paylidis Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, tsofras είπε Αυτό δεν μου άρεσε που διάβασα , έχει όντως θέμα αυτός ο κινητήρας κάτω απο τις 2500 στροφές ? Είναι λιγο ασθενικος στις χαμηλές υπό προϋποθέσεις πχ βγαίνεις από το γκαραζ... συνηθίζεται(με ενόχλησε στην αρχή γιατί είχα μάθει σε απολυτως γραμμικό ατμοσφαιρικό μοτέρ) Έως 1400-1500 σαλ παντως για κανένα λόγο 2500, λένε μπούρδες, εκεί έχει αρχίσει κ οργώνει στο Audi τουλάχιστον. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2020 από paylidis 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Noobios Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, eMike είπε Τι εννοείς επαρκής και "μια χαρά"? Μια χαρά για να το πάρεις από την έκθεση και να κάνεις δύο τετράγωνα? Και σε τι (πραγματικά, όχι στα χαρτιά) επίπεδα κατανάλωσης θα παίζει αυτός ο κινητήρας για να σε μετακινεί με επάρκεια σε ένα ταξίδι με την οικογένειά σου ή -αντίθετα- για να σέρνει το βάρος της καρότσας στο σταμάτα-ξεκίνα στην κίνηση της πόλης? Προσωπικά δεν πείθομαι ότι αυτοί οι κινητήρες σε αυτές τις καρότσες είναι "μια χαρά"..Κάθε άλλο..Σίγουρα έχει να κάνει και σε τι έχει μάθει ο καθένας, και τι οδηγάει, και ποια είναι τα στάνταρντς του. Τα ιδια ακουμε απο πολλους που εχουν κολλησει στο παρελθον. Συμφωνω με το τι εχει μαθει και τι οδηγαει αλλα ειναι διαφορετικα τα γουστα με την επαρκεια. Επαρκεια σημαινει κινουμαι με ανεση και ενεργητικη ασφαλεια. Ολοι οι συγκεκριμενοι κινητηρες ειναι επαρκεις για μια 4μελη οικογενεια. Μπορει να καψουν λιγο παραπανω στην προσπεραση αλλα θα την κανουν με ασφαλεια. Τα γουστα ειναι αλλο πραγμα. Οδηγουσα μεχρι και V8 4,5L με 350 αλογα. Προφανως και δεν τιθεται ουτε καν θεμα συγκρισης. Απλα μπερδευεται ο κοσμος. Οσον αφορα καταναλωσεις για αυτους τους κινητηρες μπορειτε να βρειτε πολυ ευκολα η ακομα και να ανατρεξετε σε προηγουμενες σελιδες του θεματος. Επισης, εγω δεν πηρα καν αμαξι με 1000αρι αλλα εκανα τεστ ντραιβ αρκετα μοντελα για να μπορω να εκφερω εστω μια γνωμη. Δεν λεμε στον κοσμο ααααα τρεχατε αφηστε τα διλιτρα και τους μεγαλυτερους κινητηρες και πηγαιντε ολοι στα 1000! Απλα λεμε οτι αν η τσεπη σου φτανει μεχρι εκει τοτε η λυση ειναι respectable. Αν η τσεπη σου φτανει για παραπανω then by all means go for it. Edit: δεν θα ελεγα οτι ειναι ασθενικος ο 1.5tsi μεχρι τις 2.500 σε καμια περιπτωση. 1500-1700 εχει φυγει αερα. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2020 από Noobios 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Αααα επίσης έψαχνα εχθές να δώ πως είναι η ηλιοροφή και βρήκα μία φωτό με Πανοραμική , και στην παραγγελία που γράφουν και εμένα Πανόραμα. Ξέρει κάποιος αν όντως είναι πανόραμα μέχρι πίσω ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thodoris1985 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, St3liosGr said: Εγώ πάντως με focus 1.0cc 125hp ήμουν πολύ κοντά σε αυτά που έδινε ο κατασκευαστής. Με πολύ μικρή απόκλιση!! Σε καθημερινή διαδρομή "Χαλάνδρι-Αγ.δημητριος " μέσω Αττικής. Και επαρχεία εθνική οδό Αθηνών Λαμίας με 140-150 Σε εθνική/αττική οδό, χωρίς κίνηση με μια σταθερή ταχύτητα (π.χ. cc) μέσα σε νορμαλ ταχύτητες (δηλαδή στα όρια ταχύτητας) εννοείται ότι θα πάρεις τις καλύτερες τιμές. Το συγκεκριμένο κινητήρα (του 2015) τον οδηγούσα καθημερινά επί 3 χρόνια σε ελαφριά κίνηση και φανάρια. Όσο πιο χαλαρά μπορούσα, κάτω από 8.2 (κοντέρ και όχι πραγματικά) δεν είδα ποτε. Όταν πραγματικά δεν το κυνηγούσα να έχω καλές τιμές (και προφανώς πήγαινα πάλι ήρεμα...απλά δεν το κυνηγούσα) έβλεπα 9.2. Το θέμα σε αυτούς τους κινητήρες είναι η κίνηση (σταμάτα ξεκίνα) και η εθνική (εκτός των νόμιμων ορίων) που ξεζουμίζονται. Πολλούς μπορεί να τους πειράξει αυτό που θα πω, αλλά 3κυλινδροι 1000αρηδες έχουν βγει για πολύ συγκεκριμένους σκοπούς και για να πιάσουν τα νούμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2020 από thodoris1985 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
eMike Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 27 λεπτά πριν, Noobios είπε Τα ιδια ακουμε απο πολλους που εχουν κολλησει στο παρελθον. Συμφωνω με το τι εχει μαθει και τι οδηγαει αλλα ειναι διαφορετικα τα γουστα με την επαρκεια. Επαρκεια σημαινει κινουμαι με ανεση και ενεργητικη ασφαλεια. Ολοι οι συγκεκριμενοι κινητηρες ειναι επαρκεις για μια 4μελη οικογενεια. Μπορει να καψουν λιγο παραπανω στην προσπεραση αλλα θα την κανουν με ασφαλεια. Τα γουστα ειναι αλλο πραγμα. Οδηγουσα μεχρι και V8 4,5L με 350 αλογα. Προφανως και δεν τιθεται ουτε καν θεμα συγκρισης. Απλα μπερδευεται ο κοσμος. Οσον αφορα καταναλωσεις για αυτους τους κινητηρες μπορειτε να βρειτε πολυ ευκολα η ακομα και να ανατρεξετε σε προηγουμενες σελιδες του θεματος. Επισης, εγω δεν πηρα καν αμαξι με 1000αρι αλλα εκανα τεστ ντραιβ αρκετα μοντελα για να μπορω να εκφερω εστω μια γνωμη. Δεν λεμε στον κοσμο ααααα τρεχατε αφηστε τα διλιτρα και τους μεγαλυτερους κινητηρες και πηγαιντε ολοι στα 1000! Απλα λεμε οτι αν η τσεπη σου φτανει μεχρι εκει τοτε η λυση ειναι respectable. Αν η τσεπη σου φτανει για παραπανω then by all means go for it. Edit: δεν θα ελεγα οτι ειναι ασθενικος ο 1.5tsi μεχρι τις 2.500 σε καμια περιπτωση. 1500-1700 εχει φυγει αερα. Για να το διευκρινίσω, αν δεν είναι σαφές, δε θέλω να μπω σε καμία επιθετική αντιπαράθεση. Κουβέντα κάνουμε. Η διαφωνία μου είναι στο ότι αυτοί οι κινητήρες παρόλο που μπορεί να κινούν το αυτοκίνητο αξιοπρεπώς (όπως το αντιλαμβάνεται κανείς, δε κολλάμε), στην πλειοψηφία των περιπτώσεων και είτε αυτό λέγεται προσπέραση, είτε ανωφέρεια, είτε κυκλοφοριακό σταμάτα ξεκίνα, θα το κάνουν καταναλώνοντας πολύ περισσότερο από αυτό που αρχικά μπορεί να πιστεύει ο ιδιοκτήτης. Κοινώς, ζορίζονται, και ας είναι εξελιγμένοι αρκετά σε σχέση με τις πρώτες εκδόσεις. Κάποιο φίλοι εδώ μέσα νομίζω έχουν το Καμικ 1,0 πχ... Αν διαβάσουν ας με διαψεύσουν. Δεν έχω κανένα θέμα να παραδεχτώ ότι έχω λάθος. Η δική μου εμπειρία από δικούς μου ανθρώπους και feedback που έχω είναι "καλό είναι, αλλά δε καίει και λίγο" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Νομιζω μπερδευετε δυο διαφορετικες εννοιες. Αλλο το τραβηγμα του κινητηρα και αλλο η καταναλωση. Δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα με την ισχυ του κινητηρα οταν η εχεις 18-20 κιλα ροπη. Απο την αλλη παιρνεις ολες αυτς τις τιμες καταναλωσης που ανακοινωνει ο καθε κατασκευαστης και τις γραφεις κανονικα γιατι ειναι εκτος πραγματικοτητας, ειτε ειναι ατμοσφαιρα, ειτε τουρμπο Ρεαλιστικα μιλωντας ενα μεγαλο C-SUV μεσα στην πολη θα παιζει 7-8, με νορμαλ κινηση καθημερινης. Ενα B-SUV κατα τι λιγοτερο. Και ειναι μια χαρα τιμες για εναν αποκλειστικα θερμικο κινητηρα, οταν πριν απο 10 χρονια ενα average αυτοκινητο ειχε τιμες πιο κοντα στο 10 ΣΚ που οι δρομοι ειναι πιο χαλαροι θα εισαι πιο κοντα στο 7. Σε συνθηκες πυκνης κινησης στον Κηφισο πχ θα δεις και τιμες και πιο πανω απο 8. Στο ταξιδι ομως με 6η και 3000-3500 στροφες θα δεις και καταναλωσεις του 6. Αντιστοιχα σε ενα 2λιτρο RAV4 πχ με 5η θα δεις καταναλωσεις στο 9 Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2020 από tutuyo 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
St3liosGr Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 50 λεπτά πριν, thodoris1985 είπε Σε εθνική/αττική οδό, χωρίς κίνηση με μια σταθερή ταχύτητα (π.χ. cc) μέσα σε νορμαλ ταχύτητες (δηλαδή στα όρια ταχύτητας) εννοείται ότι θα πάρεις τις καλύτερες τιμές. Το συγκεκριμένο κινητήρα (του 2015) τον οδηγούσα καθημερινά επί 3 χρόνια σε ελαφριά κίνηση και φανάρια. Όσο πιο χαλαρά μπορούσα, κάτω από 8.2 (κοντέρ και όχι πραγματικά) δεν είδα ποτε. Όταν πραγματικά δεν το κυνηγούσα να έχω καλές τιμές (και προφανώς πήγαινα πάλι ήρεμα...απλά δεν το κυνηγούσα) έβλεπα 9.2. Το θέμα σε αυτούς τους κινητήρες είναι η κίνηση (σταμάτα ξεκίνα) και η εθνική (εκτός των νόμιμων ορίων) που ξεζουμίζονται. Πολλούς μπορεί να τους πειράξει αυτό που θα πω, αλλά 3κυλινδροι 1000αρηδες έχουν βγει για πολύ συγκεκριμένους σκοπούς και για να πιάσουν τα νούμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Μάλλον πρέπει να δεις πως βγαίνουν οι τιμές κατανάλωσης!! Άδειο αυτοκίνητο σε κυκλική πίστα στανταρ ταχύτητα με άδειο ντεπόζιτο, ένα κάθισμα. Οπότε είναι λογικό να έχεις απόκλιση ,αλλά από το 5 στο 9 είναι double score . Στο δικό μου δεν ήταν έτσι 100%. Επίσης μετά το πέρασμα chiptuning της racechip στα 155 άλογα είχε και μια πολύ μικρή διαφορά προς το καλύτερο λόγο χαρτογράφησης. Από άδειο σε άδειο μόνο Αθήνα κίνηση και Αττική οδό ειχε 750χλμ αυτονομία. Βέβαια αν το τούρμπιζεις συνέχεια και θες να νιώθεις το boostaρίσμα οκ,έχεις δίκαιο, ξεφεύγει σε σχέση με ένα 1.5cc 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thodoris1985 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 14 minutes ago, St3liosGr said: Μάλλον πρέπει να δεις πως βγαίνουν οι τιμές κατανάλωσης!! Άδειο αυτοκίνητο σε κυκλική πίστα στανταρ ταχύτητα με άδειο ντεπόζιτο, ένα κάθισμα. Οπότε είναι λογικό να έχεις απόκλιση ,αλλά από το 5 στο 9 είναι double score . Στο δικό μου δεν ήταν έτσι 100%. Επίσης μετά το πέρασμα chiptuning της racechip στα 155 άλογα είχε και μια πολύ μικρή διαφορά προς το καλύτερο λόγο χαρτογράφησης. Από άδειο σε άδειο μόνο Αθήνα κίνηση και Αττική οδό ειχε 750χλμ αυτονομία. Βέβαια αν το τούρμπιζεις συνέχεια και θες να νιώθεις το boostaρίσμα οκ,έχεις δίκαιο, ξεφεύγει σε σχέση με ένα 1.5cc Μετά από πρόγραμμα έχεις και καλύτερες, οριακά, καταναλώσεις, καλά το λές αν και δεν είχα καμία σχέση με προγράμματα κτλ. Δεν αναφέρομαι στο πως βγαίνανε οι μετρήσεις, αλλά σαν απάντηση σε πραγματικές (δικές σου) τιμές, σε σύγκριση με πραγματικές (δικές μου) τιμές και μόνο αυτό. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πάντα έχει να κάνει με τον οδηγό και με τις συνθήκες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chill Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, eMike είπε Κάποιο φίλοι εδώ μέσα νομίζω έχουν το Καμικ 1,0 πχ... Αν διαβάσουν ας με διαψεύσουν. Μια χαρά τραβάνε, δεν ζορίζονται και δεν καινε. Έβαλα φώτο από πρόσφατο ταξίδι μου με το Καμίκ και έλεγε 5,8lt με κλιμά ανοιχτό και σημειωτον σε μεγάλο μέρος της διαδρομής. Και δεν οδηγούσα Hyundai atos πριν. Μια χαρά δύναμη είχε και το vts (125hp) μου και το εταιρικό Q5 με τα 190hp. Μου φαίνεται απίστευτο και πριν πάρω για td το Scala ούτε που σκεφτόμουν χιλιαρι αλλά ναι και τραβάει και δεν καίει!! Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2020 από chill 4 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stationwa Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Μιας και λεγαμε για καταναλωσεις δειτε trip computer με πραγματικες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fragsp Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 57 λεπτά πριν, stationwa είπε Μιας και λεγαμε για καταναλωσεις δειτε trip computer με πραγματικες στα ελληνικα βενζιναδικα σιγουρα εχεις αποκλιση 0,3-0,5λιτ/100km παραπανω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
li@m Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το θρεντ να μην είναι στα TRENDING. Τι συνέβη; κουραστήκαμε;; Να προσθέσω πως από εβδομάδα θα είμαι ένας ευτυχής κάτοχος ενός Citroen C3 Aircross. Σίγουρα βοηθητικό το νήμα που ο φίλτατος τσόφρας δημιούργησε και του εύχομαι ολόψυχα να λυτρωθεί συντόμως και αυτός. Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2020 από li@m 6 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poihths Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 o tsofras βοηθάει και στο να το αλλάξεις μέσα σε 2 βδομάδες, οπότε καλύτερα να σταματήσεις να παρακολουθείς μόλις παραλάβεις 😄 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsofras Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 To Leonaki πάντως που είχα αναφέρει με τις 5.000χλμ έφυγε κιόλας στα 17500 , καλή αγορά σε όποιον το πήρε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Σε σκεφτόμουν σημερα το πρωι ρε tsofras που είδα φορτωναν ενα λεον σε οδικη στην κηφισίας... 😄 και ελεγα εμεινε 3 φορες απο dsg στο λεον και ξαναθέλει λεον με dsg, ουτε να το προφέρω δε θα ήθελα... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις