Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Perakos είπε

Είναι ουτοπία να σκέφτομαι να πάρω το e-peugeot 208? θέλω να πω αγορά ενός ηλεκτρικού με τα περισσότερα χλμ στην πόλη καθώς κάνουμε ταξίδι 2 φορές το χρόνο είναι συμφέρον ή απλά η peugeuot τα παίρνει χοντρά ζητώντας 30.000 ευρώ? απο την άλλη μένω σε πολυκατοικία στον τελευταίο όροφο με πάρκινγκ στην πιλωτή, θα μπορώ να φορτίζω σπίτι? κάτι είδα για κάτι wallboxes που βάζουν. Μήπως να πάω σε toyota yaris hybrid που έχει καλή κατανάλωση εντός πόλης 0 τέλη επίσης και βγαίνει στα 19.000?

Σίγουρα πιο "βολική" επιλογή το Yaris. 
Δε νομίζω ότι στην Ελλάδα θα σε αφήσουν να βάλεις Wallbox στην πυλωτή, με τόση σύμπνοια που μας χαρακτηρίζει ως πολίτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, majnun είπε

Σίγουρα πιο "βολική" επιλογή το Yaris. 
Δε νομίζω ότι στην Ελλάδα θα σε αφήσουν να βάλεις Wallbox στην πυλωτή, με τόση σύμπνοια που μας χαρακτηρίζει ως πολίτες.

Δε νομιζω ότι θα εχει επιλογή και γνώμη η κυρα κουλα απο τον 1ο (που θεωρει οτι ο covid ειναι φτιαγμενος απο τον isis για να ξεπαστρεψει τους χριστιανους) για το αν θα βαλει wallbox o Perakos... τουλαχιστον αυτό καταλαβα απο ότι εχει κυκλοφορήσει σχετικά με το θεμα εδω κ 2 μηνες (χωρις συνελευση πολυκατοικίας κλπ)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάνουν φασαρία για κινητά πράγματα (μία γλάστρα πχ), δε θα κάνουν για κάτι που απαιτεί εγκατάσταση;

Δε ξέρω μου φαίνεται πολύ καλό για να ισχύσει αλλά μακάρι.

Από την άλλη με καθαρά οικονομικά κριτήρια , τα 10.000 επιπλέον ευρώ πόσα χρόνια θα χρειαστεί για να τα αποσβέσει με δεδομένο ότι η Toyota δίνει 2.9lt/100km μέση κατανάλωση (!)

Επεξ/σία από majnun
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Perakos είπε

Είναι ουτοπία να σκέφτομαι να πάρω το e-peugeot 208? θέλω να πω αγορά ενός ηλεκτρικού με τα περισσότερα χλμ στην πόλη καθώς κάνουμε ταξίδι 2 φορές το χρόνο είναι συμφέρον ή απλά η peugeuot τα παίρνει χοντρά ζητώντας 30.000 ευρώ? απο την άλλη μένω σε πολυκατοικία στον τελευταίο όροφο με πάρκινγκ στην πιλωτή, θα μπορώ να φορτίζω σπίτι? κάτι είδα για κάτι wallboxes που βάζουν. Μήπως να πάω σε toyota yaris hybrid που έχει καλή κατανάλωση εντός πόλης 0 τέλη επίσης και βγαίνει στα 19.000?

Μετά από 2 έτη συνύπαρξης και 70 χλμ ημερησίως με το Yaris, η κατανάλωση είναι στο 4.1 (με κλιματισμό συνεχώς) και χωρίς άγχος "φόρτισης". 

Ίσως είναι βολικότερη επιλογή μέχρι να δούμε πώς κινούνται τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (σταθμοί φόρτισης, home-plugs, κόστος φόρτισης, κτλ.), καθώς θεωρώ πως κρατάνε μεταπωλητική αξία και κυρίως "φεύγουν" γρήγορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

Μετά από 2 έτη συνύπαρξης και 70 χλμ ημερησίως με το Yaris, η κατανάλωση είναι στο 4.1 (με κλιματισμό συνεχώς) και χωρίς άγχος "φόρτισης". 

Ίσως είναι βολικότερη επιλογή μέχρι να δούμε πώς κινούνται τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (σταθμοί φόρτισης, home-plugs, κόστος φόρτισης, κτλ.), καθώς θεωρώ πως κρατάνε μεταπωλητική αξία και κυρίως "φεύγουν" γρήγορα

Πολλά δεν είναι τα 4.1;;; Υπόσχονται αρκετά λιγοτερα. 30% λιγότερα. Μήπως κινείσαι αρκετά εκτός; Αν τα είχαν κάνει plug in θα έκαιγε ίσως λιγότερα από τα μισά (βέβαια θα πλήρωνες το ρεύμα).

Επειδή το έχει φίλος μου και κάνουμε περίπου ίδια διαδρομή (κέντρο Αθήνας) είναι οριακά οικονομικότερο από το πουντο πετρέλαιο αλλά απείρως ευκολότερο λόγω του κιβωτίου. Εκτός βέβαια καίει...

 

Αφορμή έψαχνα... Είναι τόσο μεγάλη η δυσκολία προσθήκης σε ενα hybrid ένα σύστημα plugin; Γιατί το καθυστερούν τόσο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι ότι έχεις και λιγότερα έξοδα συντήρησης (σερβις), αλλά απο την άλλη αν δε λυθεί το θέμα της οικιακής φόρτισης δεν υπάρχει ελπίδα. Η μεταπώληση ενός ηλεκτρικού για την ώρα είναι το απόλυτο σκοτάδι, δε ξέρω με έξοδα ασφάλειας τι γίνεται...καθημερινά κάνουμε περίπου 35 χλμ max, δλδ 175 την εργάσιμη  εβδομάδα οπότε παίζει να το φορτίζουμε και 1 φορά το ΣΚ. Ξέχασα υπάρχει και η επιδότηση και η απόσυρση που κερδίζεις και απο εκεί...

Επεξ/σία από Perakos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, george0083 είπε

Ρε παιδιά ξέρεις κανείς πως υπολογίζεται το επιτόκιο του δανείου?

Πήγα σήμερα στην ford και έχει επιτόκιο 5,3 ρωτάω αυτό είναι το επιτόκιο μου λέει στον την εισφορά 0,6 συν το σεππε 6.3 οκ λέω μου βγάζει μια προσφορά

Πάω σπίτι να την μελετήσω με την ησυχία μου αλλά κάνοντας του υπολογισμού μου το επιτόκιο από 12,7 σύνολο πάει στο 17 τι άλλο έχει μέσα

Μιλάμε κανονικό γδαρσιμο

ΥΓ Για την γυναίκα μου είναι το αυτοκίνητο το κάνω γάργαρα αν είναι και πάω για πιο φθηνό, για εμένα πήρα ήδη το c5 aircross auto

Καλημέρα. Ερώτηση γιατί και εγώ μπερδεύτηκα που ρώτησα προχθες (στο προφορικό) αλλά θα ξαναρωτήσω. Όταν ζήτησα να μου δώσει τιμή για χρηματοδοτικό μου πέταξε απευθείας το MyFord 530 (δηλαδή επιτόκιο 5,3%). Επειδή δεν είχα μελετήσει καθόλου για χρηματοδοτικά , εσένα σου ανέφεραν άλλο χρηματοδοτικό πρόγραμμα εκτός του 530 ?? πχ το MyFord 0% που το Σ.Ε.Π.Π.Ε. (Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης( είναι 1.50%. Γιατί στο 530 το Σ.Ε.Π.Π.Ε. είναι 6,7% (βάση site).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, li@m είπε

Καλημέρα είναι να παραλάβω το αυτοκίνητο σήμερα. Εντάξει εννοείται το αυτοκίνητο θα το εξετάσω ενδελεχώς. Για πείτε τι πρέπει να ζητήσω/κάνω; 

Με το καλό!

Ε, λογικά να τσεκάρεις τη λίστα του εξοπλισμού που παρήγγειλες ότι υπάρχουν όλα, καθώς και μια καλη ματιά γύρω γύρω το αμάξι για πιθανά σημάδια ή οτιδήποτε δε σου φαίνεται σωστό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, filarhos είπε

Πολλά δεν είναι τα 4.1;;; Υπόσχονται αρκετά λιγοτερα. 30% λιγότερα. Μήπως κινείσαι αρκετά εκτός; Αν τα είχαν κάνει plug in θα έκαιγε ίσως λιγότερα από τα μισά (βέβαια θα πλήρωνες το ρεύμα).

