Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Shyn είπε

Εαν δεν καλω λαθος, δεν ειχαν οι ιδιοι κερδος απο τα τελη ταξινομησης. Ισα ισα που εαν ο κοσμος αρχισει να βαζει εξτρας μεγιστοποιειται το κερδος τους. 

Εαν κανω λαθος διορθωστε με! 

Επισης, τι ακριβως σου ειπαν οι πωλητες ? Δεν τους πολυ εμπιστευομαι. 

Μου ειπαν αυτο ακριβως που εγραψα. Ο εισαγωγεας οταν ειναι να εισαγει ενα αμαξι και να αποφασισει με το εξοπλισμο θα το εισαγει και σε τι τιμη κανει μια διαπραγματευση με το εργοστασιο. Ο ελληνας εισαγωγεας λοιπον με μοχλο την υψηλη φορολογια του λεει πχ δεν μπορεις να μου δινεις εμενα το αμαξι χονδρικη πχ 10.000eur και να το δινεις και 10.000eur στον γερμανο. Αφου εμενα με μαμαει το ελληνικο κρατος και το αμαξι θα το παει στα 20.000eur στον καταναλωτη κατι που σημαινει οτι δεν θα καταφερω να πουλησω τοσο στην ελληνικη αγορα. Οποτε ο κατασκευαστης του κανει καλυτερη τιμη για να μπορεσει να ειναι ανταγωνιστικος. Πλεον δεν θα μπορει να εχει αυτο το διαπραγματευτικο οπλο ο εισαγωγεας αφου μειωνεται η φορολογια. Χονδροειδες παραδειγμα απλα για να καταλαβεις το σκεπτικο. Εχει μια βαση αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθες. Αυτο μου ειπαν αυτο σου λεω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, Noobios είπε

Μου ειπαν αυτο ακριβως που εγραψα. Ο εισαγωγεας οταν ειναι να εισαγει ενα αμαξι και να αποφασισει με το εξοπλισμο θα το εισαγει και σε τι τιμη κανει μια διαπραγματευση με το εργοστασιο. Ο ελληνας εισαγωγεας λοιπον με μοχλο την υψηλη φορολογια του λεει πχ δεν μπορεις να μου δινεις εμενα το αμαξι χονδρικη πχ 10.000eur και να το δινεις και 10.000eur στον γερμανο. Αφου εμενα με μαμαει το ελληνικο κρατος και το αμαξι θα το παει στα 20.000eur στον καταναλωτη κατι που σημαινει οτι δεν θα καταφερω να πουλησω τοσο στην ελληνικη αγορα. Οποτε ο κατασκευαστης του κανει καλυτερη τιμη για να μπορεσει να ειναι ανταγωνιστικος. Πλεον δεν θα μπορει να εχει αυτο το διαπραγματευτικο οπλο ο εισαγωγεας αφου μειωνεται η φορολογια. Χονδροειδες παραδειγμα απλα για να καταλαβεις το σκεπτικο. Εχει μια βαση αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθες. Αυτο μου ειπαν αυτο σου λεω.

Έχει μία βάση , απο την άλλη αυτό που δίνει 10.000ε στον γερμανό ας πούμε όπως είπες , έχει πολύ καλύτερο εξοπλισμό απο αυτό που θα δώσει τελικά στον Έλληνα

Οπότε ναι μεν έχουν καλύτερη τιμή σε σχέση με άλλες χώρες , αλλά λείπουν και πολλά απο τον εξοπλισμό που σε άλλες χώρες πάνε ώς στανταρ

Θα το δώ και εγώ τώρα με το Leon γιατί σύμφωνα με την αρχική τιμή και τα νέα τέλη ταξινόμησης το αυτόματο πρέπει να είναι 2000ε κάτω

Αν δεν πάει τόσο σημαίνει ότι τελικά τους έδωσαν άλλη τιμή αλλά ότι απορρόφησε και την διαφορά ο εισαγωγέας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Noobios είπε

Μου ειπαν αυτο ακριβως που εγραψα. Ο εισαγωγεας οταν ειναι να εισαγει ενα αμαξι και να αποφασισει με το εξοπλισμο θα το εισαγει και σε τι τιμη κανει μια διαπραγματευση με το εργοστασιο. Ο ελληνας εισαγωγεας λοιπον με μοχλο την υψηλη φορολογια του λεει πχ δεν μπορεις να μου δινεις εμενα το αμαξι χονδρικη πχ 10.000eur και να το δινεις και 10.000eur στον γερμανο. Αφου εμενα με μαμαει το ελληνικο κρατος και το αμαξι θα το παει στα 20.000eur στον καταναλωτη κατι που σημαινει οτι δεν θα καταφερω να πουλησω τοσο στην ελληνικη αγορα. Οποτε ο κατασκευαστης του κανει καλυτερη τιμη για να μπορεσει να ειναι ανταγωνιστικος. Πλεον δεν θα μπορει να εχει αυτο το διαπραγματευτικο οπλο ο εισαγωγεας αφου μειωνεται η φορολογια. Χονδροειδες παραδειγμα απλα για να καταλαβεις το σκεπτικο. Εχει μια βαση αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθες. Αυτο μου ειπαν αυτο σου λεω.

Σιγά μη χάσει κάναν Γερμανό πελάτη! Το γνωστό ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΙ... (για εγχώρια κατανάλωση)

Αυτό που δεν μας λέει ο πονηρός εισαγωγέας είναι ότι ενώ ο ΦΠΑ στη Γερμανία είναι στο 16%, τα τέλη ταξινόμησης εκεί  παίζει να είναι ως και 40% ακριβότερα σε σχέση με Ελλάδα! Οπότε φύκια για μεταξωτές κορδέλες...

Κι αν αγοράζει 1 στους 10.000 Έλληνες το αμάξι του απέξω, στην πλειονότητα των περιπτώσεων δεν είναι για να το αγοράσει πιο φθηνά, αλλά για να το πάρει με τα εξτρά που δεν θα βρει εδώ. Γιατί αν τα ζητήσει από εδώ, είτε θα φάει άκυρο είτε θα τα χρεωθεί διπλάσια ως έξτρα ειδική παραγγελία και τέτοιες μούφες.

Επεξ/σία από Rock3ros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπιζω ο νεος τροπος υπολογισμου να αποτελεσει ενα εναυσμα ωστε να τιμολογουνται πιο δικαια καποια εξοπλιστικα προγραμματα που, κακα τα ψεμματα, βελτιωνουν σε μεγαλο βαθμο την εμπειρια χρησης του αμάξιου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Rock3ros είπε

Σιγά μη χάσει κάναν Γερμανό πελάτη! Το γνωστό ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΙ... (για εγχώρια κατανάλωση)

Αυτό που δεν μας λέει ο πονηρός εισαγωγέας είναι ότι ενώ ο ΦΠΑ στη Γερμανία είναι στο 16%, τα τέλη ταξινόμησης εκεί  παίζει να είναι ως και 40% ακριβότερα σε σχέση με Ελλάδα! Οπότε φύκια για μεταξωτές κορδέλες...

Κι αν αγοράζει 1 στους 10.000 Έλληνες το αμάξι του απέξω, στην πλειονότητα των περιπτώσεων δεν είναι για να το αγοράσει πιο φθηνά, αλλά για να το πάρει με τα εξτρά που δεν θα βρει εδώ. Γιατί αν τα ζητήσει από εδώ, είτε θα φάει άκυρο είτε θα τα χρεωθεί διπλάσια ως έξτρα ειδική παραγγελία και τέτοιες μούφες.

Μην κολλάς στις λεπτομέρειες ούτε στις χώρες. Είναι χάριν του παραδείγματος για να καταλάβει το σκεπτικό. Όπου Γερμανία βάλε μια άλλη χώρα με χαμηλή φορολογία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, jobous είπε

Καλημέρα, πάντως θα έλεγα @tsofras να ξακακοιτάξεις το Ford Focus ειδικά στην έκδοση St-line X me to 1.0 155 hp. (ή και το Active-X ακόμα)

Αφού μάλιστα θα το Leon που έχεις σταμπάρει , θα το πάρεις  με χειροκίνητο κιβώτιο , που θεωρώ ότι το focus έχει το καλύτερο στην κατηγορία μαζί με κράτημα κτλ

Περιμένω να μου στείλουν την προσφορά μαζί με τις διαφορές στους εξοπλισμούς και θα ενημερώσω γιατί χθες άκουσα πολλά δεν ξέρω στις ερωτήσεις μου.

Υ.Γ. : Ψηφίστηκαν τα νέα τέλη ταξινόμησης 

Συνοπτικά : 
Φορολογητέα αξία – Αξία από (ευρώ) Αξία έως και (ευρώ) Συντελεστής

0 – 14.000   –          4%

>14.000 17.000 – 26%

>17.000 20.000 – 53%

>20.000 25.000 – 62%

>25.000 30.000 – 71%

>30.000 – 30%

Τα υβριδικά μηχανοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από την Οδηγία 2007/46/ΕΚ, όπως ισχύει και ειδικότερα τα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από τον Κανονισμό 692/2008, όπως ισχύει, με εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα μεγαλύτερη από ή ίση με πενήντα ένα (51) γρ./χλμ., απαλλάσσονται από το πενήντα τοις εκατό (50%) του προβλεπόμενου από το άρθρο αυτό τέλους ταξινόμησης. Τα υβριδικά αυτοκίνητα του προηγούμενου εδαφίου με εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα μικρότερη ή ίση με πενήντα (50) γρ./χλμ. απαλλάσσονται από το εβδομήντα πέντε (75%) του προβλεπόμενου από τις διατάξεις του άρθρου αυτού τέλους ταξινόμησης. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από τον Κανονισμό 692/2008, δεν υπόκεινται στο προβλεπόμενο από τις διατάξεις του παρόντος τέλους ταξινόμησης.».
Ειδικά ως προς την εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα, λαμβάνονται υπόψη: α) έως 31.12.2020 οι τιμές, σύμφωνα με τον νέο ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης (NEDC),β) από 1.1.2021 και εφεξής, οι τιμές σύμφωνα με την παγκοσμίως εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTP).
H ισχύς του νέου τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης θα ισχύσουν από την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Tα ποσοστά που γράφεις δεν έχουν καμία σχέση. Είναι λάθος το δημοσίευμα, δες εδώ το νόμο όπως ακριβώς ψηφίστηκε:https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/11332309.pdf. Επιπλέον τα υβριδικά με CO2 κάτω από 100 έχουν μία επιπλέον μείωση 5%.

5 ώρες πριν, gmts είπε

Καινούρια κλίμακα

-4% για φορολογητέα αξία έως 14.000 ευρώ
-26% για το τμήμα από τις 14.000,01 έως τις 17.000 ευρώ
-53% για το τμήμα από τις 17.000,01 έως τις 20.000 ευρώ
-62% για το τμήμα από τις 20.000,01 έως τις 25.000 ευρώ
-71% για το τμήμα από τις 25.000,01 έως τις 30.000 ευρώ
-30% για το τμήμα πάνω από τις 30.000 ευρώ.

Η ισχύουσα κλίμακα

-4%, για φορολογητέα αξία μέχρι και 14.000 ευρώ.
-8%, για φορολογητέα αξία άνω των 14.000 ευρώ και μέχρι 17.000 ευρώ.
-16%, για φορολογητέα αξία άνω των 17.000 ευρώ και μέχρι 20.000 ευρώ.
-24%, για φορολογητέα αξία άνω των 20.000 ευρώ και μέχρι 25.000 ευρώ.
-32%, για φορολογητέα αξία άνω των 25.000 ευρώ.

Για Λ.Τ.Π.Φ  14.000 - 17.000 βλέπω ότι απο 8%  πήγε στο 26%. Παράξενα πράγματα.

@GoMaR Λογικά ναι. Βέβαια η τελική τιμή καθορίζεται και απο το CO2. Να μιλήσεις και με πωλητή να στα εξηγήσουν

Το είπαμε είναι λάθος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έγγραφο αναφέρεται στις ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ και όχι στις νέες διατάξεις (δηλαδή δεν είναι ο νέος νόμος (στο έγγραφο αυτό)). Για το 5% επιπρόσθετη έκπτωση είναι για όλα και όχι μόνο για τα υβριδικά που είναι κάτω απο 100 γρ./χλμ.

Επεξ/σία από jobous
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, calenter2003 είπε

Tα ποσοστά που γράφεις δεν έχουν καμία σχέση. Είναι λάθος το δημοσίευμα, δες εδώ το νόμο όπως ακριβώς ψηφίστηκε:https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/11332309.pdf. Επιπλέον τα υβριδικά με CO2 κάτω από 100 έχουν μία επιπλέον μείωση 5%.

Το είπαμε είναι λάθος

Είσαι σίγουρος ή μήπως αυτή που έβαλες είναι η παλιά ?

Γιατί και εγώ όπου έχω διαβάσει τον πίνακα που λένε οι υπόλοιποι βλέπω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, jobous είπε

Το έγγραφο αναφέρεται στις ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ – ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ και όχι στις νέες διατάξεις (δηλαδή δεν είναι ο νέος νόμος (στο έγγραφο αυτό)). Για το 5% επιπρόσθετη έκπτωση είναι για όλα και όχι μόνο για τα υβριδικά που είναι κάτω απο 100 γρ./χλμ.

Ναι όντως αλλά στη μία περίπτωση ο συντελεστής υπολογίζεται ενιαία και στην άλλη είναι προοδευτικός, οπότε στις 20.000€ κερδίζεις περίπου 300 ευρώ. Το 5% αφορά αυτοκίνητα με διοξείδιο κάτω των 100 γρ., που είναι κατά βάση υβριδικά. Δεν ξέρω αν κάποιο συμβατικό εκπέμπει τόσο λίγους ρύπους. Επίσης, σήμερα ρώτησα σε αντιπροσωπεία και μου εξήγησαν ότι το τέλος ταξινόμησης αποδίδεται στο κράτος, οπότε δεν γίνεται να το τσεπώσουν με κανένα τρόπο. Το αυτοκίνητο αν το παραγγείλεις λ.χ. σήμερα θα έχει σημερινή τιμή εργοστασιακή συν την οποία έκπτωση τρέχει αυτή τη στιγμή. Όταν έρθει θα γίνει ο εκτελωνισμός και η ταξινόμηση, οπότε τότε θα υπολογιστούν και οι νέοι δασμοί.

15 λεπτά πριν, calenter2003 είπε

Ναι όντως αλλά στη μία περίπτωση ο συντελεστής υπολογίζεται ενιαία και στην άλλη είναι προοδευτικός, οπότε στις 20.000€ κερδίζεις περίπου 1 χιλιάρικο. Το 5% αφορά αυτοκίνητα με διοξείδιο κάτω των 100 γρ., που είναι κατά βάση υβριδικά. Δεν ξέρω αν κάποιο συμβατικό εκπέμπει τόσο λίγους ρύπους. Επίσης, σήμερα ρώτησα σε αντιπροσωπεία και μου εξήγησαν ότι το τέλος ταξινόμησης αποδίδεται στο κράτος, οπότε δεν γίνεται να το τσεπώσουν με κανένα τρόπο. Το αυτοκίνητο αν το παραγγείλεις λ.χ. σήμερα θα έχει σημερινή τιμή εργοστασιακή συν την οποία έκπτωση τρέχει αυτή τη στιγμή. Όταν έρθει θα γίνει ο εκτελωνισμός και η ταξινόμηση, οπότε τότε θα υπολογιστούν και οι νέοι δασμοί.

Εντελώς πρόχειρα βρήκα αυτή τη λίστα για βενζίνης-ντήζελ: 

Citroen C1 1.0 VTi 72 PS: 85 gr/km, τιμή: 11.140 ευρώ
Citroen C1 Airscape 1.0 VTi 72 PS: 85 gr/km, τιμή: 12.690 ευρώ
Citroen C3 1.5 BlueHDi 90 PS: 90 gr/km, τιμή: 15.610 ευρώ
Citroen C3 1.5 BlueHDi 100 PS Origins: 88 gr/km, τιμή: 17.430 ευρώ
Opel Corsa 1.5D 102 PS: 89 gr/km, τιμή: 15.980 ευρώ
Peugeot 108 1.0 VTi 72 PS: 85 gr/km, τιμή: 11.650 ευρώ
Peugeot 208 1.5 BlueHDi 100 PS: 89 gr/km, τιμή: 15.980 ευρώ

Επεξ/σία από calenter2003
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gmts είπε

Αφού δεν έχει βγεί νέος νόμος, πώς τόσα sites έχουν νέους πίνακες με το Τ.Τ.

Ψηφίστηκε ο νόμος. Αναμένουμε τη δημοσίευση στο ΦΕΚ. Ως σχέδιο νόμου κυκλοφορεί εδώ και μήνες και μπορούσε ο καθένας να τον βρει στο διαδίκτυο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, calenter2003 said:

Ψηφίστηκε ο νόμος. Αναμένουμε τη δημοσίευση στο ΦΕΚ. Ως σχέδιο νόμου κυκλοφορεί εδώ και μήνες και μπορούσε ο καθένας να τον βρει στο διαδίκτυο.

ΑΛλά οι πίνακες που έχει στο newsauto δεν ισχύουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, gmts είπε

ΑΛλά οι πίνακες που έχει στο newsauto δεν ισχύουν?

Εγω πιστεύω ότι ισχύουν γιατί και στην δημόσια διαβούλευση που είχα μπεί αυτοί ήταν οι πίνακες , οι άλλοι είναι οι παλιοί πιστεύω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι διαφορές δεν ειναι αμελητέες. Mε δικούς μου υπολογισμούς με τιμή προ φόρων 17500€ και Τ.Τ. 2800€, με τα νέα δεδομένα πάει στο 1605€. Οπότε ενα αυτοκίνητο που ήταν οριακά στα 16999 και δεν μπορούσες/συνέφερε να βάλεις ούτε αναπτήρα, τώρα θα είναι πιο εύκολο να το παραγγείλεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο αφορά τα έξτρα, ξέρει κανείς τι παίζει; Πχ εγώ θέλω να βάλω ηλιοροφή στο 2008. Η pegeot τη δίνει στα 800 ευρώ και μέχρι πρότινος με τους φόρους έβγαινε 2300. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...