Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σε όλους, 

Τη Δευτέρα άνοιξαν οι εκθέσεις αυτοκινήτων , είδα σήμερα στο site της Toyota, που δίνει και δυνατότητα για online παραγγελία, ότι η Corolla, 1,2 βενζίνη, άσπρο χρώμα, η «βασική έκδοση» (σε σχέση με την ακριβώς επόμενη έκδοση δεν έχει: κάμερα οπισθοπορείας, οθόνη μέσα και ζάντες αλουμινίου) βγαίνει στα 17.000€ περίπου.

Η αμέσως επόμενη έκδοση φτάνει τα 20.000€.

 

Επειδη γενικά αυτά τα ποσά δεν μπορώ εύκολα να Ρα φτάσω, μήπως να περιμένω λίγο μόδας και διαμορφώνουν λίγο καλύτερα οι τι ρε λόγω τις όλης κατάστασης ??

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από mobile_32
  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Noobios είπε

Φίλε μου το έγραψα στο θέμα που έχω ανοίξει εγώ. 2008 active 1.2 130hp τελική τιμή 19.500 έχω γραπτή προσφορά 2 ημερών στα χέρια μου.
 

Το έκανα τεστ ντραιβ και αυτό και το 1.2 100hp καθώς και τον 1.0tsi 116hp στο καμικ. Αν δεν σε καλύπτουν οι επιδόσεις τον συγκεκριμένων κινητήρων τότε μάλλον πρέπει να αλλάξεις κατηγορία τιμής και αμαξιού. 
 

Καμία σχέση ο κυβισμός με τις διαθέσιμες ροπές. Λίγο ρισερτς πάνω στην τεχνολογια τους ίσως σε βοηθήσει να γίνεις λίγο πιο δεκτικός. 

Θα πάω από Peugeot αύριο ωραία τιμή είπες

18 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Εσυ δεν εβαλες τον κινητηρα 4ο ως προτεραιοτητα και οχι για γκαζια αλλα να ειναι decent?

Το πιο πανω ερχεται σε πληρη αντιδιαστολη με αυτο που γραφεις τωρα ομως

Κοινως για να βγαλεις γουστα, θα το πληρωσεις παραπανω

Δεν διαφωνώ αλλά όταν άνοιξα το ποστ δεν είχα δεί την κατάσταση με τους χιλιαριδες ούτε μπορούσα να την φανταστώ , πριν 5 χρόνια που πήρα το προηγούμενο έπαιζαν 1.4 ,1.6 , 1.8 σε 140 άλογα και επάνω

 

Να προσθέσω ότι έλεγα όχι SUV στην αρχή και τελικά τέτοια κοιτάω 🤣 από το πρώτο ποστ έχει ξεφύγει η κουβέντα δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω edit

@Noobios

Αν μπορείς στείλε ένα πμε με την αντιπροσωπεία και την προσφορά , απλά τι περιέχει , ευχαριστώ πολύ

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήθελα να ήξερα πόσοι αιώνες θα χρειαστούν ώστε να απολέσει ο Έλληνας την ιδέα των "βασανισμενων", "πουσαρισμενων", "κακομοιρων", και "κακοριζικων" χιλιαριδων ή χιλιοδιακοσάρησων turbo κινητήρων. 

Την στιγμή φυσικά που προ δεκαετιας αγόραζαν ας πούμε, 1400 με 75 άλογα, χωρίς κανένα ενδοιασμό. Τότε ήταν όλα καλά. Τώρα μας έπιασε ο πόνος... 

Να μην αναφέρω και το άλλο...πολύ ακριβό για κια ή για χιουνται... άντε να το δεχτώ για fiat γιατί έχω καει και ακόμα με καίει το ατιμο.

Επεξ/σία από barimagas
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ή το focus, ή το megane Tce 130  και τελείωσες.  Άσε τα SUV. Βρες ένα πακέτο εξοπλισμού στα λεφτά σου και αυτό ήταν. 

Όσο τρώγεσαι  αυξάνει η πιθανότητα να μην πάρεις τίποτα ή το χειρότερο να πάρεις κάτι που τελικά δεν θα σου αρέσει. 

Επεξ/σία από HALF EVIL
  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, Noobios είπε

Φίλε μου το έγραψα στο θέμα που έχω ανοίξει εγώ. 2008 active 1.2 130hp τελική τιμή 19.500 έχω γραπτή προσφορά 2 ημερών στα χέρια μου.
 

Το έκανα τεστ ντραιβ και αυτό και το 1.2 100hp καθώς και τον 1.0tsi 116hp στο καμικ. Αν δεν σε καλύπτουν οι επιδόσεις τον συγκεκριμένων κινητήρων τότε μάλλον πρέπει να αλλάξεις κατηγορία τιμής και αμαξιού. 
 

Καμία σχέση ο κυβισμός με τις διαθέσιμες ροπές. Λίγο ρισερτς πάνω στην τεχνολογια τους ίσως σε βοηθήσει να γίνεις λίγο πιο δεκτικός. 

Όσο και να προσωρησει η τεχνολογία ένας χιλιαρης κινητήρας που βγάζει 140 άλογα με τούρμπο θα ζήσει πολύ λιγοτερο από τον ατμοσφαιρικό δίλιτρο που βγάζει τα ίδια άλογα. Τι αυτον ακριβώς το λόγο οι Αμερικανοί έχουν κινητήρες 3-5 και 7000 κυβικων και βγάζουν 200-300 άλογα . Βέβαια παίρνουν και την βενζίνη σε γαλόνια που σημαίνει ότι δεν την πληρώνουν στην τιμή που την πληρώνουμε εμείς . 1 γαλόνι νομίζω είναι κάπου 3,5 λίτρα . 

19 ώρες πριν, barimagas είπε

Ήθελα να ήξερα πόσοι αιώνες θα χρειαστούν ώστε να απολέσει ο Έλληνας την ιδέα των "βασανισμενων", "πουσαρισμενων", "κακομοιρων", και "κακοριζικων" χιλιαριδων ή χιλιοδιακοσάρησων turbo κινητήρων. 

Την στιγμή φυσικά που προ δεκαετιας αγόραζαν ας πούμε, 1400 με 75 άλογα, χωρίς κανένα ενδοιασμό. Τότε ήταν όλα καλά. Τώρα μας έπιασε ο πόνος... 

Να μην αναφέρω και το άλλο...πολύ ακριβό για κια ή για χιουνται... άντε να το δεχτώ για fiat γιατί έχω καει και ακόμα με καίει το ατιμο.

Φίλε μου δεν καταλαβαίνω γιατί λες οτι Έλληνες έχουν ιδέες τέτοιου είδους? 

Δεν έχει να κάνει με την εθνικότητα νομίζω το αν ένας κινητήρας στα 150.000 είναι για πέταμα. 

Επίσης δεν κατάλαβα τι εννοείς ότι η KIA και η HYUNDAI είναι ακριβές? Ακριβές για αυτό που προσφέρουν? 

  • Like 2
Δημοσ.

Off topic. 

Το ότι ο Έλληνας έπαιρνε και ακόμα παίρνει αυτοκίνητο με χαμηλά κυβικά, οφείλεται καθαρά στην οίκο ομικη του κατάσταση και στην φορολογία που έχει το αυτοκίνητο, βενζίνη κλπ. 

Και εγώ θέλω ένα αυτοκίνητο 3.000 κυβικών.. Αλλά.... 

  • Like 1
Δημοσ.

Ts, επειδή το 2008 το σκέφτομαι και εγώ για εταιρικό αν κάνεις test drive γράψε εντυπώσεις

(Το topic αξίζει συγχαρητήρια πάντως, 500+ Posts σε εξαιρετικό επίπεδο...)

 

  • Like 1
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Off topic. 

Το ότι ο Έλληνας έπαιρνε και ακόμα παίρνει αυτοκίνητο με χαμηλά κυβικά, οφείλεται καθαρά στην οίκο ομικη του κατάσταση και στην φορολογία που έχει το αυτοκίνητο, βενζίνη κλπ. 

Και εγώ θέλω ένα αυτοκίνητο 3.000 κυβικών.. Αλλά.... 

Οχι αναγκαστικά. Γιατί στην Ελλάδα η πλειοψηφία του κόσμου δε κάνει μεγάλες αποστάσεις. Οπότε ένας μεγάλος κινητήρας, είτε βενζίνη είτε πετρέλαιο είναι ασύμφορος, της βενζίνης γιατί μέσα στην πόλη θα σου καίει τον κώλο του και του πετρελαίου γιατί δε θα κάνεις απόσβεση το υψηλό κόστος αγοράς. Οπότε κι η φορολογία να ήταν χαμηλότερη, απλά θα έπαιρναν τα SUV με μηχανή 1.5-1.6 αντί για το χιλιάρι. 

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, barimagas είπε

Ήθελα να ήξερα πόσοι αιώνες θα χρειαστούν ώστε να απολέσει ο Έλληνας την ιδέα των "βασανισμενων", "πουσαρισμενων", "κακομοιρων", και "κακοριζικων" χιλιαριδων ή χιλιοδιακοσάρησων turbo κινητήρων. 

Την στιγμή φυσικά που προ δεκαετιας αγόραζαν ας πούμε, 1400 με 75 άλογα, χωρίς κανένα ενδοιασμό. Τότε ήταν όλα καλά. Τώρα μας έπιασε ο πόνος... 

Να μην αναφέρω και το άλλο...πολύ ακριβό για κια ή για χιουνται... άντε να το δεχτώ για fiat γιατί έχω καει και ακόμα με καίει το ατιμο.

Κοιτάτε το ξαναλέω μηχανικός δεν είμαι , όποιος υπερασπίζεται τους χιλιαριδες και καλά κάνει ας μας πει καί τους λόγους

Επίσης ότι πριν 10 χρόνια ήμασταν με 1.4 75 άλογα και δεν είχαμε πρόβλημα δεν έχει να λέει τίποτα.

Εγώ είχα 240 άλογα πριν 10 χρόνια

Επίσης για να μην λέμε συνέχεια το ίδιο παράδειγμα με πριν 10-20 χρόνια

Πριν 20 χρόνια δεν θέλαμε 65" τηλεόραση και τώρα θέλουμε. Τι σημαίνει ότι μπορούμε να ξαναγυρίσουμε στις 20αρες?

Εγώ θέλω ειλικρινά όσοι μιλάτε για κλασικό Έλληνα κτλ

1) Είχατε στη ζωή σας αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κινητήρα και περισσότερα άλογα , και μετά πήρατε 1000 με αυτά τα άλογα και είστε οκ?

2) Έχετε δεί κανά review  από άλλη χώρα? Ο,τι έχω δει αυτές τις ημέρες ειδικά σε SUV λένε καλός ο χιλιαρης για μέσα στη πόλη αλλά για ταξίδια να πάτε σε μεγαλύτερη έκδοση

Μόλις με πήραν από Peugeot γιατί έστειλα εχθές το βράδυ για προσφορά

19700 από 21400 το 2008 έκδοση active , έχει μείνει μόνο ένα μπλέ

Το αμάξι είναι πανέμορφο , αλλά δεν μου αρέσει το μπλέ και με χαλάει που δεν έχει led φωταυη έκδοση.

Θα περάσω πάντως το απόγευμα

16 λεπτά πριν, el00019 είπε

Μόλις ανέβηκε και κάτι στο drive για το megane

https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-renault-megane-13-tce-140-15-blue-dci-115

μια χαρά το βρίσκω...εγώ fordακιας είμαι αλλά σε αυτά τα λεφτά παίρνεις πιστεύω καλύτερο κινητήρα...στήσιμο δε νομίζω

Ευχαριστώ , μπαίνω όμως όλο και περισσότερο σε mode SUV οπότε μάλλον εκεί θα κινηθωυ. Κάτι είναι και αυτό τουλάχιστον να καταλήξω σε κατηγορία 🤣

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Κοιτάτε το ξαναλέω μηχανικός δεν είμαι , όποιος υπερασπίζεται τους χιλιαριδες και καλά κάνει ας μας πει καί τους λόγους

Επίσης ότι πριν 10 χρόνια ήμασταν με 1.4 75 άλογα και δεν είχαμε πρόβλημα δεν έχει να λέει τίποτα.

Εγώ είχα 240 άλογα πριν 10 χρόνια

Επίσης για να μην λέμε συνέχεια το ίδιο παράδειγμα με πριν 10-20 χρόνια

Πριν 20 χρόνια δεν θέλαμε 65" τηλεόραση και τώρα θέλουμε. Τι σημαίνει ότι μπορούμε να ξαναγυρίσουμε στις 20αρες?

Εγώ θέλω ειλικρινά όσοι μιλάτε για κλασικό Έλληνα κτλ

1) Είχατε στη ζωή σας αυτοκίνητο με μεγαλύτερο κινητήρα και περισσότερα άλογα , και μετά πήρατε 1000 με αυτά τα άλογα και είστε οκ?

2) Έχετε δεί κανά review  από άλλη χώρα? Ο,τι έχω δει αυτές τις ημέρες ειδικά σε SUV λένε καλός ο χιλιαρης για μέσα στη πόλη αλλά για ταξίδια να πάτε σε μεγαλύτερη έκδοση

Ενα αυτοκίνητο που πλήρεις τις προϋποθέσεις σου ( κινητήρας εμπιστοσύνης) και που πιστευω θα σε καλύψει για ότι ζητάσ  συν δεν θα ξοδέψεις μια περιουσία είναι όμορφο   το έχει γνωστός μου οκ μέσα κανείς λίγο υποχωρήσεις  στα πλαστικά , κατεβάζω πρόταση δυνατή και έξυπνη είναι το Kia stonic 1.4 100 ho. Περίπου με 17500 το παίρνεις φουλ έξτρα με 17 άρες και διχρωμία. Οκ κανείς υποχωρήσεις αλλά έχει καλή τιμή και από θέμα κινητήρα είναι σε αυτά που ξέρουμε χρόνια.Σκεψου το.4 χρόνια κάτω από 200 τον μήνα η δόση λογικά θα παίζει.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ενα αυτοκίνητο που πλήρεις τις προϋποθέσεις σου ( κινητήρας εμπιστοσύνης) και που πιστευω θα σε καλύψει για ότι ζητάσ  συν δεν θα ξοδέψεις μια περιουσία είναι όμορφο   το έχει γνωστός μου οκ μέσα κανείς λίγο υποχωρήσεις  στα πλαστικά , κατεβάζω πρόταση δυνατή και έξυπνη είναι το Kia stonic 1.4 100 ho. Περίπου με 17500 το παίρνεις φουλ έξτρα με 17 άρες και διχρωμία. Οκ κανείς υποχωρήσεις αλλά έχει καλή τιμή και από θέμα κινητήρα είναι σε αυτά που ξέρουμε χρόνια.Σκεψου το.4 χρόνια κάτω από 200 τον μήνα η δόση λογικά θα παίζει.

Με το safety pack ή χωρίς? Γιατί χωρίς έχει 3 αστέρια στο Euro ncap

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, tsofras είπε

Με το safety pack ή χωρίς? Γιατί χωρίς έχει 3 αστέρια στο Euro ncap

Τι παραπάνω έχει το safety pack ;αυτό δεν το γνωρίζω ;

Δημοσ.

Η τεχνολογία των υλικών έχει βελτιωθεί πολύ!  Μην συγκρίνετε παλιούς μεγάλους κινητήρες με τους σύγχρονους τούρμπο. Τούρμπο είχαμε και παλιά αλλά όχι τα κράματα που χρησιμοποιούνται πλέον και φυσικά δεν είχαν τους εγκεφάλους που έχουν σήμερα που ελέγχουν άπειρες παραμέτρους και ρυθμίζουν ανάλογα.

Η ρετσινιά του πιεσμένου κινητήρα έχει μείνει από τότε που το μόνο που μπορούσαν να βελτιώσουν ήταν το εύρος στροφών και ελάχιστα μηχανικά πράγματα. Με αυτές τις βελτιώσεις ο ίδιος κινητήρας από 1.4 με 75 πήγαινε στα 105. Λογικό είναι με περισσότερα εξαρτήματα και πιό φτωχά μίγματα η πιθανότητα σφάλματος μεγαλώνει. Για την βελτίωση υπάρχει παράδειγμα του '90 που υποκύβισαν περισσότερο από 100cc και μπήκε καταλύτης. Αλλά με σύγχρονη διαχείριση της εποχής έβγαζε την ίδια δύναμη και αρκετά χαμηλότερη κατανάλωση με τον παλιό κινητήρα.

Έχω οδηγήσει πολλά 1000άρια της αγοράς. Όλα αυτά κινούν τα οχήματα που έχουν μπει καλύτερα από τα 1600άρια των '00, ακόμα και από κάποια 2000. Βγάζουν το 90% της ροπής τους από τις 1500στρ/λεπτό, κάποια και νωρίτερα, και το κρατάνε μέχρι τουλάχισοτν τις 3500στρ/λεπτό, σε αντίθεση με τα ατμοσφαιρικά που είναι μια καμπύλη. Αυτό σημαίνει ότι έχεις συνεχόμενη επιτάχυνση με τον ίδιο ρυθμό για αυτές τις στροφές. 0-100 μπορεί να μην έχουν πολύ καλό (πολλά έχουν μικρότερη πίεση στην 1η σχέση για να προστατεύουν το κιβώτιο) αλλά βάζεις στο ταξίδι cc 130χλμ/ώρα και πάει εκεί είτε είναι ανηφόρα είτε είναι κατηφόρα.

Ο πατέρας μου που έχει μεγάλο ατμοσφαιρικό (με μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή) συχνά έπαιρνε το δικό μου λόγω της ευκολία του τούρμπο και του άνετου ταξιδιού. + την κατανάλωση

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, mp123 είπε

Τι παραπάνω έχει το safety pack ;αυτό δεν το γνωρίζω ;

Ούτε εγώ αλλά ο 1.4 είναι ατμόσφαιρα? Από ότι βλέπω από reviews πάντως λένε έχει αίσθηση hatchback

Λοιπόν έχουν test drive το Arona 1.0 115 θα κλείσω τεστε ντραιβ για να δω τι γίνεται, δέχομαι ότι μπορεί να έχω λάθος άποψη

Στην τελική μακάρι να εχω λάθος γιατί μου αρέσει πολύ το VW Tcross και το έχω βγάλει από την λίστα μόνο λόγω κινητήρα

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...