Επειδή το έχει φίλος μου και κάνουμε περίπου ίδια διαδρομή (κέντρο Αθήνας) είναι οριακά οικονομικότερο από το πουντο πετρέλαιο αλλά απείρως ευκολότερο λόγω του κιβωτίου. Εκτός βέβαια καίει...

Αφορμή έψαχνα... Είναι τόσο μεγάλη η δυσκολία προσθήκης σε ενα hybrid ένα σύστημα plugin; Γιατί το καθυστερούν τόσο;

Η μέση είναι αυτή μετά από 13.000 χλμ, αποκλειστικά εντός Αττικής, περίπου 60% μποτιλιάρισμα και 40% "αττική οδό" (μοντέλο τέλη 18 που για >6 μήνες είναι πρακτικά ακίνητο, είναι 2ο για εργαζόμενο σε σχολείο). Σίγουρα μπορείς να πας και παρακάτω, απλά εγώ δεν έχω υπομονή "καλόγερου" στην εκκίνηση (ώστε να μην μπει ο βενζινοκινήρας). 

Θα δεις και 1,5/2 σε μερικές διαδρομές και δεν θα το πιστεύεις, αλλά θα δεις και 6,5-7, δεν είναι κάτι στάνταρ. Μην περιμένεις επιδόσεις ή χαμόγελα στις στροφές, αλλά δεν είναι και ψόφιο αυτοκίνητο - αγοράζεις "χαρακτήρα", όχι συγκινήσεις...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, GoMaR είπε

Σε ευχαριστουμε!!
To ford focus st line το βγαζει 21800 με τους υπλογισμους σου, ενω το site το δινει 21198
Αρα βγαινει πλεον πιο ακριβα ;

Μην το παίρνετε και στα σοβαρά ακόμη γιατί δεν έχω βάλει τις εκπτώσεις στα υβριδικά, ούτε τις αλλαγές λόγω ρύπων

Αν προλάβω θα τα βάλω σήμερα αλλιώς μετά τις διακοπές

Ευχαριστώ και εγώ που το κοιτάξες 👍

Ξαναλέω για χαβαλε το έφτιαξα πρέπει να τσεκαρω ότι οι αλγόριθμοι των υπολογισμών είναι σωστοί

Εγώ παίρνω την αρχική αξία , βάζω τον φόρο 24% , μετά με το καλό για κάθε κλίμακα θα προσαυξανω το ποσοστό σύμφωνα με τους ρύπους και μετά υπολογίζω τις κλίμακες.

Αν έχω καταλάβει σωστά και ισχύει ο πίνακα του news auto έτσι θα είναι

Αν είναι διορθωστε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, george0083 είπε

Ρε παιδιά ξέρεις κανείς πως υπολογίζεται το επιτόκιο του δανείου?

Πήγα σήμερα στην ford και έχει επιτόκιο 5,3 ρωτάω αυτό είναι το επιτόκιο μου λέει στον την εισφορά 0,6 συν το σεππε 6.3 οκ λέω μου βγάζει μια προσφορά

Πάω σπίτι να την μελετήσω με την ησυχία μου αλλά κάνοντας του υπολογισμού μου το επιτόκιο από 12,7 σύνολο πάει στο 17 τι άλλο έχει μέσα

Μιλάμε κανονικό γδαρσιμο

ΥΓ Για την γυναίκα μου είναι το αυτοκίνητο το κάνω γάργαρα αν είναι και πάω για πιο φθηνό, για εμένα πήρα ήδη το c5 aircross auto

Ανοίγεις ένα Excel, πας σε ένα κελί και πατάς =rate(πλήθος_δόσεων, ποσό_μηνιαίας_δόσης, -ποσό_δανείου)*12

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, majnun είπε

Προγραμματιστής είσαι πουλάκι μου;

Ναι αλλά γράφω Java εδώ και 15 χρόνια με web δεν έχω ασχοληθεί ποτέ , και να γράψω java script μετά από τόσα χρόνια σε object oriented γλώσσα μου κάνει το μυαλό πουρέ

Σε Android app θα το είχα τελειώσει , τώρα φτιάχνω ένα μακαρονι με if απλά για να παίξει 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλος τα δεχτηκαμε, ειναι αραγες καποιος σε αυτο το budget που θα το τολμησει?

Αναφορά σε κείμενο

Αυτά είναι ωραία νέα. Όπως πρώτοι σας είχαμε κάνει γνωστό ότι η Tesla ανοίγει κατάστημα στην Ελλάδα, σήμερα σας μεταφέρουμε και πάλι σε αποκλειστικότητα ότι ξεκίνησαν οι παραγγελίες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα MODEL S, MODEL 3, MODEL X μέσα από την επίσημη ελληνική σελίδα της εταιρείας!

Επισκεφτείτε την ελληνική σελίδα της Tesla εδώ www.tesla.com/el_GR

Tesla Model S, Ελλάδα τιμή

Έκδοση Long Range, από 83.990 ευρώ
Έκδοση Performance, από 99.990 ευρώ

Tesla Model 3, Ελλάδα τιμή

Έκδοση Standard Range Plus, από 45.990 ευρώ
Έκδοση Long Range, από 54.990 ευρώ
Έκδοση Performance, από 60.990 ευρώ

Tesla Model X, Ελλάδα τιμή

Έκδοση Long Range, από 89.990 ευρώ
Έκδοση Performance, από 105.990 ευρώ



https://www.autonomous.gr/tesla-eftase-stin-ellada-xekinisan-oi-paraggelies-model-s-model-3-model-x/

Επεξ/σία από greekboy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, li@m είπε

Καλημέρα είναι να παραλάβω το αυτοκίνητο σήμερα. Εντάξει εννοείται το αυτοκίνητο θα το εξετάσω ενδελεχώς. Για πείτε τι πρέπει να ζητήσω/κάνω; 

Πρώτα κάνεις τον... σταυρό σου! 😄 

Εκτός από τη λίστα παραλαβής απαραίτητος είναι και ο έλεγχος του VIN code (αριθμός πλαισίου) αλλά  μην εφησυχάσεις, γιατί ούτε αυτός σου εγγυάται 100% ότι το όχημα είναι όπως πρέπει να είναι δλδ όχι μόνο ολοκαίνουριο αλλά και σε άριστη κατάσταση. Δεν θα σου πει φερειπείν τίποτα για τυχόν ζημιά του οχήματος κατά τη μεταφορά του από το εργοστάσιο στο τελωνείο κι από εκεί στην αντιπροσωπεία. Οπότε ελέγχεις περιμετρικά το αυτοκίνητο με ένα δυνατό led φακό για γρατσουνιές και σημάδια. Αν βρεις το παραμικρό, ζήτα ανάλογη έκπτωση κι επισκευή. Εύχομαι με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Rock3ros είπε

Πρώτα κάνεις τον... σταυρό σου! 😄 

Εκτός από τη λίστα παραλαβής απαραίτητος είναι και ο έλεγχος του VIN code (αριθμός πλαισίου) αλλά  μην εφησυχάσεις, γιατί ούτε αυτός σου εγγυάται 100% ότι το όχημα είναι όπως πρέπει να είναι δλδ όχι μόνο ολοκαίνουριο αλλά και σε άριστη κατάσταση. Δεν θα σου πει φερειπείν τίποτα για τυχόν ζημιά του οχήματος κατά τη μεταφορά του από το εργοστάσιο στο τελωνείο κι από εκεί στην αντιπροσωπεία. Οπότε ελέγχεις περιμετρικά το αυτοκίνητο με ένα δυνατό led φακό για γρατσουνιές και σημάδια. Αν βρεις το παραμικρό, ζήτα ανάλογη έκπτωση κι επισκευή. Εύχομαι με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς. 

Που να ελέγξω τον αριθμό πλαισίου; Καλά εννοείτε πως θα το ψειρίσω το αυτοκίνητο ήταν και εκθεσιακό οπότε είμαι ψηλιασμένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...