Masma Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 11/8/2020 στις 8:34 ΠΜ, john1987 είπε Για να μην ανοίξω νεο (πανομοιότυπο) θεμα το γράφω εδώ. Ειμαι κάτοχος Golf MK VII TDI 1,6 (2015), απολύτως ευχαριστημένος και θα ήθελα να προχωρήσω σε αγορά super mini κυρίως για χρήση εντός πόλης αλλα και σε περιαστικές διαδρομές. Σε budget περίπου 12Κ λογικά θα επιλεξω κάτι ελαφρώς μεταχειρισμένο (+- 3ετιας) και αυτοματο με αξιοπρεπείς επιδόσεις, οποτε από 90hp και πάνω. Πρόκειται για αμάξι που το χρειάζομαι να ειναι αξιόπιστο και θα το κρατήσω αρκετα χρόνια Εμφανισιακά μου αρέσει αρκετά το νέο Polo (μαλιστα βλεπω οτι σε αρκετα αξιόπιστα βρετανικά sites λαμβάνει υψηλή βαθμολογία) και το Fiesta (το οποίο δε βρίσκω μεταχειρισμένο αυτοματο). Τα Yaris (hybrid), Corsa, Ibiza μου ειναι σχετικά αδιάφορα. Το C3 έτσι κι έτσι. Εσεις τι θα επιλέγατε από τα ανωτέρω; Θα προχωρουσατε σε αγορά καινούριου της ίδιας κατηγορίας με κάποια υπέρβαση; Επέκταση Το νεο polo οντως εχει αποσπάσει πολυ καλες κριτικές καθως τα πηγε καταπληκτικα και στα θεματα ασφαλείας και θεωρείτε το καλυτερο μικρο στξ κομμάτι αυτο! Εμενα προσωπικα μου αρεσει πολυ. Ενοειτε το yaris σε υβριδικό ειναι καλη επιλογη αλλα δεν ξερω σε τι τιμες παιζει σε 2-3 χρονια μεταχειρισμένο γιατι σε δεσμεύει πολυ το αυτόματο. Το fiesta νομιζω μαζι με το Polo ειναι τα πιο καλα οδηγικά στην κατηγορία οποτε γιατι οχι. Για Corsa δεν εχω αποψη. Στις 11/8/2020 στις 8:49 ΠΜ, xphobus είπε Το καινούριο corsa είναι πολύ καλή επιλογή δυνατός κινητές 1.5 diesel και καλό κοντό 6αρι σαζμαν Το polo είναι καλύτερο στην έκδοση 1.5 tsi αλλά και πιο ακριβό κι για την απάντηση πιο πάνω το duster Δεν είναι 4x4 awd όπως το forester η το hilux για παράδειγμα δεν έχει μπλόκε διαφορικό Το Polo σε 1.5 με 150 αλογα νομιζω βγαινει μονο στην r-line που ειναι ακριβη και με τη ζάντα που εχει εισαι δυσκολα στις δρομους της Ελλάδας Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2020 από Masma 1
Christos Vvs Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Για όποιον ενδιαφέρεται στο επίσημο site της hyundai έχει αναρτηθεί πλέον το καινούργιο i20! Τιμοκατάλογος δεν έχει ανέβει ακόμα, ωστόσο υπάρχει διαθέσιμος κανονικά στις αντιπροσωπείες! Τα πρώτα εκθέματα αναμένονται στις αντιπροσωπείες μέσα Σεπτεμβρίου και δέχονται ήδη προ παραγγελίες με παράδοση αρχές Οκτωβρίου. NEW GEN i20 PSB 2020-08.pdfFetching info... 1
barimagas Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Στις 11/8/2020 στις 12:44 ΜΜ, Christos Vvs είπε Για όποιον ενδιαφέρεται στο επίσημο site της hyundai έχει αναρτηθεί πλέον το καινούργιο i20! Τιμοκατάλογος δεν έχει ανέβει ακόμα, ωστόσο υπάρχει διαθέσιμος κανονικά στις αντιπροσωπείες! Τα πρώτα εκθέματα αναμένονται στις αντιπροσωπείες μέσα Σεπτεμβρίου και δέχονται ήδη προ παραγγελίες με παράδοση αρχές Οκτωβρίου. NEW GEN i20 PSB 2020-08.pdf 769 kB · 6 downloads Το πίσω μέρος του είναι οτι πιο άσχημο υπάρχει στην κατηγορία. 1
sargus Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Εγώ πάλι το θεωρώ πανέμορφο πίσω. Μπροστά έτσι κ έτσι. Από την άλλη θεωρώ τρομερά άσχημο τον πωπό του νέου λεον! Γούστα...
paylidis Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Στις 11/8/2020 στις 12:56 ΜΜ, barimagas είπε Το πίσω μέρος του είναι οτι πιο άσχημο υπάρχει στην κατηγορία. Οντως... το πισω μέρος κακη απομίμηση γιαπωνεζικών (mitsu/honda), Κλασσικη τακτικη huyndai/kia 🤣 το μπροστα περιστεριώνα (αν ήταν σε ασπρι θα ήταν κυκλαδιτική...) α και ο ψηφιακος πινακας οργανων αντιγραφή απο...;....vag 😆
mp123 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Στις 11/8/2020 στις 8:34 ΠΜ, john1987 είπε Για να μην ανοίξω νεο (πανομοιότυπο) θεμα το γράφω εδώ. Ειμαι κάτοχος Golf MK VII TDI 1,6 (2015), απολύτως ευχαριστημένος και θα ήθελα να προχωρήσω σε αγορά super mini κυρίως για χρήση εντός πόλης αλλα και σε περιαστικές διαδρομές. Σε budget περίπου 12Κ λογικά θα επιλεξω κάτι ελαφρώς μεταχειρισμένο (+- 3ετιας) και αυτοματο με αξιοπρεπείς επιδόσεις, οποτε από 90hp και πάνω. Πρόκειται για αμάξι που το χρειάζομαι να ειναι αξιόπιστο και θα το κρατήσω αρκετα χρόνια Εμφανισιακά μου αρέσει αρκετά το νέο Polo (μαλιστα βλεπω οτι σε αρκετα αξιόπιστα βρετανικά sites λαμβάνει υψηλή βαθμολογία) και το Fiesta (το οποίο δε βρίσκω μεταχειρισμένο αυτοματο). Τα Yaris (hybrid), Corsa, Ibiza μου ειναι σχετικά αδιάφορα. Το C3 έτσι κι έτσι. Εσεις τι θα επιλέγατε από τα ανωτέρω; Θα προχωρουσατε σε αγορά καινούριου της ίδιας κατηγορίας με κάποια υπέρβαση; Επέκταση https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-i10-gobig/ Άσε τα μτχ με τέτοιο budget.ως τα 8κ ένταξη . Παραπάνω όχι. 1
Christos Vvs Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Στις 11/8/2020 στις 1:10 ΜΜ, paylidis είπε Οντως... το πισω μέρος κακη απομίμηση γιαπωνεζικών (mitsu/honda), Κλασσικη τακτικη huyndai/kia 🤣 το μπροστα περιστεριώνα (αν ήταν σε ασπρι θα ήταν κυκλαδιτική...) α και ο ψηφιακος πινακας οργανων αντιγραφή απο...;....vag 😆 Άμα μπορείς να βλέπεις το Navi μέσα στον ψηφιακό πίνακα, ας είναι αντιγραφή και από ssangyong 😂 το θέμα είναι να μην απλά διακοσμητικος όπως είναι της Ford πχ...
gmts Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Στις 11/8/2020 στις 12:27 ΜΜ, seloner είπε Παιδια Fiesta St Line αξιζει λετε ; Έχω το St Line 2018 άσπρο 1.0 125αρι με τις ανθρακί 17αρες. Αξίζει, απόλαυση στις στροφές 3
tsofras Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Στις 11/8/2020 στις 1:00 ΜΜ, sargus είπε Εγώ πάλι το θεωρώ πανέμορφο πίσω. Μπροστά έτσι κ έτσι. Από την άλλη θεωρώ τρομερά άσχημο τον πωπό του νέου λεον! Γούστα... Εσένα σου αρέσει ο πωπος του Civic οπότε δεν μετράει 🤣 Πλάκα κάνω προφανώς και γούστα είναι αυτά και είναι ωραίο ότι υπάρχουν επιλογές για τον καθένα 2
vagelisfil Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Θα ήθελα τις γνώμες σας και τις συμβουλές σας για τον παρακάτω προβληματισμό. Ενδιαφέρομαι να αλλάξω το Vitara Diesel 2015 που έχω με κάποιο μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Σκέφτομαι να στραφώ για πρώτη φορά σε μεταχειρισμένα καινούρια σχετικά αμάξια και συγκεκριμένα με ενδιαφέρουν και μου αρέσουν αρκετά τα VW Passat Variant και Audi A4 Avant σε diesel εκδόσεις και μοντέλα Euro 6 (2016 και μετά). Πέρα από αγγελίες που είδα στο car.gr και άλλες Ελληνικές σελίδες, βρήκα και ενδιαφέρουσες προτάσεις σε εξωτερικό (κυρίως Γερμανία – mobile.de). Ο ένας μου προβληματισμός είναι: ας πούμε ότι το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου το βρίσκω στα 18.000€ με κάπου στα 100.000 χλμ και το ίδιο μοντέλο και σε ακόμη καλύτερη έκδοση/εξοπλισμό το βρίσκω στα 13.000€ αλλά με 300.000 χλμ. Γενικά είμαι άνθρωπος που το αρέσει ο εξοπλισμός αλλά δε ξέρω τι μπορεί να με περιμένει με το κάθε αμάξι. Δηλαδή τι θα ήταν πιο συμφέρον για εμένα, να πάρω το αυτό με τα λιγότερα χιλιόμετρα σε υψηλή τιμή ή να πάρω το ίδιο (+καλύτερο) με πολλά χιλιόμετρα και σε φθηνότερη τιμή και με τη διαφορά να καλύψω τυχών αλλαγές και service που θα προκύψουν? Τι θα πρέπει να περιμένω από ένα σχετικά καινούριο αμάξι με τόσα πολλά χιλιόμετρα, πέρα από έλεγχο και αλλαγές σε αναλώσιμα (τακάκια, λάστιχα, λάδια, ιμάντες κλπ)? Το αυτοκίνητο προορίζεται για οικογενειακή χρήση και αν όλα πάνε καλά σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια. Ας πούμε τα αυτοκίνητα ότι είναι σε πολύ καλή γενική κατάσταση και ας μην ασχοληθούμε για αρχή με λοιπά έξοδα, εισαγωγής, μεταφοράς, εκτελωνισμού, χρήσης κλπ αλλά σε αυτή καθ’ αυτή αγορά του αυτοκινήτου.
sargus Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Θα σου έλεγα να μη σκεφτείς καν να πάρεις αμάξι με τόσα πολλά χλμ (300.000)! Σε κάποια αυτοκίνητα, αυτό είναι το όριο ζωής των βενζινοκινητήρων τους. Εάν πρέπει οπωσδήποτε να πάρεις ένα τέτοιο αμάξι, θα σου έλεγα να βάλεις ένα όριο της τάξεως των 150.000 χλμ και να κοιτάς από εκεί κ κάτω. 1
vagelisfil Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Έτσι ξεκίνησα και γω να ψάχνω και μάλιστα είχα βάλει ταβάνι τα 80.000 χλμ. Όταν όμως άλλαξα τα φίλτρα και είδα τις επιλογές που έχω αν ανεβάσω τα χλμ τόσο σε χαμηλότερες τιμές όσο και σε πολύ καλύτερα επίπεδα εξοπλισμού, δε σου κρύβω ότι γλυκάθηκα. Ωστόσο κι εγώ φοβάμαι πολύ ένα αυτοκίνητο με τόσα πολλά χλμ και θα ήθελα να μάθω σε τέτοια νούμερα τι σοβαρές αλλαγές θα ήταν πιθανές να γίνουν (πχ κεφαλές μηχανής, πιστόνια, άξονες κλπ κλπ). Πάντα μιλάμε για diesel κινητήρα TDI.
imr Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Στις 11/8/2020 στις 2:55 ΜΜ, vagelisfil είπε Θα ήθελα τις γνώμες σας και τις συμβουλές σας για τον παρακάτω προβληματισμό. Ενδιαφέρομαι να αλλάξω το Vitara Diesel 2015 που έχω με κάποιο μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Σκέφτομαι να στραφώ για πρώτη φορά σε μεταχειρισμένα καινούρια σχετικά αμάξια και συγκεκριμένα με ενδιαφέρουν και μου αρέσουν αρκετά τα VW Passat Variant και Audi A4 Avant σε diesel εκδόσεις και μοντέλα Euro 6 (2016 και μετά). Πέρα από αγγελίες που είδα στο car.gr και άλλες Ελληνικές σελίδες, βρήκα και ενδιαφέρουσες προτάσεις σε εξωτερικό (κυρίως Γερμανία – mobile.de). Ο ένας μου προβληματισμός είναι: ας πούμε ότι το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου το βρίσκω στα 18.000€ με κάπου στα 100.000 χλμ και το ίδιο μοντέλο και σε ακόμη καλύτερη έκδοση/εξοπλισμό το βρίσκω στα 13.000€ αλλά με 300.000 χλμ. Γενικά είμαι άνθρωπος που το αρέσει ο εξοπλισμός αλλά δε ξέρω τι μπορεί να με περιμένει με το κάθε αμάξι. Δηλαδή τι θα ήταν πιο συμφέρον για εμένα, να πάρω το αυτό με τα λιγότερα χιλιόμετρα σε υψηλή τιμή ή να πάρω το ίδιο (+καλύτερο) με πολλά χιλιόμετρα και σε φθηνότερη τιμή και με τη διαφορά να καλύψω τυχών αλλαγές και service που θα προκύψουν? Τι θα πρέπει να περιμένω από ένα σχετικά καινούριο αμάξι με τόσα πολλά χιλιόμετρα, πέρα από έλεγχο και αλλαγές σε αναλώσιμα (τακάκια, λάστιχα, λάδια, ιμάντες κλπ)? Το αυτοκίνητο προορίζεται για οικογενειακή χρήση και αν όλα πάνε καλά σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια. Ας πούμε τα αυτοκίνητα ότι είναι σε πολύ καλή γενική κατάσταση και ας μην ασχοληθούμε για αρχή με λοιπά έξοδα, εισαγωγής, μεταφοράς, εκτελωνισμού, χρήσης κλπ αλλά σε αυτή καθ’ αυτή αγορά του αυτοκινήτου. Επέκταση Κοιταξε να δεις, αυτο εξαρταται. Πχ μπορει με την διαφορα να αλλαζεις μοτερ και να εχεις και εξοπλισμο (αρκει να ειναι το σκαφος καλο) Γενικα δεν παιζουν ρολο μονο τα χιλιομετρα, ενα με 100κ μπορει να ειναι σε χειροτερη κατασταση απο ενα με 200κ. Και παλι εξαρταται απο την τιμη που θα παρεις το καθενα
ProponitisTouKanape Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 11/8/2020 στις 2:55 ΜΜ, vagelisfil είπε Θα ήθελα τις γνώμες σας και τις συμβουλές σας για τον παρακάτω προβληματισμό. Ενδιαφέρομαι να αλλάξω το Vitara Diesel 2015 που έχω με κάποιο μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Σκέφτομαι να στραφώ για πρώτη φορά σε μεταχειρισμένα καινούρια σχετικά αμάξια και συγκεκριμένα με ενδιαφέρουν και μου αρέσουν αρκετά τα VW Passat Variant και Audi A4 Avant σε diesel εκδόσεις και μοντέλα Euro 6 (2016 και μετά). Πέρα από αγγελίες που είδα στο car.gr και άλλες Ελληνικές σελίδες, βρήκα και ενδιαφέρουσες προτάσεις σε εξωτερικό (κυρίως Γερμανία – mobile.de). Ο ένας μου προβληματισμός είναι: ας πούμε ότι το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου το βρίσκω στα 18.000€ με κάπου στα 100.000 χλμ και το ίδιο μοντέλο και σε ακόμη καλύτερη έκδοση/εξοπλισμό το βρίσκω στα 13.000€ αλλά με 300.000 χλμ. Γενικά είμαι άνθρωπος που το αρέσει ο εξοπλισμός αλλά δε ξέρω τι μπορεί να με περιμένει με το κάθε αμάξι. Δηλαδή τι θα ήταν πιο συμφέρον για εμένα, να πάρω το αυτό με τα λιγότερα χιλιόμετρα σε υψηλή τιμή ή να πάρω το ίδιο (+καλύτερο) με πολλά χιλιόμετρα και σε φθηνότερη τιμή και με τη διαφορά να καλύψω τυχών αλλαγές και service που θα προκύψουν? Τι θα πρέπει να περιμένω από ένα σχετικά καινούριο αμάξι με τόσα πολλά χιλιόμετρα, πέρα από έλεγχο και αλλαγές σε αναλώσιμα (τακάκια, λάστιχα, λάδια, ιμάντες κλπ)? Το αυτοκίνητο προορίζεται για οικογενειακή χρήση και αν όλα πάνε καλά σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια. Ας πούμε τα αυτοκίνητα ότι είναι σε πολύ καλή γενική κατάσταση και ας μην ασχοληθούμε για αρχή με λοιπά έξοδα, εισαγωγής, μεταφοράς, εκτελωνισμού, χρήσης κλπ αλλά σε αυτή καθ’ αυτή αγορά του αυτοκινήτου. Επέκταση Η άποψη μου είναι όχι με τόσα πολλά χιλιόμετρα. Συμφωνώ πως ταβάνι πρέπει να είναι τα 150,000 και κοιτάς απο εκεί και κάτω. Προφανώς ο πετρελαιοκινητήρας αντέχει πολύ παραπάνω αλλά ακόμα και οι "μεγάλες" επισκευές να έχουν γίνει σε ένα με 300,000χλμ, θα τη δείχνει την κόπωση του. Επίσης σε 4 χρόνια 300,000 δεν είναι νορμάλ χρήση, το έχουν σκίσει, έχει χιλιόμετρα ταξί. Ακόμα και 150,000 για τόσο μικρή ηλικία δείχνει τρελή χρήση αλλά έστω πως ήταν κάποιος commuter. Λογικά κοιτάς για το δίλιτρο το οποίο είναι γενικά τούμπανο, το έχω σε Golf VI Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2020 από ProponitisTouKanape 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις