fragsp Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Πριν 13 χρόνια το φτωχο πλην τιμιο hyundai i30 απο την βασικη του εκδοση ειχε πολλαπλους συνδεσμους και δισκοφρενα+esp+traction control. 7
sacredcrow Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, sargus είπε Όχι γιατί πλέον υπάρχει και το νέο Honda Jazz. To πόσο κοστίζει είναι άλλου παπά ευαγέλιο...😀 Σωστός και στα δύο.. προτιμώ την Α Class, σε αυτές τις τιμές..
HALF EVIL Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2020 13 λεπτά πριν, ge-lyk είπε Μα δεν αντιλέγω. Απλά σήμερα θεωρούμε φυσιολογικό ένα μεσαίο αυτοκίνητο να πωλείται με ταμπούρα και ημιάκαμπτο άξονα Αμ οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες; Φοβερό κόστος για να μην είναι στάνταρ. 1
bkran Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 13 ώρες πριν, ioakim100 είπε Εχει δικιο αλλα δεν προκειται να αποφασηση κατηγορια. Ψαχνει για ενα αμαξι να πηγαινει κυριως στη δουλεια της(σιγουρα και θα γινουν και ταξιδια) με ταβανι γυρω στα 20.000 . Να ειναι ομορφο, οικονομικο και αξιοπιστο . Να το θεσω αλλιως. Αν εισουν πατερας τι αμαξι θα επαιρνες στην κορη σου ? 😛 ανεξαρτητα στο οτι ειπα παραπανω Όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, θα ανοίξω euroncap ή ότι υπάρχει τέλος πάντων τότε, θα βρω το best in class και απλά θα πάρω αυτό. Αυτή τη στιγμή στα μικρά είναι το Clio, πραγματικά έχει βαθμολογία που δεν την έχουν αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Κι αν θυμάμαι καλά, το χιλιαρι dynamic είναι κάπου στα 16κ
ioakim100 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 14 ώρες πριν, paylidis είπε Από χλμ ποσά θα κάνει; Και που (εντός πολης ή εθνικη;) Στο παιδί μου παντως θα με ένοιαζε να πάρω ότι πιο ασφαλές μπορώ στο budget μου, να στο πω κι αλλιώς θα προτιμούσα να έχει το παιδί μου καλύτερο αυτοκινητο από εμένα μόνο κ μόνο για ασφάλεια. περιπου στα 20Κ παίρνεις και a class hatchback, παίρνεις t-roc / Q2, skoda karoq και kamiq κλπ. Προσωπικα νομίζω oτι θα της έπαιρνα μάλλον ένα a class ή ένα Q2/t-roc. Κακά τα ψέματα οι Γερμανοί στην ασφάλεια είναι τοπ (μαζί με τη Volvo) Λιγα χιλιόμετρα νομίζω γύρω στα 15 είναι η δουλεία της και είναι εντός πόλης. Εννοείται το το ποιο ασφαλές. Αλλά δεν θέλει να πάμε σε ποιο μεγάλες κατηγορίες γιατί φοβάται να οδηγήσει ποιο μεγάλα αμάξια. Οπότε κάτι σε μικρό μεσαίο πάμε. 8 ώρες πριν, bkran είπε Όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, θα ανοίξω euroncap ή ότι υπάρχει τέλος πάντων τότε, θα βρω το best in class και απλά θα πάρω αυτό. Αυτή τη στιγμή στα μικρά είναι το Clio, πραγματικά έχει βαθμολογία που δεν την έχουν αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Κι αν θυμάμαι καλά, το χιλιαρι dynamic είναι κάπου στα 16κ Δυστυχώς δεν τα ξέρω αυτά τα site λίγο Forum και τέτοια προσπάθησα να βρω αλλά δεν έβγαλα άκρη. Ναι κάπου εκεί πάει το clio και είναι μέσα στις πρώτες επιλογές μας 1
bkran Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 27 λεπτά πριν, ioakim100 είπε 8 ώρες πριν, bkran είπε Όταν θα έρθει εκείνη η ώρα, θα ανοίξω euroncap ή ότι υπάρχει τέλος πάντων τότε, θα βρω το best in class και απλά θα πάρω αυτό. Αυτή τη στιγμή στα μικρά είναι το Clio, πραγματικά έχει βαθμολογία που δεν την έχουν αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών. Κι αν θυμάμαι καλά, το χιλιαρι dynamic είναι κάπου στα 16κ Δυστυχώς δεν τα ξέρω αυτά τα site λίγο Forum και τέτοια προσπάθησα να βρω αλλά δεν έβγαλα άκρη. Ναι κάπου εκεί πάει το clio και είναι μέσα στις πρώτες επιλογές μας https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/best-in-class-cars/2019/# Είναι το site του οργανισμού που κάνει crash test σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα. Ουσιαστικά βάζει και τους κανονισμούς για τα καινούργια συστήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων μιας και αν το αυτοκίνητο δεν τους πληρεί πέφτει στα ratings. Είναι αυτοί που δίνουν και τα σχετικά αστέρια. Έχει και μηχανή αναζήτησης, ψάχνεις για το μοντέλο που σε ενδιαφέρει και βλέπεις. Απλά θέλει λίγο φιλτράρισμα μιας και ανάλογα το ποιος θα το χρησιμοποιεί αποφασίζεις, πχ αν θα μπαίνουν μικρά παιδιά κοιτάς το ποσοστό για τα παιδιά ( προφανώς ), αν είναι μόνο ενήλικες κοιτάς πχ το ποσοστό για τον οδηγό 1 1
korakios Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 35 λεπτά πριν, ioakim100 είπε Λιγα χιλιόμετρα νομίζω γύρω στα 15 είναι η δουλεία της και είναι εντός πόλης. Εννοείται το το ποιο ασφαλές. Αλλά δεν θέλει να πάμε σε ποιο μεγάλες κατηγορίες γιατί φοβάται να οδηγήσει ποιο μεγάλα αμάξια. Οπότε κάτι σε μικρό μεσαίο πάμε. Δυστυχώς δεν τα ξέρω αυτά τα site λίγο Forum και τέτοια προσπάθησα να βρω αλλά δεν έβγαλα άκρη. Ναι κάπου εκεί πάει το clio και είναι μέσα στις πρώτες επιλογές μας Αν πάτε με το καλό στο Clio , δείτε την έκδοση με εργοστασιακό υγραέριο . Θα το εκτιμήσει κάθε φορά που θα φουλάρει 1 1
tsofras Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2020 40 λεπτά πριν, bkran είπε https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/best-in-class-cars/2019/# Είναι το site του οργανισμού που κάνει crash test σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα. Ουσιαστικά βάζει και τους κανονισμούς για τα καινούργια συστήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων μιας και αν το αυτοκίνητο δεν τους πληρεί πέφτει στα ratings. Είναι αυτοί που δίνουν και τα σχετικά αστέρια. Έχει και μηχανή αναζήτησης, ψάχνεις για το μοντέλο που σε ενδιαφέρει και βλέπεις. Απλά θέλει λίγο φιλτράρισμα μιας και ανάλογα το ποιος θα το χρησιμοποιεί αποφασίζεις, πχ αν θα μπαίνουν μικρά παιδιά κοιτάς το ποσοστό για τα παιδιά ( προφανώς ), αν είναι μόνο ενήλικες κοιτάς πχ το ποσοστό για τον οδηγό Ο συνοδηγός στα @@ εεε? Πλάκα κάνω και εγώ το είχα σαν μπουσουλα το euroncap 1
cloud13 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Στις 12/9/2020 στις 5:36 ΜΜ, tsofras είπε Ωραίο αμάξι , εμένα με χάλασαν τα πλαστικά που ετριζαν μέσα όταν έκανα τεστ ντραιβ και τα καθίσματα του business που πιάστηκα στο μισάωρο. Για να βρεις τεστ αντίο ζωή εγώ μετά από 3 emails και 2 τηλέφωνα βρήκα ένα πετρέλαιο αυτόματο ενώ ήθελα st line manual βενζίνη Η Ford με επαιξε πολυ πιο αμεσα μπαλα. Παρασκευη παω να κανω td το Focus ST Line. To κακό ειναι οτι το εχει μονο σε 125αρι μοτερ ecoboost (οχι mild hybrid που πωλειται μονο πλεον και οχι 155ps) αλλα το μοτερ που με ενδιαφερει το εχει σε Πουμα. Ισως παρω και τα 2 για να διαμορφωσω γνωμη. Με ενημερωσε και για τη λαιλαπα χιλιαρι-τρικυλινδρο τουρμπο οτι οι εταιριες πληρωνουν σοβαρα προστιμα αν ξεπερασουν αθροιστικα σε πωλησεις πανω απο ενα οριο ρυπων. Οποτε στοχευουν σε πολλα χιλιαρια και αποσυρουν καθε τι αλλο..
cloud13 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, seloner είπε Παίζει καμιά προσφορά σε Fiesta ; Ιδιαιτερη προωθητικη δεν υπαρχει απο οτι εχω δει αυτη τη στιγμη, στο διαμορφωτη το ST line fiesta με το 155ps mehv (ηπιο υβριδικο) συν μεγαλο σποιλερ πισω και μεταλλικο χρωμα εβγαινε 19600 νομιζω. Θα παρω προσφορα και για αυτο μιας και 4 μετρα που ειναι ισως με καλυπτει απο χωρους και γλυτωσω κανα 4αρι..
seloner Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, cloud13 είπε Ιδιαιτερη προωθητικη δεν υπαρχει απο οτι εχω δει αυτη τη στιγμη, στο διαμορφωτη το ST line fiesta με το 155ps mehv (ηπιο υβριδικο) συν μεγαλο σποιλερ πισω και μεταλλικο χρωμα εβγαινε 19600 νομιζω. Θα παρω προσφορα και για αυτο μιας και 4 μετρα που ειναι ισως με καλυπτει απο χωρους και γλυτωσω κανα 4αρι.. Οκ ευχαριστώ !
LongTom Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 11 λεπτά πριν, cloud13 είπε Ιδιαιτερη προωθητικη δεν υπαρχει απο οτι εχω δει αυτη τη στιγμη, στο διαμορφωτη το ST line fiesta με το 155ps mehv (ηπιο υβριδικο) συν μεγαλο σποιλερ πισω και μεταλλικο χρωμα εβγαινε 19600 νομιζω. Θα παρω προσφορα και για αυτο μιας και 4 μετρα που ειναι ισως με καλυπτει απο χωρους και γλυτωσω κανα 4αρι.. Μην συγκρίνεις καν τα 2. Είχανε δώσει το fiesta titanium για leasing κάποιους μήνες μέχρι να έρθει το focus από την αντιπροσωπία (μέρος πακέτου). Το focus δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο για την κατηγορία, αλλά σε σχέση με το fiesta είναι άπλα. Το fiesta είναι για 2 άτομα max (καλύτερα για 1 ή για δεύτερο), τα πίσω καθίσματα αν και αρκετά για μετρίου αναστήματος ενήλικες, είναι ψιλοκλειστοφοβικά λόγω πίσω παραθύρων και σχετικά μικρού πίσω παρμπρίζ. Φυσικά το πορτ μπακαζ είναι μόνο για 2 νορμάλ βαλίτσες και 2-3 άλλα πραγματάκια στην καλύτερη(δίχως πυροσβεστήρα ή άλλο κιτ). Εξαιρετικό αμάξι από οδηγικής άποψης (για την κατηγορία) με πολύ ωραίο τιμόνι, πολύ ευέλικτο και σπιρτόζικο (ακόμη και με 125 ίππους) αλλά από χώρους...δεν. 1
cloud13 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 1 λεπτό πριν, LongTom είπε Μην συγκρίνεις καν τα 2. Είχανε δώσει το fiesta titanium για leasing κάποιους μήνες μέχρι να έρθει το focus από την αντιπροσωπία (μέρος πακέτου). Το focus δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο για την κατηγορία, αλλά σε σχέση με το fiesta είναι άπλα. Το fiesta είναι για 2 άτομα max (καλύτερα για 1 ή για δεύτερο), τα πίσω καθίσματα αν και αρκετά για μετρίου αναστήματος ενήλικες, είναι ψιλοκλειστοφοβικά λόγω πίσω παραθύρων και σχετικά μικρού πίσω παρμπρίζ. Φυσικά το πορτ μπακαζ είναι μόνο για 2 νορμάλ βαλίτσες και 2-3 άλλα πραγματάκια στην καλύτερη(δίχως πυροσβεστήρα ή άλλο κιτ). Εξαιρετικό αμάξι από οδηγικής άποψης (για την κατηγορία) με πολύ ωραίο τιμόνι, πολύ ευέλικτο και σπιρτόζικο (ακόμη και με 125 ίππους) αλλά από χώρους...δεν. Με προβληματισες λιγο.. Γιατι σκεφτομουν οτι θα δωσει αρκετα περισσοτερο νευρο και οδηγικη εμπειρια λογω μικροτερου βαρους με ιδιο μοτερ. Το Focus ειναι 4.38 (πολυ μακρυ για χατς το 307 που εχω ειναι 4.2) οποτε ελεγα οτι δε θα κανω τρελες παραχωρησεις σε χωρο και με το Φιεστα στα 4 μετρα. Αλλα θα μπω να το δω σε καθε περπτωση πως ειναι εσωτερικα! Εμφανισιακα παντως το Focus ειναι πολυ πιο ελκυστικο.
HALF EVIL Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2020 4 λεπτά πριν, cloud13 είπε Με προβληματισες λιγο.. Γιατι σκεφτομουν οτι θα δωσει αρκετα περισσοτερο νευρο και οδηγικη εμπειρια λογω μικροτερου βαρους με ιδιο μοτερ. Το Focus ειναι 4.38 (πολυ μακρυ για χατς το 307 που εχω ειναι 4.2) οποτε ελεγα οτι δε θα κανω τρελες παραχωρησεις σε χωρο και με το Φιεστα στα 4 μετρα. Αλλα θα μπω να το δω σε καθε περπτωση πως ειναι εσωτερικα! Εμφανισιακα παντως το Focus ειναι πολυ πιο ελκυστικο. Δες και το Πούμα που είναι 4,18m 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις