Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, chriskourou είπε

Μια γενική ερώτηση θα ήθελα να κάνω, σχετικά με τα αυτόματα και μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων.

Έχοντας εμπειρία σε αυτόματο ΚΑΙ μηχανικό μόνο σε σκούτερ (vespa, ducati scrambler), μπορώ να πω πως η ευκολία που μου έδινε το αυτόματο, ήταν απίστευτη. Σίγουρα οι μηχανές που είχα στην κατοχή μου δε συγκρίνονται μεταξύ τους, αλλά αν πχ έβγαινε σε αυτόματο το scrambler θα ήταν ό,τι καλύτερο για μένα.

Επειδή δεν έχω εμπειρία αυτόματου κιβωτίου σε αυτοκίνητο και επειδή έτσι όπως το σκέφτομαι τώρα, θα έπρεπε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα να βγαίνουν με αυτόματο κιβώτιο πλην αυτών που προορίζονται για βιρτουόζους της οδήγησης, μπορεί κάποιος να μου πει θετικά και αρνητικά, καθώς και πως είναι η μετάβαση από το ένα κιβώτιο στο άλλο;  @tsofras 

 

Αρνητικό εκτός από την αξιοπιστία εγώ δεν μπορώ να βρώ στο αυτόματο , μετά πονάει πολύ ο γυρισμος σε μηχανικο , πλέον πιστεύω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος για μηχανικό και να ασχολείσαι με τις ταχύτητες.

Εγώ τελευταία φορά που πήρα μηχανικό, θα ξαναπαίξω Lotto στην αξιοπιστία και στο επόμενο αλλά μόνο αυτόματο από δω και στο εξής

Δεν είναι μόνο το θέμα της κούρασης με τον συμπλέκτη σε περιβάλλον κίνησης, δεν σε απασχολεί πως είναι οι σχέσεις στο κιβώτιο , αν κουμπωνουν καλά , στραβά κτλ

Βέβαια ανάλογα με το κιβώτιο είναι και η εμπειρία που έχεις CVT έχω χρόνια να οδηγήσω οπότε δεν ξέρω πόσο έχει βελτιωθεί, το DSG αν εξαιρέσουμε την αξιοπιστία που θεωρητικά βελτιωσανε τα σημεία που πάσχει το θεωρώ ανώτερο όλων ( έχω οδηγήσει CVT σε Honda Civic προ δεκαετίας, DSG και το τελευταίο της Ford με μετατροπέα ροπής)

Το τελευταίο ας πούμε ενώ ήταν πολύ καλό στα ανεβάσματα μου φάνηκε αρκετά βίαιο όταν κατέβαζε τις σχέσεις οπότε μου φάνηκε κουραστικό

Καλό είναι να οδηγήσεις διαφορετικά κιβώτια γιατί διαφέρουν όλα μεταξύ τους, οπότε ότι είναι αυτόματο δεν σημαίνει ότι θα σου αρέσει κιόλας

Αυτή είναι η καθαρά προσωπική μου γνώμη

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, LongTom είπε

Το εν λόγω έκανε μόνο ως δεύτερο υβριδικό πόλης.

Οτιδήποτε άλλο ήταν πέταμα χρημάτων.

Μάλιστα όταν πήγα να το δω/οδηγήσω με λέει ο αντιπρόσωπος "προσφορά στα ~20Κ€ με χειμερινό πακέτο και λάστιχα". 
Μόνο το εσωτερικό είδα και αποφάσισα ότι δεν θα το πάρω. 20χιλιάρικα για μια πλαστικούροκαμπίνα από τα μέσα '00s και ένα κάθισμα στο θεό.  Αυτό πριν "χαρώ" το CVT σε εθνική...

|

Όμως πουλήθηκε σαν τρελό Ελλάδα από ότι είδα και όλα τα ελληνικά review το έβγαζαν ως τοπ επιλογή...

Υπάρχει και η πραγματικότητα που δημιουργεί κάθε φορά το marketing. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ζητώ συγγνώμη από όσους πρότεινα σε αυτό ή σε άλλο τοπικ (λόγω τρελής προσφοράς) το Yaris που αντικαταστάθηκε φέτος. Οδήγησα κατά τύχη το 1.5 με το CVT για περίπου 350-400χλμ εδώ και μια εβδομάδα και μπορώ να πω οτι είναι απο τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.

Άθλια θέση οδήγησης με κακή εργονομία (στη θέση που εν τέλει κουτσοβολεύτηκα δε φτάνω τα κουμπιά του infotainment), καθίσματα που δεν έχουν καθόλου υποστήριξη, ένα κιβώτιο που βουίζει κι είναι πολυ κουραστικό σε πολλές περιπτώσεις της καθημερινότητας (π.χ. σε επαρχιακό μπορεί να σε κρεμάσει ή σε προσπέραση), στην εθνική με 100χλμ/ω που είναι το όριο στη Μεγαλόνησο έχει πολύ θόρυβο απο το δρόμο, κατανάλωση με πολλή εθνική και ελάχιστο μποτιλιάρισμα κοντά 7λ/100, infotainment 5ετίας και φυσικά ως Τογιοτα τάφος, κλασικά.

Κουτί με ρόδες. Συστήνεται σε όσους δεν έχουν καθολου μα καθολου απαιτήσεις απο το αυτοκίνητο τους.

Ευχαριστώ άνθρωπε μου. Τα λέω τόσο καιρό και με λένε κακεντρεχή... αν δεν είχε το σήμα τουοτα θα ήταν κατώτερο ακόμα και των Dacia 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, chriskourou είπε

 

Επειδή δεν έχω εμπειρία αυτόματου κιβωτίου σε αυτοκίνητο και επειδή έτσι όπως το σκέφτομαι τώρα, θα έπρεπε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα να βγαίνουν με αυτόματο κιβώτιο πλην αυτών που προορίζονται για βιρτουόζους της οδήγησης, μπορεί κάποιος να μου πει θετικά και αρνητικά, καθώς και πως είναι η μετάβαση από το ένα κιβώτιο στο άλλο; 

Οδηγώ φανατικά αυτόματα αποκλειστικά από το 2008 και έχω αλλάξει αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα, οπότε η δίκη μου εμπειρία λέει τα παρακάτω:

DSG (golf 2008-2012) με 1.4/122 βενζίνη: άθλιο κιβώτιο, το πήρα στα χέρια 2 φορές μέσα σε 4 χρόνια (ευτυχώς leasing). Εκτός από αυτό, κατεβάσματα και απόκριση με delay δευτερολέπτου. 

TCT giulietta (2012-2016) με 1.4/170: διαστημικό κιβώτιο και φοβερό δέσιμο με τον κινητήρα. Πριν πατήσεις είχε δώσει εντολή :-)

BMW (2016-2020), 6ταχυτο με 1.5/136 σε Χ1: φοβερό, πολύ καλό δέσιμο με κινητήρα. φοβερά σπιρτόζικο το manual mode

Mini (2020-  ),  7 ταχυτο με τον 1.6/136 όπως παραπάνω, ακόμα καλύτερο δέσιμο, αν και δεν τραβάει από χαμηλά (θεωρώ πως είναι περισσότερο θέμα κινητήρα). Ωστόσο έχει εξαιρετική απόκριση. 
Toyota Yaris (2018-  ), 1.5/115 CVT hybrid (αυτό που συχτιριζουν κάποιοι φίλοι στα τελευταία post), απλά ΟΚ, κάπως πρέπει να αλλάζουν οι ταχύτητες. Αργό στο kickdown (πολύ αργό), αλλά το στήσιμο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου δεν είναι για απαιτήσεις Alfa Romeo.

 

συμπερασματικά, μηχανικό ποτέ ξανά, αλλά όντως πρέπει να οδηγήσεις αρκετά αυτοκίνητα να δεις τι σου ταιριάζει καλύτερα.

Επεξ/σία από koeltzakoatl
  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

Οδηγώ φανατικά αυτόματα αποκλειστικά από το 2008 και έχω αλλάξει αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα, οπότε η δίκη μου εμπειρία λέει τα παρακάτω:

DSG (golf 2008-2012) με 1.4/122 βενζίνη: άθλιο κιβώτιο, το πήρα στα χέρια 2 φορές μέσα σε 4 χρόνια (ευτυχώς leasing). Εκτός από αυτό, κατεβάσματα και απόκριση με delay δευτερολέπτου. 

TCT giulietta (2012-2016) με 1.4/170: διαστημικό κιβώτιο και φοβερό δέσιμο με τον κινητήρα. Πριν πατήσεις είχε δώσει εντολή :-)

BMW (2016-2020), 6ταχυτο με 1.5/136 σε Χ1: φοβερό (6 ταχυτο), πολύ καλό δέσιμο με κινητήρα φοβερά σπιρτόζικο το manual mode

Mini (2020-  ),  7 ταχυτο με τον 1.6/136 όπως παραπάνω, ακόμα καλύτερο δέσιμο, αν και δεν τραβάει από χαμηλά (θεωρώ πως είναι περισσότερο θέμα κινητήρα). Ωστόσο έχει εξαιρετική απόκριση. 
Toyota Yaris (2018-  ), 1.5/115 CVT hybrid (αυτό που συχτιριζουν κάποιοι φίλοι στα τελευταία post), απλά ΟΚ, κάπως πρέπει να αλλάζουν οι ταχύτητες. Αργό στο kickdown (πολύ αργό), αλλά το στήσιμο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου δεν είναι για αποτίσεις Alfa Romeo.

συμπερασματικά, μηχανικό ποτέ ξανά, αλλά όντως πρέπει να οδηγήσεις αρκετά αυτοκίνητα να δεις τι σου ταιριάζει καλύτερα.

Ωραίος ρε μαν έχεις περισσότερη εμπειρία

Θα ήθελα να δω αν έχει κάποιος και άποψη για το διπλοσυμπλεκτο EDC

Έψαξα youtube για προβλήματα, σε όλα τα κιβώτια έχει ένα κάρο αποτελέσματα , στο EDC βρήκα ένα που έσπασε μετά τις 200.000 χλμ

Όχι πως είναι στατιστικό αυτό αλλά οκ , αν βάλεις DSG μέχρι και πως το φτιάχνεις μόνο σου πλέον βρίσκεις 🤣

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ζητώ συγγνώμη από όσους πρότεινα σε αυτό ή σε άλλο τοπικ (λόγω τρελής προσφοράς) το Yaris που αντικαταστάθηκε φέτος. Οδήγησα κατά τύχη το 1.5 με το CVT για περίπου 350-400χλμ εδώ και μια εβδομάδα και μπορώ να πω οτι είναι απο τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.

Άθλια θέση οδήγησης με κακή εργονομία (στη θέση που εν τέλει κουτσοβολεύτηκα δε φτάνω τα κουμπιά του infotainment), καθίσματα που δεν έχουν καθόλου υποστήριξη, ένα κιβώτιο που βουίζει κι είναι πολυ κουραστικό σε πολλές περιπτώσεις της καθημερινότητας (π.χ. σε επαρχιακό μπορεί να σε κρεμάσει ή σε προσπέραση), στην εθνική με 100χλμ/ω που είναι το όριο στη Μεγαλόνησο έχει πολύ θόρυβο απο το δρόμο, κατανάλωση με πολλή εθνική και ελάχιστο μποτιλιάρισμα κοντά 7λ/100, infotainment 5ετίας και φυσικά ως Τογιοτα τάφος, κλασικά.

Κουτί με ρόδες. Συστήνεται σε όσους δεν έχουν καθολου μα καθολου απαιτήσεις απο το αυτοκίνητο τους.

Ν' αγειάσει το στομα σου φιλε.

Οδηγησα της βενζίνης χειροκίνητο και μου φάνηκε άβολο στην οδήγηση, σκληρό στις ανωμαλίες του δρόμου και θορυβώδες! Το Polo για παράδειγμα ειναι απείρως πιο άνετο και ποιοτικό.

Απορω ποιος θα δωσει 17.600 για σκέτη εντελώς έκδοση υβριδικού και 20.000 για την πλούσια. Μάλλον όσοι αγοράζουν Toyota για μια ζωή.

Το Corolla ελπίζω να είναι άλλης κλάσης.

Όσο για τα sites και τα περιοδικά, νισάφι πια η διαφήμιση στην Toyota.

Επεξ/σία από john1987
  • Like 2
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, john1987 είπε

Ν' αγειάσει το στομα σου φιλε.

Οδηγησα της βενζίνης χειροκίνητο και μου φάνηκε άβολο στην οδήγηση, σκληρό στις ανωμαλίες του δρόμου και θορυβώδες! Το Polo για παράδειγμα ειναι απείρως πιο άνετο και ποιοτικό.

Απορω ποιος θα δωσει 17.600 για σκέτη εντελώς έκδοση υβριδικού και 20.000 για την πλούσια. Μάλλον όσοι αγοράζουν Toyota για μια ζωή.

Το Corolla ελπίζω να είναι άλλης κλάσης.

Όσο για τα sites και τα περιοδικά, νισάφι πια η διαφήμιση στην Toyota.

Toyota για μια ζωή το 1990 μπορεί πλέον όλα έχουν αλλάξει .3 Toyota σε μια μέρα ειδα πάνω σε οδικές τυχαία χθες και μάλιστα 5ετιας rav Corolla και Yaris οποτε και ο μύθος αξιοπιστία πέταξε 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, john1987 είπε

Ν' αγειάσει το στομα σου φιλε.

Οδηγησα της βενζίνης χειροκίνητο και μου φάνηκε άβολο στην οδήγηση, σκληρό στις ανωμαλίες του δρόμου και θορυβώδες! Το Polo για παράδειγμα ειναι απείρως πιο άνετο και ποιοτικό.

Απορω ποιος θα δωσει 17.600 για σκέτη εντελώς έκδοση υβριδικού και 20.000 για την πλούσια. Μάλλον όσοι αγοράζουν Toyota για μια ζωή.

Το Corolla ελπίζω να είναι άλλης κλάσης.

Όσο για τα sites και τα περιοδικά, νισάφι πια η διαφήμιση στην Toyota.

Δεν θέλω να διαφωνήσω μαζί σου αλλά δεν νομίζω ότι είναι για...πέταμα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Εμείς (ή μάλλον εγώ για να είμαι ειλικρινής) το επιλέξαμε για αυτοκίνητο της συζύγου, που είχε ελάχιστη εμπειρία οδηγική στην Αθήνα, για ημερήσια διαδρομή πήγαινε έλα 70 χλμ ημερησίως. 
κριτήριο ήταν όλα τα συστήματα ασφαλείας (lane assist, blind spot, ανάγνωση σημάτων, κτλ.), βοηθημάτων (πχ κάμερα για το παρκάρισμα), οικονομίας (4.5/100 μέσος όρος), αυτόματο κτλ.
 

Είχα το πόλο και το Yaris short list, σχεδόν στην ίδια κατηγορία τιμής (το πόλο 1000άρι, το Yaris 1.5), όποτε έπαιξαν το ρόλο τους η υψηλή τιμή (και ευκολία) μεταπώλησης και η αξιοπιστία (εγγύηση και ένοχο παρελθόν DSG) της Toyota.

γούστα σίγουρα έβγαλα στο polo, αλλά τα ορθολογικά κριτήρια έκαναν το Yaris μονόδρομο. 

σιγουρα δεν έχει οδηγικές συγκινήσεις και δεν είναι το τέλειο αυτοκίνητο (δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι τετοιο), αλλά προσωπικά το απολαμβάνω επειδή ξέρω τι περιμένω από αυτό το αυτοκίνητο. 

  • Like 2
Δημοσ.

Εγω δε λέω ότι είναι για πέταμα. Αλλά μονο με την τεχνολογία hybrid (η οποία μάλιστα δεν είναι πιο οικονομική από ένα diesel που καιει 6λ/100χλμ) και το brand name δεν μπορείς να ζητάς 20χιλ για μια καλή έκδοση σε αυτή την κατηγορία όταν ο ανταγωνισμός είναι έντονος και έχει ανεβάσει την ποιότητα σε όλους τους τομείς (ποιότητα κύλισης και εσωτερικου).

Και εγώ για ίδια χρήση με σένα το θέλω (στα 25χλμ ανα ημέρα ομως) αλλα δεν το δέχομαι να δώσω τέτοια λεφτα στο Yaris με τα οποία πηρα το Golf VII TDI πριν μια 5ετια και με τα οποία χτυπάω και ένα Α1 και κανω την τρέλα μου.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, john1987 είπε

Εγω δε λέω ότι είναι για πέταμα. Αλλά μονο με την τεχνολογία hybrid (η οποία μάλιστα δεν είναι πιο οικονομική από ένα diesel που καιει 6λ/100χλμ) και το brand name δεν μπορείς να ζητάς 20χιλ για μια καλή έκδοση σε αυτή την κατηγορία όταν ο ανταγωνισμός είναι έντονος και έχει ανεβάσει την ποιότητα σε όλους τους τομείς (ποιότητα κύλισης και εσωτερικου).

Και εγώ για ίδια χρήση με σένα το θέλω (στα 25χλμ ανα ημέρα ομως) αλλα δεν το δέχομαι να δώσω τέτοια λεφτα στο Yaris με τα οποία πηρα το Golf VII TDI πριν μια 5ετια και με τα οποία χτυπάω και ένα Α1 και κανω την τρέλα μου.

Πριν από 5 χρόνια , αν κινείσαι σε επαρχιακούς/περιφερειακούς καλά έκανες. Το πετρέλαιο ήταν η ποιο εύλογη επιλογή.

Μέσα στην Αθήνα για αυτοκίνητο πόλης όμως φυσικό αέριο ή ώριμο πλέον υβριδικό TOYOTA είναι καλύτερες επιλογές. Για 2ο αυτοκίνητο-πόλης πλέον με την επιδότηση καλή επιλογή είναι και τα ηλεκτρικά αν έχεις δικός σου χώρο παρκαρίσματος για να τα φορτίζεις. Βέβαια πρέπει να έχεις και ένα συμβατικό  για τσάρκες γιατί το ηλεκτρικό δεν φτάνει ούτε ως το χιονοδρομικό του Παρνασσού αν έχεις βάρος (από Αθήνα).

ΥΓ

Για τα ΤΟΥΟΤΑ μην τα παραλέμε , έχουν μια μέση ποιότητα που την βρίσκεις εύκολα πλέον. Δεν είναι για πέταμα αλλά έχουν ποιο τσιμπημένες τιμές από ανταγωνισμό.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, majnun είπε

Αυτά ξέρω και εγώ, όπου έχω βάλει για πούλημα το δικό μου μόνο σε forum και facebook.

Όταν στο car έχω να ανταγωνιστώ όλα τα σάπακια με τα 5πλάσια χιλιόμετρα και 1/5 του εξοπλισμού στα 2/3 της τιμής, ξέρω ότι δε θα πουλήσω.

Αλλά στην τελική δε με νοιάζει. Αν πουληθεί στην τιμή που θεωρώ εγώ πρέπουσα, καλώς.

Μια φορά έκανα τη μαλακία και "άκουσα" την αγορά για να βγάλει ο έμπορας 2.000 ευρώ χαρτζιλίκι.

Καλά ο έμπορος για την κοστολόγηση του έκανε το εξής: Μπήκε στο car έβαλε το μοντέλο και την χρονολογία και έκανε ταξινόμηση από το φτηνότερο προς το ακριβότερο και βρήκε ένα με ζημιά 1500€ και 5 ή 6 φορές περισσότερα χλμ και μας είπε ένα ξερό 2000€. Σε αυτοκίνητο που ούτε καλύτερο υπήρχε στο car ούτε με περισσότερο εξοπλισμό, γενική επιλογή του πατέρα μου σχετικά μικρό κινητήρα αλλά φορτωμένο, και υπήρχαν επιλογές μέχρι τα 12000€.

Σκεφτόταν ότι αν του πει 6000 να το δώσει για να μην ψάχνει να βρει αγοραστή, θα έχανε 2-3χιλ€ αλλά εκείνη την περίοδο δεν μπορούσε. Τελικά μετά πό ένα χρόνο που μέ έπρηξαν, ναι έβαλε το δικό μου τηλέφωνο αφού δεν μπορούσε ο ίδιος, του είπα το κρατάω εγώ... Σιγά με τα μισθολογικά μην καταφέρω να πάρω σύντομα αυτοκίνητο αυτή της κατηγορίας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σκοπός του εμπόρου είναι το κέρδος , όσο ποιο πολύ τόσο ποιο καλά!!! Με δεδομένο ότι κυνηγούν το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος και ότι κάποιοι έχουν την στρατηγική "πούλα τρέλα και ότι κάτσει" βάζοντας την λογική αποτίμηση σε 2η μοίρα  , λογικό είναι να κάνουν χαμηλές προσφορές.

Ομως κανένας μα κανένας δεν μας εμποδίζει να το πουλήσουμε μόνοι μας. Οποίος βαριέται ή δεν μπορεί και θέλει άλλος να του βγάλει το φίδι από την τρύπα το πληρώνει , γκρίνια για το μεγάλο κέρδος που επιζητούν οι έμποροι είναι λίγο παράλογη.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Σκοπός του εμπόρου είναι το κέρδος , όσο ποιο πολύ τόσο ποιο καλά!!! Με δεδομένο ότι κυνηγούν το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος και ότι κάποιοι έχουν την στρατηγική "πούλα τρέλα και ότι κάτσει" βάζοντας την λογική αποτίμηση σε 2η μοίρα  , λογικό είναι να κάνουν χαμηλές προσφορές.

Ομως κανένας μα κανένας δεν μας εμποδίζει να το πουλήσουμε μόνοι μας. Οποίος βαριέται ή δεν μπορεί και θέλει άλλος να του βγάλει το φίδι από την τρύπα το πληρώνει , γκρίνια για το μεγάλο κέρδος που επιζητούν οι έμποροι είναι λίγο παράλογη.

 

Εξαρταται και το κερδος που θα εχει.

Ειχα αγγελια 8500 και θα επεφτα μεχρι 8300

 

Εμπορος μου εδωσε 8 cash , εφτιαξε 400 ευρω φανοποιες και το πουλησε 9200.

 

Εγω εχασα 300 ευρω, αυτος εβγαλε κανα 1000ρικο, το θεωρω δικαιο και για τους 2.

 

Εξαρταται απο το αυτοκινητο βεβαια γιατι εχω ακουσει για κατι τιμες ξεφτιλα για μη εμπορικα αυτοκινητα

 

  • Like 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, imr είπε

Εξαρταται και το κερδος που θα εχει.

Ειχα αγγελια 8500 και θα επεφτα μεχρι 8300

Εμπορος μου εδωσε 8 cash , εφτιαξε 400 ευρω φανοποιες και το πουλησε 9200.

Εγω εχασα 300 ευρω, αυτος εβγαλε κανα 1000ρικο, το θεωρω δικαιο και για τους 2.

Εξαρταται απο το αυτοκινητο βεβαια γιατι εχω ακουσει για κατι τιμες ξεφτιλα για μη εμπορικα αυτοκινητα

Ενας λόγος που τα κατάφερες και έκανες συμφέρουσα συμφωνία είναι ότι σε πήρε αυτός και σε παρακάλεσε. Δεν πήγες στην μάντρα του να πεις ανέλαβε γιατί εγώ βαριέμαι.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...