Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, hountalas είπε

Έχετε δει τα υφασμάτινα καθίσματα του life? Τους ξέμειναν φαίνεται από το 1995 και τα έβαλαν τώρα. Κοιτούσα και εγώ το life 1.5 130 και βγαίνει σε αρκετά καλή τιμή. Η ζάντα επίσης δεν του πάει θέλει την 17άρα του style, δείχνει πολύ καλύτερο.

https://autoholix.com/2020/07/25/volkswagen-golf-1-5-tsi-act-130ps-life-test-drive/

Πολύ ωραίο review έκανε στο autoholix.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jobous είπε

Καλημέρα, πάντως θα έλεγα @tsofras να ξακακοιτάξεις το Ford Focus ειδικά στην έκδοση St-line X me to 1.0 155 hp. (ή και το Active-X ακόμα)

Αφού μάλιστα θα το Leon που έχεις σταμπάρει , θα το πάρεις  με χειροκίνητο κιβώτιο , που θεωρώ ότι το focus έχει το καλύτερο στην κατηγορία μαζί με κράτημα κτλ

Περιμένω να μου στείλουν την προσφορά μαζί με τις διαφορές στους εξοπλισμούς και θα ενημερώσω γιατί χθες άκουσα πολλά δεν ξέρω στις ερωτήσεις μου.

Υ.Γ. : Ψηφίστηκαν τα νέα τέλη ταξινόμησης 

Συνοπτικά : 
Φορολογητέα αξία – Αξία από (ευρώ) Αξία έως και (ευρώ) Συντελεστής

0 – 14.000   –          4%

>14.000 17.000 – 26%

>17.000 20.000 – 53%

>20.000 25.000 – 62%

>25.000 30.000 – 71%

>30.000 – 30%

Τα υβριδικά μηχανοκίνητα επιβατικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από την Οδηγία 2007/46/ΕΚ, όπως ισχύει και ειδικότερα τα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από τον Κανονισμό 692/2008, όπως ισχύει, με εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα μεγαλύτερη από ή ίση με πενήντα ένα (51) γρ./χλμ., απαλλάσσονται από το πενήντα τοις εκατό (50%) του προβλεπόμενου από το άρθρο αυτό τέλους ταξινόμησης. Τα υβριδικά αυτοκίνητα του προηγούμενου εδαφίου με εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα μικρότερη ή ίση με πενήντα (50) γρ./χλμ. απαλλάσσονται από το εβδομήντα πέντε (75%) του προβλεπόμενου από τις διατάξεις του άρθρου αυτού τέλους ταξινόμησης. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως αυτά προσδιορίζονται από τον Κανονισμό 692/2008, δεν υπόκεινται στο προβλεπόμενο από τις διατάξεις του παρόντος τέλους ταξινόμησης.».
Ειδικά ως προς την εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα, λαμβάνονται υπόψη: α) έως 31.12.2020 οι τιμές, σύμφωνα με τον νέο ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης (NEDC),β) από 1.1.2021 και εφεξής, οι τιμές σύμφωνα με την παγκοσμίως εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTP).
H ισχύς του νέου τρόπου υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης θα ισχύσουν από την ημερομηνία δημοσίευσης του νόμου στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Άντε επιτέλους ευχαριστούμε

Περιμένουμε ενημέρωση για το Focus γιατί το έχω backup επιλογή είναι η αλήθεια γιατί μου αρέσει

Για τους πωλητές το έχω πεί εδώ και καιρό ότι δεν ξέρουν που παν τα 4 τόσο καιρό με τα νέα τέλη , και εμένα έτσι μου έλεγαν και έβγαζα χαρτί να τους υπολογίσω την τιμή

Οπότε σε λίγο καιρό θα δούμε και τιμές για το Leon με εξοπλισμό , άντε να δούμε τι θα γίνει

1 ώρα πριν, GoMaR είπε

Δεν εχω καταλαβει χριστο. :P
Χθες ημουν στην Σκοντα για το καμικ και μου ειπαν οτι αν γινει παραγγελια με το 1500αρη 150αρη αλογα, θα φορολογηθει με την καινουργια κλιμακα και θα ανεβει πολυ η τιμη του.

Απο 17-18 ελεγα να ανεβω στα 20-21 αλλα βλεπω οτι θα παρουν και αλλο ανοδο. 
Οποτε μπορει καποιος να με διαφωτησει τι σημαινει αυτη η κλιμακα και πως μπορουμε να τα υπολογισουμε ;
To >17.000 20.000 – 53%  τι ακριβως σημαινει ;

ή ήταν άσχετος ο πωλητής ή θέλει να σπρώξει ότι έχει μείνει με τις τιμές που θέλουν

Εγώ για να καταλάβεις το Leon σε αυτόματο που μου είχαν πεί 26200 με τα παλιά τέλη , με τα νέα ήταν 2000ε κάτω

Το σημαντικό είναι ότι πλέον θα βάζουν εξοπλισμό της προκοπής εκεί που κοίταγαν να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στις 17.000ε η αρχική αξία για να μην περάσει και αλλάξει κλίμακα

Για αυτό π.χ. ότι ετοιμοπαράδοτο focus βρίσκεις είναι σε μη μεταλλικό άσπρο / κόκκινο για να έχει τελική αξία περίπου 22.000ε επειδή η αξία του είναι κοντά στα 16910 αν θυμάμαι καλά.

Οπότε ένα έξτρα να έβαζες που κοστίζει 100ε και ανέβαζε την τιμή στα 17010 τότε η τελική τιμή πήγαινε περίπου 24.000ε.

Δλδ για 10ε διαφορά πλήρωνες +2000ε επάνω , ενώ με τα νέα τέλη θα πληρώσεις 5.3ε περισσότερο

Και πρέπει να βλέπουμε και τους ρύπους για να υπολογίσουμε το τελικό ποσό

Αναφορά σε κείμενο

3.Για τα επιβατικά αυτοκίνητα της παρ. 1, των οποίων η εκπεμπόμενη μάζα διοξειδίου του άνθρακα -CO2 (συνδυασμένος κύκλος) είναι:

α) μικρότερη ή ίση των εκατό (100) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 μειώνονται κατά 5%,

β) μεγαλύτερη από εκατόν είκοσι (120) και μικρότερη από ή ίση με εκατόν σαράντα (140) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά δέκα τοις εκατό (10%),

 

γ) μεγαλύτερη από εκατόν σαράντα (140) και μικρότερη από ή ίση με εκατόν εξήντα (160) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά είκοσι τοις εκατό (20%),

δ) μεγαλύτερη από εκατόν εξήντα (160) και μικρότερη από ή ίση με εκατόν ογδόντα (180) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά τριάντα τοις εκατό (30%),

ε) μεγαλύτερη από εκατόν ογδόντα (180) και μικρότερη από ή ίση με διακόσια (200) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά σαράντα τοις εκατό (40%),

στ) μεγαλύτερη από διακόσια (200) και μικρότερη από ή ίση με διακόσια πενήντα (250) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά εξήντα τοις εκατό (60%),

ζ) μεγαλύτερη από διακόσια πενήντα (250) γρ./χλμ, οι συντελεστές του τέλους ταξινόμησης της περ. α’ της παρ. 2 αυξάνονται κατά εκατό τοις εκατό (100%).»

 

Επεξ/σία από tsofras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ίσως έχει και ένα κακό η όλη ιστορία:

Από εκεί που πίεζαν οι εγχώριες εισαγωγικές τα εργοστάσια να κρατήσουν κάποιες εκδόσεις κάτω από τα σκαλοπάτια (π.χ. λ.τ.π.φ. 16990) τώρα που αυτό το απότομο σκαλοπάτι δεν υφίσταται, ίσως ανέβουν κάποιες τιμές (που ήταν δηλαδή πολύ συμπιεσμένες) προ φόρων. Και αυτό μάλλον -αν γίνει- θα ισχύσει στις βασικές εκδόσεις που κρατούνταν χαμηλά. Στις ακριβότερες εκδόσεις των μοντέλων μάλλον θα δούμε μειώσεις στο τελικό σύνολο.

Επεξ/σία από sargus
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσοι παραγγείλατε πρόσφατα πάντως να ζητήσετε να ξαναγίνει υπολογισμός με τα νέα τέλη ταξινόμησης αν δεν έχει ταξινομηθεί ακόμη

@DeStyl

Αναφορά σε κείμενο

Ομοίως, παρέχεται η δυνατότητα για την υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος, μετά από αίτηση των ενδιαφερομένων, για τα αυτοκίνητα οχήματα, για τα οποία έχουν εκδοθεί αποδεικτικά είσπραξης του τέλους ταξινόμησης, αλλά δεν έχουν ταξινομηθεί, με επανυπολογισμό του τέλους ταξινόμησης, συμψηφισμό του καταβληθέντος τέλους και επιστροφή της προκύπτουσας διαφοράς, για λόγους αποφυγής δυσανάλογων επιβαρύνσεων και δικαιότερης φορολογικής μεταχείρισης των οχημάτων εκείνων που δεν έχουν ακόμα πωληθεί και ταξινομηθεί

 

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GoMaR είπε

Δεν εχω καταλαβει χριστο. :P
Χθες ημουν στην Σκοντα για το καμικ και μου ειπαν οτι αν γινει παραγγελια με το 1500αρη 150αρη αλογα, θα φορολογηθει με την καινουργια κλιμακα και θα ανεβει πολυ η τιμη του.

Απο 17-18 ελεγα να ανεβω στα 20-21 αλλα βλεπω οτι θα παρουν και αλλο ανοδο. 
Οποτε μπορει καποιος να με διαφωτησει τι σημαινει αυτη η κλιμακα και πως μπορουμε να τα υπολογισουμε ;
To >17.000 20.000 – 53%  τι ακριβως σημαινει ;

Ας πάρουμε για παράδειγμα το KAMIQ AMBITION 1.0 TSI 116PS
Δεδομένα καταλόγου (με παλιά κλίμακα)
ΛΤΠΦ = € 14.393,94
ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ = € 1.151,52
ΦΠΑ = € 3.454,55
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ: € 19.000
-------------------------
Νέα κλίμακα
14000 * 4% = 560 € 
ρύποι κατά NEDC=116γρ/χλμ --> άρα 393,94 * 26% = 102,42 €
ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ: 560+102,42=662,42 € 
ΦΠΑ: 14393,94 * 24% = 3.454,55 €
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ: 14393,94 + 662,42 € + 3.454,55 € = 18510,91 € (όφελος 490 €)

Απ' το ολότελα (τίποτα) καλή κι η Παναγιώταινα... Το όλο σκηνικό είναι στημένο για να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση. Ήδη στη Βρετανία ψηφίστηκε νομοθεσία που προβλέπει την αντικατάσταση όλου του στόλου συμβατικών από ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2032. Εδώ θα μας πάει τουλάχιστον ως το 2040+

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Rock3ros είπε

Ας πάρουμε για παράδειγμα το KAMIQ AMBITION 1.0 TSI 116PS
Δεδομένα καταλόγου (με παλιά κλίμακα)
ΛΤΠΦ = € 14.393,94
ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ = € 1.151,52
ΦΠΑ = € 3.454,55
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ: € 19.000
-------------------------
Νέα κλίμακα
14000 * 4% = 560 € 
ρύποι κατά NEDC=116γρ/χλμ --> άρα 393,94 * 26% = 102,42 €
ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ: 560+102,42=662,42 € 
ΦΠΑ: 14393,94 * 24% = 3.454,55 €
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ: 14393,94 + 662,42 € + 3.454,55 € = 18510,91 € (όφελος 490 €)

Απ' το ολότελα (τίποτα) καλή κι η Παναγιώταινα... Το όλο σκηνικό είναι στημένο για να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση. Ήδη στη Βρετανία ψηφίστηκε νομοθεσία που προβλέπει την αντικατάσταση όλου του στόλου συμβατικών από ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2032. Εδώ θα μας πάει τουλάχιστον ως το 2040+

Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν οι ρύποι αυξάνουν το συνολικό τελός ταξινόμησης ή ανα κλίμακα ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα αυτη η Φαμπιατου στο autoholix κανει καλα reviews, τουλαχιστον πολυ καλυτερα απο το 90% του ειδικου τυπου, σου δειχνει και κανα αρνητικο.

Μεγαλο deal breaker οι διακοπτες αφης στο νεο Golf, κατα τα αλλα ακομη ενα αοσμο,αγευστο ενδιαμεσο μοντελο που ειναι το ιδιο με την προηγουμενη γενια και μπορει και με την επομενη.

Δλδ ακομη και μαρκετιστικα στα νεα μοντελα σου πετανε μια παπατζα του στυλ τωρα με 12% χημολτερους ρυπους η 10% περισσοτερο χωρο. Εδω ουτε αυτα. Να ενα αμαξι. Εχει και ροδες και πορτες. Α εχει και γαματη οθονη

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι αν οι ρύποι αυξάνουν το συνολικό τελός ταξινόμησης ή ανα κλίμακα ?

Αυξάνουν κλιμακωτά τον συντελεστή ταξινόμησης μόνο πχ αν το εν λόγω Kamiq είχε ρύπους 130 γρμ τότε οι συντελεστές θα προσαυξάνονταν κατά 10%. Αντί για 4% θα πολλαπλασίαζες τα ποσά με το 4,4 και το υπερβάλλον αντί 26% με το 28,6% 

Επεξ/σία από Rock3ros
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Rock3ros είπε

Ας πάρουμε για παράδειγμα το KAMIQ AMBITION 1.0 TSI 116PS
Δεδομένα καταλόγου (με παλιά κλίμακα)
ΛΤΠΦ = € 14.393,94
ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ = € 1.151,52
ΦΠΑ = € 3.454,55
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ: € 19.000
-------------------------
Νέα κλίμακα
14000 * 4% = 560 € 
ρύποι κατά NEDC=116γρ/χλμ --> άρα 393,94 * 26% = 102,42 €
ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ: 560+102,42=662,42 € 
ΦΠΑ: 14393,94 * 24% = 3.454,55 €
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ: 14393,94 + 662,42 € + 3.454,55 € = 18510,91 € (όφελος 490 €)

Απ' το ολότελα (τίποτα) καλή κι η Παναγιώταινα... Το όλο σκηνικό είναι στημένο για να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση. Ήδη στη Βρετανία ψηφίστηκε νομοθεσία που προβλέπει την αντικατάσταση όλου του στόλου συμβατικών από ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2032. Εδώ θα μας πάει τουλάχιστον ως το 2040+

Μαγκες δεν ξερω κατα ποσο η εκπτωση θα περασει στον καταναλωτη. Ισως τωρα τις πρωτες μερες που δεν θα μπορουν να την απορροφησουν γιατι δεν θα εχουν δικαιολογια. Μετα την εχουν ετοιμη την δικαιολογια οτι θα τους αυξησει το εργοστασιο την αρχικη προ φορων. Εμενα ηδη μου την ειχαν πεταξει κανα 2 πωλητες απο τον Μαιο. Τυπου οτι ειχε ο εισαγωγεας την υψηλη φορολογια σαν οπλο στην φαρετρα για να πετυχει μια καλυτερη εκπτωση απο το εργοστασιο κτλ και τωρα θα χαθει αυτο. Παντως γυρω στο 20ρικο θα ειναι αμελητεες οι διαφορες. Οσο ανεβαινεις θα ειναι πιο δυσκολο να τις φανε τις εκπτωσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Noobios είπε

Μαγκες δεν ξερω κατα ποσο η εκπτωση θα περασει στον καταναλωτη. Ισως τωρα τις πρωτες μερες που δεν θα μπορουν να την απορροφησουν γιατι δεν θα εχουν δικαιολογια. Μετα την εχουν ετοιμη την δικαιολογια οτι θα τους αυξησει το εργοστασιο την αρχικη προ φορων. Εμενα ηδη μου την ειχαν πεταξει κανα 2 πωλητες απο τον Μαιο. Τυπου οτι ειχε ο εισαγωγεας την υψηλη φορολογια σαν οπλο στην φαρετρα για να πετυχει μια καλυτερη εκπτωση απο το εργοστασιο κτλ και τωρα θα χαθει αυτο. Παντως γυρω στο 20ρικο θα ειναι αμελητεες οι διαφορες. Οσο ανεβαινεις θα ειναι πιο δυσκολο να τις φανε τις εκπτωσεις.

Εαν δεν καλω λαθος, δεν ειχαν οι ιδιοι κερδος απο τα τελη ταξινομησης. Ισα ισα που εαν ο κοσμος αρχισει να βαζει εξτρας μεγιστοποιειται το κερδος τους. 

 

Εαν κανω λαθος διορθωστε με! 

 

Επισης, τι ακριβως σου ειπαν οι πωλητες ? Δεν τους πολυ εμπιστευομαι. 

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εγώ που περιμένω να παραλάβω το νέο μου αυτοκίνητο και ήταν να παραλάβω χθες με σήμερα, ενημερώθηκα πως μάλλον αύριο ή αλλιώς από Δευτέρα/Τρίτη πώς θα ξέρω ότι δεν θα με πιάσει κότσο ο αντιπρόσωπος; Φαίνεται κάπου η ακριβή ημερομηνία ταξινόμησης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα θα δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβερνήσεως και απο κει και πέρα θα ισχύουν τα νέα Τ.Τ.  Προς το παρόν ισχύει το παλιό σύστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, li@m είπε

Δηλαδή εγώ που περιμένω να παραλάβω το νέο μου αυτοκίνητο και ήταν να παραλάβω χθες με σήμερα, ενημερώθηκα πως μάλλον αύριο ή αλλιώς από Δευτέρα/Τρίτη πώς θα ξέρω ότι δεν θα με πιάσει κότσο ο αντιπρόσωπος; Φαίνεται κάπου η ακριβή ημερομηνία ταξινόμησης;

Αν έχει ταξινομηθεί ήδη τότε είσαι με τα παλιά μέτρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...