Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Zaknafein είπε

@tsofras Στο θέμα κιβωτίου έχεις καταλήξει; Ρωτάω γιατί εγώ μετά από 10 χρόνια με αυτόματο, αναγκάστηκα για 3 βδομάδες να κινηθώ με μηχανικό και ήταν από λίγο (σε στροφιλίκι με νορμάλ οδήγηση) έως πολύ (σε κίνηση σταμάτα-ξεκίνα) ενοχλητικό.

Κοίτα και εμένα μου κακοφανηκε όταν άρχισα να οδηγώ πάλι της γυναίκας μου με μηχανικό , αλλά όπως όλα είναι θέμα συνήθειας το συνιθησα και πάλι, αλλά σίγουρα σου λείπει η ευκολία από το αυτόματο

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Zaknafein είπε

@tsofras Στο θέμα κιβωτίου έχεις καταλήξει; Ρωτάω γιατί εγώ μετά από 10 χρόνια με αυτόματο, αναγκάστηκα για 3 βδομάδες να κινηθώ με μηχανικό και ήταν από λίγο (σε στροφιλίκι με νορμάλ οδήγηση) έως πολύ (σε κίνηση σταμάτα-ξεκίνα) ενοχλητικό.

Εγω πάντως μετά από 9 χρόνια με αυτόματο και απειρα ταξιδια σε βουνα και θαλασσες με στροφιλικια , προτιμω το επομενο αμαξι μου να μην εχει πορτες παρα να εχει μηχανικο κιβωτιο. 

  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, james9tito είπε

Εγω πάντως μετά από 9 χρόνια με αυτόματο και απειρα ταξιδια σε βουνα και θαλασσες με στροφιλικια , προτιμω το επομενο αμαξι μου να μην εχει πορτες παρα να εχει μηχανικο κιβωτιο. 

το #1 κριτήριο αγοράς και για μένα ! φανατικός του αυτόματου, χρειάστηκε και εγώ να οδηγήσω μηχανικό κιβώτιο μετά από 12 χρόνια για 1 εβδομάδα και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί βγαίνουν ακόμα.

Πάντα, όταν θέλω να δω ένα αυτοκίνητο, ξεκινώ λέγοντας θέλω να δω αυτόματο το τάδε μοντέλο σας (πολύ συχνά δεν έχουν για test drive βέβαια).

Να καταγγείλω και την οικονομική αδικία του αυτόματου εδώ: με το αυξημένο κόστος ανεβαίνει η τιμή του αυτοκινήτου κατά πολύ (τέλη, φόροι, κτλ.). Για το ίδιο αυτοκίνητο, με ένα πεντάλ λιγότερο και πληρώνεις πολύ περισσότερα χρήματα...go figure...

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, GoMaR είπε

ο @tsofras μεχρι να παρει αμαξι, θα εχει βγει το καινουργιο 😛

Καινούριο? Το Ibiza?

Όχι ρε μέχρι τέλους του χρόνου θα έχω το Leon είπαμε ο εξοπλισμός δεν είναι σίγουρος

3 ώρες πριν, koeltzakoatl είπε

το #1 κριτήριο αγοράς και για μένα ! φανατικός του αυτόματου, χρειάστηκε και εγώ να οδηγήσω μηχανικό κιβώτιο μετά από 12 χρόνια για 1 εβδομάδα και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί βγαίνουν ακόμα.

Πάντα, όταν θέλω να δω ένα αυτοκίνητο, ξεκινώ λέγοντας θέλω να δω αυτόματο το τάδε μοντέλο σας (πολύ συχνά δεν έχουν για test drive βέβαια).

Να καταγγείλω και την οικονομική αδικία του αυτόματου εδώ: με το αυξημένο κόστος ανεβαίνει η τιμή του αυτοκινήτου κατά πολύ (τέλη, φόροι, κτλ.). Για το ίδιο αυτοκίνητο, με ένα πεντάλ λιγότερο και πληρώνεις πολύ περισσότερα χρήματα...go figure...

Κάπου διάβασα ότι στην Αμερική ισχύει το ανάποδο , τα μηχανικά είναι ακριβότερα από τα αυτόματα.

Και εμένα αν με ρωτήσεις δεν υπάρχει κανένας λόγος για μηχανικό πέραν της αξιοπιστίας

Και εγώ ήμουν από αυτούς που έλεγαν όχι αυτόματο δεν έχεις τον απόλυτο χειρισμό και μπούρδες

Αρκεί βέβαια να μιλάμε για κιβώτια της προκοπής, γιατί εγώ που οδήγησα το Ford δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις , πολύ ανώτερο το DSG αν εξαιρέσεις την αξιοπιστία

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά, test drive BMW 118i sport pack με 4000 χιλιόμετρα θα περνάτε; (Αρχική 28000 και το δίνει 24k)

Με προβληματίζει το γεγονός ότι σίγουρα δεν έχει γίνει στρώσιμο του κινητήρα και πως έχουν περάσει πολλοί από μεσα. Δλδ δίνεις 24k euro για ένα used car...  Ποια η γνώμη σας;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Brolly είπε

Παιδιά, test drive BMW 118i sport pack με 4000 χιλιόμετρα θα περνάτε; (Αρχική 28000 και το δίνει 24k)

Με προβληματίζει το γεγονός ότι σίγουρα δεν έχει γίνει στρώσιμο του κινητήρα και πως έχουν περάσει πολλοί από μεσα. Δλδ δίνεις 24k euro για ένα used car...  Ποια η γνώμη σας;

Το ελεγχεις με μηχανικο κ το παιρνεις αν δε βρεις θέματα. Το στρωσιμο ψυχολογικο είναι μονο σε τετοιους κινητήρες. Κ επισης αν ηταν ενοικιαζομενο, θα ειχε μεγαλο ημερησιο τίμημα για να το νοικιασει ο οποιοσδήποτε. Χ1 πχ σε μυκονο που ξερω, δε νοικιαζει ο καθε πιτσιρικας που θα κανει ενδεχομενως ζημια στο αμαξι.

Υ.Γ. Τωρα ειδα πως μιλας για test drive. Ακομα καλυτερα.

Επεξ/σία από xgol
  • Like 2
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Brolly είπε

Παιδιά, test drive BMW 118i sport pack με 4000 χιλιόμετρα θα περνάτε; (Αρχική 28000 και το δίνει 24k)

Με προβληματίζει το γεγονός ότι σίγουρα δεν έχει γίνει στρώσιμο του κινητήρα και πως έχουν περάσει πολλοί από μεσα. Δλδ δίνεις 24k euro για ένα used car...  Ποια η γνώμη σας;

Τα εδινα ευκολα

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Brolly είπε

Παιδιά, test drive BMW 118i sport pack με 4000 χιλιόμετρα θα περνάτε; (Αρχική 28000 και το δίνει 24k)

Με προβληματίζει το γεγονός ότι σίγουρα δεν έχει γίνει στρώσιμο του κινητήρα και πως έχουν περάσει πολλοί από μεσα. Δλδ δίνεις 24k euro για ένα used car...  Ποια η γνώμη σας;

Εγω γενικα σε αυτα τα χρηματα ειμαι υπέρ του Καινούργιου. Δηλαδη αν ειναι να δωσεις 24 ισως βαζεις και κατι παραπανω για καινουργιο. Βεβαια δεν ξερωτι μπορεις να βρεις σε αυτα τα χρηματα αντίστοιχο σε καινουργιο. 
Παντως να πας να το δεις να το τσεκαρεις και αν δεν υαπρχει κατι αλλο που να θες τοτε να το παρεις 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Masma είπε

Εγω γενικα σε αυτα τα χρηματα ειμαι υπέρ του Καινούργιου. Δηλαδη αν ειναι να δωσεις 24 ισως βαζεις και κατι παραπανω για καινουργιο. Βεβαια δεν ξερωτι μπορεις να βρεις σε αυτα τα χρηματα αντίστοιχο σε καινουργιο. 
Παντως να πας να το δεις να το τσεκαρεις και αν δεν υαπρχει κατι αλλο που να θες τοτε να το παρεις 

Προσωπικά είμαι της άποψης πάντα ενός χρόνου αμάξι. Παίρνεις σχεδόν καινούργιο, με full extra και καλυτερη εκδοση κινητηρα,  στην τιμη βασικης εκδοσης base κινητηρα. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Brolly είπε

Παιδιά, test drive BMW 118i sport pack με 4000 χιλιόμετρα θα περνάτε; (Αρχική 28000 και το δίνει 24k)

Με προβληματίζει το γεγονός ότι σίγουρα δεν έχει γίνει στρώσιμο του κινητήρα και πως έχουν περάσει πολλοί από μεσα. Δλδ δίνεις 24k euro για ένα used car...  Ποια η γνώμη σας;

Καινουργιο, και προσπαθησε να ριξεις και αλλο την τιμη. Επισης συγκρινε τιμες car gr κλπ για μεταχειρισμενα αν θες used, η τπτ td που βγαζουν οι αντιπροσωπειες ανα την ελλαδα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Προσωπικά είμαι της άποψης πάντα ενός χρόνου αμάξι. Παίρνεις σχεδόν καινούργιο, με full extra και καλυτερη εκδοση κινητηρα,  στην τιμη βασικης εκδοσης base κινητηρα. 

Ένταξει δεν ειναι ευκολο να βρεις παντα ενός χρονου αμαξι. Γιατι αλλο ενός χρονου και αλλο να το εχει 3-4. 
Απλα γενικα οταν παμε σε τιμες πανω απο 20-22kk πάνα προτείνω καινουργιο εκτος φυσικα αν υπάρξει καποιο οπως λες 1 χρονου η καποια οντως καλη ευκαιρια.

Επεξ/σία από Masma
Δημοσ.

Παιδιά πήγα με μια φίλη που ψάχνεται για μικρό αμάξι πόλης μου να παρουμε προσφορα για το suzuki ignis hybrid 83 hp gl+ 2wd σε μεταλλικό χρώμα και έβγαινε στα ~15100 με κάποια έκπτωση. 

Για εμενα τέτοιο αμάξι στα 13.500 μαξ επρεπε να ήταν. 

Από οτι φαίνεται κάτι χαζομπαταριες hybrid ή κάτι άχρηστα ηλεκτρονικά όπως lane assist κτλ φουσκώνουν πολύ τον λογαριασμό χωρις να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό.

  • Like 4
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, iNorganic είπε

Παιδιά πήγα με μια φίλη που ψάχνεται για μικρό αμάξι πόλης μου να παρουμε προσφορα για το suzuki ignis hybrid 83 hp gl+ 2wd σε μεταλλικό χρώμα και έβγαινε στα ~15100 με κάποια έκπτωση. 

Για εμενα τέτοιο αμάξι στα 13.500 μαξ επρεπε να ήταν. 

Από οτι φαίνεται κάτι χαζομπαταριες hybrid ή κάτι άχρηστα ηλεκτρονικά όπως lane assist κτλ φουσκώνουν πολύ τον λογαριασμό χωρις να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό.

Και εγώ τα θεωρώ πάρα πολλά αυτά τα λεφτά για το ignis

Δημοσ.

Τελικά τι έχει γίνει με τα νέα τέλη ταξινόμησης; Βλέπω τα χιλιάρια του ''κιλού'' έγιναν ακόμη ακριβότερα. 

Στη VW τα polo & tcross 1.0 115ps ανέβηκαν 1-1.5 χιλιάρικο. WTF

  • Confused 4
  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...