα τα νεα συστηματα ασφαλειας, αναδιπλουμενοι καθρεπτες

ειλικρινα δεν βλεπω κατι να λειπει. Και επισης με αυτες τις τιμες δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιος να παει στα αδερφακια C4 και 2008

16 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

η μεσαία γερμανική διαμόρφωση είναι σαν την βασική της HYUNDAI και ΠΑΝΤΑ λείπει κάτι πολύ χρήσιμο. Σε λίγες εβδομάδες θα μπούμε στο 2021 και μερικά features πλέον τα θεωρούμε δεδομένα όταν πληρώνουμε τόσα πολλά λεφτά. Πήρες πρόσφατα γερμανικό? Πες ένα οποιοδήποτε γερμανικό να σου βρω τι λείπει από την μεσαία έκδοση από χρήσιμο εξοπλισμό και όχι δεν εννοώ τα δερμάτινα και τα αυτοκόλλητα ή τα σποιλερ.

Μάλλον είμαστε απαιτητικότεροι πλέον σαν καταναλωτές και ζητάμε το πακέτο ασφάλειας/ανέσεων ως απαραίτητο πλέον. Καταλαβαίνω ότι όλα αυτά στοιχίζουν (να τα πληρώσουμε) αλλά όχι και να μας διαφημίζουν την τιμή ενός άδειου κουτιού που δεν αγοράζει κανένας. Εκτός αν είναι πόλης των 10-12χιλιαρου εκεί να το δεχθώ. Σε αυτό το επίπεδο υπάρχουν πολλοί που θέλουν φθηνό μεταφορικό με τα απολύτως απαραίτητα. 

δεν συμφωνω. Τι χρησιμο λειπει απο την μεσαια εκδοση του Skoda Karoq η του Opel Grandland X?

Προσεξε, χρησιμο = οταν ακριβως γεμιζει μια αναγκη, οχι nice to have οπως πχ οι αναδιπλουμενοι καθρεπτες

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ναι αλλα για το χειροκινητο εγω βλεπω οτι η μεσαια εκδοση του Mokka με τους 130hp βενζινη/χειροκινητο βγαινει στον configurator στα 20500 που σημαινει οτι στην αντιπροσωπεια μπορεις να πετυχεις και τιμη κατω απο 20κ οπως λες

Ο δε εξοπλισμος ειναι πληρεσταστος, led μπρος πισω, infotainment, 17αρες, υποβραχιονιο, adaptive cruise control, ολα τα νεα συστηματα ασφαλειας, αναδιπλουμενοι καθρεπτες

ειλικρινα δεν βλεπω κατι να λειπει. Και επισης με αυτες τις τιμες δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιος να παει στα αδερφακια C4 και 2008

δεν συμφωνω. Τι χρησιμο λειπει απο την μεσαια εκδοση του Skoda Karoq η του Opel Grandland X?

Προσεξε, χρησιμο = οταν ακριβως γεμιζει μια αναγκη, οχι nice to have οπως πχ οι αναδιπλουμενοι καθρεπτε

Πες ποια έκδοση λες μεσαία στο grandland x να σου πω τι λείπει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Πες ποια έκδοση λες μεσαία στο grandland x να σου πω τι λείπει.

 

Παρε  πχ την X-clusive στο Grandland και την Αmbition στο Karoq

 

Επεξ/σία από tutuyo
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...