tsofras Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 11 λεπτά πριν, _BASSstarlet_ είπε ΤΟΤΕ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΩΣ ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΦΠΑ!!!! Μην τα παίρνεις ρε μαν εμείς ότι διαβάζουμε λέμε , χωρίς ΦΠΑ λέει το site 1
vagelisfil Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Στις 13/8/2020 στις 8:48 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε Πάρε προσφορά για το Octavia απο αντιπροσωπεία και μη στηρίζεσαι στο configurator. Πήγα χθές με φίλο να πάρω προσφορά για το octavia. Ζήτησα diesel και αυτόματο. Μπυ είπαν βγαίνει μόνο 2.0 TDI 150ps. Αρχική τιμή βασικής έκδοσης χωρίς τίποτα μέσα και έξω 28.000 περίπου.... Ευχαριστώ, γεια σας.... 2
sacredcrow Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Ford Focus ST-Line ή Active (είναι πολύ όμορφα.. αξίζει η υπέρβαση για περίπου 3-5Κ από το καινούργιο σου budget) https://www.car.gr/28798696-ford-focus-1-0t-125hp-st-line-auto https://www.car.gr/28798700-ford-focus-1-5t-active-wagon Και στα 22Κ βγαίνει και το καινούργιο VW Golf Life 1.5 130hp. Επίσης, αν όντως ανέβεις στα 22-23Κ υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα cross σε αυτά τα λεφτά, που οδηγικά δεν απέχουν πολύ από τα αδερφά hatchback, όπως VW T-Roc, Skoda Kamiq, KIA Xceed, Honda HR-V. Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2020 από sacredcrow
c-max Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 8 ώρες πριν, tsofras είπε Κοίτα το Leon επειδή το γουσταρα θα το επερνα και ότι έβγαινε. Όπως και το προηγούμενο , ήξερα για το DSG έπαιξα , Lotto και βγήκε 3 φορές off + ψυγείο τωνε 700€ στα 40.000χλμ Αν ρίξω τόσο τα στάνταρ που είχα σε κινητήρες, εξοπλισμούς και ομορφιά αρχίζω να σκέφτομαι τα άλλα και ειδικά την αξιοπιστία. Δεν θέλω το άγχος των 2 κυλίνδρων, δεν θέλω το ψηφιακό καντράν , δεν θέλω κλιματισμό μέσα από το ηχοσύστημα Τα LED τα θέλω γιατί φωτίζουν πολύ καλά το βράδυ , αλλά και τα 1000€ που κοστίζουν το ένα είναι σημαντικό ποσό Έναν τούρμπο κινητήρα με τουλάχιστον 20 κιλά ροπής θέλω, φυσικούς διακόπτες όπου γίνεται, τα νέα συστήματα ασφαλείας και να είμαι ήσυχος για όσο περισσότερο μπορώ. Για αυτό σκεφτόμουν και το fiesta με τα 8 χρόνια εγγύησης , αλλά είναι τελικά μικρό και δεν θα χωράει κανείς πίσω από εμένα Και τον κινητήρα δεν τον ζητάω τόσο για να έχω γκάζια, αλλά επειδή το αμάξι όταν είναι φορτωμένο μαζί με την μπαγκαζιερα και κλιματισμό θέλω να πηγαίνει άνετα Επειδη σε βλεπω να θελεις μεγαλο αυτοκινητο, πιστευω οτι καλυτερα να πας σε C κατηγορια. Βλεπω το Kia ceed παιζει καπου στα 18000 7 χρονια εγγυηση, το οπελ αστρα, και ρωτα αν εχει μεινει καμια προσφορα στο focus με ατοκο και 8 χρονια εγγυηση στα 20000. Σαφως κσλυτερα στο δρομο και περισσοτερους χωρους απο ibiza fiesta κτλ. 2
majnun Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 8 ώρες πριν, tsofras είπε Κοίτα το Leon επειδή το γουσταρα θα το επερνα και ότι έβγαινε. Όπως και το προηγούμενο , ήξερα για το DSG έπαιξα , Lotto και βγήκε 3 φορές off + ψυγείο τωνε 700€ στα 40.000χλμ Αν ρίξω τόσο τα στάνταρ που είχα σε κινητήρες, εξοπλισμούς και ομορφιά αρχίζω να σκέφτομαι τα άλλα και ειδικά την αξιοπιστία. Δεν θέλω το άγχος των 2 κυλίνδρων, δεν θέλω το ψηφιακό καντράν , δεν θέλω κλιματισμό μέσα από το ηχοσύστημα Τα LED τα θέλω γιατί φωτίζουν πολύ καλά το βράδυ , αλλά και τα 1000€ που κοστίζουν το ένα είναι σημαντικό ποσό Έναν τούρμπο κινητήρα με τουλάχιστον 20 κιλά ροπής θέλω, φυσικούς διακόπτες όπου γίνεται, τα νέα συστήματα ασφαλείας και να είμαι ήσυχος για όσο περισσότερο μπορώ. Για αυτό σκεφτόμουν και το fiesta με τα 8 χρόνια εγγύησης , αλλά είναι τελικά μικρό και δεν θα χωράει κανείς πίσω από εμένα Και τον κινητήρα δεν τον ζητάω τόσο για να έχω γκάζια, αλλά επειδή το αμάξι όταν είναι φορτωμένο μαζί με την μπαγκαζιερα και κλιματισμό θέλω να πηγαίνει άνετα Giulietta JTDM (32κ ροπής) αλλά δε θες γιατί ειναι παλιά(και καλά κάνεις). Θες νέο που να μην έχει ψηφιακό πίνακα αλλά καλό εξοπλισμό με led που πάει πακέτο με ψηφιακούς πίνακες και άλλες βλακείες. Ε ρε μαν. Μου θυμίζεις τον κολλητό μου που αλλάζει αμάξι εδώ και 4 χρόνια. Όλο και κάτι θα βρει να τον χαλάσει, διαφορετικό από την τελευταία φορά ώστε να μη χρειάζεται να καταλήξει σε τίποτα. Περίμενε το υβριδικό Yaris τι να σου πω, όλα τα υπόλοιπα τα έχεις δει δύο φορές. Βασικά περίμενε μέχρι την άνοιξη μήπως έχει ξεκαθαρίσει η κατάσταση με τις ζωές μας. Μέχρι να ξαναπάς κάπου θα έχουν περάσει 5 μήνες χαλαρά. 1 1
aposporis Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, li@m είπε Κάπου μπερδευεσε αδερφέ, γιατί όντως σου χαρίζουν το ΦΠΑ ο οποίος είναι το 24%. Δεν σου λένε πουθενά πως θα σου κάνω 24% έκπτωση επί της τελικής τιμής. Τελική τιμή = αρχική + ΦΠΑ // 100 + 24 =124 Χαρίζουμε το ΦΠΑ σημαίνει ότι σου κόβουν τα 24 ευρώ. Τα 24 ευρώ στα 124, είναι 19,35% έκπτωση. Στη τελική 24 ευρώ σου κόβουν. Ο ένας το λέει σου χαρίζουμε το ΦΠΑ, ο άλλος το λέει έκπτωση 19,35%, ο τρίτος σου λέει σου μπαίνω μέσα 24 ευρώ. Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2020 από aposporis 1
KoreanW Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) ξαναγράφω μετά από ελάχιστα ποστ αυτό που είχα γράψει η ακρίβεια έχει πέσει σε όλα τα segment και πόσο χαρούμενος πρέπει να αισθάνεται κάποιος που δεν χρειάζεται καινούριο αμάξι αυτό τον καιρό το B-segment είναι συμβιβασμός για οικογενειακό αυτοκίνητο κι ενώ ελάχιστα απέχει τιμολογιακά από το C-segment, είναι υποδεέστερο εμφανώς (κατασκευαστικά, εξοπλιστικά κοκ) από το τελευταίο κάποιος σαν τον @tsofras που σκέφτεται με οικονομικά κριτήρια, θα πρέπει να κυνηγήσει ευκαιρίες και να ψάξει σε όλο το φάσμα της αγοράς ( παλιότερα είχα πει και για τις μειώσεις τελών που θα τις καταπιούν οι αυξήσεις τιμών και κέρδους των εμποριών, μα επιτέλους ) στην πραγματικότητα το B-segment δεν είναι απαραίτητα καλύτερο vfm συγκριτικά με το C-segment μάλιστα σε ένα κάποιο βαθμό οι εταιρείες υπερκοστολογούν τις διαστάσεις πόλης που πουλάνε, και το αντιλαμβάνεται κανείς μόλις αρχίσει τις ευθείες συγκρίσεις προσθέτοντας εξοπλισμό, κινητήρες κλπ και κάνοντας την αποτίμηση σε ποιότητα κατασκευής -χώρους κλπ tsofras μια συμβουλή αν είναι να κατευθυνθείς πέρα από τα 20+χιλιάρικα που θα κοστιζε το C-segment που θα γούσταρες (Leon) τουλάχιστον να αξίζει, δηλαδή - να είναι B-segment αρκετά φτηνότερο από το 20+χιλιάρικα, - ή τουλάχιστον φοβερό vfm Επεξ/σία 19 Αυγούστου 2020 από KoreanW 4
giorgos_di Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Φίλε @tsofras μήπως να ξανασκεφτείς την Corolla Hatchback 1.2T 116hp με 185Nm από τις 1500 στροφές. Οι χώροι είναι κάπως καλύτεροι από το Ibiza και η έκδοση Active Plus στα 19 μισό με έκπτωση φαίνεται αρκετά καλή πρόταση. 2
sargus Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 7 λεπτά πριν, giorgos_di είπε Φίλε @tsofras μήπως να ξανασκεφτείς την Corolla Hatchback 1.2T 116hp με 185Nm από τις 1500 στροφές. Οι χώροι είναι κάπως καλύτεροι από το Ibiza και η έκδοση Active Plus στα 19 μισό με έκπτωση φαίνεται αρκετά καλή πρόταση. Δεν είναι τόσο σίγουρος για αυτό. Εχω καιρό βέβαια να τα δω αλλά στην κορόλλα με είχε εντυπωσιάσει αρνητικά η έλλειψη χώρων ενώ στο Ibiza το ανάποδο!
giorgos_di Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 8 λεπτά πριν, sargus είπε Δεν είναι τόσο σίγουρος για αυτό. Εχω καιρό βέβαια να τα δω αλλά στην κορόλλα με είχε εντυπωσιάσει αρνητικά η έλλειψη χώρων ενώ στο Ibiza το ανάποδο! Για τους πίσω, οι άνω του 1.80 θα διαμαρτυρηθούν. Όμως ο χώρος αποσκευών είναι ελαφρώς μεγαλύτερος από του Ibiza. Τα καθίσματα δε, είναι από τα πιο αναπαυτικά που έχω κάτσει.
filippos001 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 C4 cactus , που σύντομα αλλάζει το μοντέλο,κ κυμαίνεται σε λογικές τιμές,το έχετε υπόψη?
tutuyo Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, KoreanW είπε ξαναγράφω μετά από ελάχιστα ποστ αυτό που είχα γράψει η ακρίβεια έχει πέσει σε όλα τα segment και πόσο χαρούμενος πρέπει να αισθάνεται κάποιος που δεν χρειάζεται καινούριο αμάξι αυτό τον καιρό το B-segment είναι συμβιβασμός για οικογενειακό αυτοκίνητο κι ενώ ελάχιστα απέχει τιμολογιακά από το C-segment, είναι υποδεέστερο εμφανώς (κατασκευαστικά, εξοπλιστικά κοκ) από το τελευταίο κάποιος σαν τον @tsofras που σκέφτεται με οικονομικά κριτήρια, θα πρέπει να κυνηγήσει ευκαιρίες και να ψάξει σε όλο το φάσμα της αγοράς ( παλιότερα είχα πει και για τις μειώσεις τελών που θα τις καταπιούν οι αυξήσεις τιμών και κέρδους των εμποριών, μα επιτέλους ) στην πραγματικότητα το B-segment δεν είναι απαραίτητα καλύτερο vfm συγκριτικά με το C-segment μάλιστα σε ένα κάποιο βαθμό οι εταιρείες υπερκοστολογούν τις διαστάσεις πόλης που πουλάνε, και το αντιλαμβάνεται κανείς μόλις αρχίσει τις ευθείες συγκρίσεις προσθέτοντας εξοπλισμό, κινητήρες κλπ και κάνοντας την αποτίμηση σε ποιότητα κατασκευής -χώρους κλπ tsofras μια συμβουλή αν είναι να κατευθυνθείς πέρα από τα 20+χιλιάρικα που θα κοστιζε το C-segment που θα γούσταρες (Leon) τουλάχιστον να αξίζει, δηλαδή - να είναι B-segment αρκετά φτηνότερο από το 20+χιλιάρικα, - ή τουλάχιστον φοβερό vfm Πολύ σωστή ανάλυση. Να προσθέσω εδώ μια και λέγαμε για χώρο αποσκευών τις προάλλες για οικογένειες, στις διακοπές πάλι άθελά μου ισως, εφάρμοσα το όσο έχεις το γεμίζεις. Σε Karoq που έχει από τα μεγαλύτερα πορτ μπαγκαζ, πετώντας μεσα καροτσάκια, ομπρέλες, παιχνίδια, βαλίτσες, γιο γιο, βαρκούλες τα κατάφερα και το γέμισα. Μα είχα λίγο χώρο ακομη, θα τον γέμιζα κι αυτόν 1 1
tsofras Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 55 λεπτά πριν, filippos001 είπε C4 cactus , που σύντομα αλλάζει το μοντέλο,κ κυμαίνεται σε λογικές τιμές,το έχετε υπόψη? Το έχω κάνει τεστ ντραιβ , πολύ διαφορετικό από ότι υπάρχει σε σχεδιασμό και εσωτερικά και εξωτερικά , μικρό Πορτ μπαγκαζ για τις διαστάσεις, δεν ανοίγουν κανονικά τα πίσω παράθυρα, αρκετά περίεργο εσωτερικό και η ανάρτηση αν και πολύ άνετη σου δίνει την αίσθηση βάρκας ακόμη και σε φρενάρισμα μέσα στην πόλη από το βύθισμα Εν τω μεταξύ έβλεπα τον τιμοκατάλογο της Citroen εχθές μάλλον αλλάζει μοντέλο και το c3? Γιατί έλεγε τιμές για απόθεμα, δεν ξέρω αν έρχεται καπιο facelift
imr Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2020 11 λεπτά πριν, tutuyo είπε Πολύ σωστή ανάλυση. Να προσθέσω εδώ μια και λέγαμε για χώρο αποσκευών τις προάλλες για οικογένειες, στις διακοπές πάλι άθελά μου ισως, εφάρμοσα το όσο έχεις το γεμίζεις. Σε Karoq που έχει από τα μεγαλύτερα πορτ μπαγκαζ, πετώντας μεσα καροτσάκια, ομπρέλες, παιχνίδια, βαλίτσες, γιο γιο, βαρκούλες τα κατάφερα και το γέμισα. Μα είχα λίγο χώρο ακομη, θα τον γέμιζα κι αυτόν 1 ώρα πριν, KoreanW είπε ξαναγράφω μετά από ελάχιστα ποστ αυτό που είχα γράψει η ακρίβεια έχει πέσει σε όλα τα segment και πόσο χαρούμενος πρέπει να αισθάνεται κάποιος που δεν χρειάζεται καινούριο αμάξι αυτό τον καιρό το B-segment είναι συμβιβασμός για οικογενειακό αυτοκίνητο κι ενώ ελάχιστα απέχει τιμολογιακά από το C-segment, είναι υποδεέστερο εμφανώς (κατασκευαστικά, εξοπλιστικά κοκ) από το τελευταίο κάποιος σαν τον @tsofras που σκέφτεται με οικονομικά κριτήρια, θα πρέπει να κυνηγήσει ευκαιρίες και να ψάξει σε όλο το φάσμα της αγοράς ( παλιότερα είχα πει και για τις μειώσεις τελών που θα τις καταπιούν οι αυξήσεις τιμών και κέρδους των εμποριών, μα επιτέλους ) στην πραγματικότητα το B-segment δεν είναι απαραίτητα καλύτερο vfm συγκριτικά με το C-segment μάλιστα σε ένα κάποιο βαθμό οι εταιρείες υπερκοστολογούν τις διαστάσεις πόλης που πουλάνε, και το αντιλαμβάνεται κανείς μόλις αρχίσει τις ευθείες συγκρίσεις προσθέτοντας εξοπλισμό, κινητήρες κλπ και κάνοντας την αποτίμηση σε ποιότητα κατασκευής -χώρους κλπ tsofras μια συμβουλή αν είναι να κατευθυνθείς πέρα από τα 20+χιλιάρικα που θα κοστιζε το C-segment που θα γούσταρες (Leon) τουλάχιστον να αξίζει, δηλαδή - να είναι B-segment αρκετά φτηνότερο από το 20+χιλιάρικα, - ή τουλάχιστον φοβερό vfm Πολοι ( και ο τσοφρας) εχουν ετσι και αλλιως μπαγκαζιερα για τις διακοπες. Δηλαδη στις διακοπες ειτε εχει το leon ειτε το ibiza παλι μπαγκαζιερα θα του βαλει. Εφοσον ενα B segment των καλυπτει για τις 350 μερες του χρονου απο χωρουςκαι ειναι πιο ευκολο μεσα στην πολη δεν βλεπω τον λογο να παει σε c segment Δεν διαφωνω οτι ειναι καλυτερο value for money γενικα ενα c αλλα με βαση τις αναγκες του καθενος δεν ειναι παντα το ιδανικο. Πχ ο tsofras εχει πει πολλες φορες οτι δεν θελει μακρυ αυτοκινητο λογω παρκινγκ και οτι τους χωρους τους χρειαζετε 2 φορες τον χρονο (που και παλι θα βαλει μπαγκαζιερα) 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις