Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ωραια αυτα που λετε, για μενα βεβαια το διλημμα που θα με απασχολησει καλως εχοντων των πραγματων σε ενα εξαμηνο, ειναι Q3/GLA/X1/X2. Το καθενα εχει τα αρνητικα και τα θετικα του (και αναμενεται facelift X2).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

55 λεπτά πριν, xgol είπε

Ωραια αυτα που λετε, για μενα βεβαια το διλημμα που θα με απασχολησει καλως εχοντων των πραγματων σε ενα εξαμηνο, ειναι Q3/GLA/X1/X2. Το καθενα εχει τα αρνητικα και τα θετικα του (και αναμενεται facelift X2).

Για εμένα πηγαινε να τα οδηγήσεις όλα όσο παραπάνω μπορείς. Η απάντηση μου νομίζω βέβαια στο δίλημμα σου είναι δεδομένη... αν κ προσωπικα εφόσον μιλάς για 6 μήνες μετά θα έβαζα κ το νέο Tiguan στο παιχνίδι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, paylidis είπε

Για εμένα πηγαινε να τα οδηγήσεις όλα όσο παραπάνω μπορείς. Η απάντηση μου νομίζω βέβαια στο δίλημμα σου είναι δεδομένη... αν κ προσωπικα εφόσον μιλάς για 6 μήνες μετά θα έβαζα κ το νέο Tiguan στο παιχνίδι 

Να σου πω την αληθεια το Q3 μπηκε στο καδρο λογω του δικου σου. Και παιζει αρκετα δυνατα, το αμαξι ειναι κορυφη. Φοβαμαι ομως αρκετα το dsg και δε ξερω αν απο θεμα διαστασεων ειναι πολυ μεγάλο για τη δικη μου χρήση. 

Υ.Γ. Απο τελη του '20 θα επιδοθω σε εκτενές   td οποτε θα ενημερωνω και το νημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xgol είπε

Ωραια αυτα που λετε, για μενα βεβαια το διλημμα που θα με απασχολησει καλως εχοντων των πραγματων σε ενα εξαμηνο, ειναι Q3/GLA/X1/X2. Το καθενα εχει τα αρνητικα και τα θετικα του (και αναμενεται facelift X2).

Εγώ θα έλεγα Q3. 

Το Χ1 είναι καλύτερο από όλα οδηγικά αλλά είναι παλιό και νομίζω πλέον φαίνεται αυτό στη σχεδίαση και μέσα και έξω.

Τα mercedes ποτέ δεν τα συμπάθησα οδηγικά διότι είναι πολύ αποκομμένος ο οδηγός για τα γούστα μου.

Το Q3 οδηγικά είναι ανάμεσα σε X1 και GLA (άρα χρυσή τομή μεταξύ οδηγικής απόλαυσης και "ατσαλάκωτης μετακίνησης"), είναι ολοκαίνουργιο, πανέμορφο και από ότι λέει ο Παυλίδης, είναι και σε πολύ δελεαστική προσφορά.

Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι προσωπική μου άποψη-γούστο.

  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xgol είπε

Ωραια αυτα που λετε, για μενα βεβαια το διλημμα που θα με απασχολησει καλως εχοντων των πραγματων σε ενα εξαμηνο, ειναι Q3/GLA/X1/X2. Το καθενα εχει τα αρνητικα και τα θετικα του (και αναμενεται facelift X2).

Δεν ξερω χρηματικά αν ειναι σε παρομοια επίπεδα. Εγω θα πω καθαρα λογο τι μου αρεσει Q3.

Φυσικα μιλαμε για μια κατηγορία οπου ολα ειναι πολυ δυνατα αμάξια !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Γιατι το Estate δεν ειναι πουλ-μουρ. Πολύ απλά. Βλέπεις και τα ακριβά αυτοκίνητα στο εξωτερικό. Γερμανοί παιρνουν E-class Estate και τη φορτωνουν σα γαϊδουρι και οι Τούρκοι την παιρνουν σεντάν για να κάνουν μόστρα.

Κακά τα ψέματα, το SUV είναι πολύ πιο μουράτο και νομίζω οτι είχε μείνει και λίγο ως ψύχωση σε αρκετούς καταναλωτές απο τις εποχές που ήταν αρκετά ακριβότερα απο το μέσο όρο. Σε καμία 5ετία αυτό το άχτι θα τους έχει φύγει.

Επειδή έχω estate, η πρακτικότητα του δε παιζεται γιατί έχεις όχι μόνο πολύ μεγάλο αλλά και βαθύ χώρο αποσκευών. Οπότε μπορείς πολύ εύκολα να φορτώνεις μακριά αντικείμενα που αλλιώς δε θα γινόταν. Και σαν οδηγηση πάντα το Estate κερδίζει το SUV. Αλλά η αντίδραση όλων των φίλων μου όταν το πήρα ήταν: καλά νεκροφόρα πήρες;

Και καλα εκανες. Μην νοιαζεσαι για τα σχολια αν σου αρεσει και σε βολευει. 

Και μενα μου τα χουν πρηξει αλλα τους γραφω ολους. "Μα δν πηρες σουβ;" "τοσα λεφτα και δν πηρες το ταδε και το ταδε;"

Ρε ουστ

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, xgol είπε

Να σου πω την αληθεια το Q3 μπηκε στο καδρο λογω του δικου σου. Και παιζει αρκετα δυνατα, το αμαξι ειναι κορυφη. Φοβαμαι ομως αρκετα το dsg και δε ξερω αν απο θεμα διαστασεων ειναι πολυ μεγάλο για τη δικη μου χρήση. 

Υ.Γ. Απο τελη του '20 θα επιδοθω σε εκτενές   td οποτε θα ενημερωνω και το νημα.

Μετά από περίπου ένα μήνα θα σου πω ότι ως προς το μέγεθος μη σε ζορίζει είναι οκ τα 4.5 μέτρα...

για το dsg δε θα εκφέρω άποψη - όπως είπα ήδη στο παρελθόν δεν εμπιστεύομαι κανένα αυτόματο κιβώτιο από καμία μάρκα (Την έχω φάει σε W169 μερικούς μήνες μετά τη λήξη της διετούς εγγύησης που έδιναν...)

για εμένα στην κατηγορία το Q3 ήταν η ιδανική επιλογή (αν κ ζορίστηκα αρκετά να το επιλέξω έναντι του ταπεινότερου αλλά κ σημαντικά φθηνότερου αδερφάκιου Tiguan)

28 λεπτά πριν, sargus είπε

Εγώ θα έλεγα Q3. 

Το Χ1 είναι καλύτερο από όλα οδηγικά αλλά είναι παλιό και νομίζω πλέον φαίνεται αυτό στη σχεδίαση και μέσα και έξω.

Τα mercedes ποτέ δεν τα συμπάθησα οδηγικά διότι είναι πολύ αποκομμένος ο οδηγός για τα γούστα μου.

Το Q3 οδηγικά είναι ανάμεσα σε X1 και GLA (άρα χρυσή τομή μεταξύ οδηγικής απόλαυσης και "ατσαλάκωτης μετακίνησης"), είναι ολοκαίνουργιο, πανέμορφο και από ότι λέει ο Παυλίδης, είναι και σε πολύ δελεαστική προσφορά.

Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι προσωπική μου άποψη-γούστο.

Το Χ1 επειδή εν τελεί έτυχε να το οδηγήσω το ΠΣΚ σε νησί, σε νοικιαρικο (2019 1.5 Βενζίνη 12000 χλμ) ΔΕΝ είναι καλύτερο οδηγικά. αυτό που του αναγνωρίζω είναι η ελαφρώς πιο σφιχτή ανάρτηση τίποτα άλλο (αυτό βέβαια σημαίνει πτι κοπανάει και περισσότερο από το Q)
Test drive δε το είχα κάνει καν αν θυμάστε, καλύτερα εν τελεί... τάδε εφη μανιώδης εραστης της έλικας επι σειρά πόλλων ετων

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μετά από περίπου ένα μήνα θα σου πω ότι ως προς το μέγεθος μη σε ζορίζει είναι οκ τα 4.5 μέτρα...

για το dsg δε θα εκφέρω άποψη - όπως είπα ήδη στο παρελθόν δεν εμπιστεύομαι κανένα αυτόματο κιβώτιο από καμία μάρκα (Την έχω φάει σε W169 μερικούς μήνες μετά τη λήξη της διετούς εγγύησης που έδιναν...)

για εμένα στην κατηγορία το Q3 ήταν η ιδανική επιλογή (αν κ ζορίστηκα αρκετά να το επιλέξω έναντι του ταπεινότερου αλλά κ σημαντικά φθηνότερου αδερφάκιου Tiguan)

Ρε εσυ να σε ρωτησω το q3 σε μεγεθος ειναι σαν το karoq ας πουμε; Ρωταω επειδη ειδα το karoq σημερα για να καταλαβω λόγω τους χώρους. 
το Tiguan μου φαινεται στο ματι μεγαλύτερο. Ισως επειση βγαζει σπορ γραμμη το Q3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Masma είπε

Ρε εσυ να σε ρωτησω το q3 σε μεγεθος ειναι σαν το karoq ας πουμε; Ρωταω επειδη ειδα το karoq σημερα για να καταλαβω λόγω τους χώρους. 
το Tiguan μου φαινεται στο ματι μεγαλύτερο. Ισως επειση βγαζει σπορ γραμμη το Q3

Το καροκ είναι καμία 20 πόντους μικρότερο Από τα Q3/Tiguan που είναι ίδια με διαφορά πόντου, αλλά σε ξεγελάει. Γενικά το θεωρω παντως τίμια επιλογή σαν Αμαξι κ αυτό 

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Masma είπε

Ρε εσυ να σε ρωτησω το q3 σε μεγεθος ειναι σαν το karoq ας πουμε; Ρωταω επειδη ειδα το karoq σημερα για να καταλαβω λόγω τους χώρους. 
το Tiguan μου φαινεται στο ματι μεγαλύτερο. Ισως επειση βγαζει σπορ γραμμη το Q3

 

32AAF8D9-A429-42DF-9787-0B9DE7CC1EDA.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, paylidis είπε

Το Χ1 επειδή εν τελεί έτυχε να το οδηγήσω το ΠΣΚ σε νησί, σε νοικιαρικο (2019 1.5 Βενζίνη 12000 χλμ) ΔΕΝ είναι καλύτερο οδηγικά. αυτό που του αναγνωρίζω είναι η ελαφρώς πιο σφιχτή ανάρτηση τίποτα άλλο (αυτό βέβαια σημαίνει πτι κοπανάει και περισσότερο από το Q)

Δε θα μπορούσα να διαφωνώ περισσότερο.

Πέραν του γεγονότος αυτού, δε θα πρέπει ποτέ να σχηματίζεις άποψη από νοικιάρικο διότι δε μπορείς να ξέρεις σε τι κατάσταση είναι!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, xgol είπε

Ωραια αυτα που λετε, για μενα βεβαια το διλημμα που θα με απασχολησει καλως εχοντων των πραγματων σε ενα εξαμηνο, ειναι Q3/GLA/X1/X2. Το καθενα εχει τα αρνητικα και τα θετικα του (και αναμενεται facelift X2).

Και εγώ κοιτάω για τα ίδια αυτοκίνητα, αλλά περισσότερο μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον η GLB. Τεράστιοι χώροι, όμορφο εξωτερικά, απίστευτο εσωτερικό, θεωρώ αντικειμενικά το καλύτερο με διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Από τα υπόλοιπα η  X1 έχει εσωτερικό 15ετίας, η GLA μου φαίνεται άσχημη εξωτερικά και το Q3 νομίζω είναι χρυσή τομή (όμορφο εξωτερικό και εσωτερικό), αλλά φοβάμαι και εγώ να πάω σε VAG επειδή διαβάζω όλα αυτά τα προβλήματα.

Σε άλλα νέα η Mercedes μείωσε κατά 30 άλογα την ιπποδύναμη της βασικής έκδοσης των GLA και GLB και κράτησε ίδιες τις τιμές, για να μην πω ότι αυξήθηκαν, καθώς στο configurator της μου βγαίνει 4k ακριβότερη η GLB  με τον ίδιο εξοπλισμό σε σχέση με πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, paylidis είπε

Το καροκ είναι καμία 20 πόντους μικρότερο Από τα Q3/Tiguan που είναι ίδια με διαφορά πόντου, αλλά σε ξεγελάει. Γενικά το θεωρω παντως τίμια επιλογή σαν Αμαξι κ αυτό 

Και ομως στο ματι το karoq φαινεται μεγαλύτερο απο το q3. 
επειδη κοιτάζω οπως ξερετε το troc, οπως τα ειδα ειναι μου βγαζει πιο σπορ και πιο ομορφο εξωτερικά το troc. Βεβαια εκει (στο karoq) παω σε πιο καλο κινητήρα γιατι παω στον 1.5 με τα 150ps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...